Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby ktoś miał ten błąd, co kolega @Ignachinio, czyli:

FATAL ERROR [error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : D:xray-svnxr_3daxrGamescript_engine.cpp[error]Line          : 70[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobylgamedatascriptsui_main_menu.script:42: attempt to call method 'GetGSVer' (a nil value) stack trace:

niech spróbuje zdegradować patcha sposobem numer 2, podanym przez Kobala w tym temacie. U mnie taki błąd pojawiał się przy wczytaniu save, czy to automatycznego, czy ręcznego. Działał tylko ten z początku gry. Zdegradowanie drugim sposobem pomogło.

 

Edit:

Nie mogę dodać linku jako nazwy, odnośnik do tematu degradacji tutaj: http://stalkerteam.pl/topic/1972-degradacja-patcha-1006-na-1004/?hl=degradacja+patcha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Proszę o informację czy ten mod dostępny w linku poniżej to jest ostatnia i najbardzej aktualna wersja? Konkretnie chodzi mi o plik "rzeznia_final.exe" z serwera mega. Wystarczy pobrać ten jeden plik, czy trzeba jeszcze instalować jakieś poprawki?

 

http://www.stalker.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=17470

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://ap-pro.ru/forum/35-1006-9 

 

Вторник, (ostatni wpis od Haker89) - 15.07.2014, 01:34 | Сообщение # 134

 

https://yadi.sk/d/WlP7K6qmSiaYz  - działa i innych nie zauważyłem więc jest tylko taki rodzaj moda do pobrania.

 

p.s. pobieraj raczej z linku ze strony w/w niż ze strony podanej przez ciebie, rozpakowywuj tylko w rus programie 7zip - zalecane!!!

 

miłej rzeźni ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich , ten mod jest prawie idealny dla mnie jednak mam kilka drobnych problemow .

Na kucaka chodze szybciej niz normalnie  chodzac i zbytnio nie wiem gdzie wyedytowac wartosci .

Koiejny problem jest z shotgunami np toz 194 albo remington pelny magazynek moge oproznic w 3 sekundy moge walic jak z pistoletu maszynowego po prostu nie konczy animacji jak wywala lozke i moge strzelac bez przerwy , jak dla mnie jest to bug . 

Ostatnia sprawa dla mnie najwazniejsza , ten mod jest oparty na amk i w opcjach amk mam wlaczony widok z maski + oddech ale w grze tego nie mam stawaim ze tworca moda wywalil widok z maski , jak jest to mozliwe chcialbym to przywrocic .

Bardzo prosze o pomoc 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grałem w tego moda w 2012 roku i dokładnie nie pamiętam jak to było z shogunami. Nie sądzę jednak, byśmy takich bugów nie zauważyli, tym bardziej, że w spolszczeniu brał udział scigacz1975 (świetny mechanik), który poprawił sporo błędów.

Edytowane przez smox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • pacjent1972 przypiął/eła ten temat
  • 9 miesięcy temu...

Jest to wersja z patchem 1.0.3.1, który wnosi sporo zmian w plikach, a spolszczenie było robione pod v 1.0.3 i nie jest kompatybilne z ostatnim patchem. Jakiś czas temu zacząłem adaptację istniejącej polonizacji do ostatniej wersji moda, chwilowo leży na półce, ale jak wyjdę ze wszystkim na zero, dokończę tę sprawę. Na razie, tak na próbę możesz wrzucić  sobie to do repacka - rzeźnia.7z

Za każdym razem kiedy odpalam tego moda przechodzą mnie ciarki, to dobrze świadczy o modzie:D.

3eb9cd458ca77a037b5a776eb19604b7.jpg

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Proszę o pomoc !!!

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : false
[error]Function      : ParseFile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xrXMLParser\xrXMLParser.cpp
[error]Line          : 48
[error]Description   : XML file[$game_config$] parsing failed. Can't find include file:[ui\ui_custom_msgs_doc_viewer.xml]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

1KjO41A.jpg

Do pierwszego postu w tym temacie zostanie dodana beta wersja uaktualnienia polonizacji modyfikacji Жесть Mod 1.0.3.1 + Add-on «Twisted Area». Jest ona przeznaczona dla samodzielnego repacka opartego o CCz 1.0004. Wszelkie błędy polonizacji proszę zgłaszać w poniższym temacie:

Spoiler

 

INSTRUKCJA INSTALACJI + LINK DO POBRANIA REPACKA:

Spoiler

INSTRUKCJA INSTALACJI REPACKA:

Pobieramy repack z Google Drive (~3,03 GB) XRJxtBg.png

Uruchamiamy program instalacyjny z pliku setup.exe

Wybieramy Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce)

Wskazujemy ścieżkę instalacji i wybieramy przycisk Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce)

Wybieramy ścieżkę do utworzenia skrótu w menu Start lub zaznaczamy "V" aby nie tworzyć skrótu i przechodzimy Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce)

Zaznaczamy "V" aby utworzyć skrót do gry na pulpicie (skrót będzie miał automatycznie dodany parametr -nointro) i przechodzimy Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce)

Potwierdzamy atrybuty instalacji i naciskamy przycisk Dalej (przycisk w niebieskiej obwódce)

Czekamy na ukończenie instalacji, nie zaznaczamy "V" aby uruchomić moda i naciskamy przycisk Zakończ (przycisk w niebieskiej obwódce)

 

INSTRUKCJA INSTALACJI POLONIZACJI:

Pobieramy uaktualnienie polonizacji

Usuwamy zawartość folderu mods (ścieżka instalacji/mods/...) z folderu instalacyjnego modyfikacji

Kopiujemy zawartość pobranego archiwum z polonizacją do folderu z zainstalowanym repackiem, ze zgodą na nadpisanie plików.

Uruchamiamy moda.

Wchodzimy do OPCJI i w zakładce STEROWANIE naciskamy przycisk "DOMYŚLNE"

Gramy.

LOKALIZACJA PRZYDATNYCH FOLDERÓW:

Spoiler

LOGI - ścieżka instalacji/userdata/logs

ZAPISY STANU GRY - ścieżka instalacji/userdata/savedgames

ZRZUTY EKRANU - ścieżka instalacji/userdata/screenshots

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, MaklerR napisał:

A tak w ogóle to co dodaje ta "rzeznia"? 

Namiastkę realizmu, to hard core mod w czystej postaci, poczytaj w #1 a się zorientujesz. Grając w tego moda, dobrze jest mieć nervosol pod ręką, ale co tam, najwyżej zmienisz klawiaturę:)

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod nie zmienia podstawowej fabuły Cienia Czarnobyla. Dodano jednak sporo nowych funkcji, które w znacznym stopniu utrudniają rozgrywkę:

  • system handlu barterowego (brak opcji "zwykłego" handlu wymusza na Graczu intensywne poszukiwanie artefaktów);
  • system ładowania magazynków (pas nośny, który jest prawdopodobnie uproszczonym protoplastą systemu kamizelka taktyczna + pas nośny z serii NLC);
  • system ograniczonego ekwipunku (teraz to co możesz ze sobą wziąć wyznacza jakość twojego kombinezonu t.j. ilość broni, apteczek, opatrunków etc.);
  • duża "paczka broni";
  • system "niebezpiecznej pogody" czyi kwaśne i radioaktywne deszcze + radioaktywny wiatr;
  • lekarstwa działają z opóźnieniem;
  • wprowadzono efekt zużycia noża;
  • groźne mutanty;
  • oddawanie broni NPC (walczą po naszej stronie);
  • zróżnicowany system ulepszania ekwipunku (zupełnie inny niż w CCz);
  • realistyczny widok z kolimatorów;
  • egzy zasilane bateryjnie;
  • nowe gatunki artów (niektóre można znaleźć tylko w nocy);
  • pojemniki na artefakty;
  • system losowości schowków AMK;
  • poprawiona grafika.

Proszę pamiętać, że mod powstał w roku 2012, więc cudów na kiju w nim nie ma. Modyfikacja skupia się na koncepcji wprowadzenia namiastki realizmu do podstawki CCz. 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.