LordDino Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 A czy po wypełnieniu zadań dla Świtu jest jeszcze potrzeby Nazar bo troszkę mi zginął i nie wiem czy cofnąć sejw, dodam, że dzięki jego śmierci dostałem osiągnięcie SGM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcarz Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Siema. Grałem trochę w tego moda, ale na początku utknąłem z tymi materiałami wybuchowymi do piwnicy tak gdzie Sidor był. Przeszukałem całą wioską ze wszystkimi zakamarkami i nic. Edytowane 28 Maja 2012 przez Junx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Widocznie źle szukałeś. Materiały wybuchowe są w jednaj z piwnic w wiosce kotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 28 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Podejść musisz do drzwi bunkra i poszarpać za nie. wtedy pojawia się quest na szukanie mat. wybuchowych i dopiero wtedy się spawnują. Też miałem problem wynikający z rozpędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Witam,czy ktoś z Was znalazł w Jupiterze ten schowek i zna kod lub wie gdzie go uzyskać ??? Prosze o pomoc. http://w747.wrzuta.p...9-03-16_jupiter http://w747.wrzuta.p...9-03-09_jupiter ...ups,zostałem sam na polu walki w SGM 2.2 :) Edytowane 29 Maja 2012 przez pacjent1972 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 @ pacjent1972 Kody do schowków są następujace: Zaton: 9682 i 3812 Jupiter: 1275 i 8932 Nie wiem czy zadziałają bez znalezienia fleszek, bo tego nie sprawdzałem. I nie pytaj skąd je znam... Yurki tak mają, że czasem coś dziwnego wiedzą ;) :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 29 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Jest możliwość, że bug z artami przy 245 zebranych się załączył? Jeżeli tak to Yurku czy możesz ten swój magiczny fix dofixować do 2.2? A papiery Wolności powinny być 3 znalazłem 2 i biegam 30 minut i nic. Znalazłem te pod wieżą i te w garażu koło miejsc do spania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacjent1972 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 @Yurek...niestety nie działają te kody w Jupiterze...Pewno pozostanie to zagadką tego moda.:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 @ pacjent1972 Widocznie żeby zadziałały potrzebne jest użycie fleszki z kodem i to pewnie dopiero aktywuje możliwość otwarcia schowka ;) @ LordDino Od wersji 2.0 moda SGM bug z artami jest definitywnie wyłączony i nie może zaistnieć - przynajmniej tak wynika z plików, które za jego występowanie wcześniej odpowiadały. A jeśli chodzi o papiery, to jeżeli kwest nazywa się "Zagadka Przeszłości", to odpowiedź na Twoje pytanie masz tu: http://sigerous.ru/forum/14-3449-640897-16-1330899014 szukaj fragmentu: Загадка Прошлого. 3 тайника в ТД [ (1ый вариант спавна): ] [ (2ой вариант спавна): ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Nie można chyba dla zarejestrowanych userów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 @ LordDino No to zrobimy inaczej ;) Zagadka Przeszłości - 3 schowki w DM 1-szy wariant spawnu: http://funkyimg.com/u2/1440/600/373616ss_sham_03-11-12_23-28-05__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1440/602/823758ss_sham_03-11-12_23-28-08__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1440/598/294048ss_sham_03-11-12_23-56-40__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1440/601/555533ss_sham_03-11-12_23-56-53__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1440/599/891205ss_sham_03-11-12_23-59-19__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1440/597/488179ss_sham_03-11-12_23-59-32__darkvalley_.jpg 2-gi wariant spawnu: http://funkyimg.com/u2/1484/776/724208ss_sham_03-24-12_14-12-30__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1484/775/275153ss_sham_03-24-12_14-12-42__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1484/774/722428ss_sham_03-24-12_14-24-43__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1484/773/604216ss_sham_03-24-12_14-24-53__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1484/772/823442ss_sham_03-24-12_14-48-14__darkvalley_.jpg http://funkyimg.com/u2/1484/771/883976ss_sham_03-24-12_14-48-16__darkvalley_.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 A co oznacza napis na czerwono ze mój sejw szlag trafił i przejdź ten etap w inny sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 30 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) A co oznacza napis na czerwono ze mój sejw szlag trafił i przejdź ten etap w inny sposób?Chyba to, że twój sejw szlag trafił i trzeba przejść ten etap w inny sposób. :yes: Edytowane 30 Maja 2012 przez korn06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 @ LordDino A był taki jeden tekst w trakcie tłumaczenia... Siedział w skryptach ;) Ozancza to tylko tyle, że ten sejw, który próbujesz wczytać jest skopany i należy załadować wcześniejszy i przejść dany fragment gry bez robienia sejwów (czyli nie robisz sejwa w tym momencie gdzie poprzednio, a na przykład robisz autosejwa zmieniając lokację :D) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Znaczy przejść dany etap bez sejwowania, bo jak się pojawia ten napis to coś jest nie tak dobrze rozumiem. Pojawiło mi się to w Dolinie Mroku przejdę tę mapę raz jeszcze dla świętego spokoju. Robię sobie tego questa w DM I dochodzę do wniosku, że to gra mi chyba psuje sejwy. Nie mogę sejwować w trakcie jakiejś misji ale po zaliczeniu pewnej części pozwoliło tak jakby specjalnie psuł w celu nie robienia zapisów. Jest takie coś możliwe? Udało się jakoś teraz sprawdzam patent artami bo na razie nie zbierałem i wsio oki było. No i wszystko jest oki to chyba był błąd związany z questem w DM na razie zbieram arty i jest ok. Druga rzecz takie nieśmiałe pytanie w zadaniu zagadki przeszłości od Lukasa nagrodę mam 15000 oraz nagrodę którą sobie znajdę. Udało mi się tylko określić namiar na południowy schowek na egzę Wolności pozostałych nie znalazłem wie ktoś może co jest w pozostałych schowkach? Edytowane 31 Maja 2012 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BonusAGD Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam, jest mi niezmiernie milo, bo jest to mój pierwszy post na tym forum. Jestem pełen podziwu dla ekip pracujących nad spolszczeniami, naprawdę świetna robota. Jednak ciągle w przejściu pomiędzy kordonem, a bagnem dostaje bug trapa Expression : fatal error Function : out_of_memory_handler File : D:prog_repositorysources runkxrCorexrDebugNew.cpp Line : 336 Description : <no expression> Arguments : Out of memory. Memory request: 64296 K Domyślam się, że brakuje pamięci. Mam tylko 2gb ramu, próbowałem zwiększyć zawartość pamięci wirtualnej i nic nie pomogło. Także wykonałem reinstalację na inną partycję. Dodam, że nie korzystałem ze spawnera. Instalację wykonywałem tak jak jest napisane w pierwszym poście. Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Wyłącz wszystkie niepotrzebne procesy i usługi, obniż do minimu ustawienia graficzne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jajcarz Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Siema, Mam taki problem, że nie mogę znaleźć tych kluczy do sejfu w kordonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saddam Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Mam problem z misją: Postój wojskowych. Zbadałem ten domek, gdzie w ShoC był Lis, zaliczyło mi ten punkt, biegnę do gospodarstwa i lipa, stoję, biegam po gospodarstwie i nie zalicza mi tego, to samo a posterunkiem na północy. Wcześniej wyczyściłem w gospodarstwie bandytów, ale czy to przez to nie może mi zaliczyć tego zadania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Jak wchodzisz na ATP to budynek po prawej, naprzeciwko tego gdzie w podstawce siedział Żwawy.Na strychu znajdziesz klucz do sejfu. // Zdaje się, że trzeba znaleźć i przeszukać ciała żołnierzy by punkt się zaliczył. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saddam Opublikowano 9 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 O faktycznie, trzeba było znaleźć 2 trupy, dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hentaj Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Mam problem z pobraniem wersji 2.2 z Wup-a :wallbash: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 10 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Pobierz z stąd: http://narod.ru/disk/42546842001.66d5d8204977a76d287ed3a9f72af8bc/SGM_COP_v2.2.exe.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 @ lolex W piwnicy, gdzie zawsze był Sidorowicz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 13 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Ładunek wybuchowy znajdziesz w piwnicy w drugim domu po prawej, patrząc od drogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.