Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 - dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

@ LordDino

Okazało się, że mam tylko screen egzy...

Ale pogrzebałem w plikach moda i okazało się, że autorzy moda zakpili sobie z tych, którzy wybrali drogę na zachód w poszukiwaniu nagrody od Kołmogora. Jak wybierzesz drogę na zachód, to NIC nie znajdziesz, bo nie ma żadnej funkcji spawnu przypisanej do tego wyboru. Do pozostałych wyborów - północ i wschód masz podane poniżej funkcje spawnu:


function colmogor_create_equipment_1(first_speaker, second_speaker)
   alife():create("freedom_exo_outfit",vector():set(10.493,-2.429,-345.515),176062,957)
end
function colmogor_create_equipment_2(first_speaker, second_speaker)
   alife():create("wpn_svd",vector():set(190.445,4.772,-364.351),358910,1030)

Te cyferki, to podane miejsce spawnu. Jak chcesz, to teraz możesz ten SWD sobie poszukać ;)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Jest sens dawać depozyt temu bankierowi na Skadowsku? On gada, że procent wynosi 7%/dzień, gdy zajrzymy do odsetek widzimy, że następnego dnia dorwiemy 10%wkładu, a praktyce nigdy nie pojawiły mi się odsetki do odbioru. Jak to u was wygląda? Aha, i kiedy polecacie iść do Jupitera? Obecnie na Zatonie mam zadanko w bazie najemników, kilka innych i problem z bandytami w Leśniczówce. W Jupiterze mogę znaleźć kombinezony itp, które pozwolą mi tam wejść? PS. Jak mogę dosać uniwersalny klucz do helikopterów, żeby dostać łupy z Ogończy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od początku dobrze czytaj wszystkie dialogi. Za depozyt dostaniesz 10 % wkładu ale w godzinach od 20.00 do 20.45. Wtedy możesz albo kasę odebrać albo ja wpłacić jak wolisz. Nie musisz wchodzić do bazy Najemników na Zatonie dopiero na Jupiterze. Zadania rozwiązuj po kolei, choć jedno Najemników wiąże się z wyprawą do Jupitera i wtedy tam idź. Broń dla Czapajewa zdobywaj po questach dla Najemników i po odstrzeleniu Najemnika bo dogadanie się nic nie da. Klucz na Sokołow który czeka na ciebie w bunkrze Naukowców w Jupiterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest stała pora o tej godzinie odbierasz swój zarobek kropka co z nim potem zrobisz to już mniej ważne. W innych godzinach tego nie odbierzesz ani się to nie kumuluje jak masz odebrać 200 rubli to ja odbierzesz jak nie to przepadają na drug dzień będzie znów 200. P.S. Mój 2000 post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie się wydaje że działa to troszkę inaczej ;p choć mogę się mylić. Na rachunek oszczędnościowy i depozyt można wpłacać kiedy się chce i ile się chce, odbierać dopiero od 20:00 do 20:45 , z tym że depozyt bardziej się opłaca gdyż za wpałacone pieniążki przy odbiorze dostajemy 10% odsetek, a na rachunku oszczędnościowym musimy te 10 % oddać tak to chyba mniej więcej działa.Jak narazie w depozycie mam koło 300 tys Ru i nie wyobrażam sobie sytuacji , w której musiałbym oddać ponad 160 tys odsetek, mam nadzieje że te pieniążki trafia do mnie :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wie ktoś gdzie w Dolinie Mroku szukać tych trzech schowków dla Wolnościowców ?? wczytywałem sejwa już z pięć razy i nie było ich w tych miejscach gdzie pokazywali na stronie moda ,były trzy skriny , ale ani przed zabiciem oddziału powinności ,ani po dokumentów nie znalazłem ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj znowu tłumaczenie. Tak. W momencie zabicia ostatniego powinnościowca pojawiają się papiery. Mogą być w 3 miejscach ale jak jeden komplet w danym miejscu to reszta w stałym jak pokazują scriny. Tzn. jak w danym miejscu są to i w reszcie będą nie ma pomieszania miejsc. Powiedzmy jak na deskach to i w tej okrągłej niby beczce. Czyli leżą kompletami i tak są robione scriny tez po 3. Jak nie możesz znaleźć to zabijasz powinność i od nowa są miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj znowu tłumaczenie. Tak. W momencie zabicia ostatniego powinnościowca pojawiają się papiery. Mogą być w 3 miejscach ale jak jeden komplet w danym miejscu to reszta w stałym jak pokazują scriny. Tzn. jak w danym miejscu są to i w reszcie będą nie ma pomieszania miejsc. Powiedzmy jak na deskach to i w tej okrągłej niby beczce. Czyli leżą kompletami i tak są robione scriny tez po 3. Jak nie możesz znaleźć to zabijasz powinność i od nowa są miejsca.

Są trzy warianty spawnu albo więcej ja mam akurat ten którego nie ma na screenach.Mam problem dokładnie taki sam jak Ty wcześniej.Znalazłem dokumenty pod wieżą i koło miejsc do spania ale nie moge znaleźć ostatnich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Gram sobie już jakiś czas w sumie to już jestem w Prypeci wszystkie normalne questy z gierki przed Prypecią praktycznie ukończone plus ukończone te questy sigerousa na które udało mi się natknąć i teraz latam po wszystkich lokacjach gadam i nie ma żadnych questów nowych a z nowych lokacji odwiedziłem w sumie tylko czerwony las i agroprom (do którego notabene nie prowadził żaden quest tylko anomalia). I tutaj pytanie: czy nowe questy wykorzystujące resztę lokacji pojawią się po zakończeniu głównej fabuły (tj. ten freeplay jeśli się nie mylę) bo lokacji jest tak w cholerke a ja na razie byłem na 2 i to raczej niezagospodarowanych że się tak wyrażę ponad kilka mutantów i kolesi z bronią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczów. Nie wiem czy warto zakładać nowy temat dlatego podpinam się pod ten. Gram w SGM 2.2 już jakiś czas i nie znalazłem jeszcze żadnej broni innej niż w podstawowej wersji gry. (w sumie to znalazłem ak47 ale oddałem - quest). Zna ktoś może jakieś ukryte schowki albo miejsca gdzie można znaleźć unikalne bronie z moda SGM?? Wiem, że można sobie zatrzymać te questowe klamki ale, chęć zaliczenia zadania jest silniejsza ode mnie :tongue: Chciałbym uniknąć spawnowania broni, nie lubię oszukiwać. Starzy wyjadacze SGM liczę na was :smile: pozdrawiam p.s. widziałem na gampley'u z wersji 2.1 karabin snajperski arctic warfare - mam nadzieje, że w wersji 2.2 też znajdę. Może jest jakaś lista broni zaimplementowanych w modzie :huh: ?

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ kfiat

SGM 2.2 jest modem fabularnym, a nie sprzętowym, więc w wersji podstawowej moda będziesz miał tylko standardową broń.

Jak chcesz mieć większy wybór broni zainstaluj sobie albo SGM 2.2 Gun Pack Addon, albo wersję SGM 2.2 Jenota

linki do tematów:

http://stalkerteam.p...-pl/#entry38881

http://stalkerteam.pl/topic/4304-sigerous-mod-22-wersja-jenot-edition-pl/#entry41855

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Yurek, zapodałem Gun Pack do SGM i powiem, że wymiata:), tak więc mogę potwierdzić, że mimo odkrycia lokacji aż do Janowa i przegrania ładnych kilku(nastu) godzin można doinstalować moda:) Czy w SGM 2.2 można jakoś wejść do podziemi w Agropromie? wszystkie znane mi wejścia są zablokowane. Natrafiłem na dziwnego buga: za pierwszym razem próbowałem obronić barkę przed falą mutantów, ale byłem za cienki w gaciach, tak więc poszedłem do Janowa i dokupiłem sprzętu, wykonałem kilka questów po czym wróciłem na Skadowsk wykonać questa ponownie. Po tym jak zabijam falę mutantów po zabiciu kontrolera więcej fal nie ma :mellow: i tak wszyscy stoją i zbijają bąki - można pół dnia tam stać. robiłem load'a 10 razy, i tyle samo zaczynałem questa od nowa, zawsze w tym samym momencie zadanie się wiesza. Znalazłem tylko jedno rozwiązanie - headshot Davidowi zapodać, by quest nie zaśmiecał PDA.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 1 nazwy własne piszemy z wielkiej litery popraw to proszę. Do podziemi wchodzisz tam z boku gdzie w Czystym Niebie bodajże po załatwieniu snorków (już mi się mylą gry i mody). Wiąże się to z questem więc na bank włazisz tam. Z falą mutantów pewnie ci gdzieś umknął jakiś mutant i blokuje ci quest zlikwiduj wszystkie mutanty na lokacji powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie tam gdzie były snorki to jest zamknięte tj pokrywa od włazu leży częściowo na wejściu. Podejrzewam, że muszę najpierw dostać ten quest, wie ktoś gdzie mogę go otrzymać, albo co ważniejsze od kogo? Z tą falą mutantów to na radarze pojawiają się czerwone kropki, w PDA też, a jak wybijam wszystkie mutanty, kropki się kończą a misja stoi. Wybić wszystkie mutanty na Skadowsku to chyba niemożliwe :sad: nie znam się dokładnie ma mechanice AI ale pewnie zanim wybiję wszystkie to mi się znów jakiś zespawnuje na nowo. Dodatkowo nie wiem czemu podczas tej misji David i jego ekipa strzelają się usilnie także z bandytami, i to nawet tymi co są ledwo widoczni w oddali. Do tego często opuszczają barkę i gonią bandytów - w międzyczasie ja walczę z mutantami. Próbowałem czekać na noc, by mieli ograniczony zasięg widzenia, albo i całą dobę by bandyci sobie poszli - bezskutecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą falą mutantów to na radarze pojawiają się czerwone kropki, w PDA też, a jak wybijam wszystkie mutanty, kropki się kończą a misja stoi.

Możliwe że nie wszystkie mutanty są zaznaczone w PDA.Wystarczy że jeden schował sie gdzieś i jest problem.Miałem tak SGM 1.7 gdzie jeden czy dwa mi sie zapodział/y i musiałem ich szukać ale jakoś sie znalazły i poszło dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Dopyl, Tylko jak za pierwszym razem robiłem misję, to miałem pod koniec swojego żywota, albo żywota Davida, chimery, snorki i pijawki, a teraz to mi się tylko raz chimera pokazała i do tego nawet nie była zaznaczona kropką. Z resztą i tak chimera była bardziej zainteresowana mięsaczem niż mną :huh: Grałem wcześniej i naprawdę była masa mutantów, tak jakby dobiegały na bieżąco, a teraz mam wrażenie, że po prostu spawn się kończy tj gdzieś się misja blokuje i koniec. Z innej beczki: jak często pokazuje się oddział alfa? do tej pory tylko raz mnie zaatakował a zrobiłem już prawie wszystkie questy na Skadowsku i Janowie. Przyznam, że mam chrapkę na ich sprzęt. Powiedzcie mi, czy ten oddział za każdym razem ma zróżnicowane bronie, czy takie same? na razie mam G36 sniper, G36 tactical, Strzelba Protecta i coś pokroju FN FAL.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stalkerzy pomocy. Doszedłem w Jenot ed. do miejsca (chyba 2 quest z posterunku na samym początku) gdzie jest atak na ATP (w nocy). Po sukcesie w ataku wyświetla mi się zadanie aby znaleźć klucz do sejfu bandytów. Sejf znalazłem a klucza nie. Przeszukałem wszystkie trupy całe ATP i nic. Czy ktos zna odpowiedź? Z góry dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.