Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Fajnie fajnie ale gdzie jest Duch? Zbadałem te zwłoki po rozmowie z nm , mam do niego wrócić i....go nie ma nigdzie , chodze wkoło waypointa i nic , pokazuje mi sie metro d niego ze jestem ale go nie ma ;/ chodze w dół i w góre schodów ;/ , a zeby wyjsc po rozmowie z nim szedłem w dół i znalazłem sie na powierzchni ;p ok mam , wystarczylo wejsc do lab i isc spowrotem na góre ale nie dawac tak przy pytaniu o wyjscie na powierzchnie , pomyslane xd A jak otworzc okna w BTR? Bo nic nie widac ;/ Na terenie anomali nie mam plecaka Schowki trzeba szukac po kolei? Znalazłem w kordonie , w tunelu z anomaliami elektro i to by było na tyle ;/ jak wyzej na terenie anomali kolo kordonu nie ma plecaka , jestem w barze , tez nigdzie nie ma

Edytowane przez suharex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można się pogubić, nieprawdaż ? Okej, rzućmy okiem na to wszystko, ale po kolei ;) Z Duchem sobie poradziłeś, ale przyznam się bez bicia że także męczyłem się z tym na początku, ba! nawet za drugim razem gdy przechodziłem tego moda, po prostu mam słabą pamięć i nie zapamiętałem dokładnego położenia Ducha, ale troszkę połaziłem i się znalazł. Jeżeli chodzi o schowki to radzę ci zacząć je szukać dopiero po ukończeniu głównego wątku. Żeby zakończyć grę musisz udać się do Kordonu i pogadać z Niemcem. Ale po wykonaniu wszystkich zadań pobocznych oraz głównego wątku możemy w spokoju oddać się w poszukiwanie skarbów. Zacznij od Kordonu (na forum jest poradnik do dodatku do moda, on ci na pewno bardzo może, w końcu sam z niego korzystałem), jeżeli znalazłeś ten początkowy w tunelu z elektro to dalej są trzy miejsca, w którymś z tych własnie miejsc MUSI być skryta i art. Pierwsze miejsce to pełne anomalii, niedaleko bunkra Sidorowicza. Plecak z tego co pamiętam jest w metalowej skrzyni. Drugie miejsce to nasyp, a dokładnie pod wagonem, chyba lewa strona. Trzecie miejsce znajduje się ..hmm, inaczej. Udaj się do gospodarstwa gdzie są mięsacze, patrz na zrujnowany dom na przeciw właśnie owego gospodarstwa, idź cały czas prosto mijając dom. Szukaj wielkich kamieni, plecak jest wciśnięty właśnie tam. (tam znalazłem tego arta) Następnie szukaj dalej schowków na Wysypisku, tutaj się trzeba będzie bardziej pomęczyć, Kordon to nic.. w porównaniu do tego co będzie w późniejszych etapach gry. Tak czy siak, znów mamy trzy schowki. Pierwszy - Pomiędzy opuszczonym hangarem a parkiem maszyn. A dokładnie to na wzgórzu śmieci (uważaj na promieniowanie) Drugi - Leć do hangaru. Dalej na jego dach, wlazłeś ? świetnie.. teraz patrz na rozwalone rusztowanie. Plecak zobaczysz, łatwo dostrzegalny. Tylko nie zleć. Trzeci - Kolejne wzgórze śmieci. Teraz te pomiędzy posterunkiem powinności a naszym kochanym hangarem. Wchodź od strony hangaru (znów wysokie promieniowanie) plecak znajdziesz w..takim wielkim metalowym białym kontenerze, plecaczek masz w środku. W poradniku pisze aby nie włazić do środka tylko trzeba ostrożnie, kucając dosięgnąć plecaka. Ja tam wlazłem i wylazłem. Po prostu trzeba się namęczyć, to prawda.. ale przyciskając shift i ctrl szybko oraz spacje da się stamtąd wygrzebać. Dalej leć na Agroprom w poszukiwaniu łupów. Do baru ci jeszcze daleko. Poradnik ci lepiej wytłumaczy lokalizację schowków, ale jeżeli masz nerwy i czas to radzę szukać samemu (dużo większa satysfakcja) Jak znajdziesz ostatni art na Radarze.. będziesz miał u mnie szacun ;) Może nie dacie wiary, ale z tym schowkiem męczyłem się 2 i pół h z przerwami na papierosa. Powodzenia ! ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok juz jest ok , ale co z tymi oknami w BTR? Bo chciałbym cos widziec jak jade ;/ a tak musze na mapie sie jakos kierowac

Taki oto wypad przy wejściu za brame w dolinie mroku jak ide do behemotha , stoi za nią bandyta , ja tez jestem bandytą , atakuje mnie podchodze i wypad. Juz 2x.

stack trace:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description : <no expression>

[error]Arguments : LUA error: ...shadow of chernobylgamedatascriptsxr_gulag.script:397: attempt to index field '?' (a nil value)

stack trace:

Edytowane przez suharex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wracam z Doliny Mroku, wejście na teren Wysypiska po kilku sekundach skutkuje wylotem na pulpit z błędem:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error

[error]Function : CScriptEngine::lua_error

[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp

[error]Line : 73

[error]Description : <no expression>

[error]Arguments : LUA error: ...y\stalke~1.-sh\gamedata\scripts\sleep_manager.script:128: attempt to index local 'ph_element' (a nil value)

stack trace:

Próba przejścia naokoło (przez Kordon) nic nie daje - błąd j.w.

Jakieś sugestie?

Sam sobie odpowiem. Pomogło wykomentowanie kilku linijek w okolicy wiersza 128 w pliku sleep_manager.script.

Edytowane przez Kubuś Puchatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...

Nie bardzo wiem jak jak zrobić nowy post zapytanie - z góry przepraszam, że to będzie post jako odpowiedź. Utknąłem na ostatnim zadaniu Radar. Po teleportowaniu mnie na wzgórze, chodzę już jakiś czas i nigdzie mnie nie teleportuje. Rozumiem, że teleporty są niewidzialne - ale czy mam skakać ze wzgórza na chybił trafił, czy chodzic zakosami po wzgórzu aż na jakiś się natknę ? Kręciłem się także w pobliżu tego zaznaczonego w poradniku i jakoś nic się nie dzieje. Tak obok to i z tym teleportem na drzewie miałem kłopot - zaskoczył za n- tym razem. A może ten pierwszy punkt to miejsce teleportacji z drzewa (jest blisko) i mam jakoś inaczej dotrzeć do kolejnych punktów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj filmiku w sieci z opisem tych teleportów,gdyż bez poradnika będziesz się gubił lub będzie cię wyrzucało gdzieś na skały.Ja po całym dniu wczytywania sejwów poddałem się i skorzystałem z poradnika.Teleporty nie dość,że są niewidoczne to jeszcze mają bardzo mały zasięg.Możesz się kręcić tuż obok i w niego nie wejdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Chociaż mod ma swoje pięć minut już dawno za sobą, nie miałem przyjemności się z nim zapoznać.

A że zapanowała posucha na nowe mody, zdecydowałem się z nim zmierzyć. Moda ze spolszczeniem pobrałem z linku na Mega. Link do naszej pobieralni jest martwy.

Uruchomienie moda nie sprawiło najmniejszych trudności. Chcę zasygnalizować, że nie wyświetlają się screeny w poradniku.

@kobal - czy jesteś w stanie po takim czasie temu zaradzić? A może ktoś z administracji się z tym zmierzy?

No i gdzie jest strona macierzysta moda.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki Wczoraj mi podesłał linki do stron, na których jest ten dodatek, oto one:
stalker-gaming.ru
AP-PRO.ru
Amk-Team.ru

Chciałem sprawdzić właśnie na nich czy są screeny, które można by było poprawić w poradniku u nas ale nie znalazłem. 
Pamiętam, że grając kiedyś w ten dodatek było niezwykle ciężko znaleźć samemu schowki z artami. Tylko dzięki poradnikowi udało mi się je wszystkie odnaleźć.  

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś zapisałem sobie całą stronę tematu i tak ocalały wszystkie grafiki z #1:). Paczka zawiera tylko ponumerowane screeny z namiarami na schowki, wszystko jest poukładane chronologicznie, od Kordonu do samego końca. Jest też pierwsza sygnaturka Smoxa:).

Spoiler

BefrHxC.jpg

Screeny z #1: LINK

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  @gawron   :018: 

Na razie samodzielnie znalazłem notatkę i 1 schowek na Kordonie.

Ale są chyba różne wersje tego moda. Na gameplayu widziałem spotkania z jakimiś głoworjezami, wyposażonymi w SWDu. Cały Kordon zbiegany, a ani jeden mnie nie zaatakował.

Tak samo jest ze stroną startową i menu. Ta którą mam, jest mało wyraźna, litery menu są trudne do odczytania, a ich treść się nie mieści w suwaku.

 

Sądzę, że warto przypomnieć ten mod, bo na ustawieniach na jakie pozwala mój komputer, prezentuje się przyzwoicie.

DODANO:

 Z tym ledwo widocznym menu już sobie poradziłem. Mała ingerencja w pliki moda i można czytać bez problemu.

ss_administrator_03-16-18_11-51-52_(mainmenu).thumb.jpg.d3971f919e72bcda2ec4cfcffea036e6.jpgss_administrator_03-16-18_11-54-02_(l01_escape).thumb.jpg.829c14501c5d2d6789db0a99ec65314c.jpg

Jeśli komuś z grających, oryginalny obraz też będzie sprawiał trudności z odczytaniem, wystarczy że w gamedata\textures\ui , podmieni oryginalny plik na ten:

ui_aainmenu.dds

Oczywiście najpierw kopia bezpieczeństwa.

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edytowałem pierwszy post i dzięki @gawron udało mi się dodać do poradnika wszystkie screeny z lokalizacją schowków. Mam tylko nadzieję, że żadnego nie pominąłem.

@kondotier
Dzięki za poprawę MENU, bo wcześniej kiepsko to wyglądało. 

Ja wgrałem u siebie dodatek i nowa gra nie jest wymagana. U Sidora można wziąć zadania na kolekcjonera ale ja się z tym wstrzymam. Pobiegam za plecakami dopiero po ukończeniu głównej fabuły ;)
0003.jpg

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej link do paczki zmieniającej wygląd otoczenia. Do zestawu dołączony bagnet z nową animacją, lornetka oraz kilka tekstu poprawiających wygląd np. AK-74u oraz zapodany przez @kondotiera plik ui_aainmenu. Nie wymaga nowej gry. Nawiasem mówiąc, cieszy mnie ten renesans. Mam nadzieją, że to nie koniec.

https://cloud.mail.ru/public/Krkd/wED7a1J82

kQPDvpq.jpg

Spoiler

2IJU697.jpg

jDSp50l.jpg

oJ9z7w2.jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gram w tego moda. Teraz to w ogóle  w nic nie gram bo czekam na płytę główną do kompa i używam małego laptopa na którym teraz rozłożyła się moja kotka więc może jakiś film obejrzę ;)

 
A co do moda znalazłem na YT taki film o schowkach na Agropromie nie wiem czy widziałeś:

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kazik  - Tego gameplaya nie widziałem, ale i bez niego trafiłem we wszystkie właściwe miejsca. Ten mój screen z opcją spania, jest zrobiony dokładnie w tym samym miejscu jaki w krzaku pokazuje gameplayer. Gdyby to był tylko błędny opis, powinno mi schowek otworzyć. A ja dostaję informację, że nie mogę spać ze względu na napromieniowanie, choć nie jestem. Wejdę jeszcze raz na Agroprom i zobaczę co z tego wyjdzie. Bo w czystą Apokalipsę grać mi się nie chce.

Może ktoś moda ma postawionego i jednak mnie wspomoże :078: , sprawdzając czy ma to samo.

DODANO:

Problem rozwiązany. Schowek był w innym krzaku. Tym bliższym włazu, już z promieniowaniem i anomaliami.

ss_administrator_03-17-18_12-41-29_(l03_agroprom).thumb.jpg.e2063b5b272deaac18c4d17fa43808ab.jpg

A w błąd zostałem wprowadzony wcześniejszym krzakiem, pozwalającym na spanie w nim :007: . Wokół psy, dziki, anomalie, a tu nagle bezpieczne miejsce do spania. Tym razem mod pozwolił mi się przespać. Sprawdziłem. Żadnych problemów. Na minimapie krzaka mam z zielonym domkiem. Ciekawostka.

ss_administrator_03-17-18_12-37-10_(l03_agroprom).thumb.jpg.caef4dcb8358e138c7ba5960e85a4ccb.jpg

Ktoś pisał, że noszenie ze sobą artefaktów Kolekcjonera, sprawia niemiłą niespodziankę. Czy nią jest ciągłe napromieniowanie?

I z doświadczenia. Czy arty z radiacją w tym modzie działają również z plecaka? Co jakiś czas mam właśnie taki napad promieniowania.

I jeszcze jedno. Czy ma ktoś listę tych artefaktów nazwami, jakie trzeba mieć na koniec?

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron - :018: .

Ale chyba dam sobie spokój z tym modem. Jednak takie poszukiwania to nie dla mnie. Tym bardziej, że w stosunku do moda na którym był robiony poradnik, są chyba dodane elementy roślinne, bo krzaków i drzew jest sporo więcej, a na drzewach gałązek z liśćmi przesłaniającymi widok. Trzeba będzie chyba wstawić moda, na ogołocenie z liści. Może wtedy będzie coś widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kondotier napisał:

Trzeba będzie chyba wstawić moda, na ogołocenie z liści.

Zauważyłem na screenie wyżej, że wgrałeś dodatek i jak rozumiem, chcesz przywrócić wygląd otoczenia do pierwotnego stanu. Jeśli tak, to wystarczy usunąć lub zmienić nazwę katalogu levels, analogicznie postąpić z katalogiem textures\tress i Zona znowu będzie wyglądała, jak wcześniej. A ja zaczynam się wkręcać, Jestem na Jantarze i dopiero teraz zaczynam przypominać sobie moda. Ne zauważyłem, żeby artefakty w plecaku karmiły radiacją naszego GG.

MAC-10 do 1 slotu, dodany Sidorowiczowi na ladę. Po małym tuningu, przy szybkostrzelności tej broni jest to prawdziwa kosiarka, link poniżej.

https://cloud.mail.ru/public/KSpr/GB8iEwj6J

Spoiler

l0R5xNY.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron  Tak, dodałem Twoją paczkę teksturową.

Niestety, ale przy tym modzie dodawanie ulepszonych tekstur powoduje jego cholerne utrudnienie. Przykładem niech będzie moje szukanie schowka na drzewie w DM. Za cholerę nie mogłem go znaleźć ( dwa inne miejsca sprawdzone ), więc się zapisałem, wyszedłem z gry i uruchomiłem moda na podstawowych teksturach. Mam na wszelki wypadek kopię gamedaty bez żadnych "usprawnień". Po uruchomieniu miłe zaskoczenie. Bez ruszenia się, plecak widoczny, jak i możliwość jego otwarcia.

ss_administrator_03-18-18_10-09-32_(l04_darkvalley).thumb.jpg.21cf45cba7b38e28c9c7b6b2f513ff21.jpg

Ten ukośny szary pas, to jakiś liść, ale już nie przeszkadza w zabraniu schowka. Ten wpis, to tylko informacja dla następnych graczy, że mogą się przy "ulepszeniu" tekstur, z czymś takim spotkać. Tekstury były tak gęste, że mod nie pokazał znacznika. A co zaś dotyczy broni, to jak na razie brakuje mi PSO-1 na Abakana (i AK-74), lub grafiki dla niego zwykłego celownika, a nie przeziernikowego. Reszta broni która się w modzie znajduje, przynajmniej na tym etapie gry jaką mam, całkowicie mi wystarcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kondotier napisał:

Niestety, ale przy tym modzie dodawanie ulepszonych tekstur powoduje jego cholerne utrudnienie.

Pełna zgoda, schowki na drzewach czy w innej roślinności znacznie trudniej jest znaleźć, sam tego doświadczyłem. Zresztą, to nie jedyne utrudnienie, walka w bardziej zarośniętym terenie, też jest znacznie trudniejsza. Postaram się sprawdzić wszystkie schowki Kolekcjonera, jeśli coś będzie niemożliwe do wykonania, paczka pójdzie w powietrze.

2 godziny temu, kondotier napisał:

Reszta broni która się w modzie znajduje, przynajmniej na tym etapie gry jaką mam, całkowicie mi wystarcza.

Bez dwóch zdań, mnie też. Jednak w SOC w pierwszym slocie zawsze brakowało mi czegoś konkretnego:).

Wszystkie dodatki mają jedną wspólną zaletę: nie zadziałają, jeśli gracz ich nie zainstaluje. Z drugiej strony, jak wszystko działa i czy rzeczywiście nam pasuje, można się przekonać dopiero po zainstalowaniu. Decyzja zawsze należy do gracza, nic nowego.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.