Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael znalazłem Apokalipsę z dodatkiem Spadek Kolekcjonera to można dorzucić do pobieralni.

https://mega.nz/file/10QQUToZ#98WM4ITqwv7HHAlpw3zyRAzTF0fjLFY1QmNlu9i5YPg

Niestety nie mogę znaleźć tej wersji Apokalipsy odpicowanej przez Maklera.

@Metastophalius także jak jeszcze nie ograłeś podstawowej wersji to możesz sobie tą pobrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Jestem już za połową podstawki, więc chyba na razie sobie dodatek odpuszczę, zwłaszcza, że zdaje się być czasochłonny, a ja chcę ograć jak najwięcej modów do Cienia w najbliższym czasie.

BTW Widzę, że w Apokalipsie i następnych modach autor użył modeli z gier z serii jako zupełnie innych postaci, co mnie niebywale irytuje, bo te fizjonomie koreluję bezpośrednio z oryginałami. Może jako ćwiczenie poprzerabiam im trochę tekstury między rozgrywką, we wszystkich modach gdzie się na to natknę. Już zmieniłam tę dziwnie wyglądającą buildową teksturę twarzy naukowca-Duszmana, mimo że to bagatela, bo stoi w słabym świetle.

Spoiler

texture_revised.thumb.png.503e8af52b88609c67997005c5457f51.png

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Mam problem. Gra się załadowała ale przy rozpoczęciu nowej gry wywala do pulpitu. Dokładnie na Wczytywaniu shaderów.

Log

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3
 

stack trace:

 

Edytowane przez mmikolajczyk12
Dodanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, mmikolajczyk12 napisał:

Mam problem. Gra się załadowała ale przy rozpoczęciu nowej gry wywala do pulpitu. Dokładnie na Wczytywaniu shaderów.

Log

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3
 

stack trace:

 

Prawdopodobnie musisz zmienić ustawienia graficzne , a dokładniej zmienić oświetlenie na statyczne/dynamiczne, zależnie od tego które masz wybrane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem raczej znowu techniczny. Jestem w barze w drodze do mózgozwęglacza zachaczyłem o bar i zobaczyłem Kabla nieżywego po rozmowie z barmanem tak jak bohater powiedział wynisłem ciało na zewnątrz. I od tego momentu coś się nie tak zrobiło wywaliło grę. Poźniej nie mogłem wczytać zapisu z tego miejsca nawet autozapisu z początku lokaci. Oto Log

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...chernobyl\gamedata\scripts\valerich_treasures.script:326: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

stack trace:

Udało mi się wyczytać trochę bardziej wcześniejszy zapis ale jakoś grą teraz dziwnie się wczytuje daje coś takiego SERWER: Rozpoczynanie... SERWER: Wczytywanie symulatora Alife KLIENT: Łączenie z localhost... i tym podobne. Wcześniej nic takiego nie było jest się czym martwić i czy da się odzyskać późniejszy save?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczytanie wcześniejszego savu na niewiele pomogło gdyż : zapis był w kordonie u sidorowicza poszedłem do doliny mroku z kordonu a następnie na wysypisko aby dostać się do baru ale będąc na wysypisku co chwila mnie wyrzuca do pulpitu dając taki oto log:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...w of chernobyl\gamedata\scripts\sleep_manager.script:128: attempt to index local 'ph_element' (a nil value)
 

stack trace:

(dodam jeszcze że nie pojawia się już  SERWER: Rozpoczynanie... SERWER: Wczytywanie symulatora Alife KLIENT: Łączenie z localhost... i tym podobne przy wczytywaniu)

Nic już nie pomaga nie ważne czy znowu cofnę się do tego wcześniejszego zapisu i znowu pójdę dalej to nadal wyrzuca. Ponownie wgranie moda też nie pomogło.

Edytowane przez mmikolajczyk12
Dodanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich serdecznie po skończeniu op-2.1 przyszedł czas na mody Zaurusa i pierwszy problem, a mianowicie chyba przypadkowo zrobiłem zapis w tunelu kolejowym na wysypisku gdzie była silna radiacja i mimo, że wszystkie arty przerzuciłem do schowka ciągle ta radiacja rośnie i nic nie pomaga. Czy da się to jakoś naprawić czy muszę się cofać do autosav-a z wejścia na lokację???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carlopapa w czystej Apokalipsie @kondotierowi się skrypt zawiesił i musiał wczytać zapis bo tak to też miał ciągłe napromieniowanie. Tu na drugiej stronie też miał problemy z napromieniowaniem postaci ale w końcu chyba nie napisał jak rozwiązał problem. Może jak później zajrzy to będzie coś pamiętał albo doradzi?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carlopapa Nie pamiętam jak to było w tym modzie, bo już mam za sobą późniejsze wersje serialu. Środków przeciwpromiennych użyłeś lub artów obniżających promieniowanie?

Skoro zagrałeś tak nierozważnie, że nie zabezpieczyłeś się gdzieś koło hangaru, nie masz wyjścia i radzę powtórzyć grę, ale radzę z zapisu na Kordonie. Nawet autozapis na Wysypisku może nieść problem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomagają arty mam dużo "Kropli" ale jak nawkładam na pas to nie mogę iść, ani anty rady ani nic nie pomaga i niestety autozapis też nie pomoże bo wróciłem tak do baru także muszę zagrać jeszcze raz a już taki fajny ekwipunek miałem 😔

 

Poradziłem sobie z tym trochę czitująć bo wracać mi się nie chcę zmieniając wartości w pliku actor.ltx a mianowicie:

[actor_condition]

radiation_v                    = 10000

 

Jednak to nie niweluje problemu z bieganiem co kilka kroków GG jakby się zatrzymywał.

 

 

Edytowane przez carlopapa
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carlopapa  Zaurus w swoich modach zmienia właściwości artów. Jeśli Krople zniżały Ci radiację, to trzeba czekać aż ją całkowicie wyzerują. Bo chyba jednocześnie mają negatywny wpływ na wytrzymałość i dlatego Twój GB staje co krok. Zmniejsz radiację i zdejm większość Kropli, albo wszystkie. Znajdź na podróżowanie innego arta bez tego spowalniania.

Znajdź też w pliku actor te poniższe linie i nadaj im wartości z poniższego przykładu.

Spoiler
jump_power 					= 0.0 ;0.01		;Óěĺíüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
jump_weight_power       	= 0.0 ;0.05		;Óěĺíüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_jump_k       	= 5			;Ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč ďđűćîę ń âĺńîě (óěíîćŕĺňń˙ íŕ jump_weight_power)

stand_power             	= -1.0 ;-0.001.1
walk_power              	= 0.0 ;0.00002	;Óěĺíüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęóíäó âî âđĺě˙ őîäüáű áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
walk_weight_power       	= 0.0 ;0.0002	;Óěĺíüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęóíäó âî âđĺě˙ őîäüáű ń ó÷ĺňîě â

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jeśli Krople zniżały Ci radiację, to trzeba czekać aż ją całkowicie wyzerują. Bo chyba jednocześnie mają negatywny wpływ na wytrzymałość i dlatego Twój GB staje co krok.

Dzieje się tak bez żadnego arta na pasie i nawet jak nie mam żadnego arta w plecaku. Pasek radiacji ciągle rośnie co powoduje utratę paska zdrowia a to prowadzi do śmierci GG.

@kondotier zmiana wartości, które podałeś niczego nie zmienia nagrałem krótki filmik z gry jak to wygląda:

 

 

Edytowane przez carlopapa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@carlopapa Chyba na Wysypisku zaurus zastosował stałą radiację. Trzeba mieć zabezpieczenie. Ale też stosuje antyczity i zmiany w plikach nie skutkują. Chyba są arty zmniejszające radiację, ale nie zmniejszające wytrzymałości. Mogą zwiększać krwawienie lub mieć inną negatywną właściwość. A czy poza Wysypiskiem też się to dzieje? Czy wdzianko jakie nosi Twój GB ma współczynnik ochrony przed radiacją.

Te zmiany jakie Ci podałem są skuteczne w modach bez zabezpieczeń, ale z antyczitami nie działają, lub potrzebują ułamka sekundy aby przywrócić wytrzymałość. Stąd te krótkotrwałe przyhamowania.

A spróbuj dodać do skrótu pulpitowego komendę -noprefetch, która powoduje, że teren lokacji nie jest pobierany od razu w całości, a jest doczytywany podczas ruchu. No i w ustawieniach zmniejsz gęstość i zasięg trawy ( o ile takie są ), odległość widzenie i szczegółowość tekstur.

To jest mod sprzed lat z marnym silnikiem, więc nawet dobry współczesny komputer tego nie naprawi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory zwiedziłem Kordon, Wysypisko, Bar, Jantar i Magazyny Wojskowe i dzieje się tak wszędzie, a kombinezon mam SEVĘ. Antyczita chyba w tym modzie nie ma bo mam podwyższony udźwig i takie tam które lubię. Ale problem już rozwiązany dzięki koledze @qlkin w wiadomości prywatnej podał mi rozwiązanie i działa, a oto one dla innych którzy może będą mieć podobny problem:

 

Cytat

1. open gamedata/scripts/bind_stalker.script with a text editor
2. locate the line "db.add_actor(self.object)", which should be around line 47
3. add afterwards this block:
-- nv100217 permanent radiation cure
if self.actor_detector.init_time ~= -1 then
self.actor_detector:actor_enter()
end

Dziękuję wszystkim za jakąkolwiek próbę pomocy na prawdę bardzo to doceniam.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Apokalipsa: Spadek Kolekcjonera
  • 4 miesiące temu...

Odkop będzie.

Próba uruchomienia Apokalipsy kończy się błędem:

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_barbwire3

SoC z gog-a, spaczowany do 1.004, na to wrzucona Apokalipsa z MEGA, jako drugi dodatek graficzny, jako trzeci MAC-10.

W ktalogu gamedata\textures\prop\ nie ma pliku prop_barbwire3.dds, ale jest "wewnątrz" gamedata.db7. Czego mu więc brakuje? Googlowanie daje wyniki związane z Autumn Aurora 2. Oświetlenie statyczne i dynamiczne - bez różnicy. Jakieś sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kubuś Puchatek"Apokalipsa+Spadek.." z Mega postawiłem na SoC 1.0004. Bez dodatku graficznego (antywir i system wyje) i tego tajemniczego "MAC-10".

Spoiler

apoSpadekPLnaRUS.thumb.jpg.881a18e4cf579aa73f240bb0799ca5e3.jpg

Działa po polsku, jak widać na screen'ie. Lekka ironia tkwi w tym, że ja to postawiłem na RUS-podstawkę SoC 1.0004. Czyli to nie z modem z Mega problem. 

PS. Znalazłem ten/tego MAC-10. Po dorzuceniu tego dodatku wylot z wołaniem o tekstury "act/arm...", a ten dodatek graf. to jest nie do obejścia u mnie - kategoryczny trojan i kwarantanna systemowa bez pytania użytkownika o zdanie.

Edytowane przez irobo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się uruchomić sam mod (bez dodatku graficznego i MAC10) na spaczowanym 1.006 -> 1.004 SoC-u.

Czy wy na Wysypisku, w Dolinie Mroku, też mieliście taką "rzeźnię"? Łowcy spawnują się w ilościach hurtowych. Mam G37 i Mausera, tak więc nie są trudnymi przeciwnikami, jedyny problem, to pozostawiają po śmierci masę śmieci (czyt. swojej broni). I zabijają zwykłych stalkerów, czego nie lubię.

Da radę zmniejszyć ilość ich spawnu?

 

Skończyłem (prawie) moda, prawie, bo nie znalazłem wszystkich schowków kolekcjonera. "Poleglem" na drugiej wizycie w Radarze, tam, gdzie zaczynamy trasę od wieży ze snajperem. Ktoś zaproponował szukanie schowków kolekcjonera po skończonej głównej fabule. Wg. mnie warto je szukać od razu, aby uniknąć sytuacji, że biegamy przez kilka pustych lokacji (np. Bar -> MW -> Prypeć), aby spędzić tam sporo czasu, szukając plecaków z artem i kolejną wskazówką. Nie zawsze się da, idąc zgodnie z fabułą, ale spróbować warto.

Moda oceniam na 4/10. Nowa fabuła, nowe frakcje i ogólnie rozgrywka zasługiwałaby na 6.5, może 7/10, ale totalnie skopany spawn łowców przy przejściu z Kordonu na Wysypisko oraz na samym Wysypisku i w DM psują rozgrywkę. Mając G37, a co dopiero Sztylet, nie są wyzwaniem, a jedynie drobną "upierdliwością". Może jak ktoś lubi headshoty przez pół mapy... Chyba mam sklerozę, bo grając w niego po raz pierwszy kilka lat temu, nie zauważyłem tego. Czy przy okazji dodania spadku kolekcjonera coś zmieniono?

 

Edytowane przez Kubuś Puchatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.