saleta20 Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 Ma ktoś jakiś pomysł na poprawę ikon w ekwipunku? bo są pocięte i porozrywane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 ohboyherewego.jpgZerknij sobie w plik "ui_icon_equipment.dds" w folderze gamedata/textures/uiProponuje użyć programu Paint.NET w ogóle do otwarcia pliku i do jego edycji.Wszystkie przedmioty są rozmieszczone po siatce 50x50 pikseli.Jeśli jesteś obeznany z przerabianiem takich rzeczy, to dawaj śmiało - wklejaj tam ikonki z geonezisa, snipera, wszystkiego, czego dusza zapragnie, pewnie nawet z oryginału. A jak już się przy tym połapales, wyślij nam kiedyś efekty twojej pracy.Miłej zabawy, heheuhehaheahueh. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saleta20 Opublikowano 19 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2014 ty powaznie, czy jaja sobie robisz? co mi z edycji jak te które mam źle mi wyświetla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Perun Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 100% powagi. Jak sam zaglądalem pod plik z ikonkami Jenota to były okropne. Tylko edycja tekstury może tutaj pomóc. Hehe, witamy w świecie moddingu Stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saleta20 Opublikowano 20 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2014 No ale jak otworze to co mi to da? ja to bym chyba do configa zajrzał z pozycjonowaniem ikon, ale tak z definicji z kąd się bierze ten błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SekretZdzicha Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Panowie może ktoś wrzucić spolszczenie dla AF3 dla SGM, bo niestety ale link wygasł :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre86 Opublikowano 16 Maja 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2014 (edytowane) Czy mógłby ktoś ponownie wrzucić adaptacja AF3 dla SGM Enot, linki nie działają. Edytowane 17 Maja 2014 przez Andre86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argawen Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) Jestem w Agropromie w podziemiach. Znalazłem naukowca w tych zbiornikach, ale klucza nigdzie nie mogę znaleźć do krat z prawej strony w pomieszczeniu z zaworem. Może ktoś pomoże, pliss :)Przy próbie wczytania wcześniejszego zapisu, to nawet ciała nie ma :wallbash:Może snorki zeżarły Ps.Temat nieaktualny. Drugie ciało się pokazało, jak zmaterializowały się dwa snorki. Edytowane 22 Czerwca 2014 przez Argawen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0O0X0O0 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 (edytowane) Co jest lepsze Atmosfear 3 czy Absolute Natore 3 Mam jeszcze jedno pytanie mam już georadar na bagnach i nie umiem znaleźć tego towaru wojskowych. Pomocy!!! Edytowane 28 Czerwca 2014 przez 0O0X0O0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Pakunek dla wojskowych znajdziesz na północy Bagień jak się nie mylę nr 16 na mapie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0O0X0O0 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 (edytowane) THX Allen 1. Da się zwiększyć hp, bo wiem, że udźwig się da...2. Lub wyłączyć baterie do detektorów?3. Czy jest jakiś poradnik do tego moda? Edytowane 28 Czerwca 2014 przez 0O0X0O0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 28 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Ad 1. "HP" da się zwiekszyć poprzez odporność na dany rodzaj obrażeń gamedataconfigscreaturesactor.ltx Szukasz sekcji odpowiedniego dla danego poziomu np. dla veterana[actor_immunities_gd_veteran]burn_immunity = 0.8 strike_immunity = 0.8shock_immunity = 0.8wound_immunity = 0.8radiation_immunity = 0.8telepatic_immunity = 0.8 chemical_burn_immunity = 0.8explosion_immunity = 0.8fire_wound_immunity = 0.8 Im wiekszy wskaznik tym mniejsza odpornosc. Ad 2. Jest dla wersji 2.0 nie wiem czy działa na 2.2 Ad 3. Poradnik tylko w wersji rosyjskiej. (Dla zwykłej 2.2 w Jenocie może być kilka drobnych zmian.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 29 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 apophis - popatrz na datę posta, na który odpowiadasz. Sądzisz, że po roku czasu, bolo7 jest jeszcze zainteresowany Twoją odpowiedzią? Chyba że pracujesz na Złotą Łopatę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
0O0X0O0 Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 Ostatnie pytanie: JAK USUNĄĆ BLOKADY NAPRAW PRZEDMIOTÓW??? (mam egzoszkielet za 300 tysi i nie moge go naprawić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 30 Czerwca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 0O0X0O0 !!!dot. :http://sigerous.ru/forum/14-3449-1#640403 Część poradnika już przeze mnie przetłumaczona na Polski razem z obrazkami pod adresem: http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=579.0 Czyli: Stalkeruniverse/porady kardana/sigerus mod 22 wersja jenot/ pobierz plik - 176 kb.W razie czegoś to daj znać co mam ci przetłumaczyć! ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seko Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) Witam wszystkich. Mam pytanie czy może ktoś uploadować adaptacje moda AtmosFear 3 do SGM 2.2 Jenot Edition, ponieważ ta adaptacja z pierwszego postu jest niestety niedostępna? Edytowane 21 Lipca 2014 przez seko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 21 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 http://www.mediafire.com/download/mtqh3j8wbk4a4uj/AF3+for+SGM_Albor+2.2.rar Proszę ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIXS Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Czy może ktoś dać ten mod na normalny host plików , z góry dziękuje :yes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 23 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Masz jakiś problem z pobieraniem z naszej pobieralni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIXS Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 (edytowane) Masz jakiś problem z pobieraniem z naszej pobieralni ? Tak - Nie posiadasz dostanie dużo transferu aby pobrać plik.I to jest problem .Temu proszę o normalny host. Edytowane 24 Lipca 2014 przez FENIXS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Trzymaj http://www.mediafire.com/download/e86hrg3xxr444df/SGM_2.2_Enot_edition.7z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FENIXS Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Dzięki Allen za link w nocy se pobiorę - pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vranorvs Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Jestem w Agropromie w podziemiach. Znalazłem naukowca w tych zbiornikach, ale klucza nigdzie nie mogę znaleźć do krat z prawej strony w pomieszczeniu z zaworem. Może ktoś pomoże, pliss :)Przy próbie wczytania wcześniejszego zapisu, to nawet ciała nie ma :wallbash:Może snorki zeżarły Ps.Temat nieaktualny. Drugie ciało się pokazało, jak zmaterializowały się dwa snorki.Farciarz. U mnie ciało się zupełnie nie pokazało. :( Nawet Kolega tu z forum starał mi się pomóc na sejwie. :(;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker15 Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Witam , mam pytanie jak można zwiększyć udźwig , ponieważ jak zmienię w actor.ltx i system.ltx to automatycznie jest CTD i error w logu że te pliki są nieprawidłowe. proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 24 Lipca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2014 Poradnik @Yurek Zwiększenie udźwigu w modzie SGM 2.2 Jenot Autor moda celowo "zamontował" w swoim modzie pułapkę, która ma uniemożliwić samodzielne zwiększanie udźwigu i pojemności plecaka przez graczy. Jeśli chcesz mimo to zwiekszyć udźwig swojego Diegtiarowa, to musisz zrobić tak, jak opisałem w poniższych punktach: 1. Wybieramy docelowy udźwig naszego Diegtiarowa - niech będzie dla przykładu 400 kg 2. Otwieramy w edytorze plik "actor.ltx" i znajdujemy w nim dwie linijki: max_item_mass = 40max_walk_weight = 50 i zamieniamy w nich wartości na nastepujace: max_item_mass = 400max_walk_weight = 400 Wprowadzone zmiany zapisujemy. 3. Otwieramy w edytorze plik "system.ltx" i znajdujemy w nim dwie linijki: max_weight = 40max_ruck = 46 i zamieniamy w nich wartości na nastepujace: max_weight = 400max_ruck = 400 Wprowadzone zmiany zapisujemy. 4. Otwieramy w edytorze plik "_g.script" i znajdujemy w nim fragment kodu: function makdm_fix()local ltx = system_ini()if ( ltx:r_float("actor_condition","max_walk_weight") ~= 50 ) or ( ltx:r_float("inventory","max_weight") ~= 40 ) thenmod_abort("xrEngine Fatal Error: incorrect file system.ltx or actor.ltx")endend i zamieniamy na nastepujacy: function makdm_fix()local ltx = system_ini()if ( ltx:r_float("actor_condition","max_walk_weight") ~= 400 ) or ( ltx:r_float("inventory","max_weight") ~= 400 ) thenmod_abort("xrEngine Fatal Error: incorrect file system.ltx or actor.ltx")endend Wprowadzone zmiany zapisujemy. I w ten sposób zamieniliśmy naszego Diegtiarowa w ciężarówkę :woot: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.