Skocz do zawartości

Sigerous Mod 2.2 Jenot Edition


Yurek

Rekomendowane odpowiedzi

ohboyherewego.jpgZerknij sobie w plik "ui_icon_equipment.dds" w folderze gamedata/textures/uiProponuje użyć programu Paint.NET w ogóle do otwarcia pliku i do jego edycji.Wszystkie przedmioty są rozmieszczone po siatce 50x50 pikseli.Jeśli jesteś obeznany z przerabianiem takich rzeczy, to dawaj śmiało - wklejaj tam ikonki z geonezisa, snipera, wszystkiego, czego dusza zapragnie, pewnie nawet z oryginału. A jak już się przy tym połapales, wyślij nam kiedyś efekty twojej pracy.Miłej zabawy, heheuhehaheahueh.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jestem w Agropromie w podziemiach. Znalazłem naukowca w tych zbiornikach, ale klucza nigdzie nie mogę znaleźć do krat z prawej strony w pomieszczeniu z zaworem.  Może ktoś pomoże, pliss :)

Przy próbie wczytania wcześniejszego zapisu, to nawet ciała nie ma  :wallbash:

Może snorki zeżarły  :biggrin:

 

Ps.

Temat nieaktualny. Drugie ciało się pokazało, jak zmaterializowały się dwa snorki.

Edytowane przez Argawen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad 1.

 

"HP" da się zwiekszyć poprzez odporność na dany rodzaj obrażeń

 

gamedataconfigscreaturesactor.ltx

 

Szukasz sekcji odpowiedniego dla danego poziomu np. dla veterana

[actor_immunities_gd_veteran]burn_immunity		   = 0.8							   strike_immunity		 = 0.8shock_immunity		  = 0.8wound_immunity		  = 0.8radiation_immunity	  = 0.8telepatic_immunity	  = 0.8    chemical_burn_immunity  = 0.8explosion_immunity	  = 0.8fire_wound_immunity	 = 0.8     

  Im wiekszy wskaznik tym mniejsza odpornosc.

 

 

Ad 2.

 

Jest dla wersji 2.0 nie wiem czy działa na 2.2

 

Ad 3.

 

Poradnik tylko w wersji rosyjskiej. (Dla zwykłej 2.2 w Jenocie może być kilka drobnych zmian.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0O0X0O0 !!!

dot. :

http://sigerous.ru/forum/14-3449-1#640403

 

Część poradnika już przeze mnie przetłumaczona na Polski razem z obrazkami pod adresem:

 

http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=579.0

 

Czyli: Stalkeruniverse/

porady kardana/sigerus mod 22 wersja jenot/ pobierz plik - 176 kb.

W razie czegoś to daj znać co mam ci przetłumaczyć!

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jestem w Agropromie w podziemiach. Znalazłem naukowca w tych zbiornikach, ale klucza nigdzie nie mogę znaleźć do krat z prawej strony w pomieszczeniu z zaworem.  Może ktoś pomoże, pliss :)

Przy próbie wczytania wcześniejszego zapisu, to nawet ciała nie ma  :wallbash:

Może snorki zeżarły  :biggrin:

 

Ps.

Temat nieaktualny. Drugie ciało się pokazało, jak zmaterializowały się dwa snorki.

Farciarz. U mnie ciało się zupełnie nie pokazało. :( Nawet Kolega tu z forum starał mi się pomóc na sejwie. :(

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradnik @Yurek

 

Zwiększenie udźwigu w modzie SGM 2.2 Jenot Autor moda celowo "zamontował" w swoim modzie pułapkę, która ma uniemożliwić samodzielne zwiększanie udźwigu i pojemności plecaka przez graczy. Jeśli chcesz mimo to zwiekszyć udźwig swojego Diegtiarowa, to musisz zrobić tak, jak opisałem w poniższych punktach: 1. Wybieramy docelowy udźwig naszego Diegtiarowa - niech będzie dla przykładu 400 kg 2. Otwieramy w edytorze plik "actor.ltx" i znajdujemy w nim dwie linijki:  

max_item_mass		 = 40max_walk_weight = 50

i zamieniamy w nich wartości na nastepujace:  

max_item_mass		 = 400max_walk_weight = 400

Wprowadzone zmiany zapisujemy. 3. Otwieramy w edytorze plik "system.ltx" i znajdujemy w nim dwie linijki:  

max_weight	 = 40max_ruck	 = 46

i zamieniamy w nich wartości na nastepujace:  

max_weight	 = 400max_ruck	 = 400

Wprowadzone zmiany zapisujemy. 4. Otwieramy w edytorze plik "_g.script" i znajdujemy w nim fragment kodu:  

function makdm_fix()local ltx = system_ini()if ( ltx:r_float("actor_condition","max_walk_weight") ~= 50 ) or ( ltx:r_float("inventory","max_weight") ~= 40 ) thenmod_abort("xrEngine Fatal Error: incorrect file system.ltx or actor.ltx")endend

i zamieniamy na nastepujacy:  

function makdm_fix()local ltx = system_ini()if ( ltx:r_float("actor_condition","max_walk_weight") ~= 400 ) or ( ltx:r_float("inventory","max_weight") ~= 400 ) thenmod_abort("xrEngine Fatal Error: incorrect file system.ltx or actor.ltx")endend

Wprowadzone zmiany zapisujemy. I w ten sposób zamieniliśmy naszego Diegtiarowa w ciężarówkę :woot:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.