jurek48 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Właśnie przypadkowo natrafiłem na kontynuację tego zadania.Najpierw porozmawiałem z ludźmi z Baru,konkretnie to tylko dwóch którzy tam przebywają dają informację.Wziąwszy od Woronina zlecenie na zdobycie Buldoga poszedłem na Magazyny Wojskowe.Wśród Wolnościowców,którzy siedzą koło budynku z kucharzem zainteresował mnie typ,którego wcześniej nie widziałem.Okazało się,że to były monolitowiec.Trzeba z nim porozmawiać i akcja idzie dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 ...po zejściu po drabinach do lab X-16 wywaliło mnie do pulpitu ... Przeglądałem temat na AMK..jeden koleś pisze, że gdy dostał ten błąd poszedł do bunkra spać, a po powrocie do X-16 błędu nie było. Jeżeli masz zapisy to można spróbować. // Gdzie jest baza Monolitu na Radarze ta o której mówi były monolitowiec z bazy Wolności.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 To jest ten drewniany dom do którego wchodzi się przez dach.Tam leży jego PDA,tylko że zablokowane i nie można nic odczytać.Trzeba PDA jemu odnieś.I w tym miejscu straciłem koncept.Jeśli byś miał Malakas jakąś sugestię to proszę o podpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 PDA oddane... Koleś kieruje nas do Doliny Mroku gdzie była druga baza Monolitu w budynku nad X-18..to wydaje się proste. Idziemy zatem szukać schowka z Gaussem... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Ganiam już tyle czasu po tym budynku,a schowka z Gaussem ani śladu. W pierwszej linii fabularnej jak przejdziesz na schody do X-16 to już z powrotem nie ma przejścia tylko trzeba gnać do przodu.Jest mały kłopot,wyrzuca do pulpitu i po ptokach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Schowek jest na konstrukcji stalowej niemal nad głową gdy wchodzisz do budynku. Gorzej bo po oddaniu Gaussa trop się urwał...koleś gada będziemy w kontakcie i dam znać jak będę miał zadanie. // Jurko trzeba zrobić tak..przed wejściem do labu X-16 zrobić zapis...potem wejść..poszukać błędu..wczytać zapis... iść spać i jeszcze raz próbować wejść. Osobiście wątpię w skutek , ale zawsze to jakaś możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Gram linią najemników i znalazłem narzędzia do modernizacji na Dzikim Terytorium. Są nie daleko rozbitego śmigłowca. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 To teraz @ smox zakasowałeś wszystkich...punkt dla Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgadzam się z Malakasem. Górą @ smox. Czy ktoś może wie co to za błąd: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CStringTable::Load [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamestring_table.cpp [error]Line : 53 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : string table xml file not found ui_sleep_dialog.xml, for language pol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wygląda na to, że w - gamedataconfigtextpol - brakuje pliku - ui_sleep_dialog.xml Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 To skąd go wziąść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Stąd : http://www.sendspace.pl/file/ff85967b778d5a59e29e117 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Powinno się podczas instalacji skopiować i wkleić folder rus z gamedataconfigtext i zmienić jego nazwę na pol. Jest on właśnie w - gamedataconfigtextrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Po oddaniu Gaussa trzeba iść do Sacharowa. // Można zrobić również inaczej tak jak jest w opisie instalacji...wrzucić wszystkie pliki [pol] do gry, ale nie zamieniać (wówczas zostaną dodane) i nic więcej nie trzeba poprawiać w plikach. Gra będzie mieszana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Dzięki za wyjaśnienie @ smox i Malakas. Proszę o wyjaśnienie co ten błąd oznacza: FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamepatrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [sus_guard] in inaccessible for object [suslov] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Biegnij szybko wystrzelać snorki przy ogrodzeniu po prawej stronie... nie myśleć o usunięciu Susłowa bo jest potrzebny i to nie Soljanka... . Na Jantarze są słabo zrobione skrypty dla strażników z Czystego Nieba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 OK Malakas.Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Panowie skoro już kilka osób zgłębia tajemnice tego moda to można pomyśleć o jego spolszczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Wyskoczył mi taki błąd FATAL ERROR [error]Expression : motion_ID.valid() [error]Function : CKinematicsAnimated::ID_Cycle [error]File : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daSkeletonAnimated.cpp [error]Line : 136 [error]Description : ! MODEL: can't find cycle: [error]Arguments : $editor Czy może ktoś powiedzieć co on oznacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 To problem z jakimś modelem. Nie próbowałeś czegoś zespawnować? Takie błędy się pojawiają jak ktoś zaczyna grzebać w all.spawn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ostatnio pojawiło się kilka ciekawych modów godnych spolszczenia. Ten mod na pewno też się do nich zalicza i zostanie spolszczony. To tylko kwestia czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Tak, @smox, przypomnij o tym modzie, jak już wskoczysz na ten nowy sprzęt. Przeczytałem posty i ślinka sama poleciała na spolonizowanie tego moda. Ale powiedzcie sami, cały czas ktoś coś opisuje i mamy zaślinione klawiatury od tych dobrych modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Kobal nie grzebałem w all-spawn.Egze kupiłem od Barmana i ulepszyłem u Aidara w Barze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 A błąd sie pojawia przy tym egzoszkielecie? No to go nie kupuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 30 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 Ten błąd pojawia się na CEA 2 gdy chcę wejść do Lab-0.Wróciłem do Baru zmieniłem kombinezon i poszedłem z powrotem.Podczas przechodzenia do Lab-0 pojawia się ten sam błąd.Proszę o jakieś sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.