Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Gotowość Lokacji

Perymetr - 90%

Kordon - 90%

Wysypisko- 90%

Аgroprom - 90%

Rostok- 90%

Jantar - 90%

Rostok - 90%

Magazyny Wojskowe - 80%

Radar - 90%

Czerwony Las- 90%

Limańsk - 80%

Mgliste Miasto- 90%

Prypeć - 80%

Czarnobyl - 80%

Ach szkoda że jestem słaby z rosyjskiego i nie rozumiem co koleś na tym filmiku gada

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=pTIKcoSf258

Nie pisz posta pod postem. Cichy.

Edytowane przez cichy
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli na stronie moda - przy addonie - jest taka informacja: cyt " (4) Дата старта игры теперь в 2015, как написано в описании мода.", [ tłum. (4) data startu gry teraz w 2015 r, jak pisze w opisie moda ], a ilość fiksów koniecznych do pobrania, aby jako tako grać jest spora, warto się na niego łakomić?

Dmucham na zimne, bo już  się wciągu dwóch miesięcy,  przewiozłem na trzech takich niby skończonych modach.

Jestem niepoprawnym optymistą, ale seria porażek boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Też go skończyłem. I nie żałuję gry, choć faktycznie techniczna strona moda może zaleźć za skórę. Ale w ogonie modów w które grałem, nie plasuje się.

Kto lubi nowe lokacje ( albo mocno przerobione, aż do niepoznania ) to je tu znajdzie. No i nietuzinkowy scenariusz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tymi jasnymi teksturami? Dlaczego pojawia się taki problem? Wiecie może czemu? Bardzo chciałbym się dowiedzieć, a widziałem to już w kilku modach. Moderzy kompilują mapy z modelami o niskiej rozdzielczości, czy jak? Jeśli ktoś z was wie i się zna, z wielką chcęcią usłyszałbym opinię.

 

P.S. O, sorry, bo trochę wyskoczyłem z tym jak Filip z konopii. Piszę o tym, bo zauważyłem ten problem w filmiku powyżej. I mimo pracy, jaką włożył autor moda, uwazam, że to nie jest na plus. No i chciałbym się dopytać - czemu się tak się dzieje i czy można temu jakoś zapobiec.

Edytowane przez Nathaniel77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie autor moda nie kocha mrocznej, "klimatycznej" pogody w Zonie. I dobrze. Większość akcji odbywa się przy dobrej, słonecznej pogodzie.

Aby było dobrze widać lokacje, wstawił tylko grę za dnia i na mocnym rozjaśnieniu w ustawieniach. Taka jego wola. Grając, można mieć inaczej.

A chcesz mieć ciemniej, suwak jasności na lewo, graj nocą, albo dodaj któryś z modów psujących pogodę.

Mnie akurat takie ustawienie pogody bardzo odpowiadało. Przynajmniej mogłem podziwiać nowe, nietuzinkowe lokacje w szczegółach, a nie tylko widzieć "światełko na końcu tunelu".

Choć i nocą też działałem i deszczyk mi popadał. Co kto lubi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie, nie, nie o to mi chodzi. Zauważyliście pewnie, że w SoC, gdy doda się nowy obiekt do mapy, jego tekstura jest bielsza, jaśniejsza, różni się od oryginalnej. O. Wygląda mniej więcej tak: http://img379.imageshack.us/img379/5349/stalkersdkco2.jpg Ja do waszych upodoobań nic nie mam, mod wygląda fajnie, myślę, że wart jest zagrania, ale te tekstury... :( A tak właściwie, bardziej interesuje mnie skąd bierze się ten problem. Może wystarczyłoby podmienić tekstury tych modeli. Albo coś z oświetleniem, shaderami...

No właśnie - nie znam się i po to pytam.

Edytowane przez Nathaniel77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...

Mam pewien problem, nazwy przejść wyglądają tak.

Dołączona grafika

 

Nie wiem czy anty mi coś usunął czy nie, ale pytanie do tłumaczy, gdzie znajdę nazwy tych przejść w podstawce ? W jakim pliku tekstowym, może wystarczy po prostu dopisać brakujące elementy.

 

Lub, jeżeli ktoś grał, to czy też miał taki problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

qwert - musisz z tymi nazwami uważać, bo znane nam nazwy są przypisane całkiem innym lokacjom.

Np. Jantar, to zmodyfikowane Czarne Jezioro.

Proponuję Ci skontaktować się z cichym. Razem z nim graliśmy w tego moda. A on mody trzyma i szybko jest w stanie do nich się dostać i podać Ci nazwy lokacji po rosyjsku.

Moja pamięć, już nie trzyma takich rzeczy zbyt długo.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Dokończyłem spolszczenie tego moda przez co jest już wersja beta (spolszczenia) dla zainteresowanych tym modem - nie testowałem całości. Gry z tym modem całej nie przeszedłem. Błędy raczej będą, tak więc zgłaszać wszystko.

 

Dołączona grafika

 

Mod jest grywalny, niemniej jednak błędy są i jest ich sporo. Tak jak pisali koledzy wyżej, wyloty do pulpitu... zazwyczaj przy wczytywaniu.

 

Polonizacja zawiera wszystkie fixy i dodatki.

 

 

Jest to wersja Full, czyli pobieramy, wypakowywujemy, wklejamy do gry i gramy

Wersja Full zawiera Polonizację i Mod

Link:https://yadi.sk/d/HTfRFHh0R7nGA

 

Życzę miłej gry

 

 

Mam też takie pytanie nie związane z tematem do administracji lub tłumaczy. Jak wrzucać polonizację na serwer stalkerteam.pl. Bo istnieje dział tylko dla osób spoza grupy tłumacz. Chciałem dodać to właśnie spolszczenie na serwer, gdyż inne hostingi umożliwiają przechowywanie pliku tylko przez kilka godzin bez konta premium.

Edytowane przez qwert
  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź do tego działu:

http://stalkerteam.pl/forum/356-miejsce-zg%C5%82osze%C5%84-polonizacji-dla-os%C3%B3b-spoza-grupy-t%C5%82umacz/

Masz tam wszystko.

A jak zrobić zgłoszenie, możesz wzorować się na moim zgłoszeniu. 

Na PW powiadom Junxa i poślij mu paczkę z polonizacją.

 

 

A oto link do poradnika z gry w ver, rus.

http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=409.0

 

Edytowane przez kondotier
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj usunąć:

 

w folderze gamedata/config/ui pliki;

 

motion_icon_16.xml, ui_hud.xml, maingame.xml, maingame_16.xml, maingame_pda_msg.xml, motion_icon.xml, zone_map_16.xml, zone_map.xml

 

w folderze gamedata/textures/ui pliki:

 

ui_disk_io.dds i ui_hud.dds 

 

Po prostu usuń je wszystkie, albo spróbuj zainstalować to

fix hud.rar

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.