Skocz do zawartości

Wariant "Omega" v.4.0 - Tropem Zaginionego


malakas

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za trzy posty z rzędu.

 

Mod ukończony! Oto moje rzeczy , wyjaśniła się też rzecz z Tartakiem z Zatonu i crashami tam- jest to miejsce misji pod koniec gry.

Oto moje przemyślenia :

-Mod nie sprawił mi zbyt wielu trudności poza Agropromem i Prypecią (crashe, jeden sejw się zniszczył), nie wykonałem jednej misji, bo Kardana mi dziki zjadły i Gaussa nie było jak oddać. Podejrzewam , że mój brak crashy może być jednym podytkowanym, poza jakimiś problemami z silnikiem które ktoś może mieć a ja nie: sprzątałem , tzn po pójściu do Prypeci do Powinności posprzątałem całą mapę. Niewiele rzeczy walało mi się po mapach ogólnie.

Koniec 2.jpg

Koniec.jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Wariant "Omega" v.4.0 (Wersja Finalna)

@kamilxx2  Jeśli masz pytania o moda, to pisz tutaj. A ja bym Ci radził zabrać się za niego, tylko bez swoich ulepszeń, bo mod zawiera mocnego antyczita. Bezpieczne są tylko te zmiany, jakie znajdziesz w spolszczeniu.

Inne zmiany można robić tylko przy rozpakowaniu plików .db.

Trochę wyżej jest mój wspólny z @cichy poradnik do tego moda. Warto zapoznać się z początkiem tej części tylko opisowej.

Ja ruszam z modem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

No i ruszyłem z modem. Niewiele z niego pamiętam, tak więc nudził się nie będę. I dla zachęty dla innych kilka zrzutów.

Mod od tłumaczy dostał podtytuł "Tropem zaginionego". Można by chyba dodać to do nazwy moda w temacie.

ss_fred_03-11-22_19-13-02_(predbannik).jpg

Po dotarciu do baru...                                                                              ... rozmowa z pracodawcą, jakże inna niż w typowych modach.

ss_fred_03-11-22_18-08-47_(predbannik) — kopia.jpg   ss_fred_03-11-22_18-20-59_(predbannik) — kopia.jpg

                              Na zewnątrz urocza noc.                                                  Mod jest przeznaczony do gry na oświetleniu statycznym. Każde inne zniekształca tekstury.

ss_fred_03-11-22_18-35-05_(predbannik) — kopia.jpg                                  ss_fred_03-11-22_19-00-27_(predbannik) — kopia.jpg

O tym oświetleniu była mowa we wcześniejszych jego wersjach. Cały HUD moda widać na zrzucie z baru. W spolszczeniu jest czit na minimapę i licznik amunicji, oraz silniejszą latarkę. Ale aby zadziałał, chyba ( już nie pamiętam ) trzeba go wsadzić do pliku .db  A to wymaga sporych umiejętności. Chyba że jakiś mechanik zrobi to za graczy. Wsadzone do gamedaty nie działają przez sinego antyczita.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ale w spolszczeniu jest program który wypakuje (omega.xdb1) wrzucamy interesujące nas pliki do wypakowanego przed chwilą folderu , i znowu odpalamy program pakujemy w format xdb1, wrzucamy do folderu mods, u mnie wszystko działa , czit na minimapę która jest nieprzystosowana do dzisiejszych monitorów, licznik amunicji, lampa, potem wystarczy zainstalować patch i pięknie chodzi ,  jak na razie żadnego crasha na pełnym oświetleniu.

 

Tak wygląda po wgraniu wszystkich plików. 

342261389_S.T.A.L.K.E.R.ShadowofChernobylScreenshot2022_03.11-23_14_13_54.thumb.png.7944fc741ef9b1d7299772353f383db2.png

Zachęta dla ludzi którzy lubią penetrować różne dziury.( na schowek nie dostajemy żadnych namiarów).

 

 556147278_S.T.A.L.K.E.R.ShadowofChernobylScreenshot2022_03.11-23_14_09_19.thumb.png.b77dbb6dc735bb570f498812d49043ef.png

Edytowane przez kamilxx2
  • Dodatnia 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Ja o tym wiem, ale taka extrakcja, wstawianie i znów pakowanie nigdy mi nie wychodziło. Jeśli to zrobiłeś, to wstaw gdzieś ten już poprawiny plik omega.xdb1, aby tacy jak ja, mogli go sobie pobrać. Wiem, że spory. Ale jak się uśmiechniemy do @Agrael, to może doda do naszej pobieralni jako alternatywne pobieranie.

Inne oświetlenie niż statyczne nie powoduje problemów z grą, ale tylko z teksturami. Na zrzucie który wstawiłem, może to słabo widać na teksturach półek, ale w dalszej grze, tak będą wyglądały całe ściany wewnątrz pomieszczeń. Autor moda wyjaśniał to we wcześniejszych wersjach moda. Powstawał on "na raty". Celowo dla zachowania klimatu moda, uzyskania tej specyficznej kolorystyki, zastosował w nim oświetlenie statyczne. A brak oryginalnego dostosowania do monitorów innych niż 4x3 występuje we wszystkich kolejnych modach, łącznie z ostatnią Kroniką Kajdana.

Po zrzutach widzę, że jesteś już na Jupiterze. Jak szedłeś, za łapówkę przez posterunek, czy samodzielnie przez Martwy Las? Martwy las jest groźny, ale za to dostarcza kupę dobrych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Poniedziałek podam linki do Dysk Google , gdzie będą znajdowały się pliki i dam znać administracji. Cholercia mam nadzieję ze czegoś nie sknociłem tym bardziej nie ominąłem czegoś ważnego, Zapłaciłem wojsku połowę kasy przy zgodzeniu się na znalezienie rzadkiego arta , przy jednoczesnym wzięciu zadania z dyskietką i wylądowałem na ujęciu wodnym gdzie wykonałem kolejne zadanie.(marne schowki w nagrodę) Poradnik nie ma adnotacji który wybór lepiej wybrać (a obiło mi się o uszy że nielegalne wtargniecie do zony skutkuje wrogością ze strony  wojska)  .Niezłe zaskoczenie w modzie gdzie oprócz zastosowania mechaników schowków z Soc gdzie dostajemy namiary od martwego gościa , i jeszcze to tego system z Cop, gdzie szukanie na własnej ręki schówków jest bardzo wartościowe i można szybo i łatwo się wzbogacić. I właśnie bo wgraniu patcha znikają czarne plamki . Mod prezentuje się niesamowicie, chyba "builds" klimat ?. Mod starszej daty a ma emisję , naprawianie, ulepszanie ( strasznie ubogie) . Jedynie co na ten moment mi się nie podoba , jest ze detektor nie pokazuje na mapie artefaktów , a da się zrobić bo Weles pokazuję anomalię na mapie , a art pojawia się w jednym martwym punkcję i mam trudności jak jestem obok niego z znalezieniem go . Czy wiesz jak bardzo anty cheat  jest wyczulony ?,  bo chciałbym zmienić awatar Aleksandr Kaydanovsky, na bardziej klimatyczny , bo wygląda dla mnie jakby obcięta głowa została przyczepiona do pustego ciała martwego stalkera. Jest ktoś fanem filmu i może znaleźć i zrobić mi w wysokiej jakości ale klimatyczną wersję na avatar w grze.

 

MV5BYTU5M2RiNTYtZTVlMS00NGUwLTkz.jpg.f1450671006da2c6ec79dc4d0e31c23d.jpg     

 

MV5BYTU5M2RiNTYtZTVlMS00NGUwLTkzMzktYTUwYzYwNzU3M2EwXkEyXkFqcGdeQXVyNDE5MTU2MDE@._V1_.thumb.jpg.b0be5e73fcc2266fa6b873c9cb53b723.jpg

 

edit : Coraz częściej naboje łączą mi się bo 2 sztuki na pasie, mignęło mi odmętach komentarzach ze inni też doświadczyli ten problem, czy jest jakaś możliwość naprawienia bug ? , czy pozostaję albo sprzedać, wyrzucić , męczyć się ?.

@Paulinnio  Miłą chęcią choć trochę zwiększył bym sobie udźwig o 20 kg , ale jest zastosowany anti cheat , i musi ktoś bardziej ogarnięty w tym temacie się wypowiedzieć.

Edytowane przez kamilxx2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Na tę pisaną część poradnika, to trzeba patrzeć trochę z wyrozumiałością, bo była robiona do v.3.0.  A mamy już v.4.0 +. A z każdą coś się zmieniało. Ja w tej grze poszedłem do Martwego Lasu się doposażyć, a tu niespodzianka. Kilka artów i plecak, zamiast SEVA i rpg7 z amunicją. Czyli ta droga "majątkowo" mało atrakcyjna.

@cichy uznał, że nie trzeba robić poradnika od początku, to tylko uzupełnił go tym ze zrzutami.

A wojsko tylko wtedy będzie wrogie, jak łapówki nie zapłacisz, a wrócić przecież będziesz musiał. No i jak Dżokera mieć nie będziesz. Ale wracając, masz już takie uzbrojenie, że obsadę posterunku wyniesiesz bez problemu, a nikt za to się nie obrazi.

Mimo nazwania wersji finalną, nadal są w niej niedoróbki. Poprzednio nikt za to się nie brał, wiedząc o kolejnej. A jej nie było, bo wyszedł nowy mod Zimne lato 2014.

Pisałem już, że autor moda starał się mu nadać specyficzny klimat. Dlatego to oświetlenie statyczne. Były fixy na dynamikę, ale linki do nich są martwe, jego macierzysty ap-pro jak wiesz, zniknął w wojennej zawierusze. Te 3 poprawki były z niego pobrane.

Mod nie jest nastawiony na wojowanie, a pan detektyw ma walki unikać, dlatego udźwig taki jaki daje mu mod jest wystarczający. Da się grać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Wariant "Omega" v.4.0 - Tropem Zaginionego

@Szczepan9205

Podaję linki :

1. Link do pliku xdb1, jest to ten sam plik który można pobrać na pierwszej stronie zawierający spolszczenie, ale dodatkowo zawiera ułatwienia w postaci : widoku naboi na ekranie , Minimapy, Lepszej latarki.

 

https://drive.google.com/file/d/1-yfZBYZYt-vYzTH0c9_WDglqxttdhjxm/view?usp=sharing

 

2. Link do patcha do grania na oświetleniu dynamicznym.

 

https://drive.google.com/file/d/1wIYnjitHizPJJ_tpxZeV8YFZv8d8UQwv/view?usp=sharing 

 

 

 

 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2  Mod z nowym xdb1 uruchamia się bezproblemowo, mogę grać. Jedyne co znalazłem w logu, to jakieś problemy z plikami .ogg Sam zobacz, o ile Ci to coś pomoże.

Spoiler

! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\actor\bullet_hit_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\weapons\nv_start.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\bandit\fight\death\death_4.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\bandit\fight\death\death_7.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\human_01\bandit\fight\death\death_8.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\radio_muzlo\baza\baza_3.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\ambient\da_beep_indy.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\ambient\da_beep_pro.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\ambient\da_beep_super.ogg

I drugi fragment

* [x-ray]: crt heap[334259 K], process heap[677003 K], game lua[31642 K], engine lua[226 K], render[481 K]
* [x-ray]: economy: strings[8024 K], smem[25166 K]
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\val\panic_human_4_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\rostok\kruglov_help_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\pri\followers_leader_phrase1_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\rostok\kruglov_fireball_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\pri\followers_final_phrase1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\lager_fanat_dialog.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_radiation_quest_12.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\professor_to_kruglov_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\pri\followers_final_phrase2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\tolik_to_lager.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\professor_to_kruglov_2.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\okrik_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\val\okrik_4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_to_actor_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\rostok\kruglov_stop_enemy_1.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\okrik_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\petruha_raport.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_radiation_quest_6.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_to_professor_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\tolik_thanks.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\rostok\kruglov_stop_enemy_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\pri\followers_leader_phrase1_3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_to_professor_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\pri\followers_leader_phrase1_2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bar\bar_guard\bar_guard_stop_1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\wolf_to_dialog.ogg
! Missing ogg-comment, file:  e:\mody\wariant 4.0\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\escape\tolik_to_wolf.ogg

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilxx2 Tak. Mogę. Na zapisie który Ci dałem jestem w piwnicy Janowa.

ss_fred_03-14-22_18-42-03_(jupiter).jpg    ss_fred_03-14-22_18-42-37_(jupiter).jpg

Bez problemu dotarłem do uczonych i dialogi mam prawidłowe. A co będzie dalej, trudno zgadnąć. Czeka mnie teraz rozmowa o Czarnym Jeziorze.

Ale te problemy z minimapą i resztą, mi nie przeszkadzają w grze. Wyjaśnić je trzeba, a ja dam sobie bez nich radę.

Mój zapis u Ciebie przeszedł?

 

ss_fred_03-14-22_17-31-57_(zaton).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.