Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 604
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

lfMfoMauhzI.jpg?size=1280x540&quality=96

W uniwersum gry Skif jest dość powszechny. Kilka wzmianek:

1. Skif - główny bohater krótkometrażowego filmu o tym samym tytule: [KLIK]
2. Skif - główny bohater modyfikacji pod nazwą «Złoty Kufer»: [KLIK]
3. Skyff - Nickname jednego z twórców moda «Na przekór śmierci. W Diabelskim Kręgu»: [KLIK]
4. W modyfikacji «OP 2.1» jest linia zadań związana z szukaniem niejakiego systemu Skif.
5. Postać o imieniu Skif zostaje wspomniana w książce «Зона Посещения. Калибр памяти» od Siergieja Wołnowa. Dana seria rozwija idee literacko-growego uniwersum w kanonie opowieści Strugackich «Piknik na skraju drogi».
6. Postać z takim imieniem można spotkać w książce "Лунь" od pisarza Siergieja Kłoćkowa. To jeden z powieści oficjalnej książkowej serii S.T.A.L.K.E.R..
7. Skif - jeden z postaci fanowskiej fabularnej modyfikacji dla Zewu Prypeci, pod nazwą «Chernobyl Chronicles»: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

 Komunikat od Zachara Boczarowa (Menedżera ds. PR w GSC Game World) z of. strony S.T.A.L.K.E.R. 2 na stronie Xbox:

Cytat

Witam wszystkich!
To GSC Game World.

Debiutancki trailer S.T.A.L.K.E.R. 2 na Xbox Games Showcase był całkowicie poświęcony klimatowi. Od lipca poczyniliśmy znaczne postępy i postanowiliśmy pójść dalej, dzieląc się gameplay'owym teaserem na silniku. Świetny sposób na rozpoczęcie nowego roku, czyż nie tak?

Tylko wyobraźcie sobie.
Długa i męcząca droga.
Wroga i podstępna Strefa.
Nieprawdopodobne skarby, które mogą kosztować was życie. Krwawy test, dzielący wasze stare życie od nowego…

Czas sprawdzić, jak naprawdę wygląda gra. Szybka zmiana scenerii, złowieszcze krajobrazy i ciągłe poczucie bezpośredniego zagrożenia.

Widzicie ten świat oczami stalker o imieniu Skif — zapamiętajcie to imię, będziecie często je słyszeć. Podążając śladami swoich poprzedników, S.T.A.L.K.E.R. 2 wprowadza zupełnie nowego GB. Jego działania utworzą nowy, wspaniały rozdział w historii Zony.

Krótka scena rozgrywa się w zniszczonej szkole na obrzeżach martwego miasta Prypeć. To niezwykle śmiertelne miejsce i nikt nie chciałby być tu na własną rękę. To miejsce nie jest całkiem zapomniane: obok jest niedawno rozpalone ognisko z gitarą. Jednakże Skif nie ma czasu, aby to przyznać (śpieszy się). Wygląda na to, że prześladuje go nieuniknione zagrożenie.

A to jest emisja. Część marki serii S.T.A.L.K.E.R. - mocna emisja anomalnej energii z centrum Strefy. Emisja zdarza się od czasu do czasu i jest niezwykle niebezpieczna: może was zabić w mgnieniu oka. Kiedy stalker zauważa początek emisji, powinien szybko schować się i czekać na jego koniec, mając nadzieję, że potem będzie mógł iść dalej. I dlatego Skif się śpieszy: prawdopodobnie szuka schronienia w budynku.

Sytuacja jest jednak daleko od bezpiecznej: budynek jest w pół rozwalony, PDA nie działa: zniknął sygnał. Biorąc wszystko pod uwagę, łatwo nie zauważyć tego, co chowa się w cieniu. Chociaż on jest bardzo znajomy…

Niektórzy z naszych fanów mogą rozpoznać subtelną melodię gitary. Jeśli ta melodia wywołuje w nas nostalgię, to dlatego, że została wzięta z utworu «Linia życia» znanej rosyjskiej rock-grupy «Splean». Okazało się, że idealnie pasuje w zrobioną przez nas scenę. Jeśli pierwszy raz słyszycie tą melodię, polecamy posłuchać pełnej wersji — jest ona smutna i wzruszająca jednocześnie. I bardzo chwyta, jeśli nas zapytacie.

Na koniec, chcemy zakończyć ten update statusem prac. Proces przebiega gładko, w tym przypadku dla wersji na Xbox Series X|S. Nasz cel — zapewnić produkt maksymalnie możliwej jakości na każdej platformie, dla której jest on zadeklarowany. Dzięki szybkiemu SSD, wsparciu RTX (jak Series X, tak i S) i rozdzielczości 4K (Series X) cieszymy się, że S.T.A.L.K.E.R. 2 przekształca się w doskonałe doświadczenie, które pierwotnie obiecaliśmy.

GSC Game World jeszcze nie ogłosiła dokładnej daty premiery S.T.A.L.K.E.R. 2. Ale możecie być pewni, że gra pojawi się w Xbox Game Pass pierwszego dnia. Jesteśmy bardziej niż podekscytowani, że nowi fani na Xbox będą mogli spróbować S.T.A.L.K.E.R. po raz pierwszy.

Dziękuję za uwagę i życzę wam wszystkim wspaniałego roku! Zasługujecie na to.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 dkOYwaOZDK8.jpg?size=1280x720&quality=96

Na stronie games.mail.ru wyszedł ekskluzywny wywiad z menedżerem ds. PR w GSC Game World - Zacharem Boczarowem. Były w nim rozkryte niektóre szczegóły prac nad S.T.A.L.K.E.R. 2., w tym o dacie premiery, platformie i modelach z chlebem z gry.

Cytat

PLAYER ONE: S.T.A.L.K.E.R. 2 — jedna z najbardziej oczekiwanych gier na postsowieckiej przestrzeni. 2020 rok jeszcze raz pokazał, jak bardzo duża i oddana jest społeczność czekająca na grę. Jednakże w 2020 roku wyszedł inny oczekiwany hit - Cyberpunk 2077. Premierze towarzyszyła ogromna ilość błędów. Wasz zespół milczy między innymi z tego powodu — nie chce śpieszyć się z obietnicami i opowiadać o grze?

Zachar Boczarow: «Porównywanie nas z Cyberpunk 2077 nie jest do końca poprawne — ze względu na wiele powodów. Mogę absolutnie otwarcie powiedzieć, że nie zmieniliśmy i nie poprawialiśmy decyzji w związku z premierą zespołu CD Projekt Red. Na przykład, wersja S.T.A.L.K.E.R. 2 dla post-gen konsoli nie była ogłoszona początkowo, a gameplay'owy teaser był przygotowany jeszcze i przed 10 grudnia. Marketing, jak i prace mają swój plan — został zrobiony, pracujemy nad nim, na razie bez nakładania się».

PLAYER ONE: W czasie pierwsze pełnego teaser-trailera pojawiła się informacja (prawdopodobnie, dodana przez Microsoft) o premierze w 2021 roku, jednakże potem GSC informację obaliło. Czy gra ma choćby małą szansę na premierę w tym roku?

Zachar Boczarow: «Kiedy zespół demonstruje wiele gier od razu i publikuje masę aktualizacji w sieci społecznościowe — jak to było w czasie lipcowego pokazu gier dla Xbox — prawdopodobieństwo ludzkiego błędu znacznie wzrasta. Nasza odpowiedź na datę premiery S.T.A.L.K.E.R. 2 nie zmienia się już przez jakiś czas: GSC jeszcze nie jest gotowe, aby ją ogłosić. Tak było po letniej konferencji Microsoft, i po teaserze rozgrywki. Oczywiście wiemy, że chcą się od nas dowiedzieć daty premiery. Jak tylko przyjdzie czas, to od razu ją ogłosimy».

PLAYER ONE: Teraz trwają prace nad wersjami dla Xbox Series X/S i PC. Możecie powiedzieć, czy będą między nimi jakieś różnice? I jeśli tak, to jakie? Przynajmniej ogólnie.

Zachar Boczarow: «Wersja dla PC nie uruchomi się na Xbox, a wersja dla Xbox — na PC 🙂. A tak na poważnie, to w obie wersje wkłada się wiele starań. Nie ma wersji gorszej czy lepszej: dla każdej platformy będzie optymalne doświadczenie. Po prostu na PC gra już kiedyś wyszła, a fani Xbox będą pierwszy raz ją mogli spróbować. Czytałem w Internecie wiele przeżyć od właścicieli komputerów, ale proszę się nie martwić: pamiętamy nasze korzenie i bardzo was cenimy».

PLAYER ONE: Mówiliście, że GSC uwielbia modderów i podąża za ich twórczością. Jakie są najbardziej ulubione modyfikacje twórców, jest jakiś «top»?

Zachar Boczarow: «Tak, twórcy grali w mody do S.T.A.L.K.E.R., a niektórzy robili je w przeszłości. Układanie top'u będzie nieprawidłowe. Po pierwsze, to zależy od tego, czego gracz oczekuje od moda, a po drugie — nie chcemy nikogo obrażać».

PLAYER ONE: W sieci nadal są żarty na temat chleba ze S.T.A.L.K.E.R. 2 – ta fotografia często jest nazywana współpracą z twoim studiem. Możesz podzielić się jeszcze jakimś modelem?

Zachar Boczarow: «Jestem zachwycony, że wprowadziliśmy żart o zeszłorocznym chlebie na nowy poziom — z pewnością, to jedna z najbardziej udanych PR-akcji w mojej karierze. Wydaje mi się, że takiego rezultatu już nie powtórzymy. Przyjrzyjmy się modelom w trailerach i samej grze».

Źródło: games.mail.ru

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Youtube-blogerka Alina Rin otrzymała przesyłkę od GSC Game World. Jej zestaw różni się nieco od tego, który otrzymali osoby za rozwiązanie szyfru. Na przykład zamiast jednej karty jest cała talia. Rozpinana bluza z dwoma paskami, torebka i pocztówka z życzeniami od twórców. Karty mogą być nową zagadką!

Spoiler

KN3jsfx5UpY.jpg?size=928x1026&quality=96VVCwwPUmZJ0.jpg?size=992x982&quality=96&qN4EDJkBBqE.jpg?size=637x1080&quality=96ZKs2gGkDXyA.jpg?size=959x1080&quality=96Z50JDrf5Jb0.jpg?size=712x1080&quality=96Q7czhVqEWuM.jpg?size=948x1079&quality=96QAWPyi-2VpQ.jpg?size=971x1041&quality=96aGqJrimFMVE.jpg?size=889x1080&quality=96

 

Co więcej, twórca kanału Life of Boris (3,24 miliona subskrybentów na YT) otrzymał bluzę od twórców S.T.A.L.K.E.R. 2:

TZoXhfGr764.jpg?size=1080x1080&quality=9YgKqt7sY3R8.jpg?size=1080x1080&quality=9

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo teraz ludzie rozwiązują kolejną zagadkę, której częścią był szyfr, który okazał się być ukryty w tej całej talii kart.

https://m.vk.com/wall-15844953_553060

Na razie otrzymali kilka numerów telefonów, na których tonowo mają wybrać odpowiedzi na kilka pytań ale tego jeszcze nie rozgryźli.

Więcej szczegółów w linku wyżej.

Screenshot_20210127-050933~2.png

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu przesyłka od GSC Game World. Tym razem przesyłka doszła do SMNS Games:

3To45U1TzfU.jpg?size=1280x720&quality=96

 

Torba z noworocznym prezentem dla PlayUA:

Spoiler

CwyT214dZHU.jpg?size=810x1080&quality=96ROhSj3yaweo.jpg?size=810x1080&quality=96mFLpuzkfL-s.jpg?size=1280x906&quality=96hlxZjalapfc.jpg?size=810x1080&quality=96eRiBViukZA4.jpg?size=1280x960&quality=965sxlDqaWXYM.jpg?size=1280x960&quality=96

 

Są niestety i tacy, którzy np. 12 lat siedzą w Stalkerze i 8 lat prowadzą kanał na YT i w 90% to filmy o Stalkerze, a twórcy im nawet rdzawej śruby nie przysłali: 

MCSIHc2Dmi8.jpg?size=531x866&quality=96&

 

27 stycznia - szyfr rozwiązano. Rozwiązaniem była liczba 320. Teraz tajemniczy szyfr prosi o odczekanie tygodnia:

Cytat

- Tak, zaakceptowałem, nie możesz sobie nawet wyobrazić, jakie drzwi otwierają te liczby, jeśli oczywiście są poprawne. Ogólnie wyrównanie jest takie, sprawdzę liczby, ale w tym celu będę musiał jechać w wyjątkowo... nieprzyjemne miejsca. Tam i z powrotem - minie około tygodnia, nie krócej, i jeśli nie utknę po drodze. Następnie wybierz numer, ale myślę, że mnie rozumiesz. Powodzenia.

Nawiasem mówiąc, najwyraźniej wiadomość została wypowiedziana przez aktora Aleksandra Wilkowa. W oryginalnej grze S.T.A.L.K.E.R. jego głos miał Striełok, Barman i Generał Woronin.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki tekst znajdował się na kartach z paczek od GSC Game World? Detektywi z Discord kanału 2.0.2.1. Рентген byli w stanie się tego dowiedzieć. Czy będzie to miało coś wspólnego z fabułą S.T.A.L.K.E.R. 2, czy wszystko zostało wymyślone tylko dla zabawy dla publiczności nowymi zagadkami - wciąż nie wiadomo.

Wersja tekstu nie jest ostateczna.

Cytat

- Przedstawiciele Czerniowieckiego Uniwersytetu Narodowego poinformowali o zaginięciu 7 studentów. Dwa dni temu udali się na obszar Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia, aby zbadać glebę i przyrodę. Zniknęli bez śladu i nie skontaktowali się. Utworzono grupę operacyjno-poszukiwawczą, na czele której stał sierżant służby granicznej ЧЭЗ Kiryłem (drugie imię), która wyruszyła na poszukiwanie zaginionych.

Dwa dni później. 9 września grupa poszukiwawcza odkryła obóz zaginionych uczniów, który znajdował się 8 km na północ od wsi Niweckoje w głębi lasu. Całkowicie nienaruszonych pozostało siedem plecaków, 4 komplety butów i inny sprzęt. Według śledczych, grupa opuściła obóz w bardzo dużym pośpiechu, nie przejmując się rzeczami osobistymi pozostawionymi w namiotach.

Na miejsce zdarzenia wysłano dodatkowe siły zbrojne, które przybyły wczesnym rankiem następnego dnia, gdzie znaleziono pierwsze ciało, znalezione głęboko w lesie kilka kilometrów na północ od wioski. On należał do jednego z zaginionych uczniów - Iwana (nazwisko). Na jego ciele nie było śladów przemocy, chociaż zespół poszukiwawczy był oszołomiony wyrazem twarzy ofiary. Najwyraźniej Iwan został złapany martwy przez kogoś lub coś, co ukrywało się w lesie.

Po przeszukaniach kilku domów, siły poszukiwawcze znalazły jeszcze 5 ciał. Zwłoki wyglądały na lekko uszkodzone, przyczyną uszkodzeń była ich duża prędkość poruszania się po lesie. Oprócz tego, na każdym ciele znaleziono tylko jedną dziwną cechę - małą fioletową plamkę z poziomem promieniowania 7 powyżej średniej w tym obszarze.

Kryminolodzy badają szczegóły i próbują ustalić przyczyny tak tajemniczej śmierci studentów Uniwersytetu Czerniowieckiego. Nieznane są także losy ostatniego członka grupy, Dmitrija Gricenko. Na jego poszukiwania administracja Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia wyznaczyła dodatkowy oddział. Utworzono grupę badawczą w celu zbadania rzeczy zaginionych studentów...

 

Zdjęcia złożonego tekstu:

Spoiler

35pbUTK5SdA.jpg?size=951x1080&quality=96Hq2xthOdZ9M.jpg?size=724x910&quality=96&oamQ34xico4.jpg?size=687x1080&quality=96

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IkyhbwtcaJE.jpg?size=843x864&quality=96&

Dmitrij Gluchowskij: S.T.A.L.K.E.R. 2 może być niesamowicie fajnym projektem, ale mogą wystąpić ogromne problemy z realizacją

Autor uniwersum «Metro» - Dmitrij Głuchowskij, był gościem podcastu «Отвратительные мужики» (Wstrętni mężczyźni), na którym zadano pytanie o grę S.T.A.L.K.E.R.:

Cytat

- Kiedyś na Igromirie ("Игромире"), który teraz nazywa się Comic-Con, udzieliłem wywiadu Igromanii ("Игромании") i powiedziałem, że S.T.A.L.K.E.R. nie jest dla nas konkurencją i oczywiście pojawiło się w komentarzach 20 tysięcy wojowników Stalkera w lśniących zbrojach i na mnie wybuchły strumienie płonącej siarki z nieba. Miałem na myśli, że Stalkera najprawdopodobniej nie skończą, bo znam zespół od wewnątrz.

- Ponieważ wszyscy odeszli w 4A Games?

- Tak, dlatego że 4A Games - to jedyny zespół, który tworzy gry, ma odpowiednie pieniądze i odkurza wszystkich utalentowanych programistów, projektantów, artystów.

- Teraz to zabrzmiało dziwnie, "jedyny zespół, który tworzy gry". Nie, Dmitrij, on nie jest jedyny! Czyżby w ogóle siedzieli na Malcie?

- Dobrze, jest Wargaming, mamy coś... Mam na myśli Ukrainę i S.T.A.L.K.E.R. Mają ogromne problemy, ponieważ wszyscy utalentowani ludzie natychmiast odchodzą. Wiem, że 4A Games współpracuje z absolwentami uniwersytetów i zabiera każdego, kto mniej lub bardziej jest w stanie coś zrobić.. I dlatego nie mają problemów. S.T.A.L.K.E.R. 2 może być niesamowicie fajnym projektem, ale mogą mieć ogromne problemy z realizacją tego projektu z powodu okoliczności od nich niezależnych. Nie oznacza to, że w jakikolwiek sposób obrażam S.T.A.L.K.E.R..

Cały podcast: 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy post w oficjalnej społeczności S.T.A.L.K.E.R.:

Spoiler

"Cicho w strefie po emisji...

Szczęśliwcy, których ominął, nerwowo biorą oddech i modlą się, żeby ślepy pies do nich w gości nie przyszedł, póki Ona znowu nabiera sił. Emisja nie pierwszy raz była przyczyną wymuszonego rozejmu i łączyła stalkerów wszystkich frakcji. Bywało, że powinnościowcy z wolnościowcami historie przy ognisku opowiadali lub samotnicy z bandytami grali w karty, podczas gdy ziemia wokół się trzęsła. Poza tym, karty u bandytów zdarzają się bardzo dziwne.

Mówią, że zostają zrobione od razu w Zonie, i z ich pomocą «złodzieje» nawet przesyłają wiadomości na Wielką ziemię. No a co? Zdjęcia z łupem sprzedać nietrudno: niebezpieczeństwa nie ma, wszelkiego rodzaju pośrednicy niczego nie zrozumieją, a wojsko ma swoje karty.

Chociaż łup z Zony wynosić - znak oczywiście zły. Teraz wieże telefonii komórkowej w pobliżu Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia są przeciążone, wojsko pędzi. Nie zmierza to w kierunku dobrego. Cóż, on z wszelkich kłopotów wyjdzie. Wszystko z nim w porządku..."

Zapis bezpośrednio jest związany z kartowym szyfrem, który obecnie fani gry rozwiązują.

jW3nnRaffM0.jpg?size=1280x720&quality=96

 

Nowe telefoniczne nagranie od Szyfru:

- Można oszaleć! Kod pasuje. To był kod do bunkra na Janowie. W środku nie było nic ciekawego oprócz starożytnego trupa. Jego strój jest przedpotopowy, w takich tylko dziadkowie chodzą, ale nie o to chodzi. Przy nim była przepustka, oficjalna standardowych operacyjnych procedur (СОП). Trup nazywał się Wenia (Веня), jednakże ktoś wyraźnie zorganizował wyczyszczenie, przed tym jak tego biedaka zakonserwowali. Popytam, może któryś z naszych stalkerów Wenię sobie przypomni. Trzymaj sygnał. Muszę iść, powodzenia!

Pod koniec nagrania został zaszyfrowany obraz przepustki.

6C-pE0qkt-g.jpg?size=794x600&quality=96&0VJ2FZNV2fU.jpg?size=640x512&quality=96&K6OvNYy6Kk4.jpg?size=862x590&quality=96&

 

A żeby było jeszcze ciekawiej to:

MqJ3HNVHCDY.jpg?size=540x1080&quality=96

 

A tutaj jego profil na fb: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojawił się ciekawy post na oficjalnej grupie VK GSC:

Spoiler

Зона оставляет отпечаток в памяти каждого сталкера... Воспоминания о ней часто преобразуются в байки и истории. Самые творческие личности доходят до того, что отображают красоту и ужас Зоны в форме рисунков, песен и даже короткометражек.

Мы официально начинаем процесс отбора самых впечатляющих работ, чтобы сделать их достоянием общественности и не дать запылиться в архивах секретных лабораторий.

Делитесь вашими работами, используйте новенький и блестящий #thezoneart в своих постах и тегайте S.T.A.L.K.E.R.!

А сегодня мы начнём с работы Kirill Belsky. Как нам кажется, она послужила бы отличной обложкой книги по вселенной S.T.A.L.K.E.R.... Как бы вы назвали такую книгу?

Strefa pozostawia ślad w pamięci każdego stalkera... Wspomnienia o niej często przekształcane są w opowieści i legendy. Najbardziej kreatywne osobowości sięgają nawet po to, by w formie rysunków, piosenek, a nawet filmów krótkometrażowych przedstawić piękno i grozę Strefy.

Oficjalnie rozpoczynamy proces wyboru najbardziej imponujących prac, aby je upublicznić i zapobiec zakurzeniu w archiwach tajnych laboratoriach. 

Udostępnij swoją pracę, używaj zupełnie nowego i błyszczącego #thezoneart w swoich postach i oznaczaj S.T.A.L.K.E.R.!

Dziś zaczniemy od pracy Kirilla Belsky. Uważamy, że byłaby to doskonała okładka do książki o uniwersum S.T.A.L.K.E.R.... Jak nazwałbyś taką książkę?
96atmLabM3I.jpg


Ciekawe. W sumie to dobrze, że GSC docenia swoich fanów za twórczość. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Witajcie stalkerzy!

W zeszłym tygodniu wysłaliśmy sygnał #thezoneart i byliśmy zdumieni setkami otrzymanych odpowiedzi. To anomalny wybuch piękna w sieciach społecznościowych można w pełni uznać za pełnowartościową emisję!

Wybrać pierwszą pracę, którą się podzielimy, było niezwykle trudno, ale naprawdę warto.

Poznajcie «Wkrótce emisja» od Kiryła Medwiediewa (Кирилл Медведев). Jak wam się podoba?

iEkxHzm7V2c.jpg?size=1280x914&quality=96

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

IYYjD9AnvaY.jpg?size=864x1080&quality=96

Stalkerzy!

Nasi przyjaciele z klubu RP Prometeusz ([KLIK]) przysłali BARDZO dobry towar: doskonałą kolekcję rzadkich artefaktów w walizce i szczery list dodatkowo. Można zauważyć, co to jest dobro i je zdobyć. Wysłanie było nieprostym zadaniem i bardzo to cenimy.

No więc! Towar został przyjęty, a zadanie zaliczone. Teraz mamy +2 do przywracania sił, +4 do gojenia się ran i +200% zdrowia. Z takim dobrem i do centrum Strefy można wyruszać...

Spoiler

BSCQOPE8UA0.jpg?size=1280x1024&quality=97dMHhaJZ8ug.jpg?size=1280x1024&quality=9KMuNJSuLlQY.jpg?size=1280x1024&quality=9

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRcJDL1n0k8.jpg?size=1141x785&quality=96

⚠ Rozwiązywanie szyfru z kart S.T.A.L.K.E.R. 2 robi duże postępy!

Gracze mogli odszukać stronę НИИЧАЗ (https://niichaz.org.ua/public/index.html). Na zasobie jest dostępny opis działalności instytutu, materiały o pracach badawczych i inne informacje. Ta instytucja została po raz pierwszy wspomniana w dobrym zakończeniu dodatku Zewu Prypeci. Miejsce głównego konsultanta naukowego zajął Striełok.

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głośny i wyraźny sygnał #thezoneart powrócił! Tym razem @iludenerror odpowiedziała swoimi wspaniałymi dziełami - wybraliśmy te, które zatopiły się w naszej duszy.

Na tych rysunkach każdy znajdzie coś dla siebie. Ktoś zauważy znajomy detektor Weles, gotowy, aby odnaleźć kilka artefaktów. Ktoś zwróci uwagę na przetarty do połysku i gotowy do bitwy RP-74. I ktoś zostanie po prostu oczarowany puszystym kotem, siedzącym na ramieniu stalkera z grupy Koty Strefy. 

Pełną listę prac Katarzyny można zobaczyć na jej portalu społecznościowym @meloncholy. Która praca podobała Ci się najbardziej ? 

Źródło: [KLIK]

Widzę, że @tom3kb był pierwszy. To ja przetłumaczę tekst od GSC. 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scale_2400

Cytat

- Dlaczego Unreal Engine? Myśleliście o tym, aby kontynuować na starym silniku? (X-Ray)

- Tak, myśleliśmy. Silnik jest co prawda zniedołężniały. Na nim jest ciężko tworzyć współczesne gry. Wzięliśmy inne opcje - popatrzyliśmy na prawie wszystkie aktualne silniki na rynku i Unreal Engine jest teraz najwygodniejszym i najlepszym dla tworzenia S.T.A.L.K.E.R. 2. 

Poruszając temat modów: na UE robienie modów (z naszego punktu widzenia) jest prostsze, niż na innym silniku, jaki mogliśmy wybrać. A ponieważ oryginalna trylogia S.T.A.L.K.E.R. żyje modyfikacjami, niektóre z nich są szalone - od zera napisano swoją własną historię, ulepszenia grafiki, fizyki, zmieniona broń, itd. Twórcy modyfikacji - to hardcorowy rdzeń fanów, bardzo chcemy ich zadowolić! 

Wsparcia modów dla wersji PC S.T.A.L.K.E.R. 2 chciałoby się jak najwcześniej, najlepiej w momencie premiery. To priorytet. Prawdziwy priorytet! 

- Czy będzie S.T.A.L.K.E.R. 2 obsługiwać mody na Xbox?

- Jest taka możliwość. To zbyt trudny ekosystem, abym mógł na to teraz odpowiedzieć. Patrzymy w tym kierunku, ale mody na konsoli, to nie to samo, co mody na PC.

- Czy będzie podobne doświadczenie w S.T.A.L.K.E.R. 2, jak w prequelu Czyste Niebo (odnośnie niskiej stabilności gry)?

- Mogę całkowicie szczerze obiecać, że S.T.A.L.K.E.R. 2 będzie znacznie czystszą grą w momencie premiery, niż problematyczne Czyste Niebo. 

- Jak zmienił się system A-life (symulacja życia) z poprzednich części?

- Stał się bardziej skrupulatny i szczegółowy. Głównie nadal współdziałanie systemów: frakcji, mutantów, NPC, interakcji ze sobą, nawet jeśli gracz tego nie widzi. Potem można przyjść i zobaczyć skutki. To znaczy, można przyjść w miejsce, gdzie doszło do starcia pomiędzy dzikami i np. dzikami i zobaczyć martwych dzików. Zebranie z nich jakiegoś łupu, charakterystycznego dla martwych dzików i odejść stamtąd. Często będziecie widzieć skutki, a nie samo wydarzenie. А-life 2.0 - to inny poziom wykonania. Poświęcimy mu jeszcze wystarczająco dużo uwagi przed premierą. To niesamowicie fajny system, który bardzo ciekawie działa i będzie coś do pokazania. To będzie oddzielny temat do dyskusji! 

- Możesz podać przykład? Ponieważ sytuacja z dzikami była już w poprzednich częściach.

- To są jakieś zdarzenia w otwartym świecie, które mogą się wydarzyć. Jeśli są skonfliktowani NPC - będą walczyć, nawet jeśli mutanty przechodzą obok grupy NPC i zaatakują ich.

- To było w poprzedniej części. Pytam się o coś, co lepiej ilustruje pompowanie tego systemu w porównaniu z poprzednim.

- Bardzo ciężko mi na to odpowiedzieć, nie zahaczając o informację, o której nie mogę powiedzieć. Krótko mówiąc, to istniejąca funkcja, która działa na nowym poziomie wykonania. 

- Co to znaczy duży otwarty świat dla S.T.A.L.K.E.R. 2?

- Strefa - to kultowa część Stalkera. Strefa - to 90% atrakcyjności dla wielu ludzi dlatego, że to jakiś specjalny świat, który działa według swoich zasad. Była klimatyczna, była fajna. Bezszwowy otwarty świat S.T.A.L.K.E.R. 2 - to przede wszystkim, możliwość zrobienia Strefy takiej, jaka ona graficznie i z punktu widzenia odczuć nigdy nie była. Bezszwowy otwarty świat - to historia o tym, że co prawda jest nieliniowa fabuła z ogromną ilością gałęzi i różnych zakończeń. To brzmi jak coś wielkiego i wielka historia powinna żyć w wielkiej powłoce. Otwarty świat to jeszcze i opakowanie dla fabuły, o której opowiadamy i fabuła działa w otwartym świecie. Otwarty świat jest potrzebny dlatego, aby działał jak trzeba. Singleplayer - to 100% akcent w S.T.A.L.K.E.R. 2. To gra, której się chce, aby była kupowana i odtwarzana ze względu na historię.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.