Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael  Nie pamiętam co się działo, bo zabawę z Prymusem zrobiłem tylko w pierwszej grze, a w niej jeszcze była zbugowana. W następnych od razu wybierałem ucieczkę.

Wybrałeś dobrą drogę na Jantar przez MW. A dlaczego miałeś problem z wyborem? Przecież Nieznajomi którzy przyszli na posterunek, podpowiadają jaka droga jest prawidłowa. Wystarczyło się zastosować. A iść przez MW i Rudy Las należy dlatego, aby porozmawiać o zadaniu z Leo, nie być zaskoczonym obecnością tego wojaka w bunkrze i wiedzieć gdzie szukać wsparcia do działań na Agro. A trzeba ich wziąć, aby znowu w dalszej grze nie być zaskoczonym ich pojawieniem. No i na MW można znaleźć parę artów, w miejscach gdzie później są spec arty. Bagienko, Bariera i śmigłowiec. Na Jantarze, aż przy Zagrobowych Rękach.

Jak będziesz swobodnie chodził po Kordonie, to zwróć uwagę na podejścia do ATP. Są tam też rosyjskie napisy. Jak Kobal podrzuci mi tekstury, to też je zrobię.  A na razie popatrz wyżej we wpisach. Dałem screena z tłumaczeniem tych napisów, aby nie wleźć w pułapkę bez wyjścia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Trucker64  Prowadzi do wyższego poziomu, ale nie w tym modzie. Teraz nigdzie nie wejdziesz. Nie wiem jak prowadziłeś rozgrywkę i czy wziąłeś desantowców do pomocy. Ale obojętnie jak dotarłeś do podziemi, ich pierwszą częścią idziesz do drabinki ( we wnęce za nią apteczki ), po niej na górę do pomieszczenia z osadnikami. Tu sobie trochę powojujesz z takim ledwo widzialnym stworkiem i spróbujesz uruchomić takie urządzenie na karty dostępu. A że znajdziesz jedną z dwu potrzebnych, musisz drugiej poszukać idąc w głąb podziemi. Ta decyzja nie jest podpowiadana przez moda, ale wzięta na logikę. Kiedy trafisz na wskazówkę o Apokalipsie, to nie dotyczy ona 1. części serialu modów, a faktycznie Apokalipsy św.Jana. Możesz sam odnaleźć stosowny werset w internecie, albo poszukać wyżej we wpisach. Dałem tam ten werset i stosowny opis jego interpretacji.

Na razie tyle, aby nie psuć Ci gry. :viva:.

A tu link do screenów z tego moda. https://stalkerteam.pl/topic/7389-klimatyczne-screeny-ze-stalkera/?do=findComment&comment=138672

DODANO.

No i moja kolejna gra w tego moda dobiega końca. Końca, ale nie finału. Zebrałem ponad 30 tych spec artów, lecz zaliczyć zadania nie mogę, bo część się dublowała, a nawet trafiły potrójnie. Pojedynczo mam 25, a zacięły mi się te do złowienia na Kordonie ( 3 ), na Wysypisku ( 2 ), Agro ( 1 ) i w Limansku ( 2 ). Zamiast spec artów, ciągle pojawiają się zwyczajne. Nie pomaga przechodzenie na inne lokacje, przesypianie i inne sztuczki.

Jednak jest takie coś. Zadanie wzięliśmy dla kasy. I tę kasę możemy mieć, bez wszystkich spec artów, ale też bez satysfakcji ich znalezienia. Cena sprzedaży ich u Grubera, oczywiście po wcześniejszym wypakowaniu, będzie nie wiele mniejsza niż obiecał Gruber.

Jeszcze dzisiaj się przelecę po lokacjach, może się brakujące trafią. A jak nie, to z niedosytem skorzystam z paszportów.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonałem zadanie " Krewniacy " informując Baszara o śmierci Treutona. Z rozmowy z nim wynika, że mamy się udać do Gałasza. Kręciłem się po Bagnach ale nie trafiłem na niego. Ktoś pamięta gdzie można go znaleźć ?
Oto rozmowa z Baszarem. 
ss_daniel_02-13-19_13-32-34_(marsh).jpg

----
Znalazłem cwaniaka. Siedzi przy wieży obserwacyjnej, przy której jest strącony śmigłowiec. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Gałasz siedzi sobie przy ognisku, przed domkiem Baszara.

DODANO. Przepraszam, moja informacja dotyczy kolejnej rozmowy. Tę ze screena ja przeprowadziłem o wiele wcześniej, przy likwidacji Grabarza, a tę o której napisałem wyżej, dopiero miałem przy obsydianowym nożu. Widać więc, że można grać dość swobodnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się zastanawiam co począć ze skanerami, które znalazłem w fabryce. Barman odesłał mnie do Doktora Lukjanowa, który nie jest zbyt rozmowy  i może po prostu od nas odkupić te dwa przyrządy. Ja na kasę się tym razem nie połasiłem i tak chodzę z nimi. 

Wisi też zadanie " Sekrety Kopaczy ". Fabrykę przeszukałem całą i nic więcej prócz skanerów i PDA Leńki Brzytwy nie znalazłem. 

No nic.. Udam się do czerwonego lasu w poszukiwaniu kolejnego kontenera. Może po drodze poszukam artów, bo chyba nic nie wymyślę z tymi skanerami i fabryką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  To źle szukałeś w tej fabryce. Jeśli znalazłeś na ciężarowce za fabryką trupa, to jest informacja że nie zabrano schowka Nestora.

Logika podpowiada, że jest w fabryce. I jest. Na dachu głównego budynku, w kominku wywietrznikowym od strony komina jest piktogram. I na ten etap moda dobra zawartość. Przy kabinie ciężarówki wbitej w garaże, schowek z amunicją. Ten na zbiorniku znalazłeś. A zadanie na fabrykę jest chyba nie dokończone. Nikt z gameplayowców nie pozbył się tego zadania. Ja też, mimo że grałem kilka razy, nie znalazłem nic więcej.

Spoiler

Zadanie zniknie dopiero po zabiciu Żelaznej Mordy, albo jego ucieczce.

A od załogi zaurusa, nie było żadnej podpowiedzi, co trzeba zrobić aby to zadanie zamknąć. A robiłem go z BTRem i bez niego, bo brama była wywalona.

A te skanery znajdą kolejnego nabywcę. Tyle że za friko.

Znasz już kod szachowy? Mówi o nim barman z kawiarni. Bez niego nie ma po co iść do Rudego.

Spoiler

Zadanie od Pancera ma dwa rozwiązania.

1. Idziesz sam i wtedy jeden z NPCów podpowiada Ci gdzie jest ukryty km. Skrzynię trzeba rozbić nożem. Bez km-u przedrzeć się bardzo ciężko. Można zabijać nożami, ale w ciemnościach trudno trafić.

2. Bierzesz do pomocy jeńców, odwalają większość roboty. Nie martw się jak większość zginie. A km możesz zabrać bez podpowiedzi NPCa. Z prawej strony początkowej kratownicy w skrzynce.

Pancer to szuja i oszust. Wypuści tylko jednego NPCa, a na dodatek daje fałszywą informację o zasadzce.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Trucker64  Ja z dialogu zrozumiałem, że pasował będzie albo jeden, albo drugi. Więc ten drugi nic nie otworzy.

Drzwi w głębi pomieszczenia z kuferkiem otworzysz dopiero we freeplayu kodem z PDA Nestora. Musisz go znaleźć koło Żelaznej Mordy.

A co dotyczy mojej ostatniej gry, to niestety ale również nie sfinalizowana. Znalazłem ponad 30 spec artów, ale pojedynczych było tylko 26. Coś nie tak jest z ich spawnem. Zamiast spec artów, ciągle pojawiały mi się zwyczajne. Zabierałem je, więc powinny w końcu pojawić się spec arty. W końcu zrezygnowałem ze stosowania powiedzonka "Niech żywi nie tracą nadziei" , na pamiątkę pstryknąłem sobie dwa widoczki, pojechałem na strażnicę, spotkałem się z Pechem i odbyłem końcową rozmowę z sakramentalnym "Tak".

ss_administrator_02-13-19_21-34-14_(darkvalley).thumb.jpg.977863c48998f0338c3080ea12611739.jpgss_administrator_02-14-19_16-20-47_(agroprom).thumb.jpg.7cf19292d9705b24e87010c6506c2945.jpgss_administrator_02-14-19_17-05-00_(escape).thumb.jpg.7b1764787cb5641847c5a05baa729b18.jpgss_administrator_02-14-19_17-07-54_(escape).thumb.jpg.b91e92298831c6ca8cb207142647d7ed.jpgss_administrator_02-14-19_17-07-51_(escape).thumb.jpg.b2cde3a087273f02a875969995eb416c.jpg

I to koniec mojej przygody z tym modem. Musi zaurus jeszcze nad nim popracować, bo w kilku miejscach są niedoróbki. Ale nie przeszkadzają one w spokojnym przejściu moda. Może ktoś będzie miał większego farta niż ja i uzbiera wszystkie 30 spec artów. Czego wszystkim aktualnie grającym szczerze życzę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Pamiętasz może zadanie polegające na rozmowie z Kutcherem ? ( naćpany gość przy wieży obserwacyjnej na bagnach )
W końcu doszedł do siebie i spotkałem go przy cerkwi, ale nie był zbyt rozmowny - w zasadzie to nie dało się od niego nic wyciągnąć. Po krótkiej rozmowie oddaliłem się, a Kutcher otworzył do mnie ogień. Padł martwy, ale zadanie zaliczyło do zepsutych. 

ss_daniel_02-21-19_20-29-34_(marsh).jpg
Mam przeczucie, że coś zrobiłem nie tak i rozmowa z nim mogła przebiec zupełnie inaczej. Niestety nie wiem od czego to zależy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael, tu masz film z moda na YT i rozmowę z Kutcherem po 20 minucie. Może to Ci jakoś pomoże.

Spoiler

 

A tutaj masz temat Kutchera podjęty w poście LAKI i odpowiedzi na jego pytanie: http://stalkermod.ru/forum/134-poslednij-stalker/248528-prohozhdenie-moda-poslednij-stalker/Page-66.html

Ja jeszcze tu nie doszedłem więc nie znam tematu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Ani razu za kilka gier nie miałem takiej sytuacji. Faktem jest, że nawet jak już jest przy cerkwi, czasem nie gada, dopóki nie zrobimy innych zadań. Ale nigdy nie robi się wrogim. Miałeś dialog, że trzeba go przycisnąć aby mówił? Już nie pamiętam z kim. Skoro wiesz, że jest taka sytuacja, to na razie obejdź go z daleka. Podejdź za kolejnym wejściem na Bagna. U mnie przeważnie był gadatliwy, jak wchodziłem zabrać moduł z drona.

DODANO.

Tym od dialogu jest Gałasz. Kiedy rozmawiamy z Baszarem o Tewtonie, posyła nas do niego. To ta rozmowa o zaginionych stalkerach,  którą wcześniej dałem przez pomyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@naznaczony09  A czy chodząc wcześniej po bagnach, nie spotkałeś gdzieś tego dezertera, którego trup leży w spalaczu? Tam szukaj schowka. Naprowadzenie masz w PDA dezertera, enigmatyczne, ale jest. Sądzę, że skoro o niego pytasz, to zadanie na zajęcie parku maszynowego i likwidację bandy Grabarza masz za sobą.

A jak Ci się nie przytrafiło spotkać żywego dezertera, to zobacz:

Spoiler

Piwniczka w wiosce z wieżą ciśnień, piktogram na podłodze lewy tylny narożnik.  Przy okazji powyciągaj, jak tego nie zrobiłeś, noże z pentagramów i wskocz na dach murowanego budynku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@naznaczony09  tak w ciemno trudno powiedzieć, ale chyba to spotkanie przy stacji pomp. Powinno być zaznaczone na mapie. Chyba że wcześniej nie spotkałeś się z nim po raz drugi w miejscu pierwszego spotkania. nie jest zaznaczone i trzeba pamiętać.

@tom3kb  Nie spiesz się z tym tuptaniem. Kupa zadań przed Tobą. Trzeba najpierw uwolnić Złotego z pierdla, pogadać z nim i spotkać się w Pijawkowie. Samodzielne pójście do Limanska skończy się przy rzece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozdrowienia Bracia Stalkerzy i Siostry Stalkerki.

Z wielkim trudem powstało coś co można by było nazwać poradnikiem, a właściwie jest to sposób w jaki Ja skończyłem grać w modyfikację Ostatni Stalker.

Grałem tak jak podpowiadała intuicja i zapisywałem to co robię.

Jak czegoś nie wiedziałem to pytałem !!! .Kto pyta nie błądzi 

Postanowiłem podzielić się tą wiedzą z szerszym gronem i wystawić mój zapis gry na forum.

Oto co powstało:

 

Poradnik czyli jak grałem Ostatni Stalker.pdf

Edytowane przez Trucker64
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  W poprzednim wpisie zapomniałem Cię ostrzec, abyś przez przypadek nie zabierał tego urządzenia z drona. Zadanie jest tylko drona znaleźć. Urządzenie sporo waży, a mod przewiduje powrót po niego. Ale już jego ciężar nie będzie przeszkadzał.

@Trucker64  tak bez zaglądania do poradnika. Udało Ci się zebrać te 30 spec artów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.