Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Trudno coś zawyrokować konkretnego.

Twoja poprzednia gra, ustawiła rozgrywkę. Emisje są zaprogramowane co jakiś czas. Pozostając na dole, w jak z opisu przypuszczam, Sterowni monolitu, przewiń czas i spróbuj wyjść. Czas emisji powinien minąć.

A jak nadal będzie, to musisz z metra wyjść innym teleportem. Jak następnym razem trafisz do elektrowni, będziesz wiedział co i gdzie.

Czy wcześniej grałeś w grę będąca dla moda podstawką? Bo CEA1 jest łatwo odróżnić od CEA2, a tym bardziej od każdej innej lokacji.

A co to jest, możesz sprawdzić na mapie.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz ostrzeżenie o emisji? Jeśli tak, to chyba gdzieś jest jakieś przejście. Da się wrócić do sterowni? Dla każdego, mod ustawia otwarcie teleportów inaczej.

A jak to nie wypali, to wyjdź z metra innym teleportem. W tej części nazywanej sterownia metra, jest ich kilka.

A jak wrócisz do początku tuneli, tam gdzie się pojawiłeś, to ten teleport przeniesie Cię nie na wysyp, a do drugiej części metra.

Możliwe, że poszedłeś tą droga za wcześnie w stosunku do fabuły i mod nie pozwala iść dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Chcę tylko krótko zapytać - Czy ten mod jest trudny w sensie "Realistyczny" (jak Misery) że trzeba czasem pomyśleć nad tym jaki jest najlepszy sposób by przejść misje, czy bardziej jak Solnianka - na każdym kroku ,wszędzie w każdym miejscu zarąbiście w luj dużo, mocarnych wrogów?

 

EDIT@down: czyli nie zdarzy się taka sytuacja że nie będę mógł przejść gry, bo napotkam stado niezniszczalnych nibyolbrzymów, samemu będąc uzbrojonym jedynie w BM16 :) 

Edytowane przez PainChiller
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak trudny nie jest, owszem na początku trzeba się trochę pogimnastykować, ale w miarę zdobywania sprzętu i broni gra się całkiem przyjemnie. Są miejsca gdzie można znaleźć wyjątkowe okazy broni i pancerzy i je bardziej zmodyfikować. Najważniejszy problem to trzymać się poradnika bo idąc własną drogą niestety mod się wysypuje w linii fabularnej i nie da się go ukończyć.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym trzymaniem się poradnika, to lekka przesada @mkk7. Mod daje graczowi sporą dowolność w przechodzeniu. Jednak trzeba pilnować głównej linii fabularnej i starać się iść tam gdzie prowadzi fabuła. Pewnie, że jak nie pogada się z postacią kwestową, lub nie zrobi się jakiegoś kluczowego zadanie, to wcześniej lub później wynikną problemy.

Ten mod, to jeden z lepszych modów w jakie grałem i z pewnością do niego wrócę za jakiś czas, jak go już zapomnę.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PainChiller   a dlaczego chcesz zaczynać moda od jego drugiej części?    Ten mod, to trylogia, a Odmienne światy są drugą częścią. Pierwszą jest RBFF Artefakty śmierci.

To ciąg logiczny. Część pierwsza daje wprowadzenie, uczy pewnych nawyków i rozwiązań, potrzebnych w drugiej części. Poznajesz fabułowych NPCów, którzy towarzyszą Ci przez całą drogę. Np. Zarka. Zagrasz w Artefakty śmierci, w Odmiennych światach będzie Ci łatwiej, bo wiesz skąd się tam znalazłeś i po co idziesz do końca drugiej części moda.

Z filmowym poradnikiem Antona i z tłumaczeniami rus podpowiedzi, będzie Ci się grało spokojnie. Ale fabułę też mod poprowadzi Ci losowo, w zależności od postępów i sposobu gry. 

A co dotyczy poradnika do Odmiennych światów, to poradnik cichego może być tylko przykładowym dla poszczególnych zadań. Mod jest absolutnie nieliniowy i nie da się w żaden sposób powtórzyć gry cichego. Wrzuci Ci mod coś losowo i już masz całkiem inną grę. W nim szare komórki mają robotę, od pierwszego kliknięcia.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą dowolnością przechodzenia to nie tak do końca, starałem się pilnować głównej linii fabularnej ale też dać sobie trochę swobody w exploracji świata i zadań pobocznych. Niestety fabuła się wysypała nawet nie za bardzo wiem w którym momencie i z jakiego powodu. próbowałem brnąć dalej ale nie mogłem dokończyć moda. Być może tylko u mnie coś takiego się stało i u innych będzie ok ale nie chciałem już zaczynać od początku po ponad miesiącu grania.

PainChiller

 Niezniszczalnych olbrzymów raczej nie trafisz a ty prawie z gołymi rękami ale też czasami lekko nie będzie jak np. obrona śmigłowca przed stadami mutantów ale to już będziesz daleko i dobrze wyposażony, dasz radę :-).

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, PainChiller napisał:

Witam. Chcę tylko krótko zapytać - Czy ten mod jest trudny w sensie "Realistyczny" (jak Misery) że trzeba czasem pomyśleć nad tym jaki jest najlepszy sposób by przejść misje, czy bardziej jak Solnianka - na każdym kroku ,wszędzie w każdym miejscu zarąbiście w luj dużo, mocarnych wrogów?

Dopiero brzydko mówiąc "liznąłem" tego moda, ale jak na razie nie zauważyłem (gram na poziomie trudności "desperat") większych problemów związanych z grywalnością - balans walki wypośrodkowany tak aby nie było ani za łatwo, ani za trudno.

Co do złożoności fabuły - staram się oczywiście jak zwykle podążać własną ścieżką, zauważyłem jednak że mod "podpowiada" nam kogo/czego/gdzie należy szukać i nad czym mamy priorytetowo się skupić - trzeba tylko oczywiście rzetelnie czytać dialogi (!) i podpowiedzi ekranowe (!) oraz eksplorować w pełni daną lokację.

Tak jak wspomniałem wcześniej, dopiero zaczynam przygodę z tym modem więc porady naszych doświadczonych tłumaczy oraz innych osób, które ukończyły już "poprzednią wersję" będą zapewne o wiele bardziej pomocne.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybaczcie że piszę posta pod postem, ale...

@cichy wytłumacz proszę gdzie trzeba plecy sobie wyrobić,aby dostać małą rólkę w 7.63? Ja nawet za zombiaka mogę robić, ba nawet za snorka :biggrin: I dodatkowa zaleta: Gracze będą mogli z satysfakcją napisać: ubiłem Gorodeckiego! :P:biggrin:

dYHuhrF.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Anton Gorodecki napisał:

Swoją drogą to ciekawy pomysł aby umieścić nicki Forumowiczów w modzie (oczywiście te pasujące do koncepcji STALKERA/moda). Jak wy to widzicie?  

Moja  rola była by trochę monotonna, ciągle przykuty do jakiegoś wyra i na lekach cały mod. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.