Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier A ja myślałem, że ten hełm to zwykła ozdoba. 

Mam problem z Pieczarą/Otchłanią. Ciała zostawiłem w lesie i pobiegłem do niej, a NPC otworzyli mi drzwi. Później otworzyłem pozostałe, ale nie mogę znaleźć drogi powrotnej do Zapomnianego Lasu. Najlepsze jest to, że znalazłem teleporty do Doliny Szmerów i na Zaton, ale jak dostać się z powrotem do lasu, to nie mam pojęcia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Schodzisz na sam dół i wracasz do kopalni. Idziesz korytarzami do takiego dużego wyrobiska i w nim musisz wejść na skarpę i w jej górnym prawym rogu jest właściwy korytarz. Z dołu jest niewidoczny. A dalej to już będzie łatwo. A jak się zdecydujesz na okrężną drogę, to idź na Zaton, tam na stację benzynową i na niej w rozwalonych fundamentach za zbiornikiem masz tele na Kordon.

ss_fred_09-05-22_20-25-12_(zaton).jpg

Na Kordonie w chlewniach, masz za kratami tele do Baru, a z niego tele do lasu. Możliwe, że ta niby okrężna droga może czasowo być szybszą, niż błądzenie w kopalni.

Pomocnym może być @Suseł , który niedawno kilka razy drogę w Labiryncie przemierzył.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Te podziemia trzeba podzielić na dwie części. Kopalnianą, tylko z korytarzami na dwóch poziomach i Otchłań. Jeśli znalazł byś się na samym dole Otchłani i wszedł we właściwy korytarz, to to wyrobisko jest chyba za 3 czy czwartym odgałęzieniem korytarzy. Pamiętaj, po ożywieniu znów z Otchłani trzeba wyjść.

A na Zatonie masz jeszcze teleport w wentylacji pod Żelaznym Lasem, ale nie pamiętam gdzie prowadzi.

Ale to już nie istotne jeśli idziesz okrężną drogą. Powodzenia.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

@Agrael Z Mózgozwęglacza 2.  Na samej górze masz takie zabudowania. Musisz wybić obsługę i na samym końcu masz takie coś jak te kule na Generatorach. Podejdź, "użyj" i szybko się cofnij. A jak się podniesie, od razu wbiegnij pod nią. Tylko że na dojściu i przy tej kuli jest b.silne promieniowanie.

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier @Agrael

Przy tej "kuli" o której mówi kondotier towarzyszy strefa śmierci która nas zabija za nim zdążymy przejść. Generalnie tą Strefę Śmierci możesz wyłączyć w Wojskowym Laboratorium (na Mózgozwęglaczu-2 będzie taka dziura i jak do niej wpadniesz to cię przeniesie do tego WarLabu. Jak pochodzisz sobie po tym Warlabie to nawet dostaniesz komunikat, żeby odnaleźć przełącznik do wyłączenia tej Strefy Śmierci. 

Ta kula sama się podnosi do góry. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael To wejście do Warlabu masz trochę wcześniej, jeszcze przed końcem zabudowań. To taki kwadratowy, betonowy szyb. W labie wyłącznik jest w tym pomieszczeniu z wejściem pod schodami. Ale chyba tam grasują te kosmiczne dinozaurki. Z labu możesz po schodach wyjść na Generatoy, albo teleportem prawie tam gdzie się pojawiłeś ( pancerne drzwi ) spowrotem na MW2, ale do takiego tunelu, gdzie znów trzeba strzelać i likwidować miny zbliżeniowe przy beczkach i butlach. W połowie i na końcu tunelu są dwa wyjścia, z których możesz wrócić  do teleportu na Strażnicę.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier, @Suseł dzięki. 

Do Warlabu trafiłem już wcześniej, bo znalazłem teleport w Szklanym Tunelu, który prowadził na Generatory. Tak więc bezpieczniki w laboratorium wyłączyłem i bez problemów dotarłem do Strażników Mapy. Następnie wszedłem w teleport, który prowadzi na CEA-1, ale to dobrze, bo w sarkofagu mam do zabrania części do naprawy wyposażenia dla mechaników. 

Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, bo bunkrze sterowania monolitem po zniszczeniu małych generatorów ląduję w takim o to pomieszczeniu, z którego nie można się wydostać. Ciekawe. 

ss_daniel_09-30-22_22-54-00_(l12u_control_monolith).jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier
W sumie to wystarczyło się pokręcić po tym pomieszczeniu i po pewnym czasie aktywował się niewidoczny teleport, który z powrotem przenosi do bunkra sterowania. 

Mam zagwozdkę. Zwiedzam lokacje i trafiłem na Zaton. Znalazłem Noego na stacji benzynowej. Chwilkę z nim porozmawiałem (nie nie miał nic ciekawego do powiedzenia) i zauważyłem nieopodal kolejnego NPC. Był to Fejk, ale nie miał żadnych dialogów. Podejrzewam, że to jego alternatywna ''wersja". 

Kolejna ważna postać jest na południowym płaskowyżu. Tylko jak się tam dostać? Nie ma teleportu, który był w podstawce na spalonym gospodarstwie. 

Spoiler

ss_daniel_10-02-22_15-52-10_(zaton).jpg

----
Problem rozwiązany. Udało mi się jakoś wskoczyć na płaskowyż od strony magazynów podstacji. Sądziłem, że prowadzi tam teleport. W każdym razie odprowadziłem Zarkę na most, po czym jak znikła nastąpił charakterystyczny grzmot. 

Spoiler

ss_daniel_10-02-22_20-27-18_(zaton).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Nie darmo ten fragment moda ma tytuł Duplikaty. Czasem enpece chodzą parami, a czasem łażą gdzieś po lokacjach.

Teraz musisz tak "połazić" aby dotrzeć do każdego z tych teleportów ( wyszczególniłem je w podpowiedziach ) które są konieczne aby scenariusz zaskoczył.

Jeden chyba jest właśnie na Martwym Kordonie, gdzie zamiast czartaka jest mur podobny do tego z OS i po podejściu ( przejściu? ) do bramy wyświetla się napis, że "Tu będzie przejście do dalszej części", czy coś tak.

A aby spotkać się z Zarką, będziesz musiał zagrać w Źródło.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Do Martwego Kordonu jeszcze się nie pchałem, ale za to odprowadziłem Zarkę na Zatonie i trafiłem na Pustkowie. Tutaj było ciekawiej, bo tracimy ekwipunek, a Zulus poprosił o zlikwidowanie 8 kontrolerów na mapie. Oczywiście później ekwipunek odzyskałem. 

Teraz zrobiło się jeszcze dziwnej, bo jestem na Ukrytej Drodze. Nie będę za bardzo spoilerował innym, ale rzekomo po lokacji jeżdżą pojazdy, na które można wskoczyć i zobaczyć dokąd zmierzają. Faktycznie po rozmowie z pewnym NPC pojawił się BTR, ale jak na niego wskoczyłem, to się zatrzymał i zniknął. Każda ponowna próba kończy się tak samo. 

Spoiler

ss_daniel_10-03-22_17-56-56_(hiding_road).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael

Jeżeli po tym jak do niego wsiądziesz zaczniesz klikać klawisze odpowiadające na jazdę albo poruszanie się to się zatrzyma. Czasami też jest problem z tym że sam to robi, wtedy niestety trzeba wczytać autosave i próbować aż w końcu będzie samemu jechał

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Po wskoczeniu na niego, trzeba jeszcze do niego "wsiąść" i pozostawić mu jazdę autokierowaniem. Ale to robota głupiego, bo on służy tylko do pokonania tej bariery śmierci. A do tych parterowych zabudowań gdzie cię dowiezie, to można dojść pieszo, a on tam już będzie stał. Ja nim nie jeździłem, a barierę śmierci pokonywałem obchodząc za jednym, lub za drugim tunelem kolejowym ( za lokacją ) .

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Zrobiłem tak samo, bo lokację pokonałem pieszo. Nie bawiłem się w skakanie po BTRach. 

Hm... Tak się zastanawiam, co dalej. Odwiedziłem Martwy Kordon i zebrałem członków ugrupowania Związek Radziecki. Następnie rozmowa z przewodnikiem, oddanie mu dokumentów i odblokowanie przejścia na Bagna. Przy okazji odwiedziłem Przedzonie, aczkolwiek na tej lokacji nie było zbytnio co robić. 

Na Bagnach znalazłem pozostałe części dokumentów PSI - Pięść i ostatnią część do naprawy modernizacji wyposażenia: 
ss_daniel_10-06-22_14-30-39_(marsh).jpg

Ciekawa sprawa, bo wygląda na to, że po oddaniu części do naprawy i tak sporo ich zostaje. Może po prostu je sprzedam lub schowam w jakimś schowku. 

Potrzebuję podpowiedzi, bo Bagienny Doktor wciąż nie wysłał mi sms'a z prośbą o udanie się do cerkwi na bagnach. Może czegoś nie zrobiłem? Na pewno muszę oddać Sacharowowi pieniądze i 10 mózgów kontrolera, ale właśnie... Czy on na pewno chce mózgi, a nie przypadkiem Oko Zgrozy, Szpona Śmierci? One biegają tylko w sarkofagu. 
ss_daniel_10-06-22_15-35-36_(l12u_sarcofag).jpg

Na pewno muszę jeszcze oddać przedstawicielowi Świadomości-Z dokumenty i artefakty śmierci. U Fejka też nie byłem, ale ciągle mam z tyłu głowy Sacharowa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael

Jaki sms? Trochę dziwne, ja poszedłem sobie na Bagna tak po prostu nie dostając żadnego smsa. Dopiero taki sms dostałem kiedy stałem przy cerkwi. To wtedy Doktorek przylazł i z nim pogadałem. 

3 minuty temu, Agrael napisał:

Na pewno muszę oddać Sacharowowi pieniądze i 10 mózgów kontrolera, ale właśnie... Czy on na pewno chce mózgi, a nie przypadkiem Oko Zgrozy, Szpona Śmierci? One biegają tylko w sarkofagu. 

Mózgi. Nic innego.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Po mózgi kontrolerów trzeba się pofatygować na CEA2. Są mniej więcej tak na środku lokacji. I chyba jeden chciał lub będzie chciał Łukasz, ale mogłem Łukasza wziąć z innej części.

A co dotyczy Doktora. Info od niego pojawia się na górze ekranu i łatwo je przeoczyć. Sprawdź, czy jest już teleport z Agro na Bagna w miejscu gdzie pojawili się naukowcy.

@Suseł  Musiałeś info przegapić, bo inaczej na bagna nie ma wstępu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Nic nie przegapiłem ; ) Na Bagna można wejść po zakończeniu zadania z Związkiem Radzieckim na Martwym Kordonie, wtedy dostaje się informacje że można wejść na Bagna, nawet jest to na fioletowo dużymi literami na środku ekranu napisane : P Ja od razu po tym udałem się na Bagna i żadnego problemu z wejściem na niego nie miałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mózgi kontrolerów zbieram od początku gry i mam ich aż 20: 

Spoiler

ss_daniel_10-06-22_17-03-13_(jupiter).jpg

Sacharow natomiast pieniądze bierze, ale 10 mózgów już nie. Wziął raptem dwie sztuki i jedno oko Szpona Śmierci: 

Spoiler

ss_daniel_10-06-22_17-03-23_(jupiter).jpg

ss_daniel_10-06-22_17-03-29_(jupiter).jpg

 

Po ukończeniu zadania na M. Kordonie ze Z. Radzieckim i oddaniu dokumentów Przewodnikowi, który wskakuje do teleportu pojawia się taki o to komunikat: 

Spoiler

ss_daniel_10-04-22_19-23-35_(escape_garbage_ogse).jpg

Przejście na Bagna jest otwarte od strony Kordonu i Agropromu, ale Doktora w cerkwi nie ma. Wychodzi na to, że utknąłem. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael

Ło panie 20 mózgów? No to 10 możesz sprzedać lub zostawić jakby ci kasy brakło. 

Teraz, Agrael napisał:

Sacharow natomiast pieniądze bierze, ale 10 mózgów już nie. Wziął raptem dwie sztuki i jedno oko Szpona Śmierci: 

 

Mózgi będzie brał za każdym razem jak wczytasz level i do niego podejdziesz, a ten szpon śmierci to bug. 

1 minutę temu, Agrael napisał:

Przejście na Bagna jest otwarte od strony Kordonu i Agropromu, ale Doktora w cerkwi nie ma. Wychodzi na to, że utknąłem. 

Spróbuj wybić te wszystkie Zombie które są przy cerkwi, poczekaj sobie trochę i jak nic nie będzie...no to klops. Ale ja właśnie na ten sms natknąłem się w czasie rozwałki zombiaków

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę, to ze znalezieniem kontrolerów nie ma problemów, a mózgu zbierałem od początku gry. Dodam, że na jednej lokacji jest zadanie, dzięki któremu można zdobyć aż 8 sztuk. 

Niestety, ale wczytanie zapisu nie pomaga - Sacharow nie ma dialogu w sprawie mózgów. Również po opuszczeniu lokacji i ponownym wejściu na nią. 

Wybicie zombie również nie pomogło. Doktora jak nie było, tak i nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Tak z Sacharowem jak i z Doktorem wychodzi na to, że masz coś nie zrobione w pozostałych liniach scenariusza i dlatego mod nie puszcza dalej. A co Ci brakuje, trudno zgadnąć. Ja mam moda przyćmionego Źródłem, to nie chcę Cię wprowadzać w błąd sugerując kierunek. Jak byłeś na Przedzoniu, to doszedłeś do teleportu na Topiele i grzmotnęło Ci? Na Topiele wchodzić nie trzeba, ale co i jak na nich robić, aby jednak dać radę z turystami i Doktorem jest rozgryzione przez Antona i przeze mnie. Możesz się pobawić z moczeniem nóg.

@Suseł ma moda świeżo w głowie, to lepiej Ci może podpowiedzieć. Czy przez przypadek wśród zombiaków przy cerkwi, nie ma takiego mocno wyróżniającego się białego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

8 minut temu, kondotier napisał:

Czy przez przypadek wśród zombiaków przy cerkwi, nie ma takiego mocno wyróżniającego się białego?

Ja tego nie pamiętam, pamiętam tylko tyle że ja równo po nich jechałem z Wieprza. Zabijałem je aż do momentu kiedy przestawały się respić ponownie.

25 minut temu, Agrael napisał:

Niestety, ale wczytanie zapisu nie pomaga - Sacharow nie ma dialogu w sprawie mózgów. Również po opuszczeniu lokacji i ponownym wejściu na nią. 

@Agrael No, a jak dobrze pamiętam to powinny być 2 dialogi:
1) dotyczący 3 milionów, które mu trzeba dać
2) dotyczący 10 mózgów, które też mu trzeba dać, ale to zadanie jest trochę zbugowane, bo po przeprowadzeniu rozmowy z nim to zabiera tylko 1 mózg a potem dopiero będzie stopniowo zabierał kolejne.

 

Sprawdź jeszcze te Topiele. Na Przedzoniu jest ten teleport, wystarczy że do niego podejdziesz i jak będzie grzmot to możesz stamtąd spadać.

Edit: Do Gestapo nie trzeba iść jak dobrze pamiętam, ale se możesz odwiedzić : P

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.