Skocz do zawartości

O.D.R.O.D.Z.O.N.Y. - Duplikaty v.7.63 Odmienne światy. - Ogólna dyskusja.


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

@Agrael Przecież jak na czas po ukazaniu się tego fioletowego ostrzeżenia-polecenia wyskoczysz z BTRa i nie będziesz stał jak kołek ślepiąc w niebo a wbiegniesz do tunelu, to gdzie jeszcze chcesz uciekać? Dostajesz info od Czołgisty, abyś za nimi do labu nie lazł. A z jakiego powodu giniesz?

Patrz 17:00

https://www.youtube.com/watch?v=J19GDSMKBEw

A na tym do 7:30

https://www.youtube.com/watch?v=vBdZG3Bgrbg

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael W tych modach może być multum przyczyn. Poczynając od rodzajów artów jakie nosisz, po takie coś, że nie wiemy na której kolejnej odmianie moda oni grali. Ale najważniejsze, że to zadanie które wielu (tamtejszym graczom) przysporzyło problemów zdołałeś wykonać.

Miałeś już info o Doktorze na Bagnach?

Jeśli nie, to graj dalej i zwracaj uwagę, na fioletową informację, że na Bagnach czeka Doktor. To jeden z kluczowych momentów w modzie, aby mieć możliwość go ukończyć.

Wtedy rzucaj wszystko i gnaj do cerkwi, ale ze sporą ilością śrutu. Tam się śpiesz z likwidacją zombiaków. I pilnuj Doktora, bo może zacząć uciekać od cerkwi i pogadasz z nim dopiero w wyrobisku koło mostu.

W spojlerze z wyprzedzeniem filmik o Doktorze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ciekawe, czy Czołgista i naukowiec będą w laboratorium na końcu gry. No nic, może się przekonam. 

Nie, bo ja nawet nie byłem jeszcze na Bagnach. Teraz poszedłem do Zachodniej Prypeci przez Przedmieścia i okazało się, że tam też jest kilku (chyba) istotnych NPC. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Chyba to nie zapamiętałem z AŚ, ale z OŚ, że w zach Prypeci koło przedszkola porozmawiasz sobie z samym ERem.

A na dworcu autobusowym, lub koło niego jest enpec, który zaproponuje Ci pokazanie drogi na północ miasta przez barierę śmierci. Skorzystaj i dobrze zapamiętaj. Bo ta pamięć nawet w Źródle będzie potrzebna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Z ERem już rozmawiałem, a jeżeli chodzi o tego NPC, to marny z niego przewodnik. Doprowadził mnie do wejścia do podziemi i dalej nie zamierza. Nie wiem, czy to ze strachu przed monolitowcami, czy coś się zacięło, ale wczytywałem kilka razy grę i nic. Monolit też wybiłem, a chłop jak stał, tak stoi. Najgorsze, że zadanie się nie zalicza. Ot.. Przewodnik mi się trafił :054:

Spoiler

ss_daniel_08-10-22_22-11-32_(l11_pripyat).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Wszystko jest w porządku. On miał ci pokazać tylko ten kawałek drogi wiodący do miejsca, skąd już sam musisz przejść do hotelu, a za linią placu już możesz po Prypeci chodzić bez tego psi zagrożenia. Tylko monolit i mutanty nadal groźne. Przeskocz przez ten murek widoczny z prawej do garażu. Ale nie wchodź za głęboko i zrób twardy zapis. I przy okazji sprawdź, czy w OŚ też w głębi garażu jest bezinformacyjny teleport do wschodniej Prypeci. Lądujesz w też w tym garażu, więc trzeba albo na mapie, albo wychodząc sprawdzić gdzie się jest. Przy zadnaniu na karalucha w Źródle, ten teleport bardzo się przyda. Nie wracasz przez Przedmieście. Pół drogi mniej i oszczędzasz wyładowanie teleportów na lokacji Przedmieście.

A po sprawdzeniu teleportu, z tego garażu na pełnym zdrowiu i biegiem gnasz do hotelu. Może Cię trochę strefa psi zahaczyć, ale przeskoczysz. Masz teraz dwa tele. Jeden na stadionie na CEA i drugi w gastonomie, chyba do wschodniej. Po grze w Źródło, niczego już nie jestem pewien.

@Suseł  To nie jest prawdziwy przewodnik, a przypadkowo spotkany enpec koło tego osiatkowanego boiska przy dworcu autobusowym. A do centralnej Prypeci idziemy z zadaniem ( chyba od Powinności ), jakim to niech wyjaśni @Agrael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Znaczy tak - jak znalazłem się w Zachodniej Prypeci, to faktycznie był NPC przewodnik, który stał obok boiska i doprowadził mnie do dworca autobusowego, w którym przebywa grupa stalkerów. Dalsza część powinna zainteresować @Suseł - przywódca stalkerów z dworca zlecił mi zadanie polegające na odnalezieniu kopacza w Martwym Mieście. Tak więc udałem się do M. Miasta, a tam wykonałem dodatkowe zadanie, które polegało na doprowadzeniu czwórki stalkerów do helikoptera. 

Po jego wykonaniu (nie było to takie proste, bo stalkerzy wędrowali sobie po całej lokacji zamiast pójść od razu do zaznaczonego punktu na mapie) udałem się do tego kopacza, ale był martwy, a obok stał Krugłow. Odprowadziłem go do przejścia do Rudego Lasu, a tu znów kolejne zadanie, bo pojawiła się grupa uczonych w mieście. Dopiero po spełnieniu ich prośby wróciłem do Zachodniej Prypeci, gdzie opowiedziałem przywódcy stalkerów z dworca o tym, że kopacz był martwy. W nagrodę kazał pójść za stalkerem-przewodnikiem, który wskaże drogę przez strefę śmierci. I to właśnie ten przewodnik ''utknął" przy zejściu do garaży, a zadanie "podążaj za przewodnikiem" się nie zalicza. 

Ogólnie, to do Zachodniej Prypeci poszedłem ''na własną rękę", bo chciałbym dorwać skoczka z CEA-2. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Do zach. Prypeci idzie się z zadania Fejka na szukanie teleportów. Musiałbyś wczytać zapis z Leszego Kraju i jeszcze raz posłuchać, co on na ten temat mówi. Chyba, że zrobiłeś sobie zrzut PDA z tą rozmową.

A tu masz filmik. Patrz od 45:00, a Twój problem jest ~ 47min. Trzeba z tym enpecem pogadać przy garażu.

https://www.youtube.com/watch?v=Zo7eFm6kRiQ

A jak mod robi fochy, to wczytaj zapis z dowódcą na Dworcu i weź opcję, że nie jesteś zainteresowany. Bo drogę już masz w głowie. Ale idź, sprawdź, bo za strefą śmierci są kolejne zadania i teleport do zaliczenia w prawym gastronomie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznaję się, że powoli wracam do gry. Pograłem sobie chwilkę, poszedłem na Mózgozwęglacz-2 a z niego do Labolarotium Wojskowego żeby wyłączyć Anteny na Mózg-2. Na tej samej lokacji potem poszedłem do "Strażnicy" a z niej do Bunkra Radaru, zabrałem stamtąd artefakty śmierci i nie mogłem wyjść, żaden teleport nie działał. Więc zamknięte drzwi sobie samemu otwarłem karabinem :D i dalej sobie do Rudego Lasu poszedłem. Na Strażnicy dostałem wszystkie teleporty i przejścia:

Spoiler

image.thumb.png.4486792f8454afaf085fdc14af7ca7eb.png

Zauważyłem że w Limańsku jest jakiś dziwny teleport na placu budowy. Poszedłem tam do niego i przeniósł mnie do Rudego Lasu obok ciała...

Spoiler

image.thumb.png.439e5bc3587e6df9047500d1f6c6e64b.png

image.thumb.png.ef96951615f7df1da102ffaa5d472e30.png

 

Przy okazji zapomniałem, że ja przecież muszę wszystkie dokumenty psi-pięść zdobyć. Więc teraz ruszam je wszystkie zebrać a potem do Fejka je oddać. A potem to już nie wiem...chyba te ciała odniosę do Podzonia. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Na wejście do bunkra Radaru ( to ten sam co na początku, tylko od drugiej strony ) jest zadanie i masz kody. To wtedy, jak wykonałeś wszystko to, co kazał Ci zrobić ten Przezroczysty na początku gry. Tak więc, z tym karabinem w drzwi namieszałeś. Miałeś przecież fiolet info o wejściu z drugiej strony.

A u Strażników Mapy jest sporo teleportów. Nie wszystkie są tu zaznaczone.

image.jpeg

Jest jeszcze jeden, tu nie zaznaczony. Jak z wnętrza budynku po lewej, wejdziesz po drabince, to w końcu pomieszczenia. Chyba też w różne miejsca po TAK i NIE.

A na przewiązce nad lokacją powinieneś mieć enpeca do pogadania. Dostać się do niego nie jest łatwo. Trzeba wejść po drabince jak do teleportu, następnie do okna po beczce z drewnianym blatem i z niego skoczyć na taką pochyloną kratownicę. Warto połazić po dachu i z niego w lewy górny róg mapy, tam gdzie jest krzyształ monolitu. Tyle pamiętam, że było tam coś wartego zachodu. A do tele na Zaton można tylko z tej estakady, bo to nie ten błyszczący dostępny z ziemi, ale narożnym prawym budynku, wejście przez okno spomiędzy budynków.

Zaliczenie lokacji Strażnicy Mapy, "ponoć" jest zakończeniem szukania teleportów dla Fejka.

A co z tym przypadkowo znalezionym tele w Limansku i trupkiem, nie pamiętam.

@Agrael I jak poszło? Enpec przemówił?

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Niestety nie: 

Spoiler

ss_daniel_08-12-22_11-52-58_(l11_pripyat).jpg

Nie pozostaje mi nic innego jak olać to zadanie. 

Zastanawiam się jak zabrać Talowego Skoczka, bo na CEA-2 jest teleport rzekomo u szczytu schodów nad Sterownią Monolitu, który do niego prowadzi. Problem polega na tym, że u mnie tego teleportu nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Żeby Ci to zadanie nie wisiało, a może i blokowało brania innych, to wróć do dialogu rozliczającego działania w MM i podziękuj za prowadzenie. A tego Skoczka z CEA, to chyba się bierze przy jakimś zadaniu. Albo od Sacharowa, albo Łukasza na mózgi kontrolerów. Tu masz filmik i od 8:00 masz drogę na CEA 2 z zadana na dokumenty.

Do tych podziemi można też wejść z hangaru na Wysypisku. Ale aby krata na drzwiach się otwierała, trzeba mieć coś poza sobą.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

2 godziny temu, kondotier napisał:

Na wejście do bunkra Radaru ( to ten sam co na początku, tylko od drugiej strony ) jest zadanie i masz kody. To wtedy, jak wykonałeś wszystko to, co kazał Ci zrobić ten Przezroczysty na początku gry. Tak więc, z tym karabinem w drzwi namieszałeś. Miałeś przecież fiolet info o wejściu z drugiej strony.

Do Bunkra Radaru poszedłem z Strażnicy i żadne drzwi się w tym bunkrze nie otwierały, nawet po wpisaniu kodów (oczywiście kiedy wpisywałem kod to był dźwięk że zostały otwarte te drzwi). To się wrócę po prostu na szczęście daleko nie poszedłem więc to nie problem. 

Do fejka pójdę jak te dokumenty zbiorę, to i teleporty będę mieć z głowy i też te dokumenty.

 

2 godziny temu, Agrael napisał:

Nie pozostaje mi nic innego jak olać to zadanie. 

 

Czasami jak u mnie jakiś NPC stał i nie chciał się ruszyć to rzucałem mu granat dymny pod nogi i uciekał, a potem już normalnie szedł tak jak powinien. Możesz tak spróbować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Drzwi w bunkrze Radaru zostaną pozamykane tak długo, dopóki nie będziesz miał kompletu papierków Psi-Pięści, aby rozliczyć się z Przezroczystym. Z wyprzedzeniem Ci napiszę, że jeszcze bardziej przezroczysty, będzie w tym pomieszczeniu gdzie na początku gry był plecak schowek. Stoi dziad tak, że z korytarza go nie zauważysz. Po rozliczeniu otworzą się drzwi. Strażnicy Mapy otwarli Ci przejścia, a Ty nie mając dokumentów polazłeś tam za wcześnie.

A co dotyczy teleportów, to otwarcie ich przez Strażników chyba niewiele daje. Tyle tylko, że ułatwia, ( albo jak z tym bunkrem) , komplikuje grę. Dałem gdzieś we wpisie wyliczankę, których teleportów trzeba conajmniej dotknąć, aby grzmotnęły na zaliczenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Tak też zrobiłem - podziękowałem za tego nieszczęsnego przewodnika. 

Udało mi się w końcu dorwać Talowego Skoczka: 

Spoiler

ss_daniel_08-12-22_16-47-48_(stancia_2).jpg

Dostałem się do podziemi, do których prowadzi teleport z Wysypiska i dzięki temu wylądowałem na CEA-2. Z tym, że teraz dzięki filmikowi znalazłem kolejny teleport. Zabrałem egzoszkielet Monolitu i aktywowało się zadanie polegające na wejściu do CEA poprzez system teleportów. Zawsze to jakiś progres, ale teraz będę miał mniej czasu na Duplikaty, bo niebawem startują testy spolszczenia AiW. 

@Suseł Przewodnik doprowadza do dobrego miejsca, ale nie ma z nim dialogu u mnie, który zakończyłby zadanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Agrael
Ja tam dostałem się skacząc po dachach w których mi zabiera HP. Wykorzystałem na to aż 50 apteczek, nie wiem jak się tam inaczej dostać, ale jeżeli nikt nie będzie wiedział jak, to ci mogę pokazać filmik tym sposobem jak ja się dostałem

@kondotier albo @wariat może wy wiecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Tyle pamiętam, że do tej dziury w dachu startowałem po takich żelaznych, pozbawionych sporej ilości stopni schodach, znajdujących się przy wyjściu ze Sterowni Monolitu. Połowę drogi przeszedłem po poręczach. A na samej górze jak się urywają, trzeba stojąc na poręczy podskoczyć, aby złapał nas teleport. Gdzie przenosi nie pamiętam, ale były teleporty, odwiedziłem Sidora, ale w końcu byłem na dachu tam gdzie trzeba.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ss_daniel_08-30-22_17-47-23_(pripyat).jpg

Przechadzając się po Prypeci, można usłyszeć dźwięk dzwoniącego telefonu. Co się stanie, gdy podniesiemy słuchawkę? Nie zdradzę, ale uznaję to za nawet fajną ciekawostkę, bo spotkałem się z czymś takim tylko w Złotej Kuli. 

-----

Muszę pilnie porozmawiać z Sacharowem, ale schował się za plecami Nowikowa. Użycie granatu dymnego nie pomogło :) Mieliście taką sytuację? 
W najgorszym przypadku będę musiał zabić Nowikowa. 

ss_daniel_08-31-22_23-14-39_(jupiter).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael Tylko bez tych zbrodniczych pomysłów :tappingfoot: .

Skorzystaj z możliwości wejścia na zaplecze bunkra, przez drzwi na dachu bunkra. Znajdziesz się za Sacharowem. Tyle tylko, że po rozmowie będziesz miał tylko możliwość przejścia na Jantar, teleportem w kapciorze z tyłu. Jak będziesz chciał znów być na Jupiterze, to wykorzystaj Skoczka do wejścia do bunkra na Jantarze i teleportem na Jupiter.

I widzę na zrzucie, że na ladzie z lewej strony leży psichełm. Zabierz go, zanim wejdziesz do środka, bo przy takim rozmieszczeniu enpeców ze środka możesz nie sięgnąć.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.