mkk7 Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Spokojnie na normalnym udźwigu się dorobisz i wcale tak długo to nie trwa, w pewnym momencie gry będziesz miał trzy miejsca gdzie będą obok siebie technik i handlarz. Zachowaj dla siebie jeden komplet detektorów ( nie sprzedawaj ), przyda się później . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkitrim Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Wszystko fajnie tylko gra jak dla mnie traci urok kiedy po zabitych nie mogę zbierać towaru i biegać z nim aby po handlować a jest tego trochę. Jest to denerwujące kiedy muszę coś wyrzucać z plecaka albo rezygnować z wzięcia. Co to komu przeszkadza, że ktoś tak właśnie chce grać, nawet i przy grach jest jakaś podła zawiść i skąpstwo drugiemu, naprawdę nie rozumiem tego, przecież to jest tylko gra i zabawa. Bardzo więc proszę jeżeli ktoś sobie z tym poradził o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gatzek Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 @Elkitrim https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=stalker+zew+prypeci+zwiększenie+udźwigu&* Pierwszy link od góry, 6 post w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 @Elkitrim z którego postu wyczytałeś że komuś to przeszkadza i wywnioskowałeś tę zawiść, skąpstwo ? Każdy może jak najbardziej grać po swojemu, osobiście nie podnosiłem udźwigu i dlatego napisałem że spokojnie na nim się też dorobisz. Widocznie taka odpowiedź jest traktowana przez Ciebie w ten sposób jak napisałeś ( a wcale z niej to nie wynika ), zrobisz jak Ci będzie wygodniej. Miłej gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkitrim Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 mkk7 jeżeli poczułeś się urażony to na pewno nie było to moją intencją, mój wpis odnosił się bezpośrednio do twórcy moda a nie do braci stalkerskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 Będzie kontynuacja moda ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2017 @Br3k3N Mod ma już 2 lata i jakoś nigdzie nie było słychać o jego kontynuacji, a przynajmniej ja nie widziałem żadnych wzmianek na ten temat Ale jak chce ci się grzebać to możesz poczytać na rosyjskich forach w tematach moda czy coś nie było mówione o 2 części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milas Opublikowano 27 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2017 @tom3kb No tak patrzę i patrzę i nic nie widzę na temat kontynuacji moda, a szkoda bo zapowiadało się ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 28 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 (edytowane) Mod ukończony. Instalacja tak jak napisał @cichy prosta jak budowa cepa , nie nastręcza żadnych problemów, mod bardzo stabilny choć wyloty się zdarzały. Graficznie jest bardzo przyjemny a fabuła bardzo wciągająca szczególnie na lokacji Zaton, ta jej część dotycząca Prypeci została potraktowana trochę po macoszemu jak to już napisali wcześniej koledzy którzy ukończyli moda ( u mnie zdarzały się również problemy z podniesieniem zbyt dobrze schowanych dokumentów ). W modzie jest spory wybór kombinezonów i broni, da się je nie tylko naprawiać ale i modernizować bez potrzeby dostarczania narzędzi mechanikom. Balans całkiem przyzwoity, dość szybko jesteśmy się w stanie dobrze wyposażyć i przy znalezionych artach odpowiednio zabezpieczyć. Nie ma się co za bardzo rozpisywać, mod naprawdę godny polecenia ( dość łatwy i przyjemny ) choć autor mógłby trochę bardziej się przyłożyć do tej części w prypeci, mnie grało się z przyjemnością. W napisach z ostatniej sceny jest informacja że kontynuacja tej historii miała być w modzie K.I.E.Ł. Screeny w temacie moda jak i w klimatycznych. @gawron prośba od nas, obyś nas częściej tak pozytywnie zaskakiwał polonizacją modzików . Ostatni dialog przed opuszczeniem Zatonu. Edytowane 28 Marca 2017 przez mkk7 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 (edytowane) Mod skończony, moje notatki robione podczas grania: Wplecenie wątków z serii FEAR do Stalkera miało potencjał ale nic z tego nie wyszło. Jedyną postać jaką pamiętam z gry czyli Paxton Fettel - nie ma. Klonowanych żołnierzy Replica też nie ma. Te dodatkowe dźwięki w otoczeniu niezły bajer gdy się pomyśli, że to wszystko w głowie Noego słychać... choć po jakimś czasie zaczyna grać na nerwach. Wie ktoś może gdzie był detektor Niedźwiedź? Szukałem każde zwłoki prócz Sułtana bo za duża ekipa+posiłki w drodze by podchodzić bliżej. Velesa mam od Makalkina ze stacji gdzie przeniosłem ekipę z CPNu, do Prypeci za chwilę się wybierałem (na Zatonie brak zadań i każde kąty przeszukane). edit - znalazłem na zombiaku w Prypeci w stroju stalkera. W ogóle gdzie się pojawiają zombiaki? W tartaku pustka po czystce, co jakiś czas przy ognisku za moją barką,czasami przy spalonym gospodarstwie... Jak pojawiają się schowki w grze? Przysiągłbym że przed teleportem do Bagiennego Doktora w leśniczówce nie było takiego (był to mój pierwszy przystanek po rozpoczęciu gry do przeszukania) a po parunastu godzinach - jest. Miejsca odradzania się żywych istot z czapy, umiejscowione na drogach, mniejszych czy większych przystankach, jak dla mnie powinny być na obrzeżach mapy gdzie nikt normalny nie przechadza się. Raz mi się martwy pseudopies zrespił przed nosem, myślałem że twórca moda lub Zona robi mi psikusa i rzuca martwą Lassie przed nos. Podobała mi się paczka broni użyta w grze, bez popisów czy dziwactw. Zebrałem te amulety i zrobił fajnego arta (150k, +66 regeneracja zdrowia, +20 przyrost energii, +12 radiacji, musiałem mieć 3 Bąble do przeciwwagi). Pomysły na moda skończyły się nie w Prypeci ale w Zatonie jak dla mnie. Dokuczały mi teleporty w tym pokoju przy tej narośli gdzie znajdowaliśmy PKM i Świetlika, nie przenosił nas za to bił światłem jak szalony. Współczuję grającym, którym światło sprawia ból, o epileptykach nie wspomnę z z szacunku... Ktoś wcześniej miał problem ze znalezieniem dokumentów. U mnie było to tak, że dokumenty zabierałem a znacznik zostawał. Oddałem je Żurnaliście i zadanie wisiało. Rozwiązaniem okazało się pójście na piętro pralni i zabranie leżących tam dokumentów. To sprawia, że oba zadania na dokumenty zostają wykonane i są opisane jako Zadanie Wykonane ale nadal wiszą. Niechlujstwo to domena moda. Niestety nie mam zrzutów ekranu, poszły razem z modem i grą. Co za ulga... Edytowane 4 Kwietnia 2017 przez ZapomnialemLoginu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 @Stalker76 Nie chcę być marudny ale po kiego cytujesz 1 post? Odnosisz się do niego? Cytuj zastanawiam czy w niego nie zagrać.Jest on warty uwagi,jeżeli tak bardzo proszę o kilka słów na jego temat. Masz opis moda. Masz w temacie opinie o modzie, poczytaj. Ogólnie odzew jest pozytywny, szału nie ma ale solidna robota. Tak po twoich ostatnich postach to mi się wydaję jakbyś na siłę szukał jakiegoś hitu "bo chce nagrywać filmiki" i tak milionów wyświetleń nie nabijesz na tych stalkerskich modach, więc radzę sobie wreszcie coś wybrać i zacząć grać. A tu w celach pomocy masz temat z naszymi typami najlepszych modów, nawet z ocenami. Enjoy, jak teraz nic nie wybierzesz to już ci nie wiem jak pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker76 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Skończę moda zmierzę się z tym modem o którym rozmowa była.Tylko jak na razie brak zadań muszę polatać po Zonie i znaleźć kogoś kto coś zaproponuje.chyba że za zadanie jest ugotowanie wszystkich zup. Do spolszczenia tej modyfikacji jest podany zły link. Nie ma potrzeby cytować całego posta. cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Link działa bez zarzutu. Sprawdziłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 @cichy- Tylko że ten zapis jest trochę niefortunny, bo wygląda na to, że linkiem jest ten do strony moda. Wyraz "Polonizacja" pogrubiony i czerwony, powinien być tylko informacją, a wtedy polonizacja co jest teraz będzie jasna, że pod nią jest link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Skorygowałem #1 post pod względem czytelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
speediee Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 (edytowane) Ratunku koledzy Stalkerzy Wylot mnie łapie na Zatonie i nie wiem jak go obejść :| Idę od stacji benzynowej do leśniczówki do teleportu żeby zanieść skrzynki dla Doktora. Mniej więcej na wysokości barki Noego mam wylot. Starałem się iść różnymi drogami i ciągle to samo. Do tej pory MOD był stabilny. Nie wiem czy to to ale wklejam kawałek log'a: FATAL ERROR [error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index) [error]Function : CUIXmlInit::InitStatic [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp [error]Line : 156 [error]Description : XML node not found [error]Argument 0 : agr_helm_hight_damage_hud [error]Argument 1 : ui\ui_custom_msgs.xml chwila bo to chyba nie ten LOG ps... to nie ten log Ide po raz 10 chyba już i... na razie ide... także temat wstrzymany. Edytowane 29 Kwietnia 2017 przez speediee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalker76 Opublikowano 17 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Mógłbyś mi nakreślić gdzie znajdę dwie ostatnie pieczęcie czyli 8 i 9 pieczęć 7 już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fokol Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Cześć wszystkim. Mod rzeczywiście dosyć ciekawy, ale ja nie o tym chciałem. Panowie jak zwiększyć udźwig? Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 @Fokol- uwierz, w tym modzie to bez sensu. Całkowicie wystarcza ten co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fokol Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 No tak, ale jeśli bym chciał,to istnieje jakiś sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Ostatnio w moda grał Stalker76, a że on jest miłośnikiem dźwigania, zwróć się do niego. Albo tu na PW, albo na YT na jego kanale. Z naszej strony tytułowej masz do nie go dostęp. To mr.Filmster. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 (edytowane) Nie gram w tego moda ale możesz spróbować mojej modyfikacji: OCZYWIŚCIE PRZED PODMIANĄ ZRÓB KOPIĘ SWOICH PLIKÓW actor - ęîďč˙.ltxactor.ltx (ścieżka gamedata\configs\creatures - ęîďč˙) oraz system.ltx(ścieżka gamedata\configs) Ustawione na 160KG Musisz sprawdzić jakby coś było nie tak daj znać. Edytowane 15 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fokol Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Cześć Kazik. Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem Twój sposób, sam też tego wcześniej próbowałem. Efekt jest taki, że niby mogę nosić 1100 kilogramów (tak sobie ustawiłem), ale i tak po przekroczeniu 60 kilogramów wyskakuje komunikat, że jestem przeciążony Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez Fokol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoia Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 musisz zmienić w actor.ltx nie tylko "max_item_mass" ale też "walk_power" - jak dużo energii tracisz idąc "walk_weight_power" - jak dużo energii tracisz z obciążeniem "overweight_walk_k" - jak dużo tracisz energii po przekroczeniu limitu wagi "cant_walk_power_begin" - po przekroczeniu tego nie będziesz mógł chodzić "cant_walk_power_begin" - po przekroczeniu tego znów będziesz mógł chodzić "cant_sprint_power_begin" - po przekroczeniu tego nie będziesz mógł biegać "cant_sprint_power_end" - po przekroczeniu tego znów będziesz mógł biegać "max_walk_weight" - poziom wagi z jaką możesz chodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) @Paranoia moim zdaniem chodzi o coś innego. @Fokol jak masz nazbierane powyżej 60 kg sprzętu i masz komunikat że jesteś przeciążony zrób sejwa i wstaw jako załącznik. Nie gram w tego moda i nie wiem ile czasu musiałbym zbierać powyżej 60 kg Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.