Skocz do zawartości

The Project Medeiros


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko fajnie tylko gra jak dla mnie traci urok kiedy po zabitych nie mogę zbierać towaru i biegać z nim aby po handlować a jest tego trochę. Jest to denerwujące kiedy muszę coś wyrzucać z plecaka albo rezygnować z wzięcia. Co to komu przeszkadza, że ktoś tak właśnie chce grać, nawet i przy grach jest jakaś podła zawiść i skąpstwo drugiemu, naprawdę nie rozumiem tego, przecież to jest tylko gra i zabawa. Bardzo więc proszę jeżeli ktoś sobie z tym poradził o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Elkitrim z którego postu wyczytałeś że komuś to przeszkadza i wywnioskowałeś tę zawiść, skąpstwo ? 

Każdy może jak najbardziej grać po swojemu, osobiście nie podnosiłem udźwigu i dlatego napisałem że spokojnie na nim się też dorobisz.

Widocznie taka odpowiedź jest traktowana przez Ciebie w ten sposób jak napisałeś ( a wcale z niej to nie wynika ), zrobisz jak Ci będzie wygodniej.

Miłej gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod ukończony.

Instalacja tak jak napisał @cichy prosta jak budowa cepa :), nie nastręcza żadnych problemów, mod bardzo stabilny choć wyloty się zdarzały. Graficznie jest bardzo przyjemny a fabuła bardzo wciągająca szczególnie na lokacji Zaton, ta jej część dotycząca Prypeci została potraktowana trochę po macoszemu jak to już napisali wcześniej koledzy którzy ukończyli moda ( u mnie zdarzały się również problemy z podniesieniem zbyt dobrze schowanych dokumentów ).

W modzie jest spory wybór kombinezonów i broni, da się je nie tylko naprawiać ale i modernizować bez potrzeby dostarczania narzędzi mechanikom. Balans całkiem przyzwoity, dość szybko jesteśmy się w stanie dobrze wyposażyć i przy znalezionych artach odpowiednio zabezpieczyć.

Nie ma się co za bardzo rozpisywać, mod naprawdę godny polecenia ( dość łatwy i przyjemny ) choć autor mógłby trochę bardziej się przyłożyć do tej części w prypeci, mnie grało się z przyjemnością.

W napisach z ostatniej sceny jest informacja że kontynuacja tej historii miała być w modzie K.I.E.Ł.

Screeny w temacie moda jak i w klimatycznych.

@gawron prośba od nas, obyś nas częściej tak pozytywnie zaskakiwał polonizacją modzików :).

Ostatni dialog przed opuszczeniem Zatonu.

ss_mkk7_03-27-17_19-38-57_(zaton).thumb.jpg.be016e3fea0efd9d4b390a9fc43d935e.jpg

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod skończony, moje notatki robione podczas grania:

Wplecenie wątków z serii FEAR do Stalkera miało potencjał ale nic z tego nie wyszło. Jedyną postać jaką pamiętam z gry czyli Paxton Fettel - nie ma. Klonowanych żołnierzy Replica też nie ma.   Te dodatkowe dźwięki w otoczeniu niezły bajer gdy się pomyśli, że to wszystko w głowie Noego słychać... choć po jakimś czasie zaczyna grać na nerwach.

Wie ktoś może gdzie był detektor Niedźwiedź? Szukałem każde zwłoki prócz Sułtana bo za duża ekipa+posiłki w drodze by podchodzić bliżej.
Velesa mam od Makalkina ze stacji gdzie przeniosłem ekipę z CPNu, do Prypeci za chwilę się wybierałem (na Zatonie brak zadań i każde kąty przeszukane).
edit - znalazłem na zombiaku w Prypeci w stroju stalkera. W ogóle gdzie się pojawiają zombiaki? W tartaku pustka po czystce, co jakiś czas przy ognisku za moją barką,czasami przy spalonym gospodarstwie...
Jak pojawiają się schowki w grze? Przysiągłbym że przed teleportem do Bagiennego Doktora w leśniczówce nie było takiego (był to mój pierwszy przystanek po rozpoczęciu gry do przeszukania) a po parunastu godzinach - jest.
Miejsca odradzania się żywych istot z czapy, umiejscowione na drogach, mniejszych czy większych przystankach, jak dla mnie powinny być na obrzeżach mapy gdzie nikt normalny nie przechadza się. Raz mi się martwy pseudopies zrespił przed nosem, myślałem że twórca moda lub Zona robi mi psikusa i rzuca martwą Lassie przed nos.
Podobała mi się paczka broni użyta w grze, bez popisów czy dziwactw.
Zebrałem te amulety i zrobił fajnego arta (150k, +66 regeneracja zdrowia, +20 przyrost energii, +12 radiacji, musiałem mieć 3 Bąble do przeciwwagi).

Pomysły na moda skończyły się nie w Prypeci ale w Zatonie jak dla mnie.
Dokuczały mi teleporty w tym pokoju przy tej narośli gdzie znajdowaliśmy PKM i Świetlika, nie przenosił nas za to bił światłem jak szalony. Współczuję grającym, którym światło sprawia ból, o epileptykach nie wspomnę z z szacunku...

Ktoś wcześniej miał problem ze znalezieniem dokumentów. U mnie było to tak, że dokumenty zabierałem a znacznik zostawał. Oddałem je Żurnaliście i zadanie wisiało.
Rozwiązaniem okazało się pójście na piętro pralni i zabranie leżących tam dokumentów. To sprawia, że oba zadania na dokumenty zostają wykonane i są opisane jako Zadanie Wykonane ale nadal wiszą. Niechlujstwo to domena moda.

Niestety nie mam zrzutów ekranu, poszły razem z modem i grą. Co za ulga...

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Stalker76

Nie chcę być marudny ale po kiego cytujesz 1 post? Odnosisz się do niego?

Cytuj

zastanawiam czy w niego nie zagrać.Jest on warty uwagi,jeżeli tak bardzo proszę o kilka słów na jego temat.

Masz opis moda. Masz w temacie opinie o modzie, poczytaj. Ogólnie odzew jest pozytywny, szału nie ma ale solidna robota.

Tak po twoich ostatnich postach to mi się wydaję jakbyś na siłę szukał jakiegoś hitu "bo chce nagrywać filmiki" ;) i tak milionów wyświetleń nie nabijesz na tych stalkerskich modach, więc radzę sobie wreszcie coś wybrać i zacząć grać.

A tu w celach pomocy masz temat z naszymi typami najlepszych modów, nawet z ocenami. Enjoy, jak teraz nic nie wybierzesz to już ci nie wiem jak pomóc :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skończę moda zmierzę się z tym modem o którym rozmowa była.Tylko jak na razie brak   zadań muszę polatać po Zonie i znaleźć kogoś kto coś zaproponuje.chyba że za zadanie jest ugotowanie wszystkich zup.

Do spolszczenia tej modyfikacji jest podany zły link.

Nie ma potrzeby cytować całego posta. cichy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ratunku koledzy Stalkerzy

Wylot mnie łapie na Zatonie i nie wiem jak go obejść :|

Idę od stacji benzynowej do leśniczówki do teleportu żeby zanieść skrzynki dla Doktora.

Mniej więcej na wysokości barki Noego mam wylot. Starałem się iść różnymi drogami i ciągle to samo.

Do tej pory MOD był stabilny.

Nie wiem czy to to ale wklejam kawałek log'a:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 156
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : agr_helm_hight_damage_hud
[error]Argument 1    : ui\ui_custom_msgs.xml

chwila bo to chyba nie ten LOG :)

ps... to nie ten log :P
Ide po raz 10 chyba już i... na razie ide... także temat wstrzymany.

Edytowane przez speediee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Nie gram w tego moda ale możesz spróbować mojej modyfikacji:
OCZYWIŚCIE PRZED PODMIANĄ ZRÓB KOPIĘ SWOICH PLIKÓW :) 

actor - ęîďč˙.ltx
actor.ltx
(ścieżka gamedata\configs\creatures - ęîďč˙)
oraz 

system.ltx
(ścieżka gamedata\configs)

Ustawione na 160KG
ss_oldman_08-15-17_17-23-34_(zaton).thumb.jpg.db968ba4bbf92786bb3e9aa587ddb259.jpg

Musisz sprawdzić jakby coś było nie tak daj znać. 

 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Kazik. Dzięki za odpowiedź. Sprawdziłem Twój sposób, sam też tego wcześniej próbowałem. Efekt jest taki, że niby mogę nosić 1100 kilogramów (tak sobie ustawiłem), ale i tak po przekroczeniu 60 kilogramów wyskakuje komunikat, że jestem przeciążony

Edytowane przez Fokol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz zmienić w actor.ltx nie tylko "max_item_mass" ale też  

"walk_power"  - jak dużo energii tracisz idąc

"walk_weight_power" - jak dużo energii tracisz z obciążeniem 

"overweight_walk_k" - jak dużo tracisz energii po przekroczeniu limitu wagi

"cant_walk_power_begin" - po przekroczeniu tego nie będziesz mógł chodzić

"cant_walk_power_begin" - po przekroczeniu tego znów będziesz mógł chodzić

"cant_sprint_power_begin"  - po przekroczeniu tego nie będziesz mógł biegać

"cant_sprint_power_end" - po przekroczeniu tego znów będziesz mógł biegać

"max_walk_weight" - poziom wagi z jaką możesz chodzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Paranoia moim zdaniem chodzi o coś innego.  
@Fokol jak masz nazbierane powyżej 60 kg sprzętu i masz komunikat że jesteś przeciążony
zrób sejwa i wstaw  jako załącznik. Nie gram w tego moda i nie wiem ile czasu musiałbym zbierać powyżej 60 kg ;) 

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.