Jump to content

Recommended Posts

thumb-1920-178985.jpg
Tytuł Oryginalny: История Борова Remake
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data Premiery: 06.05.2016 r.
Autor: XT-Team
Autor Spolszczenia: @gawron
Długość: (ok. 3-4 godzin)


OPIS:

Spoiler

Remake krótkiej modyfikacji fabularnej, dzięki której dowiemy się, w jaki sposób znany bandyta z Cienia Czarnobyla o ksywce Dzik stał się przywódcą bandy z Doliny Mroku. 

  • Pogoda oraz liczne tekstury pochodzą z Autumn Aurora 2.1;
  • Nowy pakiet broni;
  • 33 zadania razem z pobocznymi;
  • Poprawiono AI;
  • Nowe modele NPC;
  • Wolniejsze działanie medykamentów; 
  • Zmieniony HUD; 
  • Nowe schowki;

SCREENY:

Spoiler

ss-pc-01-31-21-17-54-00-l04-darkvalley.jpg

ss-pc-01-31-21-17-45-17-l02-garbage.jpg

f66bc1f2811b31d0ab111317b40bab5c.jpeg

484752f0b0467555679f836898b8e1e4.jpeg

INSTALACJA:

Spoiler
  • Pobrane archiwum umieszczamy w głównym katalogu gry. 
  • Należy dokonać zmiany w pliku localization.ltx: [string_table]language = pol font_prefix = ;_cent ;_west.
  • W gamedata/configs/text - kopia rus z przemianowaniem na pol.
  • plik localization.ltx umieszczamy w gamedata/configslocalization.ltx

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Yandex - [KLIK]

Spolszczenie:

Nasz Serwer - [KLIK]

Autor/rzy spolszczenia moda NIE WYRAŻA/JĄ ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png

  • Dodatnia 12
Link to comment
Share on other sites

Od dnia wydania moda dodano już dwa fixy i jeden addon, widać twórcom zależy na dopracowaniu tej wersji, wszystko to dodałem do #1 postu tematu. Wiem że Tłumacze mają kupę roboty ale miło by było zobaczyć kontynuację  "Historię Dzika" w wersji PL. 

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Grałem.

Zaczynasz na parowozowni na śmietnisku, potem latasz od jednego do drugiego i gadasz z nimi.

Misja od klienta przy starym posterunku powinności - ta z wrotami na bar - masz na szybkości pomóc 3 klientom, zrób to szybko bo inaczej przewalisz zadanie - 3 klientów a do rozwalenia: pijawka i 2 z powinności.

Potem misja na ukatrupienie oddziału powinności i zabranie im artefaktu, na terenie śmietniska.

Ja polazłem na Agroprom i sobie postrzelałem i pozdobywałem trochę sprzętu i innych takich dupereli na matołkach z powinności na ich bazie czyli kompleks nr 2.

Potem z powrotem na śmietnisko, zdać kwesta i wziąć nowego.

Tłumaczenie nie będzie nastręczało kłopotów, się wyjaśnia na początku która ekipa gdzie jest i dlaczego tam a nie gdzie indziej.

W rankingu masz pozycję 100 i na zielono lub neutralnie są tylko bandyci reszta to twoje wrogi, dolna ciemna: ferma bandyci kompleks z hangarem stalkerzy.

Warto zagrać, nowe kwesty i wiele innych atrakcji.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dzięki Gawron za polonizację, jakiś czas temu zacząłem pierwszą wersję moda ale przerzucę się na remake chyba. Ktoś w ogóle zaliczył obie wersje? Remake jest bardziej rozbudowany, ma dłuższą fabułę i więcej questów bo...

Oryginał ważył ponad 400mb ten prawie 300. Tamten miał niby 40 questów z pobocznymi, a remake 33 z pobocznymi tylko nie wiem teraz jak to rozumieć, że jest wykastrowany z zadań czy, że dołożyli 33+ zadania do tych co były.

Ktoś może rozwiać moje wątpliwości ;)

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Ciekawa sprawa z instalacją na polską podstawkę fixa na grafikę bo w niej jest katalog bin a przy podmianie plików z tego katalogu moda jest wylot. Jeżeli przekopiujemy samą gamedatę to mod się uruchamia, poprawka na wylot o 5-tej rano i addon zmieniający interfejs działa ale fixa na grafikę nie instalowałem, na razie wszystko działa. Może @pacjent1972 wie coś więcej na ten temat

Link to comment
Share on other sites

@gawron, również gram bez tego fixa i tu masz rację że zapomniałem o usunięciu XR_3DA bo wywali na polskiej podstawce. Kwestia tylko czy przy instalacji tego fixa musimy przekopiować również bina z moda z usuniętym plikiem XR_3DA i co tak naprawdę daje nam ten fix. Już nie chcę za bardzo kombinować ale może ktoś ma porównanie jak mod wygląda z nim i bez niego.

Link to comment
Share on other sites

Miał ktoś problem z zadaniem na artefakt powinności ?
Idę we wskazane miejsce ( obok przejścia do Agro ) i.. Nic. Niema żadnego powinnościowca, pomimo tego iż znacznik na mapie widnieje. 
 

Spoiler

ss_daniel_07-18-16_13-49-39_(l02_garbage).jpgss_daniel_07-18-16_13-49-53_(l02_garbage).jpg


Kombinowałem z wczytywaniem gry, brałem zlecenie od nowa i ciągle ten sam problem - Niema nikogo ani niczego. 

Link to comment
Share on other sites

Mistrzu na ruskim forum wyczytałem, że trzeba jakieś zadania dla Powinności robić.

Cytat

Привет. Найди сначала ПДА брата бандита, потом убей псевдыша (задания у твоих корешей возле вагончика), а потом появятся "долговцы" с артефактом. ( задания брал по одному, по порядку ).

http://stalkermod.ru/forum/16-mody-na-stalker-teni-chernobylya/198798-prohozhdenie-moda-istoriya-borova-remake/Page-4.html

Link to comment
Share on other sites

Mod wczoraj ukończony, można go zaliczyć raczej do mini modów, bo przejście go zajęło w sumie jeden dzień :020:. Instalacja prosta, zrobiłem tylko błąd przy fixie na grafikę nie usuwając pliku XR_3DA, ale bez niego też mod uruchamia się poprawnie. Być może jednak ten fix naprawia jakieś problemy, a było u mnie sporo wylotów przy przechodzeniu z lokacji na lokację, problem niezbyt uciążliwy bo gra i savy wczytują się bardzo szybko. Fabuła dość prosta, a sam mod mało wymagający i nieskomplikowany. Według mnie wcześniejsza wersja była lepsza, ale to moja subiektywna ocena i każdy grający może mieć odmienne zdanie. Łącznik, na przykład, jest zdecydowanie ciekawszym modem dla mnie od tego remake'a, ale jak to mówią na bezrybiu i rak ryba :020: i zawsze miło jest poznać nową historię z zony.

Moda można ukończyć dość szybko wybierając pierwszą opcję w dialogu z Iwanem Samotnikiem w Dolinie Mroku :041:.

Znaleziony WSS Wintorez z amunicją.

Spoiler

Dolina Mroku, fabryka, pod schodami na piętro, betonowa konstrukcja do której wchodzą rury.

Ogólnie na lokacjach jest mrocznie, słońca jak na lekarstwo.

ss_mkk7_07-17-16_20-04-22_(l06_rostok).jpg

Po wejściu do środka finałowa cutscena.

ss_mkk7_07-17-16_21-41-27_(l04_darkvalley).jpg

 

U mnie to samo było, ani trupa przy przejściu do baru z PDA, ani Powinnościowców z artem przy przejściu na Agro, były tylko znaczniki na mapie. Po przejściu na Agro Powinność od razu otwiera ogień, więc ciężko z nimi o czymkolwiek porozmawiać.

Edited by mkk7
  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

To prawda, mod niczego nie urywa.

@Agrael, z wiadomych względów chyba ze trzy razy przechodziłem moda. Za każdym razem, aby zdobyć artefakt musiałem rozwalić trzech powinnościowców. Zadanie na artefakt najlepiej jest wziąć jako ostatnie, po zadaniu na PDA Brata.

Spoiler

JmjVoOs.jpg

IuTrEoq.jpg

 

@mkk7, PDA jest:

Spoiler

4WUUU4p.jpg

m7NPio2.jpg

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

 

@gawron jak zwykle masz rację, szacun :020:. Poprawka na grafikę wgrana i koniec wylotów przy przejściach z lokacji na lokację. Jest tylko błąd moda z postaciami od których bierzemy zadania, po znalezieniu PDA znacznik odbiorcy jest na wysypisku a zadanie było brane w dolinie mroku i tam musiałem się udać żeby je zaliczyć. Po ukończeniu zadania na PDA pojawia się Powinność we właściwym miejscu z zadania na zdobycie artefaktu i to też zaliczone. Przy okazji pojawiło się jeszcze zadanie  na zabicie pseudogiganta na wysypisku.

Warto zrobić zadanie na psudogiganta bo dostajemy strzelbę

ss_mkk7_07-19-16_15-46-14_(l04_darkvalley).jpg

 

Edited by mkk7
Link to comment
Share on other sites

Też modzika ukończyłem. Fajnie, że gramy bandytami (chętnie zobaczyłbym jakieś mody np dla Powinności lub Wolności z tą ich filozofią i różnymi zadaniami :) ) ale można to było rozwinąć dać jakieś questy z napadaniem na stalkerów, jakimiś kradzieżami, szwindlami itp.

Także sporo questów można było troszkę rozbudować fabularnie i dialogowo, jest dużo zadań typu idź i pogadaj z bandytami, podchodzimy i wygląda to tak:

-cześć dołączycie do mojej grupy

-no jasne

I queścik zaliczony. Wiadomo bandziory są raczej interesowni, to jak my chcemy żeby do naszej grupki dołączyli to jedni powinni np zażądać jakiejś broni, inni np forsy, trzeci, żeby przynieść im jakieś arty bo np maja jakiś interes do zrobienia, inni np zażądać sprzątnięcia dawnego szefa grupy itd i już by to ciekawiej wyglądało.

Podobał mi się graficznie dodano też fajne giwerki.

Trochę outro tak od czapy dołożone, wchodzimy do pokoju a tu nagle rok później i ...Ja bym jakoś ściemnił obraz walnął trochę tekstu o karierze Dzika czy coś potem walnął tekst Rok później... i wtedy historia kończy się jak wiadomo.

Ogólnie modzik łatwy, krótki, dobry jako taka odskocznia jak od kilku tygodni gra się w coś konkretnego np OGSE ;)

Moja ocena 5,5/10.

Pierwszej wersji moda jeszcze nie ukończyłem ale początek chyba miała gorszy, podejrzewam, że poziom moda będzie podobny taki średniaczek.

 

W spolszczeniu gdzieś na początku widziałem brak jednej literki w wyrazie ale nawet screena nie wrzucam bo nie ma sensu.

Ja np problemów z zadaniem z Powinnością i ich artem nie miałem.

Ps. też się naciąłem na to, że mod mi się nie uruchamiał bo nie zauważyłem pliku XR_3DA w folderze bin, który należy wywalić ;) Dobrze, że napisaliście o tym w temacie bo dostałem głupawki. Pasowało by dodać to info do pierwszego postu do instrukcji instalacji.

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Postawiłem moda na nowo i zacząłem grać na spokojnie. " Historia Dzika " podług takiego " Reborna " to sielanka, ale ja nie o tym. 
@mkk7 oraz @gawron mieli rację co do zadania z artem który ma Powinność. 
Wykonałem w kolejności: Zadanie na PDA Brata / Zabicie Pseudogiganta i wziąłem kwest na Art,  Powinnościowcy już się tam pojawili i spokojnie można było ich stuknąć. 

Spoiler

ss_daniel_07-30-16_17-25-17_(l02_garbage).jpg.90f73bca8fc11ece600c475921df4e22.jpg


------
I Ukończyłem Moda. 
Mam mieszane odczucia - bardziej negatywne. Przede wszystkim to niedosyt, skąpa ilość zadań + ich prostota sprawiły że poprzednia część była ciekawsza i oferowała więcej. Oczywiście, mamy nowe lokacje w postaci Kordonu/Agropromu czy Dziczy, ale ilość zadań, które się tam rozgrywają..aż nie skomentuję. 
Plusem jest oczywiście sam wątek główny, rzadko można pograć Bandytą, tak więc to już jest powód moim zdaniem, by po prostu zagrać w moda, od tak.. dla samej ciekawości. 
Sprawdzałem nawet na filmikach, gdzie ludzie przechodzą moda czy ja głupi czegoś nie pominąłem. 
I panowie.. znalazłem coś ciekawego. Ukryte zadanie. 
Udajemy się na Wysypisko, tuż obok przejścia do DM, wśród anomalii jest porzucony plecak :
 

Spoiler

ss_daniel_07-30-16_20-26-18_(l02_garbage).jpg

Oraz jego Zawartość :
 

Spoiler

ss_daniel_07-30-16_20-26-35_(l02_garbage).jpg

Nie oczekujcie super skomplikowanego zadania. Zawsze jakaś ciekawostka. 
 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael unfeatured this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity