Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Początek gry. Po przejściu Czerwonego Lasu z grupą "kolegów" najemników, zakładamy obóz i rozmawiam z Salomonem. Później siadam przy ognisku, ekran ciemnieje, w głośnikach odgłosy Zony w nocy i tak ta ciemność trwa. Już trzy minuty. Tak ma być ? Coś jak zamrożenie w Rebornie ?

A i klawisze nie działają.

  

Edytowane przez DaarMoo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpoczęcie gry od nowa nic nie daje. No nie, jeszcze z czymś takim się nie spotkałem. To jest jakieś pół-zawieszenie. Dźwięk jest, ekran ciemny, ale widać że pracuje. Z kolei klawisze nie działają. Chyba jednak zawiesił się. No ale dźwięk z gry cały czas działa.      

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gram sobie w tego modka i wszystko jest super ale jestem w Czerwonym Lesie mam jeszcze parę zadań i 
została mi jedna apteczka. Czy ktoś miałby jakiś pomysł. Nie ma gdzie kupić :(  

Dlaczego Seva nie ma noktowizora ????

  

Edytowane przez kazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia, jak ta gra prezentuje się w ruchu na rozsądnych ustawieniach graficznych, na moim "minimalnym minimum" i tak było zaskakująco ślicznie, acz nie zawsze płynnie.

Historia poprowadzona po amerykańsku, z tajemnicą, zdradą i przygodowym zacięciem. Zona taka sama jak zawsze, ale jeśli przyjrzeć się światu dokładnie, to zupełnie inna. Misja na wyłączenie radaru, a co za tym idzie przebieżka po nowych podziemiach - miodzio. Ostatnio takie emocje towarzyszyły mi w OLR, kiedy przyszło zwiedzać przebudowane X18. Mod moim zdaniem nie ma charakteru żadnej części trylogii, a buduje własny, unikalny styl, gdzie świat Stalkera miesza się ze światem Metro 2033. I robi to dobrze.

Przygoda nie jest długa, ale obfituje w wartką akcję - z jednej strony to dobrze, z drugiej brakowało mi typowo stalkerskiego szwendania się, bo choć kilka okazji ku temu było, to ciągle czułem się popędzany historią.

Co do rozgrywki: momentami nie jest łatwo, ale też nie jakoś bardzo trudno. Tu i ówdzie leży masa szpargałów, spokojnie można targać ze sobą dziesiątki bandaży, apteczek i leków na promieniowanie. Kasy nie brakuje, a za bardzo nie ma na co jej wydawać. Kilka sytuacji, w których snorki będą bardziej upierdliwe niż zwykle potrafi podnieść ciśnienie.

Z jednej strony jestem zauroczony (chociaż końcówka spowodowała mimowolny, ironiczny uśmiech), ale z drugiej denerwuje mnie podział na części - tym bardziej, że druga będzie zapewne ostatnia. Niemniej ekipa ma ogromny kredyt zaufania bo widać, że wkładają w to sporo serca. Nic, czekam na dalszy ciąg..

@kazik Przecież apteczki walają się dosłownie wszędzie. Nie trać kasy, rozejrzyj się po zakamarkach i poszukaj - znajdziesz na bank. A jak oczyściłeś Las, to idź na Agroprom, bo tam w miarę spokojnie i znowu szpargały w każdym możliwym kącie.

Seva bez noktowizora - gdzieś ten problem się pojawił... w Złotym Kufrze 2? Nie pamiętam. Pewnie ktoś otrzaskany z modyfikacją plików będzie mógł zrobić fixa.

I rada, którą znaleźć można na poprzednich stronach tematu, ale wrzucam ją jeszcze raz: rozejrzyjcie się dokładnie po terenie zakładu na Agropromie - warto!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Ja ostatecznie skończyłem moda w kombinezonie najemnika, jaki miałem od początku. Reszta dostępnych ma i plusy i minusy, ale dwa miejsca na arty załatwiają kwestię promieniowania i dają jakieś małe bonusy, a żeby nie dostać w łeb, trzeba po prostu uważnie grać - wtedy też Kontrakt wystarczy na dłużej. Także najlepiej nie inwestuj w nic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sevę sobie odpuściłem. Obecnie ganiam w pancerzu Bułat + Hełm M12 Sfera też na niego całą kasę :(
W tym pancerzu odblokowałem sobie sloty na arty ale widzę, że na razie żadnego ze znalezionych nie 
opłaca się nosić. Może nazbieram na exo zobaczymy. Mod ogólnie moim zdaniem jest ZAJFAJNY !!!!
Spolszczenie miodzio dzięki !!! Czyli grać wybierać nie przebierać ;)     

Skończyłem na dzisiaj (z małymi przerwami grałem od rana) i powiem tak. Dawno nie grałem w moda którego szkoda mi wyłączać :) 

Edytowane przez kazik
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, DaarMoo napisał:

 

Niepotrzebnie wrzuciłem fix siren po raz drugi. Ściągałem z Mega i myślałem, że go w tym zestawie nie ma. A on "niestety" był.

A ja ściągnąłem tą paczkę z mega z fixem i polonizacją i tam tego fix_siren niema, chyba, że jest już w tym buildzie moda albo w tym fixie z 7 lipca?

 

To teraz nie wiem czy mam go wrzucać czy nie? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero odpaliłem i już papa mi się cieszy, profesjonalna robota, fajne memu, dobra muzyczka. Cutscenki. Nagrane dialogi. Na razie szczęka opadła już na starcie.

@gawron co mnie interesuje to czy twórcy moda do tych nagranych kwestii sami pododawali te napisy na ekranie (te grubą czcionką), czy to twoja, a może @Ranger801 robota :)

Jeśli twórcy moda to plus za myślenie bo inni twórcy już nie raz z tym dawali ciała ;)

Jeśli wasza robota to jeszcze lepiej bo to dobry prognostyk przed jakimiś modami z przyszłości np Przestrzenna anomalia Update 5 ma mieć kupę takich dialogów i bez takich dodawanych napisów robienie polonizacji może być utrudnione albo nawet nieopłacalne.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstalowałem tego moda, pograłem i... mam mieszane odczucia. Zdaję sobie sprawę, że po grze w Soljankę raczej trudno znaleźć moda, który by się podobał. Moim zdaniem za dużo tu przerywników, filmików, przenoszenia w inne miejsce itp. Lubię wszystko robić sam i w kolejności jaka mi odpowiada. Tutaj tego nie ma za wiele. Jest szaro, pochmurnie i deszczowo, nie lubię tego. Jednak mod może się podobać, jest bez wylotowy i widać, że autorzy włożyli w niego sporo pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox

To jest mod moim zdaniem zrobiony tak bardziej "filmowo", powiedziałbym bardziej profesjonalnie. Czyli mamy i sporo cutscenek, dialogów, czy tych jak napisałeś przeniesień z miejsca na miejsce. Mi tam w stalkerze zawsze brakowało takich rzeczy jak jakieś intro na początku moda, filmik na końcu, parę cutscenek w środku. Jestem dopiero na początku to podejrzewam, że im dalej w las tych przerywników będzie mniej ;) ogólnie pod względem tego takiego doszlifowania ode mnie duży plus, nie wiem jak tam fabuła wypadnie ale podoba mi się to co robi ten team moderów. Pogoda jak na razie u mnie też szaro bura ale mamy sporo fanów takiej właśnie zony. Ja też lubię sobie w słoneczku pobiegać to liczę, że mi trochę zaświeci :D

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, mod jest zdecydowanie za krótki. I do tego to nagłe zakończenie. Aż nie mogłem uwierzyć. Trudno. Za to grafika jest piękna, ale trochę przycięta przez pogodę. Zresztą pogoda schematyczna. Cały dzień leje by przejaśnić się, na chwilę, przed wieczorem. Wtedy jest pięknie. Na chwilę. Przy takiej grafice noce powinny być jak w "Deja vu". Tam były bajkowe. Wracając do "Kontraktu". Dla mnie zdecydowanie za dużo cutscenek. To nie w stylu Stalkera. Rozbijają nastrój i wybijają z rytmu grania. Dla mnie są nienaturalne. Natomiast sama fabuła jest prowadzona bez zarzutu. Mimo tego, że  prosta to łączenie poszczególnych zadań jest wzorcowe. Zgubić się nie można. Tak na marginesie. Ciągle mam zarzuty do niektórych twórców modów o to, że aby spokojnie grać trzeba mieć pod ręką kartkę do zapisywania zadań nie umieszczanych w PDA. Ten mod pokazuje jak pozbyć się karteczki.  Poza tym mamy czas na zwykłe stalkerskie czynności czyli szukanie - schowków, artów itp. Trochę –odmiennych stanów świadomości – coś z Reborna. Nie wiem tylko po co jest Agroprom. Jako sklepik z różnościami do znalezienia i kupienia ? Mniejsza z tym. Warto zagrać.                                                          

                                    

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.