Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Gatzek  Nie sądzę, aby ktoś z poprzednich tłumaczy miał jakieś wąty do tego co zrobiłeś.

Zrób więc paczkę zawierającą komplet (podstawka + mod z dodatkiem i całą resztą fiksów + nowe spolszczenie, i wstawiaj. Ci co skorzystają, nie będą mieli problemów z wylotami wynikającymi z błędów instalacji.

W #1 trzeba będzie dać tylko informację o takim komplecie i voilà.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Gatzek napisał:

tłumacze oryginalnej wersji polonizacji nie będą mieli nic przeciwko

Myślę @Gatzek, że tłumacze nie będą mieć nic przeciwko temu:) 

17 minut temu, Gatzek napisał:

Trochę szkoda, że ten mod jest już trochę zapomniany.

No cóż, taka jest kolej rzeczy, że wiele świetnych modów odchodzi w zapomnienie. Zastępują je nowe mody, co wcale nie znaczy, że te starsze są gorsze. 

Przykładowo teraz gram w HARDWARMOD 3.2 "Трудная война" i jestem zachwycony. Jak wstawisz tę swoją paczkę, to bardzo chętnie przypomnę sobie F.O.T.O.G.R.A.F.A.:)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Gatzek napisał:

@kondotier lubię mody z fabułą a nie tylko strzelaniem :)

To jest największa wada tego moda praktycznie nie ma strzelania :D jest sporo fajnych giwer, które ze sobą taszczę i nie mam na co ich wykorzystać bo walk jest tyle co na lekarstwo.

A tu jak jeszcze dołożyli giwerek to już w ogóle nie mialbym jak ich nosić :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Zgodnie z tytułem moda, nasz GB ma fotografować, a nie strzelać. A jak pamiętam, to tego strzelania też nie brakowało. A że były to np. tylko karaluchy wielkości psa lub inne robactwo, to właśnie odmienność tego moda. A i dwunożnych przeciwników, też nie brakowało.

Dojdzie w modzie nowy dylemat. Przedtem był taki, jakie substytuty wrzucić do anomalnej strefy, aby uzyskać ten z wyższego poziomu. Teraz będzie kolejny, czy ulubioną giwerkę zmienić na bardziej wzrokowo atrakcyjną, że względu na jej kolorki lub dodany kolimator. :052: :051: :062:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonizacja weapons packa plus różnych dodatków i addonów pozbieranych z rosyjskojęzycznych for (forów) dostępna w naszej pobieralni. Link w #1 poście.

Instalacja:

1. Cień Czernobyla

2. Zmiana nazwy katalogu bin na jakąkolwiek inną

3. Wypakować paczkę do katalogu z grą

Jeśli ktoś chce grać bez enb to przywracamy oryginalny katalog bin ORAZ usuwamy katalog gamedata\shaders i zmieniamy nazwę katalogu _shaders na shaders. W paczce została zaimplementowana poprawka na wyloty w Czerwonym Kołchozie i Martwym Mieście po uruchomieniu aparatury jeśli gramy z enb. Jeśli mimo to nastąpi CTD przechodzimy w tych dwóch miejscach na grę bez enb, później można je przywrócić.

Jest to całość - mod, fixy, polonizacja, polonizacja intra, polonizacja i wyświetlanie jako sms tego co mówią NPC.

Spawner - ESC + S.

Do grania potrzebna jest tylko podstawka + ta paczka, nic więcej nie potrzeba.

Paczka jest jaka jest. Poprawek w opisach broni nie przewiduję, część opisów jest bez polskich liter a tłumaczenie jest z translatora. Jak ktoś ma chęć to poprawić to ma moje błogosławieństwo :)

Administrację proszę o przeniesienie paczki do naszej pobieralni, usunę ją wtedy z googla.

 

Kilka słów o tym co zauważyłem podczas grania:

1. Została usunięta amunicja przeciwpancerna. Autor tej zmiany argumentował to tym, że w modzie i tak nie występują pancerze przeciwko którym taka amunicja byłaby skuteczna. Z tego powodu w ekwipunku może dwa razy wystąpić taki sam rodzaj amunicji, nie jest to błąd tylko skutek ww poprawki.

2. Butla z gazem koloidalnym z niewiadomych dla mnie przyczyn występuje jako paliwo do miotacza ognia (amunicja) i zwykły przedmiot. Widać to w spawnerze. Jeśli miotacz ognia nie będzie chciał działać ze względu na brak paliwa wystarczy zespawnować gaz z sekcji amunicja.

3. Dusza na Korpusie Pokoju nie będzie chciał tłumika za mleko skondensowane :)

4. W trakcie grania poprawiam zadania w taki sposób aby potrzebne do ich wykonania przedmioty można było zdobyć w różny sposób. Ponieważ w grze nie zaszedłem daleko to tych poprawek jest na razie niewiele.

5. Jak coś mi się przypomni to dopiszę :)

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W modzie jest błąd - nie można ukończyć zadania na badanie anomalii dla Krugłowa. Nie spawnuje się anomalia, która strzela płomieniami (nie pamiętam jak ona się nazywa w modzie).  Przynajmniej ja na nią nie trafiłem ani na Korpusie Pokoju ani na Poligonie ani na Bagnach. 

W załączniku poprawiony plik, wystarczy zbadać 6 anomalii i zadanie się zaliczy. Opisu zadania i rozmowy z Krugłowem na razie nie poprawiam, może kiedyś...

 

fotograf.script

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem zagrać w tego moda. Zainstalowałem, uruchomiłem, pograłem trochę i zapisałem. Podczas wczytywania gra wywala z takim logiem -

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...:\stalker soc\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil

Na naszym forum znalazłem taki wylot i okazało się, że problemem jest wersja gry.  Na ap-pro pisze, że mod działa z patchem 1.0004, a u nas w opisie moda i Instalacji, że z patchem 1.0006. No więc jak to jest?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Jeśli mnie nie myli pamięć to musi być 1.0004, bo też kiedyś grałem w tego moda kilka dni, ale troszkę historia mnie znudziła i lore podobny trochę klimatem do Autumn Aurora 2, ale jestem na 99% pewny, że aby mod śmigał to musisz mieć wersję 1.0004.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zmianie wersji gry na 1.0004 mod działa bez problemu:) Już na początku rozgrywki widać różnie. Nie są duże, ale są. Zadanie od Sidorowicza na odszukanie modernizowanego pistoletu. W opisie jest mowa o pistolecie Fort-12, a w schowku Marynarza jest Fort-14. Zadanie na zdobycie 10 antyradów. Teraz jeden z braciaków daje zadanie na kanister benzyny i w zamian daje - ogórki, grzyby i skondensowane mleko - wszystko co jest potrzebne do wykonania tego zadania. Co będzie dalej - nie wiem, ale się dowiem, bo mam zamiar grać dalej:)

ss_jarek_08-19-20_15-46-56_(predbannik).thumb.jpg.759cadf300f5c1b868feaa326d5282c7.jpg

ss_jarek_08-21-20_19-00-59_(predbannik).thumb.jpg.9e3dd7870d515b211788f1cbf53c2988.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox dalej zbyt dużo zmian i przeróbek nie ma bo sam za daleko w grze nie zaszedłem :)

Poprawię tego Forta, żeby wszystko się zgadzało.

Mam też prośbę abyś zwrócił uwagę na zadanie na anomalie od Krugłowa. U mnie nie zrespawnowała się anomalia ognista. Nie wiem czy tak będzie zawsze - możliwe, że u Ciebie będzie brakować innej. Na jednym z rosyjskich forów pisali coś o tym błędzie ale nie pamiętam co dokładnie co pisali i gdzie. W każdym razie moja poprawka działa w ten sposób - jeśli brakuje anomalii ognistej to badasz sześć i po zbadaniu szóstej wyrzucasz siódmą sondę przy jakiejkolwiek anomalii. Zadanie się zaliczy. Jeśli zauważysz w grze, że jednak anomalia ognista występuje to daj znać - poprawię jakoś inaczej ten skrypt. Może tak żeby zaliczało zadanie od razu po wzięciu jeśli ten brak anomalii jest losowy?

Druga sprawa to zadanie z dezerterem na Poligonie. U mnie wyglądało to tak - rozmowa z Poliszczukiem, rozmowa z dezerterem, rozmowa z Edikiem, poszedłem na Bagna wymienić u Doktora kopyta dzika na apteczki, powrót na Poligon i ZONK. Dezerter zniknął. Musiałem się cofnąć w zapisach. Nie miałem czasu na testy czy dezerter zawsze znika czy to był tylko jednostkowy błąd. Po wczytaniu sejwa tuż po rozmowie z Edikiem poszedłem na Bagna, wróciłem na poligon i dezerter był na swoim miejscu. Moja rada jest taka - lepiej zrobić zadanie na apteczki dla Edika bez zmiany lokacji. Albo zdobyć je wcześniej albo użyć spawnera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

W związku z pytaniem o poprawkę na polskie intro, widzę możliwość ( jeśli komuś się zachce pobrać ten konglomerat ) wyciągnięcia tych plików i zrobienia paczki wstawionej do czystego FOTOGRAFa.

@Agrael A ja, jako wstawiający tego moda, nie mam zastrzeżeń, aby odsyłacz do tego konglomeratu zrobionego przez @Gatzek z odpowiednim opisem dodać do pierwotnej wstawki. Widzę to tak, aby w spojlerze z odsyłaczami dodać kolejny spojler z tym odsyłaczem, lub odsyłaczem do tego tematu.

Przyznam się, że sam o tym temacie zapomniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@Agrael Dzięki , lecz nadal jest coś nie tak z pobieraniem. Próbuję pobrać już czwarty raz i za każdą próbą przerywa pobieranie, raz po 100mb pobrania, a przy czwartym podejściu pobrało 400mb i stop. 

Kolejna próba pobrania , i nic . Spróbuję wieczorem może pójdzie.

Edytowane przez 44piterv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.