apg2312 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 No, to żeby nie było aż tak słodko ;) Zainstalowałem sobie tego moda, pograłem co nieco (dzięki za poradnik, bardzo się przydał momentami), aż w końcu przyszedł czas, żeby przenieść się do Prypeci. Wyskakuję z BTRa, likwiduję kontrolera i dwie pijawki (Serca Kontrolera oczywiście nie oddałem nikomu) i CTD. Z logiem : FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_monster.script:104: attempt to index field 'object' (a nil value) No i co dalej mam ja nieszczęsny robić ? Na zawsze zostać w Zonie, i to offline ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 No, to żeby nie było aż tak słodko ;) Zainstalowałem sobie tego moda, pograłem co nieco (dzięki za poradnik, bardzo się przydał momentami), aż w końcu przyszedł czas, żeby przenieść się do Prypeci. Wyskakuję z BTRa, likwiduję kontrolera i dwie pijawki (Serca Kontrolera oczywiście nie oddałem nikomu) i CTD. Z logiem : No i co dalej mam ja nieszczęsny robić ? Na zawsze zostać w Zonie, i to offline ? Nie ,mam rozwiązanie na twój problem bo też mnie swego czasu dotknął , nie dawałem do spolszczenia bo raz że nie występuje u wszystkich a poza tym to błąd podstawki a nie moda..W modyfikacji nie ma wcale pliku bind_monster.Możliwe oczywiście że to mod powoduje jakiś konflikt w plikach w podstawki.Będziesz musiał poczekać aż wrócę z pracy , poslę ci linka do zmodyfikowanego rzeczonego pliku który sobie wrzucisz do folderu scripts,wczytasz od autosave i po problemie :) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Jeśli kogoś zaatakuje w Prypeci n/w błąd to tu ma lekarstwo Fix na bind_monster [error]Expression : fatal error [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp [error]Line : 73 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_monster.script:104: attempt to index field 'object' (a nil value) malakas // dodałem do pierwszego postu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Zadziałało :) Wielkie dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Wyskakuje mi, że nie mam pliku ui_custom_msgs_doc_viewer.xml Szukałem w innych modach i również nie ma, może ktoś go podesłać? EDIT: Dobra, znalazłem w Soljance, mam nadzieję, że jest kompatybilny :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 U mnie się pojawił dziwny błąd, otóż jestem w podziemiach jantaru i chcę rozmawiać z pinoczetem, ale on nie reaguje. Nie mam pojęcia co się mogło stać, jakaś rada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 U mnie się pojawił dziwny błąd, otóż jestem w podziemiach jantaru i chcę rozmawiać z pinoczetem, ale on nie reaguje. Nie mam pojęcia co się mogło stać, jakaś rada ? Rozumiem że byłeś w bunkrze i przeszukałeś zwłoki naukowców ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Oczywiście że przeszukałem, wszystkie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 19 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Pokręć się trochę obok niego , zrób przy nim szybki zapis i od razu go wczytaj , może też jest konieczne wybicie wszystkich łowców Głów na Jantarze ale nie sądzę , jeśli nie pomoże wcześniejszy zapis z Kordonu i jeszcze raz od nowa :( ewidentnie nie zaskoczył jakiś skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalkervolf Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2011 Striełok wrócił do wielkiego świata, lecz znów go wyśle na poszukiwanie prawdy o Zonie. :) Mod fajny i ciekawy, podziękowania dla autora i dla Was, ekipy która go spolonizowała ! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 A ja mam mały problem z Kablem, a mianowicie wykonałem dla niego przysługę, ale nie chce mi dać kluczy do X18 (nie pokazuje mi się ten dialog, tylko standardowe "co tam w zonie" i "do zobaczenia". Teoretycznie mogę wejść do laboratorium, ale pierwsze drzwi na zamek szyfrowy nie chcą się otworzyć. I dodatkowo w dzienniku misji wciąż mam zadanie "porozmawiaj z Kablem". Ktoś wie jak temu można zaradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oloo Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Ten mod ma jakieś kłopoty z zaskokiem skryptów..próbuj z jakiegoś wcześniejszego save`a. Można też spróbować wyjścia i powrotu na lokację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 28 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Już to zrobiłem i nawet z tym poprzednim save'em nie działa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 A ja mam mały problem z Kablem, a mianowicie wykonałem dla niego przysługę, ale nie chce mi dać kluczy do X18 (nie pokazuje mi się ten dialog, tylko standardowe "co tam w zonie" i "do zobaczenia". Teoretycznie mogę wejść do laboratorium, ale pierwsze drzwi na zamek szyfrowy nie chcą się otworzyć. I dodatkowo w dzienniku misji wciąż mam zadanie "porozmawiaj z Kablem". Ktoś wie jak temu można zaradzić? Klucze do drzwi kodowych dostajesz od Woronina przed wyprawą do DM.Powinieneś mieć o nich wpis w PDA.Może tu tkwi błąd.Może nie zaliczyłeś wszystkich czterech punktów które trzeba odwiedzić w DM zanim pójdziesz do Kabla.W sumie to wygląda że coś z tym Woroninem nie zagrało.Skoro do X18 możesz wejść.Hmm nie pamiętam jak to było, a kod próbowałeś wstukać? 1243 ? Ale w labie po rozmowie z Kablem już Apokalipsa powinna czekać na ciebie.Cofnął bym się do zapisu przed rozmową z Woroninem, sprawdził czy dostałem dwa klucze kodowe do wewnętrznych drzwi.Potem DM i cztery punkty do zaliczenia i do Kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Generalnie jest tak. Wykonałem wszystkie punkty, zostało "porozmawiaj z Kablem". Za pierwszym razem nawet tego nie zauważyłem, po wykonaniu przysługi natychmiast ruszyłem do X18 i zszedłem na dół. Apokalipsa tam na mnie czekała i po zabiciu wszystkich na 1szym podziemnym piętrze próbowałem otworzyć szyfrowe drzwi. Wciskanie "użyj" nie pomogło, więc wpisałem kod z podstawki (również nie pomogło). Pokręciłem się po laboratorium, przeszukałem wszystkie ciała mając nadzieję, że znajdę kod a tu nic. I dopiero wtedy zorientowałem się, że w PDA został ostatni pkt. "Porozmawiaj z Kablem". Poszedłem do niego, ale żadnej dodatkowej opcji dialogowej nie uświadczyłem. Wczytałem poprzedniego save'a (zaraz po tym jak Kabel zleca odnalezienie Kreta) i mam to samo. Może wczytanie jeszcze wcześniejszego save'a pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Myślę że masz coś porządnie zamieszane i jak pisałem wcześniej sugerował bym cofnąć sie do rozmowy z Woroninem.Przed questem Kabla lab powinien być zamknięty na głucho,po co inaczej mielibyśmy iść do Kabla,wszak gdy Woronin wysyła nas do X18 sprawdzamy 4 punkty w poszukiwaniu klucza i ostatnim jest właśnie wejście do labu.Skoro dalej jest zamknięte to idziemy do Kabla.Przypomnę że do X18 są potrzebne 2 klucze i dwa kody.Kody do wewnętrznych drzwi które w podstawce znajdowaliśmy przy zwłokach wewnątrz labu dostajemy od Woronina.Klucze do drzwi zewnętrznych które w podstawce dostawaliśmy 1 od Barmana a 2 od Dzika, dostajemy od Kabla po przyniesieniu artefaktu.A może mu go nie oddałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 29 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Oddałem, artefakt zniknął z ekwipunku. U mnie chyba Woronin z Kablem postanowili jaja sobie porobić i wymienili się kluczami, dowcipnisie http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/dodgy.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidic Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Mod działa na polskiej wersji?Jeśli nie to jak zrobić żeby działał ? Bo mnie wywala do pulpitu bez żadnego buga. na stalker.pl napisano że można usunąć localization.ltx ale niemogę tego znaleźć :( Proszę o szybką odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Oczywiście że działa na polskiej wersji.Po prostu kopiujesz gamedatę moda ściągnietą stąd http://pobieralnia.stalkerteam.pl/index.php?action=file_info&file_id=72 do katalogu gry.Modyfikujesz plik fsgame.ltx jak przy każdym innym modzie i grasz.To wersja w pełni spolszczona, nic więcej nie potrzebujesz robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidic Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 A w jakim programie mogę otworzyć fsgame.itx ? bo jak naciskam to wyskakuje żebym wybrał program itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Po prostu w notatniku go otwórz , to zwykły plik tekstowy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidic Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Hmm. zmieniłem flase na true. włączam grę,pierwsza reklama a potem ciemny ekran i nic naciskam Esc i wywala do pulpitu ; / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 A na pewno masz polską podstawke Cienia Czarnobyla? A może masz źle spatchowaną podstawkę.Mod jest pod patcha 1.004. Zaraz jak cię wywali na pulpit otwórz notatnik i użyj komendy wklej, powinien ci się zapisać log błędu.Ewentualnie zajrzyj na dysku C w dokumentach publicznych w katalogu STALKER SHOC, w podkatalogu logs na plik xray_twój login.Otwórz go w notatniku i wszystko co jest poniżej FATAL ERROR to log twojego błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vidic Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Ok,ok mam.Coś patch nawalił odinstalowałem i zainstalowałem grę i wszystko od nowa i działa ! Dzięki ! Jeszcze ściągnę to żeby kombinezony inaczej wyglądały ;) Po daniu tych nowych tekstur trza od nowa grę? Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez LordDino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Jeżeli chodzi o tekstury to zapewne nie trzeba nowej gry jeżeli w paczce są tylko tekstury.Mimo wszystko jeżeli nie jesteś daleko grze to lepiej myślę jednak zacząć na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.