Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

I znów ten sam problem tylko w innym etapie gry; zaniosłem skrzynke z dokumentami Apokalipsy do Woronina, przesłuchałem naukowca i poszedłem do Sidorowicza po pomoc; zahaczyłem jeszcze o jednostkę wojskową i rozmawiałem z dowódcą na Kordonie, a dalej kicha bo nie mogę wyjść z Kordonu - co jest grane ?!? zainstaluję ten dodatek ale nie chciałbym zaczynać po raz czwarty gry bo już uzbierałem 5 mln :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw plik zapisu na jakiś upload, albo przyślij go mailem na kobal@interia.eu. Sprawdzę, ale ostrzegam, że to może potrwać kilka dni nawet. Od jutra rana będę miał kłopoty z prądem. Edit: Instalowałeś jakieś gun packi czy teksture packi czy też inne podobne badziewie ? Napisz czy zapis jest zrobiony na czystej wersji Apokalipsy czy ze Spadkiem Kolekcjonera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gun packów nie instalowałem ale podmieniałem pliki textur do celowników optycznych; zapis zrobiłem jeszcze na czystej wersji Apokalipsy - teraz mam juz dodatek i jest to samo więc wyślę sejwa na meila. Jakimś cudem udało mi się wyrwać z Kordonu więc może będzie dobrze :)

Edytowane przez mirzal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem twój zapis. Faktycznie jesteś zamknięty na Kordonie. Dojście do obydwóch przejść, czyli na Wysypisko i do Doliny Mroku jest zamknięte teleportami, które przenoszą GG kilkanaście metrów dalej od przejścia. Tylko, że tych teleportów tam nie powinno być. Jedynym miejscem w grze gdzie na pewnym etapie pojawia się taki zamykający przejście teleport to podziemia Agropromu. Gra niejako wymusza na nas skorzystanie z wyjścia na na bazę wojskową. Ale nie mam pojęcia dlaczego by ten teleport akurat pojawił się przy przejściach na Kordonie. Coś masz porządnie namieszane z skryptami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe są 2 opcję cofnąć zapis i sprawdzić czy sytuacja się powtórzy, lub wkradł się błąd podczas rozpakowywania archiwum. Albo nie zassało jakiegoś pliku do koca. Innej opcji nie ma. Grałem w tego moda dwa razy i nie miałem takiego problemu z przejściami, z teleportem owszem ale z innymi sprawami nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Apokalipsa dzisiaj zainstalowana. Bezproblemowo było aż do momentu, gdy miałem wrócić do Ducha. Do bunkra naukowców wejść nie mogłem, bo drugie drzwi się nie otwierały. Zaczęły się yloty. Trzy trupy znalazłem, bo mapa naprowadzała i gra potwierdzała znalezienie.

A kiedy mimo to wróciłem do X16, Ducha tam nie było. Powtórzyłem trzy razy, zawsze to samo.

Wyszedłem z gry, aby poczytać coś na forum. Zaskoczyłem wtedy, aby do tych zapartych drzwi strzelić.

Jednak próba uruchomienia gry się nie powiodła, bo wyskoczył fatal:


FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CStringTable::Load
[error]File		 : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line		 : 53
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : string table xml file not found aem_strings.xml, for language pol
stack trace:

Co zrobić z tym fantem.

No i przy okazji, gdzie stoi ten Duch, bo z gry schodów skojarzyć nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie twojego wylotu, gra informuje cię, że brakuje jej pliku aem_strings.xml w katalogu tekst / pol. Problem w tym, że w modzie nie ma takiego pliku. Nie ma też go w czystym Cieniu Czarnobyla, a więc wychodzi na to, że pomieszałeś coś z instalacją. Zostały ci jakieś kawałki innej modyfikacji, albo co. Taki plik występuje na przykład w NS. Odnośnie Ducha. Jak znajdziesz się w lab X16, zaraz po wylądowaniu w labie, idziesz schodami do góry, a nie w dół jak zwykle. Ze dwa razy, na półpiętrach, gra zapyta cię czy chcesz opuścić lab, dajesz że nie i dalej przesz do góry. Ze dwa piętra wyżej znajdziesz Ducha.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kobal - trudno tu coś pomieszać, bo po rozpakowaniu wgrywa się komplet, moda i cała resztę w jednym katalogu.

Mod był wgrywany na grę z patczem obniżonym Twoim sposobem i uruchomił się bez problemu. Wcześniej na niej nic nie było. Nic więcej nie dogrywałem.

A po powrocie do Ducha, wchodziłem do góry, ale ani gra mnie nie pytała o opuszczenie labu, ani Ducha nie było. Czy po znalezieniu tych trzech zombich, koniecznie trzeba przeszukać jeszcze naukowców, bo do bunkra już wejść nie mogłem.

cichy - wywalę aktualną gamedate i wgram na nowo. Skoro za pierwszym razem ruszyła, to i po zmianie powinna. Dopiero jak nie pójdzie, powklejam twoje, bo jak pisze kobal, to plik nie z tej gry.

Dodano 19:50

Problemy rozwiązane. Wymiana gamedaty na nową i gra hula.

Widocznie wielokrotne powtarzanie działań na lokacji i wyloty bez fatal error przy szukaniu Ducha, coś w grze pomieszały.

Dla ciekawych logi takich wylotów: 1. po wejściu na dach nad lab X16 i 2. przy zejściu w dół( jak do lab ) bez zgody na zmianę lokacji. Gdyby tam był Duch, byłoby to logiczne.


1.
FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : I != levels().end()
[error]Function	 : GameGraph::CHeader::level
[error]File		 : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h
[error]Line		 : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 110
stack trace:
2.
FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : I != levels().end()
[error]Function	 : GameGraph::CHeader::level
[error]File		 : e:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrgamegame_graph_inline.h
[error]Line		 : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 99
stack trace:

Muszę jednak mocno podziękować kobalowi za wskazówkę do spotkania z Duchem. ZAURUS perfidnie skonstruował to dojście. Takie cofanie się, wbrew logice gry. Jeśli chciał w....wić graczy, to ze mną mu się udało. Jest jeszcze więcej takich pułapek?

Mimo że, gra działała, aby nie mieć innych wylotów, na wszelki wypadek dodałem to co proponował cichy . I wylotów nie było. Jestem w Barze, po rozmowie z Merkiem i z zadaniem na MW.

Dla tych co będą zaczynać przygodę z Aapocalipsą - informacja jak to zrobić ( doprecyzowanie wyjaśnienia kobala ).

Wchodzimy do laboratorium, tak jak za pierwszym razem, ale na tym koniec działania w nim. Robimy w tył zwrot i po schodach do góry. Na pytania gry o zmianę lokacji klikamy "nie" i dalej do góry. Tyle razy "nie", aż znajdziemy się przed Duchem.

Wracamy i jeśli coś zostawiliśmy w bunkrze, teraz już jest otwarty. Można zabrać.

Problem z promieniowaniem. 28.10.12

Mam kolejny problem z grą. Jestem po rozmowach, które kierują mnie na MW.

Aby mieć możliwość handlu i kombinowania w PDA, wybrałem się na Wysypisko po laptopa i MP5. Ładnie poszło, ale nie mogę pozbyć się promieniowania, nawet po powrocie do Baru. Oddałem obie rzeczy, a promieniowanie dalej mnie zżera. Mam założony tylko jeden artefakt na obniżenie promieniowania, ale i on nie pomaga. Czy to tak jest, czy trzeba znowu jakiejś sztuczki?

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się to ze skryptem. Po postawieniu pytania wróciłem do gry i powtórzyłem od wejścia do tunelu, i wracając użyłem tylko jednej apteczki. Promieniowania już nie było.

A nie wieszania artów promieniujących bez równoważącego, to mi już weszło w krew.

I jeszcze jedna uwaga-prośba do adminów.

Czy nie warto by było również i tu, zrobić oddzielny temat na problemy?

A tak, temat z pobieraniem moda zaczyna się rozciągać niepotrzebnie.

30.10. dodano

Dopadł mnie Fatal Error przy przechodzeniu na Radar jako handlarz. A właściwie kilka na raz, bo tak pokazał log. Wczytanie wcześniejszych savów nic nie dało. Wszystkie są z jednego loga, po wczytaniu zapisu z Bariery. Nie mam wylotu, ale gra się zawiesza i Ctrl Alt Del dopiero ratuje ( 3 powtórzenia ).

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...ipsaapokalipsa-modgamedatascriptsxr_gulag.script:397: attempt to index field '?' (a nil value)
stack trace:
Scheduler tried to update object mil_freedom_member0005

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...pokalipsa-modgamedatascriptsgulag_military.script:574: attempt to index local 'info' (a nil value)
stack trace:
Scheduler tried to update object mil_freedom

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...ipsaapokalipsa-modgamedatascriptsxr_gulag.script:397: attempt to index field '?' (a nil value)
stack trace:
Scheduler tried to update object mil_freedom_member0012

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...ipsaapokalipsa-modgamedatascriptsxr_gulag.script:397: attempt to index field '?' (a nil value)
stack trace:
Scheduler tried to update object mil_freedom_member0025

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression : fatal error
[error]Function	 : CScriptEngine::lua_error
[error]File		 : E:stalkerpatch_1_0004xr_3daxrGamescript_engine.cpp
[error]Line		 : 73
[error]Description : <no exp[b][/b]ression>
[error]Arguments	 : LUA error: ...ipsaapokalipsa-modgamedatascriptsxr_gulag.script:397: attempt to index field '?' (a nil value)

...

Kto podpowie, co z tym fantem zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.