Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Ziomkowsky2 - zwróć uwagę, że w tym modzie "Bar" to mocno rozbudowana Dzicz, zapchana dodatkowo nowymi obiektami i mnóstwem NPCów, anomalii i różnego cholerstwa. Nie wiem, jak z nią powiązane są podziemia, ale też stanowią obciążenie dla pamięci. W grach, gdzie Bar jest oryginalnie, przy podchodzeniu do posterunków tak południowego jak i północnego od strony teleportów, zawsze były zacinki.

Kiedy grałem w moda jeszcze bez tłumaczenia, nic takiego jak wyloty z braku pamięci mi się nie przytrafiało. Nie grałem ze spolszczeniem, więc się na ten temat nie wypowiadam.

Ale to nie pierwszy przypadek z modami, że gdy większość grających nie miała problemu, jednemu się przydarzało, że mod się sypał co chwila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa bo żebym nie miał wylotów w Barze to muszę chyba grać na statyku, nieważne że mam ponad 100 fpsów na dynamiku. Na jakiejś innej lokacji bym to przebolał bo większość bym przeleciał raz i już a do Baru będzie się wracać co chwila więc cały mod muszę grać na niskiej grafice.. dobra, dziękuje wam za wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 14.08.2017 o 10:28, Ziomkowsky2 napisał(a):

No to lipa bo żebym nie miał wylotów w Barze to muszę chyba grać na statyku, nieważne że mam ponad 100 fpsów na dynamiku. Na jakiejś innej lokacji bym to przebolał bo większość bym przeleciał raz i już a do Baru będzie się wracać co chwila więc cały mod muszę grać na niskiej grafice.. dobra, dziękuje wam za wypowiedzi.

Rozwiń  

Zawsze możesz porządnie zdefragmentować folder w którym masz stalkera(np. Auslogics Disk Defrag Touch). Stalker to jedna z tych gier która serio wymaga dobrego dysku, i większość zcinek i wypadów na pulpit jest przez to że silnik gry nie może po prostu w odpowiednim tempie odczytać plików i zapycha pamięć cache.

Również po uruchomieniu Stalkera otwórz menadżer zadań(ctr+alt+del) i wejdź w zakładkę szczegóły, i ustaw wysoki priorytet dlla xrEngine.exe(prawy klik)  a potem ustaw koligację na wszystkie rdzenie oprócz CPU0 wymusi to rozłożenie pracy na wszystkie rdzenie, a nie tylko na pierwszy, bo stalker technicznie obsługuje wiele rdzeni/wątków ale i tak zwala prawie 80% pracy na pierwszy rdzeń.

By nie robić tego za każdym razem utwórz nowy plik tekstowy tam gdzie masz pilk exe CoP'a(folder bin) wpisz w nim: 

cmd.exe /C start /high /affinity 0x0e xrEngine.exe

Ps. to jest dla 4 rdzeniowych procesorów dla 8 rdzeniowych używamy fe zamiast e

I zapisz go jako plik .bat potem możesz zrobić skrót do tego pliku na pulpicie czy gdzie tam chcesz. Jednak mimo tego czasami i tak trzeba ręcznie ustawić wysoki priorytet.... :/

Ogólnie przyspieszy to wczytywanie i mielenie skryptów gry i NPC więc komputer będzie miał więcej czasu i mocy by zająć się resztą jak np grafiką.

 

Cudów się nie spodziewaj ale średnio nawet 10fps można tym zgarnąć a gra powinna mniej wywalać...

Edytowane przez Paranoia
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oj nie mogę się doczekać na spolszczenie. Zacząłem troszkę grać po rosyjsku ale czytanie jednego zdania ze zrozumieniem przez 5 minut to średnia zabawa :) Wyciągnąłem z bazy plik odpowiedzialny za dialogi z czerwonym lesie i wrzuciłem w google translator no ale wiadomo jak to wyszło :)  jakoś się gra ale bardziej jakoś niż gra :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
  W dniu 31.03.2018 o 11:33, TheSoldy napisał(a):

Ktoś jeszcze pamięta o tym modzie?

Rozwiń  

Ja akurat grałem po angielsku. Bardzo fajna modyfikacja, z której najbardziej zapamiętałem Bar i jego olbrzymie podziemia oraz walkę ze śmigłowcem i najemnikami na Rostoku. Na pewno był to jeden z lepszych modów, w które grałem.

Na temat spolszczenia to się nawet nie wypowiadam, bo (za przeproszeniem) szkoda strzępić ryja...

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejny mod w którego mam ochotę zagrać w wolnym czasie po około rocznym odpoczynku od STALKERa...Jak z tym spolszczeniem? Szanowny kolega Serioża moze skończył je? kończy czy od ostatniego update nic się nie zmieniło???? Bardzo chętnie ograłbym ze spolszczeniem w wersji beta :)

 

Edit: Widziałem temat o spolszczeniu do tego moda, jakos go przegapiłem.....

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po darciu kotów z górą gór, kolega żadnych swoich produkcji wstawiać tu już nie zamierza, ale głowa do góry - będziecie mieli chyba własne, to ograsz :) Polecam, bo modziwo może mniej innowacyjne niż Złota Kula, ale fabularnie zdecydowanie ciekawsze. Tymczasem właśnie - ograj Kulę, jak nie będziesz miał takich przygód jak ja za pierwszym razem, to się nie zawiedziesz, bo w takiego moda jeszcze pewnie nie grałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@tom3kb mod rzeczywiście jest dość łatwy. Idąc główną linią fabularną nie można go nie ukończyć. Jest też bardzo stabilny (nie licząc tych sporadycznych wylotów na Rostoku:dry:).

Zadania poboczne również nie są jakimś wielkim wyzwaniem, ale dzięki swej budowie i spójności z resztą fabuły (a także przy niektórych zadaniach unikatowości) dają graczowi poczucie prawdziwej przygody. Może niezbyt wymagającej, ale ciekawej fabularnie. Rozmowę z pewnym panem na finiszu moda, również można w dwojaki sposób tłumaczyć. Halucynacje czy prawda? Promieniowanie czy wymysł wyobraźni? Takich pytań można postawić jeszcze co najmniej kilka.  

Dodano: zapomniałem o najważniejszym: powyższe wypociny to oczywiście tylko moje zdanie. Każdy będzie mógł go ocenić kiedy zakończymy testy polonizacji. "Uprzejmie donoszę" iż testy rozpoczęliśmy nieco wcześniej t.j. w środę:) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Do pierwszego postu w tym temacie zostanie dodana finalna wersja polonizacji "Wiatru Czasu 1.3" (z patchem 15.06). Jest ona przeznaczona tylko i wyłącznie dla samodzielnego repacka opartego o Zew Prypeci 1.6.0.2 autorstwa SeregA-Lus

INSTRUKCJA INSTALACJI REPACKA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBIERANIA REPACKA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTRUKCJA INSTALACJI POLONIZACJI:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINK DO POBIERANIA POLONIZACJI:

  Pokaż ukrytą zawartość

@tom3kb uaktualnij proszę #1 o powyższe informacje. Dziękuję. 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.