Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Ziomkowsky2 - zwróć uwagę, że w tym modzie "Bar" to mocno rozbudowana Dzicz, zapchana dodatkowo nowymi obiektami i mnóstwem NPCów, anomalii i różnego cholerstwa. Nie wiem, jak z nią powiązane są podziemia, ale też stanowią obciążenie dla pamięci. W grach, gdzie Bar jest oryginalnie, przy podchodzeniu do posterunków tak południowego jak i północnego od strony teleportów, zawsze były zacinki.

Kiedy grałem w moda jeszcze bez tłumaczenia, nic takiego jak wyloty z braku pamięci mi się nie przytrafiało. Nie grałem ze spolszczeniem, więc się na ten temat nie wypowiadam.

Ale to nie pierwszy przypadek z modami, że gdy większość grających nie miała problemu, jednemu się przydarzało, że mod się sypał co chwila.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa bo żebym nie miał wylotów w Barze to muszę chyba grać na statyku, nieważne że mam ponad 100 fpsów na dynamiku. Na jakiejś innej lokacji bym to przebolał bo większość bym przeleciał raz i już a do Baru będzie się wracać co chwila więc cały mod muszę grać na niskiej grafice.. dobra, dziękuje wam za wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Ziomkowsky2 napisał:

No to lipa bo żebym nie miał wylotów w Barze to muszę chyba grać na statyku, nieważne że mam ponad 100 fpsów na dynamiku. Na jakiejś innej lokacji bym to przebolał bo większość bym przeleciał raz i już a do Baru będzie się wracać co chwila więc cały mod muszę grać na niskiej grafice.. dobra, dziękuje wam za wypowiedzi.

Zawsze możesz porządnie zdefragmentować folder w którym masz stalkera(np. Auslogics Disk Defrag Touch). Stalker to jedna z tych gier która serio wymaga dobrego dysku, i większość zcinek i wypadów na pulpit jest przez to że silnik gry nie może po prostu w odpowiednim tempie odczytać plików i zapycha pamięć cache.

Również po uruchomieniu Stalkera otwórz menadżer zadań(ctr+alt+del) i wejdź w zakładkę szczegóły, i ustaw wysoki priorytet dlla xrEngine.exe(prawy klik)  a potem ustaw koligację na wszystkie rdzenie oprócz CPU0 wymusi to rozłożenie pracy na wszystkie rdzenie, a nie tylko na pierwszy, bo stalker technicznie obsługuje wiele rdzeni/wątków ale i tak zwala prawie 80% pracy na pierwszy rdzeń.

By nie robić tego za każdym razem utwórz nowy plik tekstowy tam gdzie masz pilk exe CoP'a(folder bin) wpisz w nim: 

cmd.exe /C start /high /affinity 0x0e xrEngine.exe

Ps. to jest dla 4 rdzeniowych procesorów dla 8 rdzeniowych używamy fe zamiast e

I zapisz go jako plik .bat potem możesz zrobić skrót do tego pliku na pulpicie czy gdzie tam chcesz. Jednak mimo tego czasami i tak trzeba ręcznie ustawić wysoki priorytet.... :/

Ogólnie przyspieszy to wczytywanie i mielenie skryptów gry i NPC więc komputer będzie miał więcej czasu i mocy by zająć się resztą jak np grafiką.

 

Cudów się nie spodziewaj ale średnio nawet 10fps można tym zgarnąć a gra powinna mniej wywalać...

Edytowane przez Paranoia
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Oj nie mogę się doczekać na spolszczenie. Zacząłem troszkę grać po rosyjsku ale czytanie jednego zdania ze zrozumieniem przez 5 minut to średnia zabawa :) Wyciągnąłem z bazy plik odpowiedzialny za dialogi z czerwonym lesie i wrzuciłem w google translator no ale wiadomo jak to wyszło :)  jakoś się gra ale bardziej jakoś niż gra :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Godzinę temu, TheSoldy napisał:

Ktoś jeszcze pamięta o tym modzie?

Ja akurat grałem po angielsku. Bardzo fajna modyfikacja, z której najbardziej zapamiętałem Bar i jego olbrzymie podziemia oraz walkę ze śmigłowcem i najemnikami na Rostoku. Na pewno był to jeden z lepszych modów, w które grałem.

Na temat spolszczenia to się nawet nie wypowiadam, bo (za przeproszeniem) szkoda strzępić ryja...

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejny mod w którego mam ochotę zagrać w wolnym czasie po około rocznym odpoczynku od STALKERa...Jak z tym spolszczeniem? Szanowny kolega Serioża moze skończył je? kończy czy od ostatniego update nic się nie zmieniło???? Bardzo chętnie ograłbym ze spolszczeniem w wersji beta :)

 

Edit: Widziałem temat o spolszczeniu do tego moda, jakos go przegapiłem.....

Edytowane przez FeRu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po darciu kotów z górą gór, kolega żadnych swoich produkcji wstawiać tu już nie zamierza, ale głowa do góry - będziecie mieli chyba własne, to ograsz :) Polecam, bo modziwo może mniej innowacyjne niż Złota Kula, ale fabularnie zdecydowanie ciekawsze. Tymczasem właśnie - ograj Kulę, jak nie będziesz miał takich przygód jak ja za pierwszym razem, to się nie zawiedziesz, bo w takiego moda jeszcze pewnie nie grałeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@tom3kb mod rzeczywiście jest dość łatwy. Idąc główną linią fabularną nie można go nie ukończyć. Jest też bardzo stabilny (nie licząc tych sporadycznych wylotów na Rostoku:dry:).

Zadania poboczne również nie są jakimś wielkim wyzwaniem, ale dzięki swej budowie i spójności z resztą fabuły (a także przy niektórych zadaniach unikatowości) dają graczowi poczucie prawdziwej przygody. Może niezbyt wymagającej, ale ciekawej fabularnie. Rozmowę z pewnym panem na finiszu moda, również można w dwojaki sposób tłumaczyć. Halucynacje czy prawda? Promieniowanie czy wymysł wyobraźni? Takich pytań można postawić jeszcze co najmniej kilka.  

Dodano: zapomniałem o najważniejszym: powyższe wypociny to oczywiście tylko moje zdanie. Każdy będzie mógł go ocenić kiedy zakończymy testy polonizacji. "Uprzejmie donoszę" iż testy rozpoczęliśmy nieco wcześniej t.j. w środę:) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Do pierwszego postu w tym temacie zostanie dodana finalna wersja polonizacji "Wiatru Czasu 1.3" (z patchem 15.06). Jest ona przeznaczona tylko i wyłącznie dla samodzielnego repacka opartego o Zew Prypeci 1.6.0.2 autorstwa SeregA-Lus

INSTRUKCJA INSTALACJI REPACKA:

Spoiler

1. Jeśli pobrałeś repack z torrenta to zmień nazwę pobranego folderu z repackiem (usuń całkowicie poprzednią i wpisz dowolną inną), w wersjach z GD i Yandexa nazwa jest już zmieniona.

2. Uruchamiamy jako administrator plik setup.exe.

3. Dalej postępujemy według instrukcji z poniższych zrzutów ekranu:  

Spoiler

6i2ewy8.png

5xpiCrk.png

yzu3YpG.png

UWAGA: bez względu na to czy zaznaczymy czy też nie oba dodatki zostaną zainstalowane czyli modele HD + spawner.

LaymC0O.png

qvqUbGQ.png

     4. Grę uruchamiamy ze skrótów (z domyślną nazwą):

Bez tytułu.png

Drugi ze skrótów przeznaczony jest dla Graczy mających nagminne problemy z wylotami związanymi z pamięcią.

 

LINKI DO POBIERANIA REPACKA:

Spoiler

4ZPXXVq.png lub XRJxtBg.png lub G4q24vc.png

[Plik torrent otwieramy przez tzw. klienta torrent (program do ściągania torrentów)].

INSTRUKCJA INSTALACJI POLONIZACJI:

Spoiler

Kopiujemy zawartość pobranego archiwum do katalogu z grą, ze zgodą na nadpisanie plików. 

Polonizacja zawiera również pliki z dodatków:

  1. Kursor z High Resolution Font's (For 4K) + WS Mouse Cursor autorstwa Marty2Base,
  2. Niektóre ikony ekwipunku z modyfikacji NLC 7.

LINK DO POBIERANIA POLONIZACJI:

Spoiler

Polonizacja z polskim audio: https://zone.stalkerteam.pl/file/282

Polonizacja bez polskiego audio: https://zone.stalkerteam.pl/file/283

@tom3kb uaktualnij proszę #1 o powyższe informacje. Dziękuję. 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.