LordDino Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 A ja gram w Jenota wersja 2,2 i wsio ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 @Sierioża Źle sformułowałem zdanie. W LL nie dało się grać już na zatonie, a zwykły 2.2 jest gut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Ściągnę i spróbuję. Rozumiem, że początek z tymi nudami na Kordonie itd. jest dokładnie taki sam? Jak przebrnę przez to drugi raz i okaże się, że będzie powtórka z rozrywki, to wyślę chłopaków do tej Waszej śmiesznej bandyckiej bazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Nie strasz, nie strasz bo w porty narobisz Jak na razie jedynym minusem normalnego 2.2 jest brak nowych broni, ale da się przeżyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Na razie nie jest źle. Co prawda wygląda o wiele biedniej, ale nie o wygląd mi chodziło. Jeśli nie chwyci mnie zniechęcenie przed dotarciem do Zatonu to dam znać jak będzie działać ta wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuczenko Opublikowano 20 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 Sam miałem podobną sytuację grając w SGM 2.2 LL. Zwłaszcza na Zatonie przy Skadowsku uświadczałem spadków płynności gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Witam . Zacząłem właśnie grać i muszę znaleźć jakiegoś trupa dla d-cy posterunku. Wybiłem wszystkich bandziorów , znalazłem materiał wybuchowy ale nieboszczyki były tylko bandyckie. Wybuch nie szkodzi nic drzwiom do bunkra. Co z tym zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Wesprzyj się tym filmikiem. Początek bitwy o wieś 10 min., materiał wybuchowy i wejście do bunkra Sidora 22 min. W międzyczasie pościg za zbiegami. https://www.youtube.com/watch?v=tvcmyQkMj8E&list=PLnGInkNZHnoKbNYDLI4EdgY72q84JemD5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 27 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Dzięki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 2 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Małe pytanko. Gdzie jest przejście do Doliny Mroku. Zaznaczam że na filmiki nie starczy mi netu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Przejście otwiera się dopiero później w fabule (u mnie było to w Prypeci po wykonaniu zadania na Inkwizytora, nie wiem czy zawsze jest tak samo). Do Doliny prowadzi anomalia przestrzenna pod pogłębiarką, której wcześniej próżno tam szukać. Jak dostaniesz taką wiadomość, to zadanie wskoczy w PDA: Edit: gram w "zwykłe" 2.2, ale pewnie jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 2 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Tybet64 - potwierdzam to co Sierioża napisał: przejście/a na/do Doliny Mroku wynikają z zadań fabularnych, po zadaniu/ach dostajesz info na PDA ze sztabu i masz wejście przez sferę/anomalie pod pogłębiarką - nie sposób tejże sfery/anomalii przeoczyć. Potem będziesz miał też wejście/wyjście w pobliżu strąconego drona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tybet64 Opublikowano 3 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 Dzięki za podpowiedź, znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 22 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2018 Eksperymentów ciąg dalszy: dysponuje ktoś może sejwem z tej wersji tuż po wejściu na Zaton? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonTheWolfVonPI Opublikowano 23 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Wie ktoś jak naprawić ten error? FATAL ERROR [error]Expression : it!=WeatherFXs.end() [error]Function : CEnvironment::SetWeatherFX [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrEngine\Environment.cpp [error]Line : 311 [error]Description : Invalid weather effect name. [error]Arguments : fx_blackday_clear Jest on związany chyba z zaćmieniem, wywala mnie przy przeszukaniu naukowców w czerwonym lesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 Wyłącz zaćmienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonTheWolfVonPI Opublikowano 23 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 1 godzinę temu, Sierioża napisał: Wyłącz zaćmienie. Wyłączona jest, podczas przeszukiwania ostatniego z naukowców zawsze wywala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 23 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2018 @DonTheWolfVonPI Spróbuj zmniejszyć ustawienia graficzne i zmienić oświetlenie na statyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonTheWolfVonPI Opublikowano 25 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 W dniu 23.12.2018 o 21:00, Ranger801 napisał: @DonTheWolfVonPI Spróbuj zmniejszyć ustawienia graficzne i zmienić oświetlenie na statyczne. Ustawienia na minimum i nadal to samo, reinstall moda też nie pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2018 @DonTheWolfVonPI Po zmniejszeniu ustawień, zapisz je i zrestartuj komputer. Po ponownym uruchomieniu moda, wczytaj sava nie sposobem wybrania ostatniego, ale opcją "Ostatni zapis". Ta opcja uruchamia moda z ostatniego nie uszkodzonego sava. I praktycznie od niego powinieneś grać dalej. A w najlepszym przypadku zacznij grę od sava wcześniejszego niż ten, na którym masz ten wylot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Pytanko czy opamiętacie zadanie w Oazie biegałem 1 godzinę i nic się nie dzialo .Czy przebiega się przez anomalie czy obok , w ktorejś wersji SGM pojawiało się coraz więcej anomalii a u mnie ciągle tylko 2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2019 Schemat jest chyba ten sam co w podstawce - idziesz każdym ciągiem między kolumnami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Likier Opublikowano 30 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2019 Już we freeplayu przy chodzeniu po lokacji wyrzuca z takim błędem również przy przejściu na inną. Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : pm->m_animations.size() [error]Function : player_hud_motion_container::load [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\player_hud.cpp [error]Line : 92 [error]Description : motion not found [protecta_reload] stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 @Likier Ten błąd wywołuje Protekta. Czy wylot jest jak ją masz w rękach, czy też gdy masz w plecaku? Spróbuj przed zmianą lokacji zrobić sobie twardy zapis, ją wyrzucić i sprawdź czy też będziesz mieć wylot. Jeśli nie, to zdecyduj się grac bez niej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 @Likier twój błąd dotyczy animacji strzelby protecta w pliku hud_base dla Spasa12 (dokładnie chodzi o jej przeładowywanie). Oto jak sobie z nim poradzić: W folderze gamedata\configs\weapons\ w pliku w_protecta.ltx ORAZ w folderze gamedata\configs\weapons\weapons\ w pliku w_protecta.ltx odnajdź następujące linijki (najpierw zrób sobie kopię obu plików w_protecta.ltx): Spoiler anm_show = protecta_draw anm_hide = protecta_holster anm_idle = protecta_idle anm_idle_aim = protecta_idle_aim anm_idle_moving = protecta_idle_moving anm_idle_sprint = protecta_idle_sprint anm_bore = protecta_idle_bore anm_shots = protecta_shoot anm_open = protecta_reload_start anm_add_cartridge = protecta_reload anm_close = protecta_reload_end I zmień je na: Spoiler anm_show = spas12_draw anm_hide = spas12_holster anm_idle = spas12_idle anm_idle_aim = spas12_idle_aim anm_idle_moving = spas12_idle_moving anm_idle_sprint = spas12_idle_sprint anm_bore = spas12_idle_bore anm_shots = spas12_shoot anm_open = spas12_reload_start anm_add_cartridge = spas12_reload anm_close = spas12_reload_end Nie posiadam moda na dysku, więc nie mogę tego sprawdzić. Napisz proszę czy to rozwiązanie działa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.