Skocz do zawartości

Dyskusja ogólna - NS2016


kobal

Rekomendowane odpowiedzi

@ Jerczi - Niezbadane Tereny są zabugowane i często tam jest kłopot ze skryptami. Spróbuj pogadać z Kłem i Muchą, pokręć się dookoła obozowiska stalkerów. Jeżeli skrypt nie zaskoczy to wczytuj sejw przed rozmową z generałem i próbuj jeszcze raz.

@ Kondotier - jeżeli Tolik zginął to pogadaj z Fanatem. Jeżeli masz już radiostację, po prostu oddaj ją Wilkowi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kobal - Z Fanatem rozmawiałem, bo chciałem mu coś opchnąć i nie zauważyłem dialogu na rozmowę. Ale i tak będę musiał wrócić na Kordon z pieskiem dla Akima, to ponownie podejdę.

A z kociarnią mam jakiś problem. Stoi tam Żwawy specjalnie zaznaczony, przy zadaniu czerwona gwiazdka pilnego zadania, na minimapie strzałka do niego, mam 100% sprawną kurtkę bandyty wyjętą z podziemia, a on gadać o niej nie chce. Wziąłem nawet inną tego typu, naprawiłem i podszedłem. Też nic.

A radiostacji nie mam. Byłem na Wysypisku w miejscu gdzie powinna być, ale chyba bez rozmowy spawnu nie ma. Jak się nie da, przeboleję, będzie wisieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mirecki - trochę to kosztuje, ale u któregoś z rusznikarzy usprawnij egzę na Wzmocnienie. No i odpowiednie korale na pas. Tak na oko, wzmacnia się trzykrotnie. Do tego zapas zestawów remontowych dla pancerzy i jesteś gość. A nie koniecznie trzeba ganiać w jednym pancerzu. Egzy bandytów o dobrych parametrach ochronnych i największym zwiększeniu udźwigu kompensującym jego wagę, przynajmniej mnie trafiają się bardzo często. Zużyty do handlarza, a lepszy na grzbiet.

Każde przejście przez południowy posterunek w Rostoku (barze) finalizuj zadaniem na likwidację psów. Za Kotleta u barmana masz 3 zestawy. Ale musisz brać też zadanie na tuszkany, bo na psy się nie pojawi. Zadania te i tak robisz "przy okazji", więc nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.
W końcu dorobiłem się SKAT-15 :)
Ponieważ jednak bardzo lubię noktowizor Biała Noc (czego w SKAT-15 nie ma)
zmodyfikowałem ten kombinezon i dodałem Białą Noc zamiast noktowizora cyfrowego.
Jeśli ktoś chce skorzystać z takiej opcji wystarczy podmienić plik na mój:

meceniy_outfits.ltx

 
Ścieżka:    ....gamedata\config\misc\strange_zone_mod\

Oczywiście przed zmianą trzeba zrobić kopię swojego pliku ! :) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz dostarczyć maszynkę do golenia to idziesz do wejścia w zboczu wąwozu. Tam będzie czekał na ciebie Pielgrzym. Oddasz maszynkę, dostaniesz akumulatory i zegarek. Z wejścia w jeziorku skorzystasz dużo później. Gdy będziesz szukał bloków zasilania i takich tam. Zanim skorzystasz z wejścia w jeziorku zaopatrz się w kombinezon strażaka ( do znalezienia w Labiryncie) i arty broniące od ognia. Ognista pieczara jest bardzo ognista.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bolo - to zadanie nie jest ograniczone czasowo i nigdzie nie jest powiedziane że trzeba go wykonać od razu. A egza stalkerów nie jest znowu tak rzadka. Znalazłem ją w schowkach kilka razy i też trafiła się na trupie stalkera, zabitego nie przeze mnie.

Tak jak poradzono Ci wyżej, ustaw sobie rzadkie schowki - tylko po ich ustawieniu nie zapomnij zapisać i wyjść na pulpit, aby zaskoczyły - w których ją na 100% znajdziesz. A będąc nawet już na Jupiterze i tak musisz wrócić na początkowe lokacje, dla wykonania nowych zadań i szukania schowków od Matwieja Kulinara. Egza nie musi być nieuszkodzona, więc możesz sobie w niej trochę podziałać. A u Akima, zostaw sobie jakieś egzo bandytów, abyś miał w czym wrócić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@daniu - to losowoś spawnu.

@Zwinny - to nie są schowki "przypadkowe", ale jak napisał @daniu i jak masz w ustawieniach, "rzadkie". I nie darmo nazywają się rzadkie. A masz je zaznaczane na mapach, tak jak i inne schowki. Nie muszą być na lokacji gdzie dostałeś wiadomość, ale mogą być aż na drugim końcu mapy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadszedł czas podsumowań gdyż ukończyłem solianke 2016 :) Cóż mogę powiedzieć... Nie będę się zbytnio rozpisywał tak jak to robię przy końcowej ocenie moda w którego grałem, bo pisałem już o tym w temacie o OP-2, więc większość co bym chciał napisać tutaj o soli jest już zawarta w tamtym temacie.  O grafice też się nie wypowiem bo grałem na addonach. Ogólnie to grało się przyjemnie jeśli chodzi o same wykonywanie zadań, nie było takich chwil gdzie nie mogłem czegoś znaleźć z powodu jakiegoś wyłażenia poza mapę, czy wspinania się po drzewach. Stabilność no to nie jest tak kolorowo jak to każdy chwalił na początku bo wiele razy mówiłem że wyloty mnie już dobijały w soli 2016 i to prawda. Może z początku ich nie ma ale w późniejszej grze są. Na całe szczęście można było robić quicksavy bo przywykłem już z OP że trzeba było robić je przez menu, i praktycznie całą sole skończyłem na może 4 sejwach z menu reszta to non stop quicksave. Co do samej mechaniki gry to żadnych problemów nie miałem, no może poza tym że przekroczenie 100kg udźwigu mogąc nosić 180 i tak powoduje, że tracimy staminę bardzo szybko, irytuje to. Przyczepić się muszę tradycyjnie zawsze do fabuły xD ale są i też duże plusy. Z fabuły soli w OP-2 nie dowiedziałem się prawie niczego na końcu i dużo wątków zostało od tak zamkniętych zostawiając mnie bez odpowiedzi. Tutaj natomiast co nie co się dowiedziałem. Po przejściu na Zaton fabuła dalej się ciągnie a w OP zupełnie się urywała. Tutaj np gdy wchodzimy na Zaton, idą z nami Norman i Perfumiarz potem dołącza Omdlały i Iskra i zabawa kręci się dalej, zostaje zamknięty wątek Błyskawicy. I tego brakowało mi najbardziej! Po OP został mi taki niedosyt wielki że wszystko się urwało a tutaj to dostałem i szczerze mówiąc pod sam koniec gry grało mi się najlepiej. Chociaż w dalszym ciągu nie wiem co z Frycem ._. Po generatorach słuch o nim zaginął a potem na Zatonie dostałem zdjęcie jego na latającej wyspie. No i co dalej??? Myślałem że jakoś historia się rozwinie, że to jakiś wytwór ostatniego dnia czy coś. A pod koniec gry dowiaduje się od Blendy, że latająca wyspa to po prostu anomalia i tyle... LOL i koniec tematu. To po co te zdjęcie z frycem na wyspie? Bo niczego zupełnie się nie dowiedziałem odnośnie niego i każdy mówił że go nie zna. Kolejna rzecz na której się zawiodłem bardzo to questy na pewnych lokacjach. W soli 2016 jest nowa lokacja "Kopalnia" i nie mogę dosłownie uwierzyć, że w kopalni jest tylko JEDNO zadanie. Jedno zadanie na całą grę?? w nowej lokacji?? Co za marnotrawstwo.... Kopalnia mi się bardzo spodobała pod kątem klimatu i całą splądrowałem, każdą najmniejszą odnogę. Miejsce w którym była lawa już sobie wyobrażałem jakie tam będą fajne zadania i nie dostajemy tam nic?? Żenada totalna. W całej swojej grze tylko jeden raz zwiedziłem kopalnie bo po prostu nie było potrzeby tam iść. To samo tyczy się Mrocznego Parowa.. Były tam może 4 zadania z czego 3 wykonałem za jednym zamachem. I już wcale tam nie wracałem. Wiem, że mroczny parów może być męczący z prostego powodu, jest bardzo długi i ciągnie się zygzakiem i nie można przejść lokacji po linii prostej. Ale moim zdaniem to najbardziej klimatyczna lokacja i cieszyłem się że ją dodali. Te kompletnie zalesione opuszczone domy w których rośnie trawa jaskinia i generatory wyłączone sprawiają i nadają tej lokacji połysku. Tak powinna właśnie wyglądać zona która pochłonęła wioski, czuć tam niesamowity klimat z uczuciem przytłoczenia przez skały naokoło. Spodziewałem się tam czegoś więcej, a dostałem prawie pustą lokację na której nic się nie dzieje, jestem zawiedziony tym. U siriusa na kanale po załatwieniu ostatniego dnia widziałem, że jeszcze ciągnie grę bawiąc się w umeblowanie mieszkanka na bagnach? To jakiś dodatek mały do soli? Bo idąc do Akima tak jak on to zrobił nie miałem żadnego dialogu, więc stwierdziłem aaaa dosyć nie chce mi się już mordować. Ogólnie Sole 2016 oceniam bardzo dobrze. Pomimo tych rzeczy które wymieniłem i tak zasługuję ten mod na mocną ocenę.

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.