boberm Opublikowano 4 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) 10 godzin temu, MOS napisał: Tak z ciekawości zapytam ile ta odchudzona wersja NS waży po zainstalowaniu? Chodzi mi o cały folder moda z grą. Prawie 15 Giga - folder THQ, a sam mod 9 Giga Edytowane 4 Maja 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 4 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2017 Przewodnik ale po rosyjsku. http://stalkerportaal.ru/gid_po_narodnoj_soljanke_2016_tajniki_kosty/2017-05-01-570 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Mam pytanie dla grających w tą wersje Soli: Dolina Mroku - baza Banditen Czy da się tam wejść? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Najnowszy patch kumulatywny: 06.05.2017.7z - NOWA GRA NIE JEST WYMAGANA !!! ŹRÓDŁO: http://stalker-worlds.ru/forum/topic/9556-narodnaia-solianka-2016/ ZMIANA W KOLEJNOŚCI INSTALACJI I LINKI ZMIENIONO W #1 POŚCIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Ciekawe... Dawno już nie stalkowałem od czasu OP-2 i zastanawiam się czy się skusić na to. Czy ktoś z obecnie grających mógłby napisać jak się przy tym bawi? Czy jest sens zaczynać? Czy nie jest to tak upierdliwe jak OP z wylotami i czy schowki są faktycznie prostsze do znalezienia. I na jakiej wersji instalować? 1.0004 czy 0006 bo ktoś tu wspominał o problemie z teleportami na 0006. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Pure napisał: Ciekawe... Dawno już nie stalkowałem od czasu OP-2 i zastanawiam się czy się skusić na to. Czy ktoś z obecnie grających mógłby napisać jak się przy tym bawi? Czy jest sens zaczynać? Czy nie jest to tak upierdliwe jak OP z wylotami i czy schowki są faktycznie prostsze do znalezienia. I na jakiej wersji instalować? 1.0004 czy 0006 bo ktoś tu wspominał o problemie z teleportami na 0006. Co prawda daleko nie zaszedłem - jestem bezpośrednio po X18 - ale mogę stwierdzić- jak na razie zero wylotów .Instalowałem na 1.0004- tak dla informacji .W kwestii schowków - bez spiny i akrobatyki - jak na razie. Edytowane 6 Maja 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Warto. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 O wiele mniej sadystyczna w porównaniu do OP-2 co jest wystarczającą rekomendacją. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Chwilkę pograłem i nawet przy moim miernym rosyjskim na poziomie "Sklepy warzywa oraz owoce" dałem radę bez problemu odszukać schowki. Warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Emm... to nie ma spolszczenia? Za co odpowiadają te linijki "pol" w pierwszym poście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Żeby nie było w modzie krzaczków jeżeli instalujesz na pol podstawkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Czego dotyczą te krzaczki? menu głównego czy całej gry? Po rosyjsku to nie dam rady grać, więc pora anulować pobieranie :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Przewodnik/solucja/podpowiedź w formie obrazków z tłumaczeniem, jakby co to potłumaczę. Nowy OpenDocument Dokument tekstowy.doc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 6 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2017 Nie nie nie. W taki sposób to ja nie chce grać ciągle przechodzić z poradnikiem. Zdecydowanie preferuje grę w której trzeba czytać dialogi i się wczuć w to wyobraźnią ;p Odpuszczę w takim razie ten mod, chyba że w przyszłości będzie się komuś chciało spolszczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Hmm... Tak sobie gram, jestem dopiero po podziemiu Agropromu i... jestem całkowicie zaskoczony. Część zadań jest takich samych, ale są poprawione. Dochodzą różnego typu rozwiązania w gameplay, jakich wcześniej nie było. Naprawa broni zmieniła się nieco, wygląd i właściwości niektórych artefaktów, Rozbudowa lokacji (a jestem dopiero na Agro). Można wchodzić do kolektorów ściekowych podnosząc "dekle" studni. Można zajrzeć w wiele miejsc - ale do szukania schowków nie potrzeba zdolności ekwilibrystycznych - wystarczy odrobina wyobraźni. I schowek samego Strzelca... Rozwaliło mnie to. Wchodzę - a tam gołe ściany - z pozoru. KTO CHCE ZAGLĄDA POD SPOILER!!! - JAK NIE CHCESZ PSUĆ SOBIE ZABAWY - ODPUŚĆ. Nic nie ma tylko klasyczny wygląd. Podchodząc do centralnie położonego okratowanego kanału wchodzimy do niego w niskim przysiadzie i dostajemy się do sąsiedniego pomieszczenia. Tam jest plecak i sejf - zawartość godna Striełoka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Musze przyznać że w tej wersji NS schronienie Striełoka faktycznie JEST kryjówką. Trochę trwało nim zorientowałem się, że pomieszczenie znane wszystkim ......jest "przedsionkiem" pomieszczenia własciwego. Jak będą takie dalsze zagwozdki - to tylko sie cieszyć i prosić Kobala ( tu ukłony ) o tłumaczenie . jedyna rzecz jaką do tej pory poprawiłem to configi amunicji. Bo - jak zwykle niestety - moc "terminalna" amunicji jest do dużej pupci. Gra sie co prawda zdecydowanie trudniej , ale chociaż czuję ze bron - jaką by ona nie była - jest śmiertelnie niebezpiecznym narzędziem . Edytowane 7 Maja 2017 przez boberm 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 @Pure - trochę cierpliwości. Jakbyś poczytał dokładnie posty, to byś znalazł dwie ważne informacje. Pierwsza to ta, że w modzie doszło do mocnej zmiany scenariusza, łącznie z usunięciem całych fragmentów jego poprzednika. Tak że, jego tłumaczenie do nowej wersji nie będzie pasowało. Trzeba zrobić nowe. A nawet zrobienie poprawek w tłumaczeniu, to kawał żmudnej, czasochłonnej roboty I druga, ważniejsza od pierwszej, to deklaracja @kobal, autora wszystkich tłumaczeń Solianki i OP2, że i tę wersję da nam w spolszczeniu. Tak, że trzeba cierpliwie poczekać. Ja mimo swobodnego posługiwania się rosyjskim, też czekam. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Czytałem i zdaje sobie sprawę, że to czasochłonna praca dla tłumaczy. Tak jak wspomniałem, odpuszczam moda przynajmniej do czasu ewentualnego spolszczenia, ponieważ nie znam rosyjskiego, a co 5 minut nie chce mi się zaglądać do poradników no bo powiedzmy sobie szczerze co to za fun z gry wtedy. Póki co mam do ogrania jeszcze LA dc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 @Pure I słuszna decyzja z poczekaniem. Solianka, to mod czasochłonny i chyba nie koniec z poprawkami. Oby tylko poszły w dobrą stronę, bo z niej można wykroić dwa-trzy odrębne, ciekawe mody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Witam. Sorry że nie w temacie ale przeglądając nasze forum, nie znalazłem informacji na ten temat (możliwe że źle szukałem). Ale do rzeczy, przeglądając moddb natrafiłem na coś takiego http://www.moddb.com/mods/ns-dmx-dkz02 . Czy jest to luźna kompilacja, czy ma to coś wspólnego z NS 2016? W razie czego, proszę przenieść ten post do stosownego działu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Jest to jakby połączenie dwóch modów z tego co wynika z opisu moda. Nie znam DMX ale to taka jakby rozszerzona solianka, a dodatki które w niej zawarte są piszą w liście niżej. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi ;p Edytowane 7 Maja 2017 przez Pure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Zgadza się jest to mod do pierwszej Solianki z nową wersją nie ma nic wspólnego. Godzinę temu, Chlebczarow napisał: Witam. Sorry że nie w temacie ale przeglądając nasze forum, nie znalazłem informacji na ten temat (możliwe że źle szukałem). Ale do rzeczy, przeglądając moddb natrafiłem na coś takiego http://www.moddb.com/mods/ns-dmx-dkz02 . Czy jest to luźna kompilacja, czy ma to coś wspólnego z NS 2016? W razie czego, proszę przenieść ten post do stosownego działu. Jak nie ma jak jest.Trzeba poszukać od tego jest wyszukiwarka forum. https://stalkerteam.pl/forum/241-dmx-mod-134/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 (edytowane) Po kilku łyzkach miodu - łyżka dziegciu. Przeciwnicy homo sapiens są w tej wersji tak bezdennie głupi, że cała przyjemność z gry "idzie w diabły" . Edit: jestem teraz w Pieczarze - kurna -trzy magazynki w juchociaga? I nadal stoi? I to po podniesieniu mocy obalającej amunicji o prawie 100% ? Chyba twórców "po...ło"!! Edytowane 7 Maja 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 @anatol Nie przypuszczałem(sądząc po dacie umieszczenia na moddb) że to taka staroć. Faktycznie zamiast ułatwić sobie życie i skorzystać z pomocy koleżanki wyszukiwarki to "ręcznie" próbowałem się do czegoś dokopać. Niemniej dzięki za sugestię. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Drążąc temat. Pomimo słabszych ( w porównaniu z OP-2 każdy taki będzie) przeciwników i BTR, które można rozwalić 3 granatami mod mi bardzo się podoba. Są nowe mutanty z nowymi "wnętrznościami" do wycięcia. Mroczny parów jest lokacją wziętą z LA i poprawioną. Jest tam kilka mniejszych jaskiń (można znaleźć ciała z fajną bronią), jest kompleks podziemny kolei połączony z systemem jaskiń (tam szukamy unikalnej broni dla myśliwego). Kwestowe postacie nie siedzą cały czas na przysłowiowej "dupie" ale przemieszczają się. I jak to w stalkerze, penetrowanie niedostępnych miejsc owocuje... (w chałupach bywają ukryte pod wersalkami wejścia do piwnic z towarem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.