Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kamil190
Dzięki, ale już opuściłem na dobre Obrzeża. Na pewno komuś innemu się to przyda.

I sam też mam nowinę odnośnie do tej lokacji.
Udajcie się tam, gdzie ja ( na screenie ). Znajdziemy tan namiot a w nim plecak z notatką pewnego stalkera, który najwidoczniej zgłupiał, sami zobaczycie czemu.
Po krótkiej rozmowie ucieka i.. wpada w anomalie ginąc na miejscu. Obok tego miejsca, gdzie zginął jak ostatnia ciapa znajduje się.. tron ? ołtarz ? sam nie wiem jak to nazwać, ale na nim jest pudełko a w nim interesujący artefakt. Z jego pomocą uda wam się wejść do piwnicy z teleportem, w wiosce gdzie rezydują przemytnicy. Sami zobaczycie co tam jest ;)
 

Spoiler

ss_daniel_10-06-17_15-31-25_(predbannik).jpgss_daniel_10-06-17_15-31-38_(predbannik).jpgss_daniel_10-06-17_15-32-24_(predbannik).jpgss_daniel_10-06-17_15-47-23_(predbannik).jpg

A tymczasem jestem już na Kordonie. Za pierwszym razem udało mi się przejść przez Kurtynę, ciekawe co będzie dalej. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za radą @kondotiera wstawiam Wam dwa screeny i krótką informację na temat karmy w modzie. 

Kulka, o której była mowa wcześniej, wygląda tak: 

Spoiler

kula1.thumb.jpg.f54e2212e816aaa63dfa44fe3659ea11.jpg

Widzicie ją tam w oddali. Jak na razie spotkałem jedną na Kordonie i jedną na Wysypisku. Po złapaniu pojawia się znowu - nie wiem czy po upływie konkretnego czasu, czy dopiero po powrocie na lokację.

Na screenie w prawym górnym rogu widzicie moją reputację.

Po złapaniu kulki słychać śmiech, Żekan zalicza małą "czapę" i karma zmienia się w ten sposób: 

Spoiler

kula2.thumb.jpg.2a708353c8bd50b18277a631d988ff18.jpg

Z neutralnego stałem się nagle dobry :D

Nie wiem jakie konsekwencje i czy w ogóle jakieś ma zbieranie tych kul na dłuższą metę, ale na krótką karma się poprawia, co przekłada się między innymi na zawartość schowków, ilość mutantów itd. Dobra karma = dobry towar, mniej mutantów. Zła - analogicznie.

Wróciłem też na Obrzeża, zrobiłem wszystkie zadania. Przy okazji wziąłem z wioski pozytywkę (lalka zaczęła narzekać) oraz artefakt z przeklętego schowka (należy posłuchać kanału ogólnego w radiostacji - jeśli jej nie macie, to jedna jest na posterunku przy przejściu na Kordon) i ku mojemu zdziwieniu to wystarczyło, by karma zmieniła się na czerwoną. Skutek był taki, że większość schowków strąconych z drzew była pusta, a stada mutantów dostały mnożnik x2. Po powrocie na Kordon i złapaniu kulki wszystko było normalnie, czerwona zmieniła się na zieloną.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem otóż gdy robię zapis gry szybki albo twardy wywala mi grę nie wiem co jest tego przyczyną.Pierwszy raz się z takim problemem spotykam gra pięknie działała aż do dzisiaj w logu nie ma fatal errora dlatego wkleje cały log.

Spoiler

[10/06/17 17:08:42]    * Detected CPU: AuthenticAMD AMD Athlon(tm) II X2 250 Processor, F31/M6/S3
[10/06/17 17:08:42]    * CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2, SSE3
[10/06/17 17:08:42]    
[10/06/17 17:08:42]    Initializing File System...
[10/06/17 17:08:42]    !WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file fsgame.ltx in files list (size = 39)
[10/06/17 17:08:42]    !WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file d:\gry\zolotoy shar\bin\fsgame.ltx in files list (size = 39)
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db0
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db1
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db2
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db3
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db4
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db5
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db6
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db7
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db8
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.db9
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dba
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbb
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbc
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbd
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbe
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbf
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbg
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\gamedata.dbw
[10/06/17 17:08:42]    using fs-ltx fsgame.ltx
[10/06/17 17:08:42]    --found external arch mp_military_2.xdb0
[10/06/17 17:08:42]    CLocatorAPI::ProcessArchive, path = d:\gry\zolotoy shar\mods\mp_military_2.xdb0
[10/06/17 17:08:42]    FS: 37338 files cached, 5216Kb memory used.
[10/06/17 17:08:42]    Init FileSystem 0.986982 sec
[06.10.17 17:08:42.559] 'xrCore' build 6732, Jul 12 2017
[06.10.17 17:08:42.559]
[06.10.17 17:08:42.679] Initializing Engine...
[06.10.17 17:08:42.679] Loading  config for renderer
[06.10.17 17:08:42.679] Executing config-script "user.ltx"...
[06.10.17 17:08:42.679] [d:\gry\zolotoy shar\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
[06.10.17 17:08:42.679] Starting INPUT device...
[06.10.17 17:08:42.699] Loading DLL: xrRender_R1.dll
[06.10.17 17:08:42.699] Loading DLL: xrGame.dll
[06.10.17 17:08:43.269] * [win32]: free[4074708 K], reserved[53872 K], committed[65660 K]
[06.10.17 17:08:43.269] * [ D3D ]: textures[0 K]
[06.10.17 17:08:43.269] * [x-ray]: crt heap[9043 K], process heap[653 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
[06.10.17 17:08:43.269] * [x-ray]: economy: strings[4061 K], smem[0 K]
[06.10.17 17:08:43.269] Executing config-script "d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[06.10.17 17:08:43.269]  cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[06.10.17 17:08:43.269] [d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[06.10.17 17:08:43.269] Executing config-script "user.ltx"...
[06.10.17 17:08:43.279] Executing config-script "d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
[06.10.17 17:08:43.279]  Unknown command:  rs_skeleton_update
[06.10.17 17:08:43.279] [d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[06.10.17 17:08:43.279] Executing config-script "d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[06.10.17 17:08:43.279] [d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[06.10.17 17:08:43.279] [d:\gry\zolotoy shar\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
[06.10.17 17:08:43.279] SOUND: OpenAL: enumerate devices...
[06.10.17 17:08:43.279] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
[06.10.17 17:08:43.319] devices Generic Hardware
[06.10.17 17:08:43.329] SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
[06.10.17 17:08:43.329] SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
[06.10.17 17:08:43.791] SOUND: OpenAL: All available devices:
[06.10.17 17:08:43.791] 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
[06.10.17 17:08:43.791] 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
[06.10.17 17:08:43.791] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
[06.10.17 17:08:43.878] SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
[06.10.17 17:08:43.878] * sound: EAX 2.0 extension: absent
[06.10.17 17:08:43.878] * sound: EAX 2.0 deferred: absent
[06.10.17 17:08:43.878] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
[06.10.17 17:08:43.884] Starting RENDER device...
[06.10.17 17:08:43.903] * GPU [vendor:10DE]-[device:1049]: NVIDIA GeForce GT 620
[06.10.17 17:08:43.903] * GPU driver: 22.21.13.8569
[06.10.17 17:08:44.320] * CREATE: DeviceREF: 1
[06.10.17 17:08:44.320] * Vertex Processor: PURE HARDWARE
[06.10.17 17:08:44.320] *     Texture memory: 2761 M
[06.10.17 17:08:44.320] *          DDI-level: 9.0
[06.10.17 17:08:44.603] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
[06.10.17 17:08:44.605] * GPU vertex cache: unrecognized, 16
[06.10.17 17:08:44.608] * DVB created: 4096K
[06.10.17 17:08:44.608] * DIB created: 512K
[06.10.17 17:08:44.680] count of .thm files=209
[06.10.17 17:08:44.683] load time=54 ms
[06.10.17 17:08:44.683] * distortion: used, dev(30),need(14)
[06.10.17 17:08:44.683] * SSample: 1024x768
[06.10.17 17:08:44.696] * SSample: enabled
[06.10.17 17:08:44.781] Script debugger succesfully restarted.
[06.10.17 17:08:44.847] Starting engine...
[06.10.17 17:08:46.015]  Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\thunder-0-hec.ogg
[06.10.17 17:08:46.034]  Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\thunder-3-hec.ogg
[06.10.17 17:08:46.054]  Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\new_thunder1_hec.ogg
[06.10.17 17:08:46.073]  Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\new_thunder2_hec.ogg
[06.10.17 17:08:46.093]  Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\zolotoy shar\gamedata\sounds\nature\new_thunder3_hec.ogg
[06.10.17 17:08:48.355] Loading DLL: xrGameSpy.dll
[06.10.17 17:08:53.837] * DVB created: 4096K
[06.10.17 17:08:53.837] * DIB created: 512K
[06.10.17 17:08:53.838] * SSample: 1024x768
[06.10.17 17:08:53.847] * SSample: enabled
[06.10.17 17:08:53.847] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
[06.10.17 17:08:53.847] * GPU vertex cache: recognized, 24
[06.10.17 17:08:53.847] *** RESET [289 ms]
[06.10.17 17:08:53.858] "d:\gry\zolotoy shar\bin\xr_3da.exe"
[06.10.17 17:08:53.859] * phase time: 0 ms
[06.10.17 17:08:53.861] * phase cmem: 83108 K
[06.10.17 17:08:53.861] Ładowanie obiektów...
[06.10.17 17:08:53.875] Loading objects...
[06.10.17 17:08:53.875] Loading models...
[06.10.17 17:09:13.969] * [prefetch] time:    20092 ms
[06.10.17 17:09:13.969] * [prefetch] memory:  93067Kb
[06.10.17 17:09:13.971] * phase time: 20110 ms
[06.10.17 17:09:13.979] * phase cmem: 169363 K
[06.10.17 17:09:13.979] ZACZYNAMY...
[06.10.17 17:09:14.050] WARNING: CLocatorAPI::check_for_file not found file d:\gry\zolotoy shar\gamedata\config\mods\m_netpk.ltx in files list (size = 37338)
[06.10.17 17:09:14.054] * phase time: 82 ms
[06.10.17 17:09:14.061] * phase cmem: 164666 K
[06.10.17 17:09:14.061] SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
[06.10.17 17:09:14.062] * phase time: 7 ms
[06.10.17 17:09:14.069] * phase cmem: 164666 K
[06.10.17 17:09:14.069] Wczytywanie zapisanej gry "paweł_quicksave.sav"...
[06.10.17 17:09:14.070] SE_DBG: CALifeSimulatorBase 'alife' ->m_objects = 0x0D516C50
[06.10.17 17:09:14.105] * Loading spawn registry...
[06.10.17 17:09:14.381] * 9020 spawn points are successfully loaded
[06.10.17 17:09:14.381] * Loading objects...
[06.10.17 17:09:14.640] * 14769 objects are successfully loaded
[06.10.17 17:09:14.895] se_stor:read_tail_packet:chunk_key=[task_mgr],chunk_size=[197]:(199)
[06.10.17 17:09:14.895] se_stor:read_tail_packet:chunk_key=[bind_actor],chunk_size=[16]:(18)
[06.10.17 17:09:14.895] se_stor:read_tail_packet:chunk_key=[psy_antenna],chunk_size=[1]:(3)
[06.10.17 17:09:14.896] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[06.10.17 17:09:14.896] se_stor:Load Storehouse: size(1)=[520], keys=[14] :BuildSav=[-1]
[06.10.17 17:09:14.896] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[06.10.17 17:09:14.897] * Game paweł_quicksave is successfully loaded from file 'd:\gry\zolotoy shar\_appdata_\savedgames\paweł_quicksave.sav' (0.836s)
[06.10.17 17:09:14.897] * phase time: 835 ms
[06.10.17 17:09:14.906] * phase cmem: 198788 K
[06.10.17 17:09:14.906] SERWER: Łączenie...
[06.10.17 17:09:15.303] MaxPlayers = 32
[06.10.17 17:09:15.320] * phase time: 423 ms
[06.10.17 17:09:15.332] * phase cmem: 198868 K
[06.10.17 17:09:15.332] KLIENT: Łączenie z localhost...
[06.10.17 17:09:15.333]  Player not found. New player created.
[06.10.17 17:09:15.333] * client : connection accepted - <>
[06.10.17 17:09:15.334] * phase time: 13 ms
[06.10.17 17:09:15.342] * phase cmem: 198892 K
[06.10.17 17:09:15.342] Otwieranie strumienia...
[06.10.17 17:09:15.342] * phase time: 8 ms
[06.10.17 17:09:15.351] * phase cmem: 198892 K
[06.10.17 17:09:15.351] Wczytywanie CFORM...
[06.10.17 17:09:20.939] * phase time: 5596 ms
[06.10.17 17:09:20.949] * phase cmem: 301877 K
[06.10.17 17:09:20.949] Wczytywanie shaderów...
[06.10.17 17:09:21.635] * phase time: 696 ms
[06.10.17 17:09:21.643] * phase cmem: 303720 K
[06.10.17 17:09:21.643] Wczytywanie danych geometrycznych...
[06.10.17 17:09:21.658] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.683] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.714] * [Loading VB] 65484 verts, 2046 Kb
[06.10.17 17:09:21.736] * [Loading VB] 64851 verts, 2026 Kb
[06.10.17 17:09:21.759] * [Loading VB] 18524 verts, 578 Kb
[06.10.17 17:09:21.766] * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.788] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.811] * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.834] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.857] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.880] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.903] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.925] * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.947] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.970] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:21.993] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.016] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.039] * [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.061] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.083] * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.106] * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.129] * [Loading VB] 65427 verts, 2044 Kb
[06.10.17 17:09:22.151] * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.188] * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.219] * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.257] * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.283] * [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.311] * [Loading VB] 30786 verts, 962 Kb
[06.10.17 17:09:22.323] * [Loading VB] 11695 verts, 365 Kb
[06.10.17 17:09:22.327] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.358] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.381] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.403] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.426] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.449] * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.471] * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.494] * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.517] * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.540] * [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
[06.10.17 17:09:22.563] * [Loading IB] 230835 indices, 450 Kb
[06.10.17 17:09:22.582] * phase time: 946 ms
[06.10.17 17:09:22.590] * phase cmem: 304071 K
[06.10.17 17:09:22.590] Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
[06.10.17 17:09:26.852] * phase time: 4270 ms
[06.10.17 17:09:26.861] * phase cmem: 310460 K
[06.10.17 17:09:26.861] Wczytywanie detali...
[06.10.17 17:09:26.897] * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
[06.10.17 17:09:26.897] * [DETAILS] 21106 v(20), 11346 p
[06.10.17 17:09:26.898] * [DETAILS] Batch(61), VB(412K), IB(66K)
[06.10.17 17:09:26.900] * phase time: 47 ms
[06.10.17 17:09:26.909] * phase cmem: 310494 K
[06.10.17 17:09:26.909] Wczytywanie stref i portali...
[06.10.17 17:09:26.910] * Loading HOM: d:\gry\zolotoy shar\gamedata\levels\predbannik\level.hom
[06.10.17 17:09:26.947] * phase time: 47 ms
[06.10.17 17:09:26.956] * phase cmem: 310942 K
[06.10.17 17:09:26.956] Wczytywanie obiektów SI...
[06.10.17 17:09:26.956] - Loading music tracks from 'l04_darkvalley_musics'...
[06.10.17 17:09:26.986] * phase time: 38 ms
[06.10.17 17:09:26.995] * phase cmem: 310987 K
[06.10.17 17:09:26.995] KLIENT: Odradzanie...
[06.10.17 17:09:27.026] - Game configuring : Started
[06.10.17 17:09:27.031] - Game configuring : Finished
[06.10.17 17:09:27.836] * phase time: 850 ms
[06.10.17 17:09:27.846] * phase cmem: 331104 K
[06.10.17 17:09:27.846] Wczytywanie tekstur...
[06.10.17 17:09:34.556] * t-report - base: 1200, 487315 K
[06.10.17 17:09:34.556] * t-report - lmap: 8, 8193 K
[06.10.17 17:09:34.557] * phase time: 6719 ms
[06.10.17 17:09:34.587] * phase cmem: 331104 K
[06.10.17 17:09:34.587] KLIENT: Synchronizacja...
[06.10.17 17:09:34.620] * phase time: 63 ms
[06.10.17 17:09:34.633] * phase cmem: 331104 K
[06.10.17 17:09:34.793] * [win32]: free[2846984 K], reserved[101460 K], committed[1245796 K]
[06.10.17 17:09:34.793] * [ D3D ]: textures[495508 K]
[06.10.17 17:09:34.793] * [x-ray]: crt heap[331100 K], process heap[43754 K], game lua[9394 K], engine lua[189 K], render[0 K]
[06.10.17 17:09:34.793] * [x-ray]: economy: strings[5732 K], smem[18975 K]
[06.10.17 17:09:34.866] * phase time: 309 ms
[06.10.17 17:09:34.876] * phase cmem: 331107 K
[06.10.17 17:09:34.876] Wejście do Zony...
[06.10.17 17:09:35.067] lua_helper:Correct_Max_idLevelVertex:=[1216802]=>[1216806](+4), Map(22)=[predbannik] :<Info!>
[06.10.17 17:09:35.067] bind_stalker:load:size=[13]
[06.10.17 17:09:35.258] * phase time: 380 ms
[06.10.17 17:09:35.268] * phase cmem: 331477 K
[06.10.17 17:09:35.338] * [win32]: free[2844380 K], reserved[99688 K], committed[1250172 K]
[06.10.17 17:09:35.338] * [ D3D ]: textures[496428 K]
[06.10.17 17:09:35.338] * [x-ray]: crt heap[331477 K], process heap[43975 K], game lua[9199 K], engine lua[189 K], render[0 K]
[06.10.17 17:09:35.338] * [x-ray]: economy: strings[5859 K], smem[18975 K]
[06.10.17 17:10:54.386] Scheduler tried to update object predb_kpp_soldier2
[06.10.17 17:10:54.783] * MEMORY USAGE: 376658 K
[06.10.17 17:10:55.612] * ProcessGameEvents, spawn event postponed. Events rest = 4
[06.10.17 17:10:58.762] bind_stalker:save:size=[13]
[06.10.17 17:10:58.763] se_stor:save_storehouse:size=[13/an1]:(>)
[06.10.17 17:10:58.764] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[task_mgr],chunk_size=[197],len=[210]=>[210]
[06.10.17 17:10:58.764] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[bind_actor],chunk_size=[16],len=[31]=>[241]
[06.10.17 17:10:58.764] se_stor:save_storehouse:chunk_name=[psy_antenna],chunk_size=[1],len=[17]=>[258]
[06.10.17 17:10:58.764] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[06.10.17 17:10:58.764] se_stor:Save Storehouse: size(1)=[520], keys=[14] : BuildSav=[-1]
[06.10.17 17:10:58.764] se_stor:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[06.10.17 17:10:59.024] *** break by StackWalk ***
[06.10.17 17:10:59.024] DEBUG CONTEXT DUMP:
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.024]  
[06.10.17 17:10:59.025]  
[06.10.17 17:10:59.025]  
[06.10.17 17:10:59.025] Unhandled exception stack trace:
[06.10.17 17:10:59.025]
[06.10.17 17:10:59.032] 0023:61F594E2 (0x3D7890B8 0x00000525 0x005F497C 0x621AF719) xrGame.dll
[06.10.17 17:10:59.032] 0023:62079708 (0x005F497C 0x005F497C 0x3DE60F10 0x00000523) xrGame.dll
[06.10.17 17:10:59.032] 0023:621AF719 (0x00FF0001 0x776E6F4B 0x6E656A6F 0x1E460074) xrGame.dll, export_classes()
[06.10.17 17:10:59.032] 0023:012F01AE (0x776E6F4B 0x6E656A6F 0x1E460074 0x00010000) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.032] 0023:00FF0001 (0x6E656A6F 0x1E460074 0x00010000 0x00010000) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.032] 0023:776E6F4B (0x1E460074 0x00010000 0x00010000 0x00010000) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:6E656A6F (0x00010000 0x00010000 0x00010000 0x01000000) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:1E460074 (0x00010000 0x00010000 0x01000000 0x1B000000) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:00010000 (0x00010000 0x01000000 0x1B000000 0x00000000) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:00010000 (0x01000000 0x1B000000 0x00000000 0x00000007) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:00010000 (0x1B000000 0x00000000 0x00000007 0x00000012) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:01000000 (0x00000000 0x00000007 0x00000012 0x00001300) XR_3DA.exe
[06.10.17 17:10:59.033] 0023:1B000000 (0x00000007 0x00000012 0x00001300 0x00140000) XR_3DA.exe

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża Wczytałem wcześniejszy zapis i działa. Dobrze że robię często zapisy to dużo nie straciłem muszę przeszukać tylko wioskę na obrzeżach.Na pochwałę zasługuję @Mnieciu od niego się nauczyłem aby robić więcej zapisów wcześniej robiłem tylko szybkie i 2 twarde a teraz robię 20 twardych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No... to oznacza, że masz złamaną kość :D Torba lekarska, sen? Coś pewnie na to pomaga, mnie się jeszcze nie przytrafiło.

A przy okazji dwie sprawy: jak dobrać się do lampy? Mam PDA, notatkę ze schowka, ale chyba coś mnie zamroczyło, bo nie umiem tego poprawnie zrobić.

I druga sprawa: UFO. Kilka stron wcześniej @kondotier napisał co i jak, ale nie wiem jakie jest to właściwe miejsce. Stoję na hałdzie już kilka godzin, od antyradów zacząłem świecić, a zielonych ludzików jak nie było, tak nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża Chodzi ci o lampę na obrzeżach? Jak tak to idziesz do remizy i wbijasz na dach bloku po drewnianej drabinie i tam jest teleport a jak go nie będzie to poszukaj w okolicy takich białych świetlików one wskażą drogę.

Jak przejdę za nasyp kolejowy na kordonie będzie możliwość powrotu do wioski czy lepiej zrobić schowek za nasypem ewentualnie na wysypisku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża.Lampę śmierci najłatwiej podjąć używając F5. Inna droga, to bieg do niej po rurze i szybkie F (masakra, ale da się zrobić). Nie miałem arta do teleportacji więc biegałem, nie potrafię powiedzieć ile razy.

Jeśli wszystko wykonałeś, jak trzeba i masz aparat, a marsjanie nie przylatują, czeka cię cofka o kilka zapisów, miałem tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@gawron W pierwszej rozgrywce miałem "jajca" z majorem. Na tej rozgrywce Owrach jest cały, ale naczelnik na Obrzeżach się zbugował tak, że nie wyświetlał mi się w ogóle dialog, tylko czarny ekran i powrót do gry. Wczytywałem chyba z dziesięć razy, ale za każdym kolejnym leciało coraz więcej mięcha w stronę ekranu... Także wykluczam cofkę o kilka zapisów, bo mam już serdecznie dość. Najwyżej tego zadania nie zrobię. Co prawda nie wiem w którym dokładnie miejscu trzeba stać (tam, gdzie ten martwy nieszczęśnik?), testowałem wszystkie hałdy i różne dziwne kąty patrzenia w stronę hangaru, ale nic nie ma. Być może robię coś źle.

Ale Żekan widział już UFO - na samym początku gry przeleciało bardzo szybko nad posterunkiem :)

Co do lampy - zaraz przetestuję teleportację, bo jakieś arty z Obrzeży mam. Ale sądziłem, że jest jakiś konkretny sposób, gwarantujący bezpieczne podejście. Bo bez tego to 3 mignięcia i jestem sztywny.

Edycja: udało się! Tak lampa, jak i spodek :clappingyellow:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża.Rozumiem twoją irytację i rozumiem, że chcesz wykonać wszystkie zadania, mam takie samo podejście. Mogę tylko przytoczyć z grubsza odpowiedź autora modyfikacji na podobne problemy userów z AMK: Ludzie, czemu macie takie idiotyczne podejście, jak nie możesz wykonać jakiegoś zadania pobocznego, daj sobie z nim spokój, jest ich wszystkich blisko 150, więc chyba wystarczy, fabuła i tak pójdzie dalej. Muszę przyznać, że nie tylko ja byłem zdziwiony i zaskoczony taką odpowiedzią.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.