mkk7 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 (edytowane) Trochę więcej wolnego czasu i mod ukończony. W drugiej części sporo biegania po lokacjach, kilka ciekawych zadań i wyzwania snajperskie na CAEZ 1, wszystkie z ciekawości zrobione. Szturm na Jubileuszowy nie taki straszny, wyrwałem do przodu i wytłukłem drani, braciszek z paniami obsadzili miejsce przy windzie i można było spokojnie zająć się czyszczeniem pięter w drodze na dach. Ostatni łotrzyk-pseudonaukowiec twierdzi że jest naszym ojcem (sadysta robił doświadczenia na własnych dzieciach i w szale zabija własną żonę, a naszą matkę), ale na dobre w końcu mu to nie wyszło. W końcówce biegając po Prypeci (dobrze zrobiona lokacja, wschodnia i zachodnia Prypeć połączone w jedną, tak jak Limańsk i Rudy Las) uważamy do kogo strzelamy, niektórzy stalkerzy traktują nas jako wrogów (w końcu jesteśmy bandytą). Ostatnie spotkanie po szturmie (brak aktywnych zadań, pozostał jeden schowek do zebrania w Ciemnej Dolinie). Klawa wyleczona i arty dla ludzi-pijawek dostarczone, może z ciekawości przebiegnę się na Jupiter żeby sprawdzić czy Leśnik faktycznie im pomógł. Mod osobiście polecam, chociaż druga część może się wydawać trochę mniej atrakcyjna, z uwagi na bieganie po lokacjach tam i z powrotem. Edytowane 9 Kwietnia 2018 przez mkk7 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Jak ja załatwiłem misję z Jubileuszowym - polazłem przed misją "pozwiedzałem" kompleks Jubileuszowego, zostawiłem 1 najmusa, podlazłem do brata i jego gwiazdy i zostało mi tylko na wyższych pietrach 5 do załatwienia, łącznie z dziadygą. Nie obawiałem się o brata i jego gwiazdę bo dopiero na 4 piętrze była robota do wykonania. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Drugą część trylogii też należy rozegrać, choćby dla bardzo niekonwencjonalnych rozwiązań z wykonywaniem zadań. Ani wcześniej, ani później nikt już takich rozwiązań nie zastosował. A są bardzo logiczne. A bez niej, to jak obiad z zupą i deserem, bez dania głównego. Jednak trzeba wykonywać wszystkie zadania, łącznie z poszukiwaniem figurek. Bez nich mod, jak zupa bez soli. Nasi tłumacze bardzo się starają i już niedługo ujrzy światło dzienne spolszczenie do Więzi czasów. Robić miejsce na dysku . 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 20 godzin temu, kondotier napisał: Nasi tłumacze bardzo się starają i już niedługo ujrzy światło dzienne spolszczenie do Więzi czasów No, trochę zejdzie, bo dialogów w modzie sporo. Teleport bo Baru - Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Sprawdziłem Jupiter i Leśnik dotrzymał słowa . Wszyscy wyleczeni z mutacji. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 No nie, jeden z tych gości - makdm - główny programista i twórca questów, albo Механик - scenariusz i questy, ma bez wątpienia zacięcie literackie Strasznie "przegadany" ten mod. O ile podczas gry wielkiego problemu nie będzie, to z tłumaczeniem roboty sporo. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolQ Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Hey, chciałbym zacząć tą serię od początku. Mógłbym prosić o link do Stalker COP Punkt odniesienia, gdyż nie mogę znaleźć żadnych linków na Waszym forum (używałem szukajki), a w zagranicznych istnieje to głównie jako recenzja, albo videorecenzja. Dzięki i sory za offtop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 16 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2018 @LolQ - Pod tym adresem w spojlerze Linki do pobrania masz wszystko. Ma nasz tytuł Czas Rozliczeń a nie Punkt Odniesienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolson12 Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Witam Bardzo Serdecznie . Chciałbym się dowiedzieć czy już jest spolszczenie ,czy trzeba jeszcze czekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Tłumaczenie trwa i jeszcze potrwa. W tym modzie jest olbrzymia ilość tekstu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Dużo biegania, jak w każdym innym modzie. Ale już nie trzeba z CEA2 wracać na Kordon i gnać spowrotem. Teleportów pod dostatkiem w każdą potrzebną stronę. Całkowita zmiana fabuły i przynależności frakcyjnej GG wymaga pewnych wyjaśnień. A może być tak, że gracze nie zdobędą się na grę w poprzednie części - choć to zły pomysł - to przynajmniej dostaną wyjaśnienie, co się stało. A przecież informacje o dobrych schowkach, trzeba było jakoś ukryć. Tak że te "przydługawe" opowieści mają swoje uzasadnienie. A przy okazji rada. Jak w nagrodę proponują nam kasę albo schowek, to bierzmy go. I poszukajmy w czasie takiej przebieżki z lokacji na lokację. Będzie nagroda za trud. O wyborze opcji zależnie od koloru już pisałem. Mamy prawo wyboru. Finał ten sam ale rozwiązana różne. Albo takie sobie, albo bardzo ciekawe i wymagające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 A ja lubie jak dialogi są rozbudowane o ile są sensowne i ciekawe. Jak jest jakaś historia to i głupia misja przyniesienia jakiegoś arta lepiej wygląda. No chyba, że przegieli i zrobili po trzy strony opisu do każdej pierdoły Jak czasem w modach rozmowa wygląda w stylu. - Przynieś mi artefakt Meduza. Zapłacę 500 rubli. - Dobra. Potem przynosimy art i: - Przyniosłem Meduze. - Ok. Łap kase. Koniec. To nie wygląda to za ciekawie Już wolę troche poczytać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Dam Wam przedsmak tego co Was czeka. Chodzi o hełm chroniący przed psi-promieniowaniem. - Witaj, Fantom. Mam do ciebie sprawę. Potrzebny mi specjalny hełm, chroniący przed psi-promieniowaniem. Słyszałem, że masz taki. Sprzedasz? - Nie, nie sprzedam. Mogę jednak zamienić na potrzebny mi drobiazg. Słuchaj uważnie. Istnieje artefakt "Pięść Piekła". Nazwano go tak, bo wygląda jak plątanina żmij, tylko ognistych. Stalkerska legenda mówi, że zawiera w sobie wiele tajemnic. Już dawno chciałem go zdobyć. Być może będę w stanie zrozumieć coś z jego właściwości. Nie ma właściwości ochronnych, a raczej na odwrót. Człowiekowi może wyrządzić wielkie szkody. I nie tylko człowiekowi, ale i każdej żyjącej istocie. Chciałbym to zrozumieć i wykorzystać artefakt do wzmocnienia naszej broni. Ale to długi proces. - Zejdź na ziemię, bo się rozmarzyłeś, i lepiej skup się na opowiadaniu legendy... - Jeszcze nie skończyłem, a ty mi przerywasz... - Jeżeli bym ci nie przerwał, to słuchał bym twoich wywodów do jutra. Przejdź do sedna. - Kto to wie, czy to legenda czy prawda. Prawdopodobnie, to prawda... Dziadek tu jeden był, po awarii na CEA nie wyjechał ze wszystkimi w dniach ewakuacji, ale pozostał w swojej piwnicy. Kiedy wszyscy zostali usunięci i nie pozostało nikogo innego, wyszedł na powierzchnię i nadal mieszkał w swoim domu, tutaj, w Kopaczi. Ale po emisji zaczęły tworzyć się anomalie, a całe gospodarstwo spaliło się prawie do szczętu. Sam widziałem, że teraz są tam "Spalacze" i silna radiacja. Został dziadek bez dachu nad głową i poszedł wędrować po Zonie. Odbudować dom nie mógł, bo Świadomość-Z i Agenci zajęli okolice Jupitera i nie dawali dziadkowi spokojnie pracować. Miał tylko strzelbę myśliwską, a sam wiesz, że przeciw takim wrogom, to jak noworoczna petarda. Lecz miłość dziadka do swojego rodzinnego domu była tak silna, że przerodziła się w srogą nienawiść do wrogów. Stało się jego włóczęgostwo celem samym w sobie. Cel zaś był taki, by zemścić się na wrogach za zburzony dach nad głową. Każdy, kto go widział, uciekał przed nim, jak przed plagą. Oczy płonęły mu srogą nienawiścią i bez przerwy mamrotał: "Spalicie się w piekle. Piekło was pochłonie. Piekło... Piekło".... Wszyscy między sobą nazywali go "Kłębek Piekła". Potem dziadek coś znalazł i wrócił tutaj. Wyobraź sobie, że jednym strzałem ze swojej strzelby rozwalił bionika. Wszyscy byli strasznie zaskoczeni i zdziwieni. Mówili, że "Kłębek Piekła" stał się "Pięścią Piekła". - Fajna nazwa. Chcesz, bym poszukał tego dziadka? Prawdopodobnie zmarł dawno temu. - Oczywiście, że zmarł. Tylko nie ze starości, a od anomalii. Tak był zaślepiony nienawiścią do swoich wrogów, że śledząc ich, nie uważał, potknął się i wpadł prosto na styk dwóch różnych anomalii. Jeden z naszych obserwował to z daleka przez lornetkę. I widział, jak zginął staruszek. Najpierw co podrzuciło, a potem rozerwało. Rzucił się nasz człowiek w to miejsce i widzi, że nawet ubranie z dziadka nie zostało. Chciał stalker strzelbę zabrać, a ona jak szkło, rozleciała się na kawałeczki. A ten dziwny artefakt z pół godziny wisiał w powietrzu i płynnie opadł pod ziemię. Potem jeszcze i inni stalkerzy opowiadali, że widzieli czasem dziwny artefakt, do kłębka ognistych węży podobny. W tym samym miejscu. Chciałbym cię prosić, byś zdobył ten artefakt. A rozrzucę mózgami, by zużytkować mu. Z tym artem będziemy mogli wzmocnić nasza broń. Znalezienie "Pięści Piekła" leży też w twoim interesie. Nagrodą będzie specjalny hełm chroniący przed psi-promieniowaniem. - Gdzie mam szukać miejsca śmierci dziadka i tego artefaktu? I dlaczego ten stalker sam nie zabrał artefaktu z anomalii? - Nie wiem, gdzie zginął dziadek. Stalker, który obserwował śmierć dziadka, też wkrótce zginął. W chwili śmierci dziadka powinnościowcy siedzieli mu na ogonie, i głównie o tym myślał. A ten artefakt można zabrać tylko Welesem, a stalker miał tylko Niedźwiedzia. I tajemnicę położenia tej anomalnej strefy zabrał ze sobą do grobu... Trzeba ruszyć głową. Jeżeli dziadka zerwało na kawałki, to w jakiej anomalnej strefie trzeba szukać artu? Dobrze. Wybacz, że tłumaczę ci jak nowicjuszowi... Chcesz dostać hełm, rusz głową i go znajdź. A nie, to do widzenia. - Dobra, nie złość się. Poszukam tego artefaktu w wolnej chwili. Tym bardziej, że hełm jest mi bardzo potrzebny. No, tyle trzeba przeczytać, by dostać zadanie, po wykonaniu którego dostaniemy hełm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Przysłowia mądrością narodów - kto pyta, nie błądzi! Część mojego postu z 02.04.2018: " ... ja po pijaku się tak nie rozwlekam jak oni tu dialogi mają, gadane mieli jak po czaju i ten klimat "mrocznych tajemnic" niczym rozmowa z kobietą - ... domyśl się." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Mod ogólnie nie jest zły, a nawet może się podobać. Fakt, niektóre dialogi są trochę przydługawe, ale inne zalety rekompensują to z nawiązką. Trochę mnie poniosło z tym krytykowaniem po kilkugodzinnym tłumaczeniu Kto zagra, z pewnością nie będzie żałował. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Też twierdzę, że mod na pewno wart zainteresowania się nim. Graczom nie zawsze trafią się te przydługawe opowiastki, bo są nawet po trzy opcje do wyboru rozwiązania zadań. Tłumacz z konieczności poznaje wszystkie, a tester musi we wszystkie zagrać. Stąd może wystąpić przesyt. Gracz ma natomiast pełen wybór. Ja z ciekawości kilkukrotnie po wczytaniu zapisu, wybierałem za każdym razem inną możliwość. I miałem inną grę, na innej lokacji, z innymi wydarzeniami, ale prowadzącą do tego samego finału. "Pośpieszni" mogą grać na zielonych opcjach, a kto chce mieć więcej gry, niech wybiera inne kolory, albo robi tak jak ja. Dalsza gra z rozgrywki najkorzystniejszej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Spolszczenie moda dobiegło końca. Pojawi się w 1 poście po dodaniu do Pobieralni. Zaczęliśmy testy z @mkk7, ale doszliśmy do wniosku, że nie damy rady przejść wszystkich wątków fabuły. W zależności od podjętej decyzji fabuła się zmienia. Musiało by być więcej testerów i wspólnie korygować grę. Dlatego, gdyby kiedyś ktoś zagrał i znalazł jakieś błędy, nieścisłości czy cokolwiek co wymaga zmiany, proszę o wstawienie screena. Poprawię. Oczywiście, wszyscy wstawiający błędy zostaną uznani za testerów i odpowiednio nagrodzeni. Spolszczenie było testowane na Repacku, ale sądzę, że na Zewie Prypeci 1.6.0.2 PL + mod też nie będzie problemu. 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 No to pobieram i jeszcze może dziś zdążę trochę pograć @smox Odpaliłem moda na polskiej podstawce. Uzupełniłem trochę proces instalacji. Moje są te dopiski na żółto. @gawron Dobrze by było jakbyś zerknął czy to tak ma teraz wyglądać. Jeśli nie to edytujcie odpowiednio. Instalacja na polską platformę. 1. Instalacja licencjonowanej gry COP 1.6.0.2 2. Instalacja AtmosFear 3 (wymagane). UWAGA! Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur. 3. Kopia folderów gamedata i bin moda do głównego katalogu gry ze zgodą na zamianę (pamiętamy o kopii zapasowej naszego "bin"). 4. Do głównego folderu gry wrzucamy wypakowany Fix 1 i potem Fix 2 (lub też patch kumulatywny zawierający oba naraz) 5. Configs/text - usuwamy folder pol, kopia rus z przemianowaniem na pol. 6. Do gamedata/configs wrzucamy - localization.ltx 7. Przy próbie odpalenia mod wita nas wylotem: Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle) [error]Function : FileDownload [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp [error]Line : 169 [error]Description : can't open file : [error]Arguments : f:\gry 5\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm 8. Z gamedata/textures/act/Murants usuwamy 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli do - асе13_werewolf_eye_bump). Wrzucamy: fixa. 9. Wrzucamy do głównego folderu gry wypakowaną gamedata spolszczenia. 10. Możemy grać. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 14 godzin temu, tom3kb napisał: Dobrze by było jakbyś zerknął #1 edytowany. 14 godzin temu, smox napisał: sądzę, że na Zewie Prypeci 1.6.0.2 PL + mod też nie będzie problemu. Wszystko działa, jednak polecałbym repacka, na którym testowane było spolszczenie. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 @mkk7, pobierz sobie oficjalne spolszczenie. By nie zaśmiecać tego tematu, proszę błędy wstawiać tutaj - https://stalkerteam.pl/topic/11180-błędy-spolszczenia-czas-sojuszu-więź-czasów/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 @smox rozumiem że dodałeś już jakieś poprawki do oficjalnej polonizacji moda ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Panowie i Panie tłumacze jak zawsze wspaniała robota. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 Godzinę temu, mkk7 napisał: @smox rozumiem że dodałeś już jakieś poprawki do oficjalnej polonizacji moda ? Tak. Pograłem trochę i poprawiłem to, co mi wpadło w oko. Jak widać nie wszystko wypatrzyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Killer Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 odrazu przy Ładowaniu gry doznaje tego: Spoiler Expression : fatal error Function : CInifile::r_section File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp Line : 502 Description : <no expression> Arguments : Can't open section 'telekinez_zone'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 @Szeregowy Killer, nieprawidłowa instalacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.