Skocz do zawartości

Czas Sojuszu - Więź czasów (III część serii)


Rekomendowane odpowiedzi

Trochę więcej wolnego czasu i mod ukończony.

W drugiej części sporo biegania po lokacjach, kilka ciekawych zadań i wyzwania snajperskie na CAEZ 1, wszystkie z ciekawości zrobione. Szturm na Jubileuszowy nie taki straszny, wyrwałem do przodu i wytłukłem drani, braciszek z paniami obsadzili miejsce przy windzie i można było spokojnie zająć się czyszczeniem pięter w drodze na dach. Ostatni łotrzyk-pseudonaukowiec  twierdzi że jest naszym ojcem (sadysta robił doświadczenia na własnych dzieciach i w szale zabija własną żonę, a naszą matkę), ale na dobre w końcu mu to nie wyszło. 

W końcówce biegając po Prypeci (dobrze zrobiona lokacja, wschodnia i zachodnia Prypeć połączone w jedną, tak jak Limańsk i Rudy Las) uważamy do kogo strzelamy, niektórzy stalkerzy traktują nas jako wrogów (w końcu jesteśmy bandytą). 

ss_mkk7_04-07-18_20-31-37_(pripyat).thumb.jpg.813c5fbe8bc779f9401489cd6d772372.jpg ss_mkk7_04-07-18_20-25-53_(pripyat).thumb.jpg.9cb0ef1cc0f068b43a463721e8a6af55.jpg

Ostatnie spotkanie po szturmie (brak aktywnych zadań, pozostał jeden schowek do zebrania w Ciemnej Dolinie).

ss_mkk7_04-07-18_20-27-23_(pripyat).thumb.jpg.771a160f2f4a0126a5d4dec5d2001ec0.jpg

Klawa wyleczona i arty dla ludzi-pijawek dostarczone, może z ciekawości przebiegnę się na Jupiter żeby sprawdzić czy Leśnik faktycznie im pomógł.

ss_mkk7_04-04-18_17-20-02_(jupiter).thumb.jpg.3d99595545835de9afc5900b6c8f2f12.jpg

Mod osobiście polecam, chociaż druga część może się wydawać trochę mniej atrakcyjna, z uwagi na bieganie po lokacjach tam  i z powrotem.

Edytowane przez mkk7
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja załatwiłem misję z Jubileuszowym - polazłem przed misją "pozwiedzałem" kompleks Jubileuszowego, zostawiłem 1 najmusa, podlazłem do brata i jego gwiazdy i zostało mi tylko na wyższych pietrach 5 do załatwienia, łącznie z dziadygą.

Nie obawiałem się o brata i jego gwiazdę bo dopiero na 4 piętrze była robota do wykonania.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drugą część trylogii też należy rozegrać, choćby dla bardzo niekonwencjonalnych rozwiązań z wykonywaniem zadań. Ani wcześniej, ani później nikt już takich rozwiązań nie zastosował. A są bardzo logiczne. A bez niej, to jak obiad z zupą i deserem, bez dania głównego. Jednak trzeba wykonywać wszystkie zadania, łącznie z poszukiwaniem figurek. Bez nich mod, jak zupa bez soli.

Nasi tłumacze bardzo się starają i już niedługo ujrzy światło dzienne spolszczenie do Więzi czasów. Robić miejsce na dysku :020: .

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo biegania, jak w każdym innym modzie. Ale już nie trzeba z CEA2 wracać na Kordon i gnać spowrotem. Teleportów pod dostatkiem w każdą potrzebną stronę.

Całkowita zmiana fabuły i przynależności frakcyjnej GG wymaga pewnych wyjaśnień. A może być tak, że gracze nie zdobędą się na grę w poprzednie części - choć to zły pomysł - to przynajmniej dostaną wyjaśnienie, co się stało. A przecież informacje o dobrych schowkach, trzeba było jakoś ukryć. Tak że te "przydługawe" opowieści mają swoje uzasadnienie. 

A przy okazji rada. Jak w nagrodę proponują nam kasę albo schowek, to bierzmy go. I poszukajmy w czasie takiej przebieżki z lokacji na lokację. Będzie nagroda za trud.

O wyborze opcji zależnie od koloru już pisałem. Mamy prawo wyboru. Finał ten sam ale rozwiązana różne. Albo takie sobie, albo bardzo ciekawe i wymagające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja lubie jak dialogi są rozbudowane o ile są sensowne i ciekawe. Jak jest jakaś historia to i głupia misja przyniesienia jakiegoś arta lepiej wygląda. No chyba, że przegieli i zrobili po trzy strony opisu do każdej pierdoły :)

Jak czasem w modach rozmowa wygląda w stylu.

- Przynieś mi artefakt Meduza. Zapłacę 500 rubli.

- Dobra.

Potem przynosimy art i:

- Przyniosłem Meduze.

- Ok. Łap kase.

Koniec.

To nie wygląda to za ciekawie :) Już wolę troche poczytać. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dam Wam przedsmak tego co Was czeka. Chodzi o hełm chroniący przed psi-promieniowaniem.

- Witaj, Fantom. Mam do ciebie sprawę. Potrzebny mi specjalny hełm, chroniący przed psi-promieniowaniem. Słyszałem, że masz taki. Sprzedasz?

- Nie, nie sprzedam. Mogę jednak zamienić na potrzebny mi drobiazg. Słuchaj uważnie. Istnieje artefakt "Pięść Piekła". Nazwano go tak, bo wygląda jak plątanina żmij, tylko ognistych. Stalkerska legenda mówi, że zawiera w sobie wiele tajemnic. Już dawno chciałem go zdobyć. Być może będę w stanie zrozumieć coś z jego właściwości. Nie ma właściwości ochronnych, a raczej na odwrót. Człowiekowi może wyrządzić wielkie szkody. I nie tylko człowiekowi, ale i każdej żyjącej istocie. Chciałbym to zrozumieć i wykorzystać artefakt do wzmocnienia naszej broni. Ale to długi proces.

- Zejdź na ziemię, bo się rozmarzyłeś, i lepiej skup się na opowiadaniu legendy...

- Jeszcze nie skończyłem, a ty mi przerywasz...

- Jeżeli bym ci nie przerwał, to słuchał bym twoich wywodów do jutra. Przejdź do sedna.

- Kto to wie, czy to legenda czy prawda. Prawdopodobnie, to prawda... Dziadek tu jeden był, po awarii na CEA nie wyjechał ze wszystkimi w dniach ewakuacji, ale pozostał w swojej piwnicy. Kiedy wszyscy zostali usunięci i nie pozostało nikogo innego, wyszedł na powierzchnię i nadal mieszkał w swoim domu, tutaj, w Kopaczi. Ale po emisji zaczęły tworzyć się anomalie, a całe gospodarstwo spaliło się prawie do szczętu. Sam widziałem, że teraz są tam "Spalacze" i silna radiacja. Został dziadek bez dachu nad głową i poszedł wędrować po Zonie. Odbudować dom nie mógł, bo Świadomość-Z i Agenci zajęli okolice Jupitera i nie dawali dziadkowi spokojnie pracować. Miał tylko strzelbę myśliwską, a sam wiesz, że przeciw takim wrogom, to jak noworoczna petarda.
        Lecz miłość dziadka do swojego rodzinnego domu była tak silna, że przerodziła się w srogą nienawiść do wrogów. Stało się jego włóczęgostwo celem samym w sobie. Cel zaś był taki, by zemścić się na wrogach za zburzony dach nad głową. Każdy, kto go widział, uciekał przed nim, jak przed plagą.
        Oczy płonęły mu srogą nienawiścią i bez przerwy mamrotał: "Spalicie się w piekle. Piekło was pochłonie. Piekło... Piekło".... Wszyscy między sobą nazywali go "Kłębek Piekła". Potem dziadek coś znalazł i wrócił tutaj. Wyobraź sobie, że jednym strzałem ze swojej strzelby rozwalił bionika.
        Wszyscy byli strasznie zaskoczeni i zdziwieni. Mówili, że "Kłębek Piekła" stał się "Pięścią Piekła".

- Fajna nazwa. Chcesz, bym poszukał tego dziadka? Prawdopodobnie zmarł dawno temu.

- Oczywiście, że zmarł. Tylko nie ze starości, a od anomalii. Tak był zaślepiony nienawiścią do swoich wrogów, że śledząc ich, nie uważał, potknął się i wpadł prosto na styk dwóch różnych anomalii. Jeden z naszych obserwował to z daleka przez lornetkę. I widział, jak zginął staruszek.
        Najpierw co podrzuciło, a potem rozerwało. Rzucił się nasz człowiek w to miejsce i widzi, że nawet ubranie z dziadka nie zostało. Chciał stalker strzelbę zabrać, a ona jak szkło, rozleciała się na kawałeczki. A ten dziwny artefakt z pół godziny wisiał w powietrzu i płynnie opadł pod ziemię. Potem jeszcze i inni stalkerzy opowiadali, że widzieli czasem dziwny artefakt, do kłębka ognistych węży podobny. W tym samym miejscu. Chciałbym cię prosić, byś zdobył ten artefakt. A rozrzucę mózgami, by zużytkować mu. Z tym artem będziemy mogli wzmocnić nasza broń.
        Znalezienie "Pięści Piekła" leży też w twoim interesie. Nagrodą będzie specjalny hełm chroniący przed psi-promieniowaniem.

- Gdzie mam szukać miejsca śmierci dziadka i tego artefaktu? I dlaczego ten stalker sam nie zabrał artefaktu z anomalii?

- Nie wiem, gdzie zginął dziadek. Stalker, który obserwował śmierć dziadka, też wkrótce zginął. W chwili śmierci dziadka powinnościowcy siedzieli mu na ogonie, i głównie o tym myślał. A ten artefakt można zabrać tylko Welesem, a stalker miał tylko Niedźwiedzia. I tajemnicę położenia tej anomalnej strefy zabrał ze sobą do grobu... Trzeba ruszyć głową. Jeżeli dziadka zerwało na kawałki, to w jakiej anomalnej strefie trzeba szukać artu? Dobrze. Wybacz, że tłumaczę ci jak nowicjuszowi... Chcesz dostać hełm, rusz głową i go znajdź. A nie, to do widzenia.

- Dobra, nie złość się. Poszukam tego artefaktu w wolnej chwili. Tym bardziej, że hełm jest mi bardzo potrzebny.

No, tyle trzeba przeczytać, by dostać zadanie, po wykonaniu którego dostaniemy hełm:037:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przysłowia mądrością narodów - kto pyta, nie błądzi! ;) :D

Część mojego postu z 02.04.2018: " ... ja po pijaku się tak nie rozwlekam jak oni tu dialogi mają, gadane mieli jak po czaju i ten klimat "mrocznych tajemnic" niczym rozmowa z kobietą -  ... domyśl się."

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też twierdzę, że mod na pewno wart zainteresowania się nim. Graczom nie zawsze trafią się te przydługawe opowiastki, bo są nawet po trzy opcje do wyboru rozwiązania zadań.

Tłumacz z konieczności poznaje wszystkie, a tester musi we wszystkie zagrać. Stąd może wystąpić przesyt. Gracz ma natomiast pełen wybór.

Ja z ciekawości kilkukrotnie po wczytaniu zapisu, wybierałem za każdym razem inną możliwość. I miałem inną grę, na innej lokacji, z innymi wydarzeniami, ale prowadzącą do tego samego finału.

"Pośpieszni" mogą grać na zielonych opcjach, a kto chce mieć więcej gry, niech wybiera inne kolory, albo robi tak jak ja. Dalsza gra z rozgrywki najkorzystniejszej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Spolszczenie moda dobiegło końca. Pojawi się w 1 poście po dodaniu do Pobieralni.

Zaczęliśmy testy z @mkk7, ale doszliśmy do wniosku, że nie damy rady przejść wszystkich wątków fabuły. W zależności od podjętej decyzji fabuła się zmienia. Musiało by być więcej testerów i wspólnie korygować grę. Dlatego, gdyby kiedyś ktoś zagrał i znalazł jakieś błędy, nieścisłości czy cokolwiek co wymaga zmiany, proszę o wstawienie screena. Poprawię. Oczywiście, wszyscy wstawiający błędy zostaną uznani za testerów i odpowiednio nagrodzeni.

Spolszczenie było testowane na Repacku, ale sądzę, że na Zewie Prypeci 1.6.0.2 PL + mod też nie będzie problemu.

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to pobieram i jeszcze może dziś zdążę trochę pograć :)

 

@smox

Odpaliłem moda na polskiej podstawce. Uzupełniłem trochę proces instalacji. Moje są te dopiski na żółto. @gawron Dobrze by było jakbyś zerknął czy to tak ma teraz wyglądać. Jeśli nie to edytujcie odpowiednio.

Instalacja na polską platformę.

1. Instalacja licencjonowanej gry COP 1.6.0.2
2. Instalacja AtmosFear 3 (wymagane).

    UWAGA! Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur.
3. Kopia folderów gamedata i bin moda do głównego katalogu gry ze zgodą na zamianę (pamiętamy o kopii zapasowej naszego "bin").

4. Do głównego folderu gry wrzucamy wypakowany Fix 1 i potem Fix 2 (lub też patch kumulatywny zawierający oba naraz)
5. Configs/text - usuwamy folder pol, kopia rus z przemianowaniem na pol.
6. Do gamedata/configs wrzucamy - localization.ltx
7. Przy próbie odpalenia mod wita nas wylotem:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : f:\gry 5\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm

8. Z gamedata/textures/act/Murants usuwamy 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli  do - асе13_werewolf_eye_bump). Wrzucamy: fixa.

9. Wrzucamy do głównego folderu gry wypakowaną gamedata spolszczenia.

10. Możemy grać.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, tom3kb napisał:

Dobrze by było jakbyś zerknął

#1 edytowany.

14 godzin temu, smox napisał:

 sądzę, że na Zewie Prypeci 1.6.0.2 PL + mod też nie będzie problemu.

Wszystko działa, jednak polecałbym repacka, na którym testowane było spolszczenie.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odrazu przy Ładowaniu gry doznaje tego:

Spoiler

Expression    : fatal error
Function      : CInifile::r_section
File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
Line          : 502
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't open section 'telekinez_zone'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.