Anton Gorodecki Opublikowano 24 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 Platforma: OGSR Engine Autor: exDeMODER i inniPlanowana data premiery: Nieznana SFZ Project jest modyfikacją fabularną powstającą na platformie Cienia Czarnobyla z odnowionym silnikiem od ekipy OGSE. Autorem moda są twórcy Legend Returns. Fabuła zagna nas nie tylko na znane dobrze lokacje, ale też pozwoli zwiedzić kilka nowych. Fabuła: W Zonie miała miejsce Trzecia Wielka Emisja. Tak jak poprzednie, i ta nie była wypadkiem. Według informacji pochodzących od uczonych z Jantaru Świadomość-Z została zniszczona i instalacja pozostała poza kontrolą. Emisje były częstsze, ale miały mniejszą siłę. Ta ostatnia zmieniła jednak definitywnie całą Strefę - mutantów jest teraz więcej, ludzi za to jeszcze mniej. Wiele osób zginęło podczas samego kataklizmu. Sacharow wysyła grupę najemników, która ma wyjaśnić, co tak naprawdę wydarzyło się pod Sarkofagiem. Grupa dociera na miejsce, jednak kontakt z nią się urywa. Emisje ustają. Sacharowa jednak nadal coś niepokoi... Profesor podejrzewa najgorsze... Tymczasem do Zony wraca Lewsza - były doświadczony stalker i zarazem stary przyjaciel Sacharowa. "Sacharow poprosił mnie o pomoc w śledztwie. Zgodziłem się, gdyż nudno jest siedzieć ciągle w jednym miejscu. Dlaczego nie miałbym pomóc staremu znajomemu? Ludzie jednak prawdę gadają, mówiąc, że Zona ot tak po prostu nie wypuszcza człowieka. Wracam." Rozgrywka: Spoiler exDeMODER: Sam gameplay Stalkera pozostał bez zmian. Jednak: W fabule jest już wiele momentów, w których używane są różnego rodzaju elementy interaktywne, czy to notatki w GUI, czy PDA itd. Rozszerzono nieco PDA protagonisty, który teraz może osobiście komunikować się w stalkerskiej sieci. Nawet ta funkcja odgrywa ważną rolę w fabule. Mod posiada system osiągnięć. Załóżmy, na przykład na jednej lokacji ukryte są pewne rzeczy (nie są wybitnie dobrze schowane i można je stosunkowo łatwo odnaleźć, ale jednak trzeba. Owe przedmioty również posiadają swoją własną „historię”) i jeśli znajdziesz je wszystkie, wtedy protagonista otrzyma osiągnięcie. To tylko jeden z przykładów. Uważny gracz eksplorujący lokacje pod kątem różnego rodzaju użyteczności i interaktywności zawsze zdobędzie swoje osiągnięcie. Ograniczony system zapisów. Brak quicksave'ów. Postępy można zapisywać tylko w bezpiecznych punktach w pobliżu grających gramofonów/radia. Ponadto w zadaniach fabularnych dostępne są automatyczne zapisy. Jak dotąd, oto, co mamy pod względem rozgrywki. Lokacje: Spoiler W tej chwili autorzy dysponują nieco okrojonym zestawem lokacji z Cienia Czarnobyla (wszystkie naziemne z wyjątkiem laboratoriów), ale jest też kilka nowych: Wioska (Wioska z AMK2, którą pojawiła się w modyfikacji Ocalały: Ucieczka z Zony). Fabryka metalurgiczna (gotowe Zakłady przemysłowe w Rostoku autorstwa РСФСР). Martwe miasto (lokacja z niewydanego projektu "Загнанный". Stacja podmiejska (nowa lokacja autorstwa FL!NT). Zapomniane ziemie (przeprojektowana arena z Cienia Czarnobyla autorstwa РСФСР). Jest to ostatni pakiet lokacji, kolejne nie będą aktualizowane. Grafika: Spoiler Zwykły zestaw silnika OGSR w wersji dla CCz + autorskie graficzne poprawki w post procesie. Szum, winietowanie, kilka map tonalnych, zaktualizowane odbicia i inne drobiazgi. Screeny: Spoiler Filmy: Spoiler Trailer: Odgłosy otoczenia: Autorzy i podziękowania: Spoiler Skład zespołu: exDeMODER - "jajcarz". Operator_Nanami - paczka broni i projekt poziomów. mmccxvii - silnik i skrypty. TheShmuga, Бот Николай, Dezodar, Operator_Larsen - testerzy i po prostu dobrzy ludzie. exDeMODER: Chcę również podziękować takim osobom jak: Charlie Carious (dzięki za interfejsy), Proffesor_Saharov, Lecktor, Ikarus7, theysani, Zhora Cementov, VeNoMMaNs (za pomoc przy broni), Hozar_2002 (za pomoc przy grafice), Sir Lancevrot. Podziękowania dla Silent Hill i Resident Evil za inspirację. W modzie wykorzystano prace innych modderów i autorów: Graff46, lvg_brest, OGSM, Dead Autumn 2, Autumn Aurora 2, Daniel James (kompozycje gitarowe), AMK2, OGSE/OGSR, xrMPE, NLC7, Ghost-2142, den1s, RayTwitty, @LVutner, CyberHottab, KRodinn, Freedy Sanchez (kilka ścieżek muzycznych)… Źródła: 13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkk7 Opublikowano 25 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Jak fabuła będzie tak samo dobra jak grafika na screenach to mod zapowiada się nieźle . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 11 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2018 Twórcy modyfikacji pracują aktualnie nad fabularną częścią rozgrywki w Dolinie Mroku: Spoiler 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Maja 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2018 Twórcy ukończyli fabularną część moda na nowej lokacji - Fabryce Metalurgicznej, bardziej znanej jako build'owski Rostok od modera RFSSR. Lokacja oraz jej wypełnienie elementami rozgrywki bardzo dobrze współgra z ogólną atmosferą całego projektu. Poniżej kilka zrzutów ekranu oraz krótkie wideo: Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 25 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Września 2018 Trochę nowych informacji o modzie. Fabuła jest gotowa w 35%, choć ma ona być liniowa modderzy starają się zrobić dużo różnorodnych zadań. Jedną z nowości ma być znana z moda DMX funkcja pisania wiadomości do sieci stalkerów (tam praktycznie niewykorzystywana do niczego), autorzy planują wykorzystać ją do stworzenia serii questów, które będziemy mogli wykonać korzystając z tego stalkerskiego komunikatora, będziemy szukać zleceń wśród stalkerów i handlarzy. Choć mod oparty jest graficznie na OGSE to ma być on mocno zmodyfikowany. Na koniec trochę nowych screenów i filmik z Agropromu. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 14 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 14.01.2019: http://synthira.ru/load/s_t_a_l_k_e_r/ten_chernobylja_mody/sfz_project/19-1-0-3890 Data wyjścia moda: autor napisał, że postara się wydać/ukończyć moda do końca 2019 roku. Szykuje się trzeci wielki wyrzut, były stalker który jako najmus walczył z korporacją/ami na tzw. wielkiej ziemi i poznał tamtą część piekła na ziemi. Na kwit od Sacharowa wyrusza do centrum strefy by: 1/ odszukać ekspedycje lub to co z niej zostało 2/ poznać tajemnicę 3 wyrzutu i centrum zony 3/ zapomnieć o koszmarze wojny, kasa i najważniejsze - odszukać cel w życiu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 23 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Aktualizacja informacji z 31.12.2018: Kończenie linii fabularnej dziejącej się na lokacji "Wieś". Kilka zrzutów ekranu: Spoiler Przerabiane są wszystkie modele broni. Zrzuty ekranu prezentujące AK-74 i RPK-16: Spoiler Aktualizacja informacji z 02.02.2019: Modyfikacja przeszła na nowy silnik OGSR. Dało to możliwość realizacji większej ilości funkcji zarówno dla fabuły, jak i grafiki. Na ten moment finalizowane są najnowszych funkcje i cechy samego OGSR. Autorzy powoli zaczynają poruszać się w nowym silniku: podłączają post-efekty, takie jak Lens Ghost (poświata bijąca od źródeł światła z efektem szumu i winietowania) oraz efekty typu Flare. Odnośnie funkcji fabularnych: realizowany jest system "ograniczonego zapisywania", bez szybkich zapisów. Zapisać stan rozgrywki będzie można jedynie w "bezpiecznych miejscach" obok grających magnetofonów/radiów. Oczywiście plus automatyczne zapisy w trakcie zadań fabularnych. Spoiler Trzy jak dotąd nieopublikowane u nas fragmenty rozgrywki z moda: Źródło informacji: ap-pro.ru 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 I kolejne obrazki z moda. Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Zapowiada się kolejny świetny mod,tylko dlaczego znów jeienny 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desolate Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 W dniu 1.04.2019 o 13:04, FeRu napisał: Zapowiada się kolejny świetny mod,tylko dlaczego znów jeienny Bo zdaniem wielu osób taki klimat najbardziej pasuje do Zony... i w pełni się z tym zgadzam Mod zapowiada się na prawdę zacnie, szczególnie grafika i paczka broni - widzę nawet model AK-74 z EFT 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 2 godziny temu, Nuclear Messiah napisał: Bo zdaniem wielu osób taki klimat najbardziej pasuje do Zony... i w pełni się z tym zgadzam A ja powiem szczerze, że o ile nie mam osobiście nic przeciwko robieniu moda w klimatach jesieni... to już mnie tego typu produkcje szczerze mówiąc nieco nudzą Nie wiem, może to po prostu efekt filmu Stalker, ale osobiście preferuję zielone klimaty: lato, wiosna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 (edytowane) Ja też nie mam nić przeciwko jesieni w Zonie, po prostu tych modów jest najwięcej i praktycznie co jeden nowy to takze jesień. Owszem jesień ze względu na to,że przyroda umiera pasuje do opuszczonej strefy,jednak mnie o wiele bardziej się podoba zarośnięta letnia florą,która idealnie kontrastuje z niszczejącymi zabudowaniami,maszynami i pojazdami. Dlatego wygląd Lost Alphy jest dla mnie ideałem (niestety tylko wygląd) i więcej takich modów chciałbym w klimacie wiosny,lata lub późnego lata/wczesnej jesieni. U mnie w wiosce,jest taki mini klimat opuszczonej i niszczejącej strefy. Stary budynek hydroforni od kilkudziesięciu lat stoi opuszczony i niszczeje,a porastajaca go w około roślinność latem daje świetne wrażenie kontrastu i tego jak natura wchłania to miejsce, natomiast jesienią to tylko przygnębiająca ruina ze sterczącymi patykami i gałęziami wokół. Edytowane 4 Kwietnia 2019 przez FeRu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Desolate Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 47 minut temu, FeRu napisał: Dlatego wygląd Lost Alphy jest dla mnie ideałem (niestety tylko wygląd) i więcej takich modów chciałbym w klimacie wiosny,lata lub późnego lata/wczesnej jesieni. A ja z kolei pobrałem addona na jesień... Co gracz to inne gusta Lubię jesień pewnie przez to że za każdym razem gdy jechałem do prawdziwej Zony wybierałem październik\listopad jako termin wyprawy i po prostu nie wyobrażam sobie Strefy latem (dlatego że ilość liści jest tak przytłaczająca że nic nie można znaleźć). Odbija się to także na moim zwiedzaniu "wirtualnej" Zony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 49 minut temu, FeRu napisał: Dlatego wygląd Lost Alphy jest dla mnie ideałem (niestety tylko wygląd) Wiem, wiem, off topic , ale jeśli tylko wygląd LA jest dla ciebie ideałem, to dobre wieści mam: część zespołu odpowiedzialnego za LADC tworzy wersję 1.5 moda. Jest to co prawda bardziej nieoficjalna wersja, ale zapowiada się nieźle. Generalnie wszystko ma być usprawnione i zrobione lepiej: część wizualna, gameplay, działanie - w tym wsparcie wielu rdzeni.... Z tego co mi powiedział LV - generalnie ma to być LA marzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Nowości 18.04.2019 z: https://ap-pro.ru/news/sfz_project_svezhie_podrobnosti/2019-04-18-1083 Spoiler Появились новые подробности с полей разработки модификации «SFZ PROJECT», которая создается на платформе «OGSR». Сюжет модификации поведает нам историю бывалого сталкера, который ушел из ЧЗО, но после пережитого уже на Большой Земле ужаса решил вернуться назад. Заказ профессора Сахарова побудил его возобновить свою деятельность сталкера. В Зоне произошел третий большой выброс, который был гораздо сильнее предшествующих. Его масштабы были настолько велики, что Чернобыльская Зона расширила свои границы. Ученые, посланные к Саркофагу, так и не вернулись. Профессор за крупную плату попросил главного героя провести расследование. Но его мотивы гораздо больше, чем простая жажда наживы. На данный момент разработчиками сделан упор на сюжет. Планируется в первую очередь закончить именно реализацию сценария. Уже почти готова первая часть повествования с четырьмя эпизодами. Всего же в игре будет 4 условных главы, которые будут поделены на эпизоды. Второстепенные квесты тоже не были забыты и дорабатываются наряду с основным сюжетом. Геймплей продолжает расширяться силой разработчиков наравне с историей. В игру уже вводятся элементы взаимодействия с GUI-интерфейсами, как например - ноутбук, записки или ПДА. Кроме этого, автор подчеркивает, что на одной из локаций игроку будет предоставлен интересный и уникальный геймплей, которого еще не было в других сталкерских модах. Главный герой будет волен сам себе. Никаких квестов, или квестовых персонажей не будет – игрок сам будет исследовать уровень на наличие заметок, которые он будет записывать к себе в личный дневник. Сюжетная цель будет одна, но ее достижение лежит путем подробного исследования уровня. Упор также делается и на атмосферу. Активно добавляются новые эмбиенты. Примечательно, что в игре появятся и собственные авторские композиции. При разработке модмейкер оглядывается на любимую игру «Resident Evil», поэтому в модификации появится несколько похожих элементов. Готовность проекта оценивается в 30%. Никаких предварительных сроков или дат релиза автором не названо. Nowe szczegóły dot. moda SFZ project tworzonego na OGSR. Stalker miał dość ale wrócił do strefy coby tyrać dla zgreda jajogłowego - Sacharowa - a Sacharow ma dla niego robotę po 3 wielkim wyrzucie. Strefa poszerzyła swój obszar, naukowcy wysłani na badania nie wrócili, sacharow kopsa spory hajs dla Stalkera. Gra ma mieć 4 etapy, - w rozgrywce pomocne laptopy, notatki, PDA. Ponadto autor podkreśla, że w jednym z miejsc gracz otrzyma interesującą i unikalną rozgrywkę, która nie była jeszcze dostępna w innych modach stalkerów. Główny bohater będzie wolny od liniowej fabuły. Nie będzie kwestów ani pochodnych od nich postaci kwestowych - gracz sam zbada poziom pod kątem obecności notatek, które napisze do swojego osobistego pamiętnika. Cel modaci będzie jeden - masz dojść/rozwiązać zadanie/a - jak to zrobisz zależy od ciebie. Autor wzoruje się na Resident Evil (ale tym z psx nie z filmów), mod gotowy na 30%. Autor nie podał żadnej daty, jak zrobi to będzie. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 18 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2019 Nowe obrazki: Twórca moda SFZ Projekt podkopsał nowe pięć obrazków. Prace nad modem nie idą teraz tak szybko, ale wdrożenie pakietu broni już się kończy. Trwają prace nad modelami, nad grafiką i pogodą. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 4 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Kilka nowych obrazków z moda. Spoiler Ps. Jak komuś podoba się taki wygląd huda to coś podobnego można sobie ustawić w launcherze Lost Alpha DC, zakładka mods, wybieramy kanał BestNitcky i szukamy Minimalist Mod. Mod tylko na monitory panoramiczne, a wygląda wtedy tak: Spoiler Od razu mówię, że nie testowałem. Ale mi się wygląd podoba. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 4 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Bardzo ciekawie wygląda całość. Jeśłi by ktoś potrzebował to mogę zadać kilka pytań do autora, jeśli dla kogoś jakieś kwestie nie są jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2019 Raport na ap-pro.ru: Cytat Co zostało dodane ostatnio: - Pragnienie. Co prawda, nie jest to taka unikalna funkcja, ale że jest w samym OGSR - dlaczego nie zaadaptować. - Inercja broni. Sami wiecie. Ala SWM. - W grafice bardzo dużo zmian. Na przykład kaskadowe cienie z ZP, promienie światła stąd także, nowy bloom, nowy DOF, nowe krople od deszczu na ekranie. Dużo dodatkowych efektów (niektóre z nich autor ogłosił wcześniej) wyniósł w oddzielne menu dla bardziej wygodnego zarządzania nimi bezpośrednio w grze. Na przykład, aby zrobić ładny zrzut ekranu, trzeba po prostu wybrać potrzebne efekty i właściwie zrobić screena. A i grać z nimi także można (nawet mile widziane). - Pojawią się (już się pojawiły) w modzie także walki z bossami (podziękowania dla RayTwitty za skrypt z wyświetlaniem paska zdrowia). Nie łatwo "postać około dwóch metrów i strzelać w mutanta, póki on nie jest zabity", jest za to bardziej rozrywkowo. Na przykład, w finale planuje się zrobić jedną z niezapomnianych walk z bossem. - Zakończona została fabularna linia na Agropromie całkowicie razem z pobocznymi misjami. Następny jest Jantar i Dzicz. A stamtąd do nowych lokacji jest niedaleko. - Kontynuacja tworzenia własnych ścieżek dźwiękowych do moda dla innych miłośników. Cóż fajnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2019 Kilka obrazków żeby pokazać nowy wygląd nieba zaczerpnięty z gry Wiedźmin 3. Obrazki nie przedstawiają jeszcze efektu końcowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Nieduży update od exDeMODER (30.11.2019): Cytat W skrócie: 1) Chciałem przygotować trailer, ale się rozmyśliłem. Musiałbym pokazywać to, co było już pokazane lub to, czego nie chciało się spoilerować. Dlatego też, na razie pracuję nad fabułą, a tam też nagram piękny filmik. 2) Zespół został uzupełniony przez jeszcze jednego człowieka, który naprawił dużo problemów w silniku i dodał trochę małych, ale fajnych ficzerów. Jest nieduża demonstracja, tak więc bez filmiku was nie zostawiam. 3) Paczka broni jest gotowa. Który raz? Piąty, ale tym razem z efektami, cała broń jest gotowa, zostały małe poprawki. 4) Fabularnie nie ma żadnych postępów oprócz trzech dialogów na Jantarze... Kiedyś ta jesień zakończy się... Porcja screenów: Spoiler Wideożart: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2020 Kilka nowych obrazków z moda. Autor pochwalił się, że praktycznie zakończył prace nad lokacją Jantar, musi zrobić jeszcze jakiegoś questa i uzupełnić lokację o różne szczegóły odnośnie zadań z fabuły. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 29 Czerwca 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2020 Rozpoczęto prace nad przeprojektowaniem starych lokalizacji z CCz. Wszystkie nie zostaną zmienione, tylko te, które trzeba zmienić na potrzeby scenariusza. Poniżej zmodyfikowany (niedokończony oczywiście) Agroprom: Spoiler Poniżej po jednym zrzucie ekranu z wszystkich nowych terytoriów: Spoiler Rostok Okolice wsi Martwe Miasto Generatory Laboratorium X-8 Zapomniane Ziemie Dworzec podmiejski Autorzy pracują nad projektem, ale sami przyznają, że jego zakończenie może być odległe (rok lub dwa). 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 16 Września 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Września 2020 Praca nad lokacjami trwa. INB Agroprom jest całkowicie gotowy i skompilowany na maksymalnych ustawieniach. Dolina Mroku również (pozostały jeszcze błędy i niedociągnięcia). Spoiler 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2020 Twórca często widział narzekania na system zapisywania gry w SFZ. Twórca nie przywróci starego sposobu zapisywania gry ?. Uważa, że taki system bardzo pozytywnie wpływa na "atmosferę", jeśli można się tak wyrazić. Jednakże chce zrobić alternatywny sposób zapisu gry. Coś na poziomie Kingdome Come: Deliverance z zapisującym schnappsem. Pomysł jest taki: zrobić z różnych zasobów lub oryginalnych przedmiotów specjalną rzecz (tautologia...), która będzie zapisywać stan gry (oczywiście, jeśli nie będzie w pobliżu wrogów). Na ap-pro.ru pojawiła się ankieta w tej sprawie... W najbliższe dni autor postara się poradować niedużą wideodemonstracją. Jako bonus - zdjęcie z SDK nowego Baru: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.