malakas Opublikowano 27 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dobra, ale skąd wiadomo że wyczyściła i dlaczego piszą że Szrama ją zniszczył, jeżeli tego w modzie nie ma...Zniszczył przynajmniej ja to tak rozumiem.. .Co do wykorzystania strzykawki OK, choć i bez jej użycia objaw zamroczenia mija sam bardzo szybko i bez spania...pozostaje dialog, jest nieścisły.Gdzie jest napisane, że Ci Najemnicy mieli nas zabić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 (edytowane) Idąc przez Limańsk, wszedłem tylko do jednej piwnicy, z prawej strony fontanny.Ale można też do tej drugiej, z lewej strony. Trzeba drzwi otworzyć " z kopa". Ale to sprawdziłem dopiero wracając i zadanie na piwnicę nie zaliczone. Może wcześniej coś tam było.Czyli bez wejścia do tej piwnicy idąc do CEA, też można moda skończyć. A sprawa strzykawki. Pamiętając, że serum od Immama działa przy psi uderzeniu, kiedy mnie dopadło mówiąc z Prowodyrem, chciałem zobaczyć jaki będzie skutek, gdy zamiast zastrzyku golnę kielicha. Wypiłem więc butelkę i uzyskałem prawidłowy efekt. Poszedłem dalej aż do końca. Na elektrowni chciałem sprawdzić, jak teraz zadziała ta odtrutka, ale jej w plecaku nie było. Mod wódkę potraktował jak strzykawkę z odtrutką.Może inaczej by było, gdybym puknął Immama, jak radził Prowodyr. I zadanie bym miał wtedy zaliczone. Edytowane 27 Września 2013 przez kondotier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andre Woz Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dobra, ale skąd wiadomo że wyczyściła i dlaczego piszą że Szrama ją zniszczył, jeżeli tego w modzie nie ma...Zniszczył przynajmniej ja to tak rozumiem.. .Co do wykorzystania strzykawki OK, ale dialog jest nieścisły.Gdzie pisze że Ci Najemnicy mieli nas zabić ?WitamGdy wszedłem do piwnicy coś wybuchło aż mi się czerwono w oczach zrobiło, drzwi do drugiego pomieszczenia były uchylone i widać było jakieś instalacje.Nad wejściem do piwnicy na piętrze w rupieciach znalazłem PDA z informacją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 27 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 PDA mówisz @AndreWoz...więc chyba o to chodzi z tym ..szukaj nad piwnicą. Cofnę grę z ciekawości i zobaczę czy mam to PDA... .//Instalacje są widoczne jednak nigdy nie ma do nich dostępu.///@Andre Woz maszmiałeś zaliczone zadanie z Piwnicą ?///PDA było na miejscu tylko na szafce i nie widać...oto treść info...Bankowo to info jest od Imama i pasuje to do dialogu stalkera z tunelu...To czego szukasz nie jest w piwnicy ale nad nią... . Jednak czy zabierając to PDA i rozmawiając z Imamem zadanie Piwnica się zalicza ?...nie chce mi się powtarzać jeszcze raz by to sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Wracam do sprawy strzykawki. Wróciłem do podziemi Prypeci, przed rozmowę z Immamem. I małe zdziwienie. Strzykawki w plecaku nie miałem. Więc savy do tyłu. I okazało się, że ostatni raz strzykawkę z serum miałem przed zeskokiem do dziury w podłodze, w drugiej części szpitala ( ta z helikopterem). W trzeciej części, zaraz po zeskoku już jej nie było. Widocznie sama "teleportowała się" do Immama. Stąd sytuacja że od psioniki wybawiła mnie flaszka, bo choćbym chciał, serum bym nie użył. Jeszcze ktoś miał brak tej strzykawki przy rozmowie z Prowodyrem, lub wcześniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Posterunek na Kordonie (bo tak w pierwszej kolejności raczej błędnie wskazuje opis w PDA po rozmowie z naukowcem w C. Lesie) już pacyfikowałem 10 razy by znaleźć medykamenty..nic z tego nie wyszło.Zostawiłem ten temat i poszedłem do Limańska.A tu patrzyłeś ? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Szczerze mówiąc nie, przeszukałem budynki i cały ogrodzony teren z tyłu, ale tam nie zaglądałem. Moda skończyłem wczoraj, ale cofnę i sprawdzę czy był tam ten zestaw.//W moim nowym PDA znalazło się ogółem 93 wpisy. Niewykonane są...Zadanie z medykantami ..to 3 wpisy.Tajna piwnicaPoległPoległ------------------------------------------------------------Edit...Ponieważ w freeplay postanowiłem oddać karabin Gaussa zainteresowanym, poszedłem po drodze na Kordon i znalazłem ten zestaw medyczny w miejscu które wskazał @apg2312.Czekał tam cierpliwie. Doktor wziął swoje cenne zabawki i zadanie się zaliczyło.//Mam 95 wpisów w PDA. Pozostałe zadania niezaliczone (kolor biały) to ...Tajna PiwnicaZginął CelnyZginął MakuchPierwsze to raczej nie da się naprawić w freeplay, ale o co chodzi w dwóch pozostałych ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Na Kordonie nie mam dźwięku. Tylko ja?Czy ów błąd został już naprawiony? Jeśli nie to mogę napisać jak to naprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 28 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Myślę że problem nie jest duży ...po przejściu do Kordonu wystarczy przesunąć suwak głośności w menu gry i sprawa załatwiona.//Jeżeli jest jakaś opcja by usunąć błąd na stałe to oczywiście zapodaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 28 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Otwieramy plik ui_main_menu.script Szukamy sekcji:local sound_volume_eff,sound_volume_music = 0Zmieniamy na:local sound_volume_eff,sound_volume_music = 100I gotowe :) 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Patch Final do spolszczenia - http://www.sendspace.pl/file/e38e603ec670d0ada022968Dodałem też do 1 postu.Dziękuję za zgłaszanie błędów. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawnyokgora Opublikowano 30 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Mam problem. Ale pomijając tamto mam poważniejszy problem, otóż w tej bazie samotników stalker o ksywie Wasian ? coś na W, cały czas wchodzi w anomalię elektryczną na drugim piętrze budynku. Problemu by nie było, ale zawsze gdy ginie pojawia mi się wpis w tym nowym PDA o jego śmierci, jest to jakaś ważna postać ? Mieliście podobny problem ? Za nic nie wiem co zrobić, aby ten typ nie właził w tą anomalię. Jako że powtarzam mod : przy pierwszej wizycie na Aropromie po dwa pda od zabitych najemników zaszedłem od razu, bo potem nie rozmawia , do Wieni. Zlecił mi zadanie na odnalezienie TT-33 w podziemiach agro przy zwłokach powinności . Trochę fabuły mi zostało aby zejść do podziemia Agro i sprawdzenia czy to zadanie jest wykonywalne http://sv068.sendspace.pl/cache/img/2013/09/30/c2/b37f4beaa27720445714433.1100x1100.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 30 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Przy pierwszej wizycie warto porozmawiać z nim o zdobywaniu artefaktów. Problem z zadaniem na TT jest taki, że nawet biorąc je przy pierwszej wizycie nie można wejść do podziemi. Przy kolejnych wizytach Wienia ginie często w anomalii i ot cała historia... dwa wpisy na czerwono w pda. Ja tego zadania nie zrobiłem...gostek wlazł w pułapkę i amen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 No i koniec moda. Zostało mi w nowym PDA jedno niezaliczone zadaniePewnie trzeba by obalić flaszkę ku pamięci, tylko gdzie i z kim ??? Co dziwne, po powrocie z CEA (już we freeplayu) w momencie gdy wszedłem na MW ukazał się komunikat, że Kieł nie żyje. A w PDA wyskoczył nowy wpis : No i z tym zadaniem nie mam najmniejszego pojęcia, jak i z której strony je ugryźć... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Kieł nie żyje ..raczej nie dasz rady. Wpis pojawiał się u mnie wówczas gdy zaraz po rozmowie z Klem na MW wychodzi on na podwórko i ginie w strzelaninie z Szabrownikami. Tam można było wgrać zapis jeszcze raz i jeżeli Kieł przeżył to wpisu niema. Jeżeli było to dużo później to może być to samo co z innymi zgonami NPC...info o ich śmierci, a na MW dlatego że Kieł tam został i chodzi od wioski pijawek do domków gdzie z nim gadałeś.//Zginął Celny i jeszcze jedno podobne też miałem białe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) Witajcie Panowie. Mam problem już przy pierwszym zadaniu z podstawki. Poleciałem na bagna do wieży pod którą stał zombie i trupy dzików. Po odstrzeleniu delikwenta i wejściu na wieże powinna nastapic emisja i sru do bazy CN. Stoję więc sobie i czekam ,dni w zonie mijają a ja stoje i czekam, emisji niet. Wszystkie zadania nowego wątku na bagnach i Agropromie wykonane, wcześniejsze save wczytane i dalej nic. Czyżby znów od początku? Edytowane 2 Października 2013 przez walec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 2 Października 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Szukaj w temacie...@kondotier miał identyczny problem....http://stalkerteam.pl/topic/5942-hardwarmod-v32-full/?p=63942 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) Szukaj w temacie...@kondotier miał identyczny problem....http://stalkerteam.pl/topic/5942-hardwarmod-v32-full/?p=63942O widac niedokładnie przeczytałem temat . Dzięki i sorry. Edit: Problem rozwiązany za pomocą postu @kondotier. Następny problem. Po rozmowie z Lebiediewem i wykończeniu Attasze podchodzę do przewodnika i po końcowym "ok" w dialogu ciagle stoi w miejscu. Nie ma możliwości wyjścia z bazy. Coś chyba wcześniej poknociłem... Edytowane 3 Października 2013 przez malakas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Nowy fix usuwający wykryte błędy z dnia 02.10.2013 r https://disk.yandex.ru/public/?hash=j1sxrAkbk0JHaAt2P/AgCb3Jwk6D%2BaGstI6lho/Xc7w%3D&locale=ru, więcej na stronie http://ap-pro.ru/forum/37-2661-1 . Nowa gra nie potrzebna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Na stronie macierzystej moda jest takie ostrzeżenie:При начале НИ не спешим обрывать стартовый ролик! Игра может криво создаться.Tłumaczenie:" Rozpoczynając nową grę, nie należy śpieszyć się z wyłączeniem wstępnych filmików. Mod może się źle uruchomić." Przypuszczam, że dotyczy to " -nointro", przy nowej grze. Po jej uruchomieniu i zapisaniu, -nointro będzie możną dodać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walec Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 (edytowane) Nowy fix usuwający wykryte błędy z dnia 02.10.2013 r https://disk.yandex.ru/public/?hash=j1sxrAkbk0JHaAt2P/AgCb3Jwk6D%2BaGstI6lho/Xc7w%3D&locale=ru, więcej na stronie http://ap-pro.ru/forum/37-2661-1 . Nowa gra nie potrzebna.Fix ingeruje w spolszczenie- ja nową grę zaczynałem.Stalker który mówi nam o broni przy łóżku jest "krzaczasty" ale dialogi ma normalnie. Rzeźnik też jest skrzaczony i niektóre dialogi jego też -dalej nie grałem bo reinstal moda i nowa gra bez w/w nointro. Ciekawostka cziterska: przy zadaniu dla bandziora Jogi na Wysypisku sprzedajemy mu dokumenty, po pacyfikacji składu obszukujemy trupa -wszystkie dokumenty zabieramy i znów możemy je sprzedać np. Historykowi na bazie Czystego Nieba :yes: Kolejny problem i zaraz rozwiązanie:Jeśli podążacie za Kłem do Doliny Mroku może się zdażyć, że przechodząc z Wysypiska do DM Wolnosciowiec, a dokładnie dowódca posterunku zacznie do nas walić. Zadanie "Porozmawiaj z dowódcą..." jest od tej strony wtedy nie do przejścia.Rozwiazaniem jest wejście do DM przez Stary Posterunek (ja zrobiłem od razu zadanie zlecone przez Muraszkę), i podejście pod posterunek "od tyłu". Skrypt zaskoczy i fabuła rusza. Edytowane 16 Października 2013 przez walec 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Mam problem z tym modem. Po przystąpieniu do Stalkerów, gdy przybywam na bazę czystego nieba część npc do mnie strzela jak doktor, historyk, susłow, lebiediew i inne kluczowe npc prują do mnie ile wlezie. Dodam, że część npc czystego nieba siedzi sobie przy ognisku jakby nic się nie działo i mam ich na zielono. Co jest? jak nie przystapię do Stalkerów to ci npc co do mnie strzelają są na zółto, mimo że są we frakcji czyste niebo więc powinni być na zielono. Dodam, że poza bazą czystego nieba nikt do mnie nie strzela i są na zielono. Podejrzewam, że autor moda dodał jakąś frakcję w bazie CN i jest ona wrogo nastawiona do stalkerów, ale czemu nazywa się też czyste niebo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Część NPC będzie wroga. Resztę już Ci opisałem - wiesz jak. Jeżeli zmiany w game_relation.ltx nie pomogą podasz mi zapis i się zobaczy :yes: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Dalej mam ten problem co wyżej, więc jak ktoś wie jak sobie z tym poradzić to proszę o info :) Cichy mimo wielkich chęci nie dał rady mi pomóc :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 19 Października 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 @kfiatTrudno będzie mi udzielić fachowej pomocy - ponieważ nie mam plików moda. Jest jednak kilka ogólnych sposobów na poprawę reputacji. Sprawdź najpierw jaką frakcję mają strzelające do Ciebie postacie. Odszukaj plik game_relations.ltx [/gamedata/configs/creatures], znajdź frakcję której członkowie są wrogo nastawieni (być może autor dodał nową frakcję). Tutaj masz poradnik (link) - co prawda do Shoc, jednakże nazwy frakcji powinny się zgadzać. Gdy już ustalisz nazwę - znajdź plik odpowiadający za zadania. W C-sky głównym plikiem jest task_manager.ltx - z podziałem na zadania dla poszczególnych lokacji - tj.#include "tm_sim.ltx"#include "tm_marsh.ltx"#include "tm_escape.ltx"#include "tm_garbadge.ltx"#include "tm_darkvalley.ltx"#include "tm_agroprom.ltx"#include "tm_agroprom_underground.ltx"#include "tm_yantar.ltx"#include "tm_military.ltx"#include "tm_red_forest.ltx"#include "tm_limansk.ltx"#include "tm_hospital.ltx"#include "tm_stancia_2.ltx"#include "tm_upgrades.ltx"W przykładzie - w pliku zadań na bagnach: tm_marsh.ltx [gamedataconfigsmisc] mamy zadanie na przyniesienie 3 granatów RDG5 - w sekcji [mar_bring_item_1] :[mar_bring_item_1]auto_name = falsetype = bring_itemtask_type = additionalname = st_bring_item_1_nametext = st_bring_item_1_texttarget_cond = {~20} trueprior = 2faction = cskyrequested_items = grenade_rgd5,grenade_rgd5,grenade_rgd5community_relation_delta_complete = 100reward_money = {~50} 1000, {~50} 1500, 500auto_faction = trueZadanie oczywiście jest realizowane dla frakcji Czyste Niebo [parametr: faction = csky].Za reputację odpowiada wpis:community_relation_delta_complete = 100Spróbuj zmienić wartość na np. 3000 czylicommunity_relation_delta_complete = 3000Tym samym za wykonanie zadania otrzymasz wysoką reputację dla frakcji C-Sky.Takie zadania są generowane poza terenem bazy - więc istnieje szansa na jego realizację. Zakładam że frakcja będzie taka sama - jeśli autor moda ją zmienił, spróbuj nadpisać parametr faction - tym który odpowiada za atakującą Cię frakcję. Motyw działał w Shoc - nie miałem okazji go testować na C-Sky, więc pamiętaj o zrobieniu kopii zapasowej plików modyfikowanych. I jeszcze jedno - zadania mogą być różne. Powyższy wyciąg kodu pochodzi z patcha 1.5.10 pl Gdyby w/w sposób nie dał rezultatu - podeślij mi foldery: scripts, gameplay, pol oraz plik game_relations.ltx. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.