malakas Opublikowano 18 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 @kondotier odebrać nagrodę trzeba w określonym czasie..może po prostu nie zdążyłeś.//Ja szukam artu dla Borodina...jest wierszyk o błotnym potworze, co brodę ma umoczoną w krwi, ale i tak będzie ciężko... . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 HmmWykonał ktoś zadanie dla powinnościowca, które polega na odnalezieniu mapy w podziemiach agropromu ?Ja przeszukałem całe gdy robiłem ta zadanie z podstawki, ale nie mogłem znaleźć. Swoją drogą ci co tam nie byli niech się przygotują na ciężką walkę z kontrolerem. A co do artu Wasiana to sprawdzę ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 (edytowane) @malakasAtefakt střeží (pilnuje)pijavka na Bahnech.Když se díváš ze Stanice pump směrem na přechod do Agropormu,tak je to první větší výspa.Zabiješ pijavku a detectorem najdeš v písku artefakt beze jména.Pozor,musíš s ním jít nejprve za Poustevníkem,ten Ti o něm něco řekne a potom za Borodinem.Když to uděláš opačne ,Borodin nemá dialog o artefaktu.@agraelMapa migracii mutantů je úplně dole v podzemí za mřížemi,které se blbě otevírají.Nejlépe ránou z brokovnice.Vchod je v místnosti s ventilem,kterým zvedáš mříže.Po žebříku (drabině?)dolů,leží tam mrtvolka povinnosti a u ní PDA. Wolne tłumaczenie tekstu...Artefakt dla BorodinaArtefaktu pilnuje pijawka na Bagnach. Kiedy patrzysz z przepompowni w kierunku przejścia do Agropormu, to pierwsza duża wyspa. Zabij pijawkę, potem detektor pomoże znaleźć art który jest ukryty w piasku.Uwaga po zabraniu artu należy najpierw iść do Pustelnika, a potem do Borodina. W przeciwnym wypadku Borodin nie będzie miał dialogów na jego temat. Mapa migracji mutantów Mapa jest w piwnicy, pomieszczenie z kratkami. Cios lub strzał je otwiera. Wejście jest w pomieszczeniu z zaworem, który zatapia Podziemia. Schodzimy po drabinie w dół tam są zwłoki Powinnościowca i PDA. Edytowane 19 Września 2013 przez malakas 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 18 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 HmmWykonał ktoś zadanie dla powinnościowca, które polega na odnalezieniu mapy w podziemiach agropromu ?Ja przeszukałem całe gdy robiłem ta zadanie z podstawki, ale nie mogłem znaleźć. Swoją drogą ci co tam nie byli niech się przygotują na ciężką walkę z kontrolerem. A co do artu Wasiana to sprawdzę ;)Ja zrobiłem :) Mapa, a w zasadzie PDA jest w pomieszczeniu tam gdzie jest zawór do zalania podziemi. Zanim zalejesz idź do pomieszczenia obok, za drzwiami z prętów- dają się otworzyć nawet nożem. Tam jest zejście na dół- a tam ciało z mapą :)Pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 @Hobby już pisał post wyżej o mapie migracji mutantów dokładnie to samo.//Czy artefakt Mucha znaleziony na Agropromie to ten z drugiego zadania dla Borodina...jakoś nie chce go zabrać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Nie. Drugi art dla Borodina kupisz od stalkera spotkanego na bagnie w Agropromie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 (edytowane) @malakasPro druhý artefakt pro Borodina musíš jít až po výslechu zajatců.Nejprve dialog s velitelem povinnosti,ten dá zadání zjistit co jsou zač ti dva zajatci u stalkerů.potom dialog s obchodníkem stalkerů,ten dá povolení s nimi mluvit.Pak rozhovor se zajatci.Výslech prvního končí jeho zasřelením,aby jsi rozpovídal druhého.Ten prozradí že artefakt vhodil do bažiny u přechodu na Jantar.U bažiny pomůžeš vědcům proti pijavce,najdeš stalkera z frakce Vola který se tam motá.(Pozor po pomoci vědcům se objeví tři nájemníci)Ten Ti artefakt vyfoukl pod nosem a musíš ho vykoupit za 40000.Dá Ti ale zadání na nalezení artu Rak za 50000.Pak Borodin.Ten Ti v dialogu nakonec vrátí 1 art beze jména,který máš dát vědci na Jantaru. ps.Než jsem to doklepal tak smox byl rychlejší. Edytowane 19 Września 2013 przez Hobby 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Mam zacinkę gry. Jestem już na Agropromie z walizką i sprawą klucza. Wszedłem z Bagien i z dojściem do płn kompleksu nie miałem problemu. Na kompleksie stalkerów byłem, rozmowy przeprowadziłem i poszedłem śladem Kreta. Po wyjściu z podziemi Agropromu, rozliczyłem się z gen. Czechowem i kierunek Jantar. Ale kiedy wyjdę z płd kompleksu obojętnie którą bramą, to na wysokości wzgórka w wyjściem z podziemi, gra się zatrzymuje. Jest nieruchomy obraz, ale nie ma możliwości sterowania. Wyjście z gry tylko przez menadżera zadań. W logu mam coś takiego:Synchronizacja...* phase time: 20 ms* phase cmem: 318012 K* [win32]: free[2870952 K], reserved[91796 K], committed[1231492 K]* [ D3D ]: textures[453988 K]* [x-ray]: crt heap[317979 K], process heap[9006 K], game lua[90206 K], render[158 K]* [x-ray]: economy: strings[18606 K], smem[1026 K]* Log file has been saved successfully!* Log file has been saved successfully!* Log file has been saved successfully!* Log file has been saved successfully!Ostatni wiersz jeszcze 30 razy, a po nich nic.Powtarzałem kilka razy i ciągle to samo. Z zadań tak z podstawki jak i moda kierujących na Jantar, mam jeszcze poboczne na bandytę na Wysypisku, ale to chciałem zrobić po powrocie, aby nie stracić nagrody.Gram na statycznym. Po napisaniu, wejdę jeszcze raz, przejdę na dynamiczne i powtórzę od wyjścia z podziemi. Ale na podpowiedzi czekam. Agrael - sprawdziłem tego Wasiliana. Przy tym pobycie na Agropromie, mam taką sytuację jak Ty. Zanim do niego doszedłem, wlazł do środka i zginął. Kiedy byłem pierwszy raz, szukając PDA, był rozmowny.Widocznie tak jest skrypt ustawiony, że skoro można było z nim porozmawiać poprzednio, to teraz już jest to zbyteczne. Art Blask Księżyca był tym razem na 2. piętrze, dojście z lewej strony kanapy. Czyli losowo, raz na jednym, raz na drugim piętrze. Czasówka na psionikę.Jego wartość przewyższa koszt zużytych apteczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Kondotier - musisz zdać dwie walizki dla Androsa - on wtedy daje nam namiar na Kła w podziemiu - dopiero w tym momencie bierzesz zadanie na zatopienie podziemi - wcześniej nie będzie tam Kła i Prowodyra. To właśnie jest zapętlenie fabuły o którym pisałem. Zadania z podstawki są logicznie powiązane z zadaniami z nowego scenariusza - Jeżeli nie masz namiaru na Kła od Androsa to w podziemiach go nie będzie i będzie zamrożenie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Z Androsem miałem dialog coś w tym rodzaju: GG-Nie wiesz gdzie Kieł? Andros -Nie widziałem, ale może być w podziemiach. I nad mapą PDA głównego zadanie, "Powiadom Sacharowa po spotkaniu z Kłem.W podziemiach znalazłem PDA Striełoka wg narzuconego mi zadania i zalecenie pójścia na Jantar. Kłem i Duchem ma się zając Powinność.Coraz bardziej nie podoba mi się to pomieszanie z poplątaniem fabuły moda z fabułą podstawki. Zaczyna przypominać " Zgaduj zgadula, gdzie złota kula", albo " Co zrobić z tym fantem, który autor moda miał na myśli". Robię wszystko zgodnie z podpowiedziami moda, tak z podstawki jak i z dodatkowego PDA, zadania są zbieżne, a grać nie można. Totolotek.No cóż, pójdę na Jantar przed podziemiami, zobaczę co z tego misz-maszu wyjdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 @kondotierMněl jsem stejný problém,i stejný výpadek a log.Už jsem to chtěl vzdát.Stalo se mně to při hledání artu pro Borodina. na bahnech Agropormu.Nahrál jsem starší save a zašel na Jantar a zpět.Pak se to spravilo a jelo dál.Rozlišením to asi nebude.Hraji na full dynamic bez direct 10.1. // Miałem ten sam problem i to samo przerwy i log. Już chciałem odpuścić. Stało mi się to w czasie poszukiwania artu Borodina na bagnie Agropormu. Wgrałem starszy zapis i poszedłem na Jantar i z powrotem. Problem się rozwiązał. Graj z pełną dynamiką bez DX 10.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 19 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Pytanie...walizki dla Androsa gdzie ich mniej więcej szuakać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Na Jantarze ;) Walizka nr.1 - Jest poza bramą, tam gdzie chodzą psy. Trzeba przebiec psi promieniowanie, biegniemy cały czas prosto, potem w lewo w krzaki. Walizka nr.2 - Pod zbiornikiem, koło budynku, obok jest przejście po deskach za mur. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Poszedłem zgodnie z podpowiedzią cichego najpierw na Jantar, a dopiero po powrocie, do podziemi Agro. Tym sposobem już jestem w Czerwonym Lesie u Leśnika. Czyli u mnie po problemie.Na podstawie screenów jakie porobiłem na Agro, jeśli połączy się wypowiedź Androsa z zadaniem nad mapą w PDA, to jest sugestia aby przed pójściem na Jantar porozmawiać z Kłem w podziemiach. Dopiero jego brak w podziemiach i niemożność poruszania się po lokacji , zmiana kolejności zadań i zamknięty bunkier na Jantarze otwierają oczy, że to była nie ta kolejność. Dobrze tylko, że to się dzieje na jednej lokacji i robimy za wcześnie tylko jedno zadanie, więc powtarzając, nie wiele tracimy.Na Bagnach mieliśmy wyraźną podpowiedź, aby nie rozmawiać z Lebiediewem, a tu na Agro takowej brakło. Ja walizkę nr 2, miałem nie przy zbiorniku tuż przy deskach, ale w głębi tego placu. Jest też w takim boksie obok, trup z pendrajwem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Ponieważ wczoraj utknąłem w poszukiwaniach. potrzebuję dokładnej wskazówki na dwie postacie...1..Studzienny z zadania 3 Borodina według słów Sacharowa powinien być na Pogranicznym posterunku, ale tam jest Piasta.2..Pan Marcepan zombi z zadania z walizkami, czy ten koleś jest w strefie PSI czy poza nią ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Studzienny jest mniej więcej tam gdzie Piasta, tylko w krzakach obok budynku.Pan Marcepan łazi po Jantarze, ja spotkałem go obok tego przejścia po deskach przez mur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Czy Marcepan był w strefie PSI jak go obszukać jeżeli GG ginie w parę chwil. Jeżeli zadania moda idą pierwsze to promieniowanie nadal działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Nie jest w psi strefie. Jest zaraz za bagnem, przed tymi budynkami, tam gdzie z grupą stalkerów przechodzi się po deskach przez mur. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Dzięki @smox Idę szukać i zdam relację..coś mam pecha do tych postaci kwestowych. Studzienny był w samym rogu lokacji. Dziwne bo pojawił się po ponownym uruchomieniu gry. //Niestety nie mogę znaleźć Marcepana. Miejsce gdzie przechodzimy przez mur jest łatwe do odszukania niestety w całej okolicy nie ma ani jednego kolesia. Przeszukałem również samo bagno dla sprawdzenia również marne wyniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Czasem jest tak, że Pan Marcepan natknie się na snorka i z nim walczy. Wtedy nie pojawia się koło miejsca przechodzenia. Ja próbowałem parę razy wejść na lokację, w końcu zatrybiło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yellow Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Ja miałam Marcepana po drugiej stronie muru, w strefie psi. Leżał martwy przy zejściu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 U mnie był przed płotem. Z daleka widziałem jak wyskoczył ze strefy psi działań i ruszył na mnie strzelając. Prawdziwa logika zombiego :teehee: .Sądzę, że nie trzeba od nowa wchodzić na lokację, a tylko zrobić zapis w okolicy dziury w płocie i go wgrać. Spawn będzie za pewnie inny i Marcepanek się pojawi w zasięgu wzroku. A wracając do moich perypetii z pomyleniem wątków. Nie jest łatwo wybrać ten właściwy, zgodny z tokiem myślenia autora moda.W związku z tym mam propozycję, aby Ci co moda już skończyli - w znaczącej większości, tłumacze - znając kluczowe miejsca możliwych pomyłek, zrobili ich wykaz ze wskazaniem właściwego wątku.Albo jeszcze byłoby lepiej, aby tak jak na Bagnach kluczowy NPC mówił, że nie należy brać zadań z podstawki, dodać na innych lokacjach takim kluczowym NPC, po jednym zdaniu do dialogu, zakazującym podstawki, lub wskazującym prawidłową lokację. Autor moda mógł - znając go na pamięć - nie przewidzieć takiego rozegrania jak moje i kilku innych, które doprowadziło do zestawienia wskazań gry wprowadzających w błąd, a umożliwiających wejście na zły watek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 O, to, to. W tym modzie możemy zrobić zadania za bardzo do przodu, ewentualnie w nieprawidłowej kolejności, i cały wątek jest popieprzony wtedy. Przykład ? Możemy zdobyć narzędzia w kopalni, zaraz potem przejść na MW i znaleźć drugi zestaw, a przy okazji wziąć zadanie od Czabana na spotkanie z Lebiediewem i jego gośćmi. Ja zanim polazłem na Bagna zaliczyłem Kordon i otwarłem walizkę - i zadanie na spotkanie z Lebiediewiem i Swiadomością Z mam na czerwono jako niewykonane. Autor IMHO zrobił błąd, zakładając, że wszyscy pójdą jego tokiem rozumowania. Pewnie sporo graczy faktycznie tak zrobi, ale też znając życie spora część pójdzie swoją ścieżką, i będzie miała problemy z grą. Wiadomo, że nie chodzi o to, żeby prowadzić każdego gracza za rączkę jak niedorozwinięte dziecko. Ale jak na moje cztery oczy zbyt duża jest możliwość wybrania złej ścieżki i przy złej kolejności wykonywania zadań w pewnym momencie musimy wracać się o kilka/kilkanaście sejwów do tyłu. Co jest dość irytujące...po którymś tam razie... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 20 Września 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Co prawda nie cofałem nigdy gry, ale co racja to racja. Takie zdania wskazujące kierunek działań dodawaliśmy w Soljance..można i tutaj. Ja miałam Marcepana po drugiej stronie muru, w strefie psi. Leżał martwy przy zejściu. Tam nie ma również sprawdziłem. Wyłączyłem obrażenia PSI i przeczesałem cały teren w środku fabryki również. Tak więc po kilku wejściach na lokację i zapisach sądzę że mod raczej nie będzie kontynuowany. Brak jednego zombi z kluczem zablokował grę na amen...żenada. Jeżeli ten klucz jest tak ważny to powinien być schowany w stałym trudno dostępnym schowku...nie u zombi którego zwłoki może usunąć sprzątacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 malakas - W większości przypadków sprawdzamy ten placyk, tylko koło przejścia, w obrębie najbliższego zbiornika i rur. Ale można wejść wiele głębiej. Do następnych zbiorników. Ale są tam też takie boksy. Ja tam znalazłem trupka z pendrajwem. Zobacz też w stronę tych blaszaków i gdzie jest to pomieszczenie z plecakiem za zbiornikiem. Mój Marcepanek tam się kierował, dopóki nie wlazłem mu pod ostrzał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.