Jump to content
vidkunsen

В Аду... "ПСЫ"

Recommended Posts

2512b1a16c67ae40d03d4e0bfe7e92b8.jpg

http://ap-pro.ru/forum/35-91596-1

http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-v-adu-psy.html

https://www.amk-team.ru/forum/topic/13842-v-adupsy/

http://stalkerportaal.ru/news/modifikacija_v_adu_psy_reliz/2018-09-02-1103

В Аду... "ПСЫ" (W piekle... Psy), autor - Hemulzbrus, cienie 10006, 2,2 GB w 7 zipie - po rozłożeniu: 5,6 GB, Język Rosyjski, 02.09.2018 - OBT.

Mod:

https://yadi.sk/d/PKmTO26Ab1WrLA

Fiks:

https://yadi.sk/d/3M_Qs3RpVRhQfw

Aleks stał się bezrobotnym i postanowił poprawić swoje położenie materialne, idzie/poszedł w strefę.

Nowy scenariusz, kwesty, postacie, wygląd moda graficzny no i wściekle niby psy - Bagna, Zaton, Prypeć (miasto), Okolice zakładu Jupiter. 

1 rada - na pijawkę bez F1 (granat obronny, pole rażenia - w realu - 200 m) nie podchodź.

stalker-v-adu-psy_3.thumb.jpg.2e73bdfb120d1278eecbeabf72a5dedd.jpg

Filmik polecam jako instrukcje obsługi oraz wgląd w prawdziwy wygląd Prypeci (miasta).

 

Bez spojlera - pobrane, odpalone.

Zaczynasz przy bramie koło tartaku na zatonie, masz tylko obrzyna BM-16 i kurtkę, zwykła, skórzaną. 

Ruszasz i 2 informacje:

1/ zaczynasz grę

2/ 1 kwest - iść na Skadowsk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przy pierwszej próbie odpalenia na pol podstawce mod wita nas wylotem jak poniżej, leczenie - fix na pp

Spoiler

[error]Expression    : hFile>0
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 106
[error]Description   : f:\gry 2\s.t.a.l.k.e.r. - s of c - 10006\gamedata\shaders\r2\effects_waterryaska - ?????.s

 

INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ:

Spoiler

1. Stalker SoC 1.0006

2. Kopia gamedaty moda do głównego katalogu gry.

3. Z gamedaty moda usuwamy folder shaders.

4. Do gamedaty kopia ze zgodą na zamianę plików - FIXA 2.1.3.

5. Do gamedaty moda kopia zawartości Fix na pp.7z (zawiera poprawki + localization + folder pl).

6. Zmiana nazwy folderu bin naszej gry (można usunąć pamiętając o kopii bezpieczeństwa).

7. Kopia bin moda do głównego katalogu gry. Z naszej kopii bezpieczeństwa bin przenosimy plik XR_3DA ze zgodą na zamianę.

8. Możemy grać.
Autor zaleca, aby użyć pliku user dołączonego do paczka z modem. Jednak nie każdy sprzęt wytrzyma jego ustawienia. Ustawiłem po swojemu i jak na razie jest w porządku. Ten punkt pozostawiam waszej decyzji.

SŁOWO OD AUTORA:

Spoiler

- Kupujcie herbatę, najlepiej gasi pragnienie.
- Idąc na pijawkę, dobrze mieć ze sobą kilka granatów F-1.
- Schowki są rozrzucone po wszystkich lokacjach, gdzie dokładnie, tego już sam nie pamiętam, znajdziecie to   znaczy, że mieliście szczęście.
- Mod nie jest skomplikowany, żadnego "realizmu" nie należy w nim szukać, ponieważ go tam nie ma.
- Kiedy GG pojawi się na Zatonie, trochę się przejdźcie, żeby mod w pełni zaskoczył.
- No, a jeśli ci się nie spodoba, po prostu go wywal i nie strugaj super krytyka, bo i tak nie będę tego słuchał, jest to, co jest i nie zamierzam niczego zmieniać.
- Powiem tak, nie jest to premiera, a OBT. Próbujcie. Wyklinanie i opluwanie nie jest konieczne, jeśli ci się nie podoba, usuń i zapomnij.

Parę screenów:

Spoiler

1.thumb.jpg.5517764e077d176e543f6c67d01723b0.jpg

2.thumb.jpg.63a27fc8e711d76613292f3f223e0944.jpg

3.thumb.jpg.91f837cfde7228fe8908021187b272ce.jpg

4.thumb.jpg.75faadbfd7e7485f712798a956693bc8.jpg

5.thumb.jpg.fdae84375c42d447f6f038cca2beb618.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gawron ty też w grze! to lubię ani jakieś tam stękanie, że OBT, że niedopracowany, że... .

Jak autor moda napisał: spróbujcie... oraz - "Мод не сложный, никакого "рыализма" в нем не ищите, так как нет его там." - Mod nie służy do pokazania jakiegokolwiek "realizmu" i jego nie ma tam, liczy się sama gra.

Zgadzam się, jak w instrukcji - robię krok lub 2, załączają się w/w informacje, polazłem na tartak i tu coś mnie tknęło, wlazłem na górę po drabince a tu na dole przezroczysty zombiak którego naprawdę trudno utrupić.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gram, jest fajnie, te z maskami na ryjach bardzo żywotne i skoczne, wzięte z innych modów niby żaby nie rechoczą tylko miauczą jak koty. :biggrin:

2 kwest = artefakt w okolicy starej barki

3 kwest - 7 ogonów wilków

4 kwest - he he he - mam zebrać 3 bławatki lub niezapominajki na herbatę dla Spasa :biggrin:

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie i klimatowo... gra mi się. Podoba mi się, że od początku na wszystko trzeba zapracować. Śpiwór, dozymetr, latarka... nie ma nic za darmo. No i w TV jest na co popatrzeć.

1.thumb.jpg.ea4d26fb797a0e0940b9094be0f120c5.jpg

Spoiler

2.thumb.jpg.d331fb3ca00149bf4de97de514cc9cb0.jpg

3.thumb.jpg.62eac6e8bfce71f7e42e2b864fa35c53.jpg

4.thumb.jpg.71bfde03514b835dacd7dd93a6533dce.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz misja od Kardana na manometr i chłodnice do miotacza ognia - do najmusów idę.

Przydatne info dot. schowków od Bobika:

Spoiler

335616171_ss__09-03-18_20-36-50_(zaton).thumb.jpg.e38e3d77049e202e4374fd3d86d90294.jpg2112247170_ss__09-03-18_20-36-45_(zaton).thumb.jpg.b3f316bda14011f2bc8a2b489210659b.jpg522303001_ss__09-03-18_20-33-39_(zaton).thumb.jpg.02d5ccf6a73c1ec8f4d43b43a2dbca64.jpg879096126_ss__09-03-18_20-07-30_(zaton).thumb.jpg.3303f5cde73765787f6e14db40b4ebc8.jpg1162739461_ss__09-03-18_18-34-48_(zaton).thumb.jpg.c7700c17ed606b7ca17407467da096ab.jpg388549935_ss__09-03-18_18-34-10_(zaton).thumb.jpg.202832282cb39a5a66d96059c6794334.jpg1227128271_ss__09-03-18_18-25-41_(zaton).thumb.jpg.66d5551125915358e5ce8d6c045d9d8b.jpg

 

Części elektroniczne od najmusów z podstacji w zamian za zabicie pijawki na kręgu.

Dyktafon pod schodami do podziemi w Żelaznym Lesie.

Teraz idę obejrzeć tzw. "jużnoje płato" - czyli tam gdzie się skacze przy płonącej wiosce.

Mam już za misje detektor artefaktów, artefakty są nowe o innych właściwościach a mam dostać zmodyfikowany artefakt - w jakiejś anomalii oraz receptę.

Słowem - im dalej w strefę tym ciekawiej, inaczej, fajniej.

Polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

magneto.thumb.jpg.0fe39b01929c7883bbfee0a878014481.jpg

W piekle... Psy, bardzo dobry mod, moim zdaniem. Jest to utrzymana w konwencji z lekka baśniowej opowieść o zwykłym chłopaku, który trafia w okolice CEA w poszukiwaniu przygód i zarobku… a że jest pracowity, ma dobre serce i Zona mu sprzyja, więc znajduje jedno i drugie, a nawet więcej – spotyka prawdziwą miłość, co jak wiadomo, w strefie nie jest codziennością.

Podzieliłbym tę modyfikację na trzy umowne etapy. Pierwszy to preludium na Zatonie, ogólne zapoznanie się z panującymi warunkami, zdobywanie wyposażenia, pierwsze zarobione pieniądze i co ważne, uświadomienie, że nic nie przyjdzie łatwo. Drugi etap to Bagna, "trening" przed tym, co czeka Aleksa naszego GG po dotarciu na Jupiter i do Prypeci - to etap trzeci. Jupiter, dopiero tam po spotkaniu z agentką PSÓW (samodzielnej frakcji podpiętej pod Monolit) fabuła zaczyna się rozkręcać i akcja nabiera większego tempa, rozpoczyna się polowanie na naszego bohatera. Mod nie jest skomplikowany, co wcale nie oznacza, że jest łatwo i bezmyślnie, wręcz przeciwnie, odniosłem wrażenie, że im dalej z fabułą, tym trudniej i trzeba się wykazać znacznie lepszą oceną sytuacji. Nie będę się rozpisywał nad mutantami, tych jest cała plejada, na szczęście wszystko zostało użyte w przemyślany sposób tak, że nie miałem nudności, a nawet podskoczyłem parę razy na fotelu. Nie widzę sensu zatrzymywania się przy balansie i cenach, moim zdaniem w grach jest to zawsze sprawa umowna, z resztą myślę, że w przypadku "Psów" autor dobrze wiedział, co robi. Na koniec coś, czego fizycznie nie widać i na co chyba nie zawsze zwracamy uwagę, to serce, które autor włożył w tego moda, jest to jeden z elementów, który cechuje modyfikację "W piekle... Psy", takie przynajmniej odniosłem wrażenie.
 

Spoiler

1.thumb.jpg.349197d465475ad170cd7a514b4e7101.jpg

2.thumb.jpg.56eaa09f80a86be9d10a0658dac4f830.jpg

3.thumb.jpg.49c1efb8dfb0abf03eea671bac389dbf.jpg

4.thumb.jpg.c62ae05699520cc58716926841fd7917.jpg

5.thumb.jpg.5722383d8641c6c8ee660c636e06eccc.jpg

6.thumb.jpg.a85c36e4f0a55f33b99fb6bb3a31c406.jpg

7.thumb.jpg.73b958228c71af06e6e523fe3574b22a.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co dotyczy podtytułu " Псы ",  to wg słownika slangowego jest takie tłumaczenie: Псы - охpана ( Ochrona ). Bo literalne przetłumaczenie na Psy, chyba raczej nie jest odpowiednie.

Jest też wg tego słownika inne określenie: "Тот, кто вызывает негодование, заслуживает презрение своим поведением, поступками." , czyli Ten, kto wywołuje poczucie krzywdy, lub swoim zachowaniem, postępkami,  zasługuje na pogardę.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psy - w trakcie moda jest wytłumaczone, że chodzi o frakcje Monolitu - Psy - i nie są to Psy Wojny (Słowiańsko-Germańskie psy Boga wojny), czy Dominikanie - Domini canes ale Psy Piekła/ieł.

Mod czerpie z NS5TT2 gdyż za kwesta jako bonus dostajemy recepty na artefakty np.- łzy ognia czy podobne.

Mod ma to coś czym się można parać długie wieczory, żadne zadanie nie jest proste choć na takie może wyglądać np.- idź po ikonę do cerkwi i przy okazji nie omieszkaj odwiedzić grobu mojej żony a ja ci w zamian podkopsam teleport na bazę.

Mutanty sa inne, jest ich więcej rodzajów - np. małe pijawki i duże, skrzydlate snorki itd.itp.

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, kondotier napisał:

Ten, kto wywołuje poczucie krzywdy, lub swoim zachowaniem, postępkami,  zasługuje na pogardę.

O to właśnie chodzi.

Przywódca "Psów" był już najbardziej bezwzględnym łotrem, zanim trafił do Zony. W strefie pod tym względem nic się nie zmieniło (wiem, bo czytam dialogi:)). Po tym, jak już się dowiedziałem co to za ekipa, pierwsze moje skojarzenie to - "Wściekłe psy", kto oglądał filmy Quentina Tarantino, od razu będzie wiedział, o co chodzi, ale sprawa pozostaje otwarta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, MaklerR napisał:

Ile mniej więcej zajęło ci przejście ów moda?

Grałem z przerwami kilkanaście dni i przeważnie tylko wieczorami. Masz rację, dobrze by było, gdyby ktoś go spolszczył, wart jest tego:), tak myślę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I spuścił swoje psy wojny... .

Robi się ciekawie, twórcy zaczynają stawiać na jakość nie na ilość, jest już parę nowych modów ale muszę je sobie obejrzeć, zagrać znaczy się.

Spolszczyć to, spolszczyć tamto, ale to jest OBT więc nie warto... .

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, vidkunsen napisał:

Spolszczyć to, spolszczyć tamto, ale to jest OBT więc nie warto...

Rozumiem, że lubisz język Puszkina i Tołstoja, ale nie miałbyś chyba nic przeciwko spolszczeniu jeszcze jednego moda. Po ograniu modyfikacji i wypuszczeniu Fixa 2.1.3 zniknął dopisek OBT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doznaje takiego loga przy samym wejściu do zony. Pojawiam się przy bramie (nowa gra) i cyk wylot. Ktoś coś?

A no i się sugerowałem poradami instalacji @gawron'a

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : _VertexStream::Lock
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line          : 44
[error]Description   : (bytes_need<=mSize) && vl_Count
 

 

 

Edited by Szeregowy Killer
dopiska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zainstalowałem tego moda, instalując sobie jeszcze paczkę broni, którą można pobrać stąd: http://ap-pro.ru/forum/35-91596-1177792-16-1536435368

Ale od razu wylot po przyjściu do Skadowska:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\ŔĘ\aks74u_shot1.ogg
 

stack trace:

Leczenie: Zmienić nazwę folderu AK na ŔĘ.

I następny wylot:

Spoiler

 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'wpn\shell_12ő70'
 

stack trace:

Leczenie: Zmienić nazwę pliku shell_12x70 na shell_12ő70.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podbicie: Postawiłem moda na rosyjskiej podstawce, dodałem ten pakiet broni. I też wyleciałem w pobliżu Skadowska na tym pliku dźwiękowym od AKSu.

Problem w tym, że mam tak :
[error]Arguments     : d:\mody\psy\gamedata\sounds\weapons\АК\aks74u_shot1.ogg

Ale u mnie tak jak u @Stalker Kamil nie było folderu AK, lecz ÇŐ . Jednak przemianowanie go ze wskazówki w logu na AK nie pomogło. Dopiero zmiana ÇŐ na ŔĘ puściła grę. Nie wiem jak z tym drugim wylotem, bo go jeszcze nie miałem. Jednak na wszelki wypadek wyprzedzająco zmieniłem jego nazwę.

Piszę to dlatego, że nie wszyscy mogą dać sobie z tymi zmianami radę, więc w razie tłumaczenia dobrze by było do spolszczenia dać ten katalog i plik z niewylotowymi nazwami.

A wstawiający moda @vidkunsen mógłby doraźnie zrobić fixa i dodać do #1, tak aby bez grzebania po jego wklejeniu mieć spokój.

Jestem na Skadowsku i choć nie widać palących papierosy, siwo od dymu.

ss_administrator_09-25-18_18-40-38_(zaton).thumb.jpg.9084d9ccdc6217c14e3be0805c7eb8a3.jpg

I co ma robić niepalący?:klnie:  Otwarcie drzwi nie pomaga.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kondotier napisał:

I co ma robić niepalący?:klnie:  Otwarcie drzwi nie pomaga.

Wymień filtry w masce :P

Ktoś (spośród Tłumaczy lub nie) przymierza się do spolszczenia? Nie musi być tu, może być na PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.