Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

r-Kb-Pk9-VXOv8-1.jpg

Tytuł oryginalny: На распутье
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 13.11.2018 r.
Autor: Dmitrij Simczenkow
Autor spolszczenia: @metek58
Śr. długość rozgrywki: (Ok. 1.5 godziny)


OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

GALERIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

INSTALACJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

LINKI DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość


Źródło informacji: appro.jpg

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod fajny, działa bezkolizyjnie, co do w/w "żab" to można je spotkać w zewie na/w wielu modach i zwą się Rotany.

Urzekły mnie lody pistacjowe i wódka tleniaszka ;) :biggrin:

Można go bezkolizyjnie łączyć z innymi małymi modami i autor czeka na pomysły i sugestie coby zrobić coś większego niż ten mini mod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mała rzecz, a cieszy. Niby nic specjalnego, a jednak grało się bardzo przyjemnie. Interesująca "metafizyczna" historia - urywa się w najciekawszym momencie - mam nadzieję, że zobaczymy kontynuację, bo temat jest, jak to się mówi, nośny.

Gameplay na YT:

  Pokaż ukrytą zawartość

Na marginesie: poprawkę dodajemy tylko w przypadku nieprawidłowego wyświetlania ikon w inwentarzu - u mnie nie było takiej potrzeby. Mod jest bezproblemowy, zero wylotów.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I u mnie również już się mod "urwał'. Teraz tylko cierpliwie czekać, aż "Były Zombifikowany" będzie w stanie odpowiedzieć.

Trochę ciekawych zrzutów z tej opowiastki.

Zaczynamy na Bagnach, w cerkwi zmienionej nie do poznania.               Z takim ekwipunkiem. Łeb pijawki to już z 1. zadania.

ss_administrator_05-15-19_17-10-33_(marsh).thumb.jpg.1e716652c23bc277b35949088b29405a.jpgss_administrator_05-15-19_17-34-32_(marsh).thumb.jpg.cf51dacd1aa7e58cc99898e7c95325fc.jpg

Na zewnątrz stalkerzy mają grila.

ss_administrator_05-16-19_20-07-47_(marsh).thumb.jpg.058e5616adb45101d8bf3ac3752c1e63.jpgss_administrator_05-16-19_14-34-43_(marsh).thumb.jpg.ee2ec5b342c3b4db962d6e2515e649df.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

Wykonując zadanie szatana, dozbroiłem się "po zęby". Ledwo doniosłem. Handel ograniczony, broń może być góra na dwie kreski uszkodzona.

ss_administrator_05-16-19_19-50-51_(marsh).thumb.jpg.3e88c4792b779fe601ae9316740fbc97.jpgss_administrator_05-16-19_20-02-18_(marsh).thumb.jpg.964512531bceebfdf328dc2c98550815.jpg

Opchnąłem co się dało, ponaprawiałem i poszedłem porozmawiać.              Klik i niespodzianka.

ss_administrator_05-16-19_20-07-18_(marsh).thumb.jpg.dce688b9efd68bd72368af6b08e80892.jpgss_administrator_05-16-19_20-08-55_(marsh).thumb.jpg.fc5ae48911c96620421a10d5d8743280.jpg

Aby łatwiej było zrozumieć dokąd zmierza fabuła moda, niżej opis "zleceniodawcy" Beliara.

  Pokaż ukrytą zawartość

Ale jak ktoś da radę z językiem moda, to spokojnie można zagrać, bo tak szybko chyba dokończony nie będzie.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zablokował(a) ten temat
  • Agrael odblokował(a) ten temat

1.thumb.jpg.3a1bd2f342c190caa032a50c193d6b19.jpg

Po tym co napisali koledzy, raczej nic już nie trzeba dodawać. Modyfikacja zrobiona z głową, w moim przypadku bezwylotowa. Ciekawa z dużą dawką mistyki historia, która nagle się urywa w trakcie ważnej rozmowy. Dlatego tym chętniej wracam do kontynuacji przygód Berga w modyfikacji Na Rozdrożu 2.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

  • Dodatnia 3
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mając problem z grą w jego drugą część, zdecydowałem przypomnieć sobie tego moda i zarazem zobaczyć czy też będzie miał czkawkę. Żadnego problemu ani z postawieniem moda, ani z problemami samą grą nie było. Kilka godzin gry i mod ukończony. Daję kilka zrzutów.

ss_fred_02-01-21_17-47-18_(marsh).jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

 

ss_fred_02-01-21_17-59-49_(marsh).jpg

Na kolana nie powala, ale na spokojnie i z zadowoleniem można go przejść.

No i będzie kolejna przymiarka do 2. części. A nuż się powiedzie jak z tą :052:.

 

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 6 miesięcy temu...

Jest ksywka Медведь i jest to przyjaciel Berga - bohatera tejże modyfikacji. W Słowniku jest on jako Grizli. Mógłby być, ale trzeba jakoś tę ksywkę odmieniać, a wychodzi, że chyba tylko Grizli może być. Czy odmieniać np. Dać Grizli'emu i itp, czy zmienić ksywkę na np. Niedźwiedź/Miodożer/Misiorny lub inną? Proszę o sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze taki problem, że po przyprowadzeniu nieagresywnego Zzombifikowanego do Profesora, wszystko jest ok, ale po rozmowie z Profesorem, nie powinno się rozmawiać z Zzombifikowanym, bo nie ma opcji zakończenia rozmowy i nie da się wyjść z oka dialogowego i grać dalej. Jak to naprawić? Wiem, że trzeba dodać gdzieś linię dialogu, która zakończy z nim rozmowę i pozwoli zamknąć okno dialogowe, by kontynuować grę. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu zapis po rozmowie z Profesorem. Obok stoi ten zzombifikowany, którego przyprowadziłem z bazy Czystego Nieba.

 

Wiec daję Grizli/Grizli'emu/Grizli'm/Grizli'ego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58 @gawron
Wybaczcie, że się czepiam, ale chcę tylko zwrócić uwagę na użycie apostrofu, bo widywałam takie na forum też w wielu innych przypadkach.
Tutaj np. jest wyjaśniona podstawowa zasada jego stosowania. Przy tej ksywie Grizli użycie apostrofu nie ma żadnego sensu, bo to "i" na końcu jest wymawiane.
W przypadku użycia angielskiej wersji Grizzly natomiast nie mam pewności, bo widywałam albo dodawanie apostrofu (Grizzly'ego itd.), albo zmianę końcówki (Grizzliego itd.).

Na marginesie, to gdyby polska wersja ZP była tłumaczona z rosyjskiego, a nie angielskiego, to być może byłby normalnie Niedźwiedź tak jak w oryginale i mniej takich problemów :P Niemniej w tym przypadku akurat można też przypuścić, że ktoś chciał uniknąć zbieżności nazw z detektorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 16.07.2023 o 10:42, Meta napisał(a):

Wybaczcie, że się czepiam

Rozwiń  

Do głowy by mi to nie przyszło🙂, ostateczna decyzja oczywiście należy do polonizatora, na której podjęcie ma czas do premiery spolszczenia. Najważniejsze, aby ludziska mieli możliwość grania ze zrozumieniem i mogli cieszyć się modem, bo wat jest uwagi. Jedynka to właściwie preludium, natomiast dwójka to fabularnie bardzo dobry mod, moim zdaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugestia @Meta ma uzasadnienie, więc będzie bez apostrofu, ale w odmianie. Dzięki, @Meta. Nagrodowo masz u mnie Nortona na następne trzy lata. :)

Proszę o dodanie do pierwszego postu opisu postępu gry.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, działa. Można wejść w dialog z tym neutralnym Zzombifikowanym i wyjść z okna dialogowego. Super.

Nadmieniam, że moda przeszedłem, obyło się bez wylotów. Po skończeniu polonizacji tej części moda, wezmę się za drugą część. Jest polecany dla graczy o zmniejszonej odporności nerwowej. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Na rozdrożu
  • Agrael przypiął/ęła ten temat

Wczytałem zapis sprzed pójścia na bazę Czystego nieba i mam to samo z Zzombifikowanym, co @Agrael. Przypuszczam, że przyczyna leży w dodaniu Zzombifikowanemu dialogu, który podrzucił @gawron, bo był problem z Zzombifikowanym po sprowadzeniu go do Profesora i próbie rozmowy z Zzombifikowanym - nie było możliwości zamknięcia okna dialogowego. Problem wyżej opisywałem. Trzeba to jakoś rozwiązać. Jeśli nie znajdzie się na to jakaś możliwość dopisania dialogu w pliku lub inne dopisanie linii, to zostanie tylko podmienianie pliku bez dopisanej linii od @gawron sprzed rozmowy z nim na bazie Czystego Nieba, a po sprowadzeniu go do Profesora, natychmiastowa podmiana pliku na ten dodany od @gawron. Nie wiem, czy dość jasno to przedstawiłem, ale jak ktoś gra i ma takie problemy, da to się zrozumieć. Zrobiłem taką próbę i fabuła idzie normalnie. 

Można też do porad dodać info, aby kategorycznie nie wchodzić w dialog z Zzombifikowanym po sprowadzeniu go do Profesora - ani przed, ani po rozmowie z Profesorem. Z tym Zzombifikowanym można rozmawiać dopiero po przyniesieniu artefaktu "Świetlik" i oddaniu go Profesorowi.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.