Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Kolejny problem. Na Radarze jak pogadałem z Patriarchą (po coś mnie wezwał ale nie dokończył bo emisja) to jak się zaczyna emisja, wszyscy uciekają do domu i zaczynają nawalać do mnie. Jeśli dobrze pamiętam to facet dawał jakieś zadanie ale nic z tego nie wychodzi bo Monolit chce mnie wykończyć. Co zrobić żeby nie strzelali do mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tybet64  Nie na strychu tego budynku do którego się wchodzi po schodkach, ale przy wchodzeniu bramą, masz budynek, do którego albo można wejść tylko przez okna, albo przez dziurę w dachu. A na dach, to z takich przybudówek za nim. Na nie po drabince i na budynek po rurze wentylacyjnej.

Możesz też spróbować uciec do tunelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. To mój pierwszy post. Panowie, lost alpha jest niesamowita na tyle, że zostawiłem Wieśka 3 dla niej. Klimat jakiego nie czułem chyba w żadnej części, ale coś się popsuło i nie dało się grać. Wersja 1.4006 ze spolszczeniem. Miałem problemy, że po cutscenkach postać nie odzyskiwała władzy nad sobą, jakoś sobie z ttm radziłem. Ale teraz jestem w sarkofagu, cutscenka, gdzie pijawka z sufitu schodzi i po tym już nie mogę nic zrobić, chyba, że zacznie pić moją juchę, wtedy oddaje mi sprawność, lecz dalej nie mogę wyjąć broni mimo, że pda i plecak działają. Nie mogę się bronić w ogóle. Mogę pójść pod monolit ale nie mam władzy nad postacią w pełni. Niemalże całą grę przeszedłem wzdłuż i wszerz, wszystkie questy a tu taki finał, że kasztani się na amen po filmikach. Miał ktoś z tym problem, jak go rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Charciarz Miałem taki sam problem, szukałem dłuższy czas rozwiązania (przeinstalowanie, zmiana ustawień itp.) niestety :021:, nie znalazłem rozwiązania. Grę ukończyłem i na freeplay'a wbiłem (również z problemami) bo postać ciągle mi umierała po spotkaniu z Duchem, ale z tym sobie poradziłem. Problem 'zamrażania' postaci po cut-scenkach, zaczął się pojawiać po cutscence ze spotkania z Patriarchą na Radarze. Radziłem sobie trochę po czitersku :033:, tak że wpisywałem w konsolę 'jump_to_level "nazwa mapy" i 'respiło' mnie zazwyczaj w tym samym miejscu gdzie stałem wcześniej (głównie to były podziemia, bo tam najwięcej cutscenek). Spróbuj po zablokowaniu wklepać w konsolę (~)  - jump_to_level la12u_sarcofag  - i enter, mi pomagało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. O dziwo za 20 razem próbując jednak zrobić zadania w sarkofagu oddało mi broń i poszedłem na generatory normalnie. Teraz tam muszę zbiornik z paliwem wsadzić do maszyny i znowu filmik i znowu stoję w miejscu na amen. Podumam z demo record i klawiszem enter, a potem jak mówisz, moze to pozwoli ominąć filmik. Zobaczymy co będzie dalej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

"Nadejszła wiekopomna chwila"  wyszła ostateczna* wersja Lost Alpha DC. Zmiany to głównie naprawienie błędów z poprzednich wersji, wycięcie sporej ilości cutsceenek z tą "pijawą w kapturze", nowe zakończenie, nowe opcje w instalatorze, zmiany graficzne, nowa lokacja, dodane mody np weapon pack znany z dlc i inne. To tyle co pamietam, więcej szczegółów jak dadzą changelog do tej wersji.

Mod pobieramy w całości od nowa, nie ma wersji patcha z 1.4005 na 1.4007. Starą wersję moda usuwamy.

Stare zapisy oczywiście nie będą działać na nowej wersji moda.

 

*jakoś w to nie wierzę :P

 

Lost Alpha Developer's Cut 1.4007, instrukcja instalacji i download

Instalacja.

1. Pobieramy paczki z wszystkimi partami moda i wrzucamy do jednego folderu.

2. Uruchamiamy instalator i postępujemy zgodnie z instrukcjami, wybieramy interesujące nas opcje.

3. Gramy.

Download:

Part1: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-1-of-6

Part2: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-2-of-6

Part3: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-3-of-6

Part4: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-4-of-6

Part5: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-5-of-6

Part6: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-6-of-6

 

Torrent: https://www.moddb.com/mods/lost-alpha/downloads/stalker-lost-alpha-v14007-dc-torrent

Alternatywne linki:

https://cloud.mail.ru/public/Haw9/eUvP6eULp

https://yadi.sk/d/Oufgg5McEGPUgQ

https://drive.google.com/drive/folders/1fZYfdBiepsrm2kjLKfcnEmN7uPJWBg6g

moz-extension://4afa91f9-385b-4322-9ffb-c8ec8c724b58/mega/secure.html#F!QHg1UKRA!Yt3Gm3u-ZJWOCo7rdYg_Vw

Ps. dodano do pierwszego postu.

@edit 

Changelog: https://www.dropbox.com/s/qx9lpfxcrz7toak/1.4007_changelog_EN.txt?dl=0

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża

Odpaliłem sobie, ustawiłem na średnich i komp kwiknął przy wyjściu z bunkra u Sida. Zmieniłem na niskie i jest płynnie, całe szczęście, że nawet na nich mod wygląda ładnie. Na razie widziałem malutkie zmiany ale wyglądają na plus. Za długo nie pograłem bo 3 CTD żebym za bardzo nie mógł chwalić ;) Wywalono te cutscenki z Iluminati bo to i tak było do dupy. Mod dostał nowego launchera, w którym sobie możemy postawiać opcje, włączyć rożne mody np weapon pack i inne, które kiedyś były np w oddzielnym dlc.

Jakbym miał oceniać LA DC (bo sporo przeszedłem już na poprzednim patchu) to pewnie bym jej dał 7/10 (ma dla mnie taki klimacik do szwendania się i stalkerzenia). Największy minus to mało questów na te wielkie mapy ale to już wałkował każdy tysiące razy.

23 minuty temu, Sierioża napisał:

Zmiany graficzne = +5 drzew na każdej lokacji.

Nie no trochę powymieniali tekstur na takie wyższej jakości, zresztą w changelogu można poczytać co tam naskrobali :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Za klimacik i stalkerzenie owszem, zgadzam się, bo myślę tak samo, ale jeśli miałbym oceniać w dziesięciostopniowej skali, to za to maksymalnie 3/10. W NS też się można szwendać :) I wieeelu innych modach. To nie czasy Priboja, sporo się na rynku pozmieniało.

Na wersji "developers cut" na Jantarze kapnąłem się, że to jest to samo, co wcześniej. Jakimś cudem dotarłem na Magazyny Wojskowe, gdzie po podsumowaniu faktycznych usprawnień wyszło mi okrągłe zero - nie licząc systemu umiejętności. Teraz wyszła jeszcze bardziej ulepszona wersja (choć tamta miała gwarantować natychmiastowy orgazm swoją "kompletnością"), gdzie podbili tekstury i dodali pukawek. Apff.

To co, umawiamy się za 10 lat w tym samym miejscu, żeby podyskutować w tym samym tonie o LA w wersji 1.50? :D Tak można w nieskończoność.

I jest jeszcze coś. Za Gry-online:

Celem produkcji jest odtworzenie pierwotnej wersji S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, takiej jaka pokazywana była na screenach i materiałach video w latach 2002-2004.

Ta, jasne. Jak to jest odtworzenie czegokolwiek, to tylko przeciągającego się cyklu produkcyjnego Cienia Czarnobyla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę w nową wersję to taki szybki opis małych ale moim zdaniem fajnych zmian.

Podstawowy noktowizor jest do dupy :D i to mi się podoba nic mnie tak nie denerwuje jak to, że w stalkerze opłaca się grać z włączonym noktowizorem w dzień bo lepiej wtedy widać. :037: Tutaj mamy jeszcze taki efekt rozmycia/podwójny widok.

nokto1.thumb.jpg.addee14186a45787f4a30f830b7db46b.jpgnokto2.thumb.jpg.c75d57550c2e42880bf141e7e0a8c667.jpg

Przedmioty dostały więcej parametrów, na coś działają na plus, na coś mogą i na minus, np najesz się ale zwiększy się pragnienie. Przy okazji dodatkowa robota przy ewentualnym dostosowywaniu polonizacji ;)

par1.thumb.jpg.00bc778b9c9e64557ee4b4bdd9eda25f.jpg

Spoiler

par2.thumb.jpg.8ff82748c0e703b3a2359e537999c856.jpgpar3.thumb.jpg.0134b73114b2b62d9c5d3cb764dc9257.jpg

Mod ma bardzo duże wymagania, ja musiałem zejść na niskie żeby płynnie grać ale i tak wygląda całkiem ładnie.

widok1.thumb.jpg.72a9042038a84c06346afa336268e894.jpgwidok2.thumb.jpg.947cd2d33a2d778f89a2d80f3cd7922e.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.12.2018 o 11:54, kondotier napisał:

To trzeba przywołać do tablicy @Trikster a i zapytać, czy zdecyduje się adaptować spolszczenie.

Pozwolę sobie zacytować wypowiedź Trikstera z dzisiaj na stalker.pl bo tam też się pytali o polonizację, czy stara będzie działać itp.

"Z góry informuję, że tym razem polonizacją nie będę się zajmować. Gdyby ktoś chciał, zapraszam. :)"

Także jak ktoś ma czas i chęci droga wolna :)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  Brałem udział w tłumaczeniu 1. wersji LADC. Rosyjskie teksty to makabryczne tłumaczenie maszynowe. Aby nie robić "moich" dialogów i opisów, wolałem zrezygnować. Nie sądzę aby aktualne teksty rosyjskie zostały zmienione.

A grać kolejny raz w tego gniota nie mam ochoty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja gram po rosyjsku, więc mogę zapodać przykład dialogu, proszę:

ss_ranger_12-22-18_11-53-52_(la01_escape).jpg

Nawet nie wpadłem na to, że to może być tłumaczenie z translatora. No ale, aż tak dobrze tego języka nie znam, więc wszelkie niejasności zwalam na niewiedzę.

Co do grywalności, to na razie gra się miło. O ile przy większości modów, po niecałym pół godziny mam dość, to przy tym potrafię posiedzieć dłużej. Może to tylko na początku, zobaczymy. Zresztą mam specyficzny gust.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.