Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

I kolejna paczka ze zmianami. Na ekranach ładowania dano właściwą nazwę moda. A w spolszczeniu uściślono nazwę granatu.

gamedata.7z

 ss_fred_11-14-20_12-34-50_(mainmenu).thumb.jpg.74b25561689f571be1d041d8cf7b3daa.jpg         ss_fred_11-14-20_12-35-37_(l04_darkvalley).thumb.jpg.6f1875176abc9802bf0e821b7e20a49b.jpg        

Ta fajna opcja przełączania się z celowników optycznych na zwykłe,

nie działa przy SWD. Tekstura celownika przysłania przyrządy.                                   Na innych, które na razie mam, działa.

 ss_fred_11-14-20_20-00-11_(k01_darkscape_ogse).thumb.jpg.5085397b18c95001998fe7cc3b3f498f.jpg             ss_fred_11-14-20_20-01-03_(k01_darkscape_ogse).thumb.jpg.119dcc6b7fa7eb641d5aa6eae19e402a.jpg                               

               I dwa widoczki. Dostawa towaru handlarzowi.                                                       Handlarz ze swoim towarem

ss_fred_11-14-20_21-29-45_(k01_darkscape_ogse).thumb.jpg.d0bb2dba0c144d751d4429e91fa87563.jpg             ss_fred_11-14-20_21-36-04_(k01_darkscape_ogse).thumb.jpg.2479b73bc3c5b77b6b18de7f4a0fc945.jpg             

Ktoś ostatnio zastanawiał się, nad pokazaniem defekacji w modach. No to właśnie dla niego.

ss_fred_11-14-20_17-42-35_(k01_darkscape_ogse).thumb.jpg.78952de0fb318e6f5383c955d1212ab9.jpg

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No i teraz to wygląda w sumie fajnie :) Na pewno dodam to i notatki do ekranów ładowania do już tej w 100% finalnej wersji spolszczenia jeśli uda się ogarnąć temat skryptów (choć Antona gdzieś z deczka wcięło bo już od jakiegoś czasu go na forum nie było - ale wiadomo, każdemu się należy urlop :) ).

Tylko w sumie jak tak na to spoglądam - myślisz, że na tym "dziennym" menu to remastered lepiej wygląda na tym czarnym tle czy lepiej by wyglądał napis bez czarnego tła?

 Mi się podoba tak jak jest, ale było by fajnie gdyby nasza forumowa społeczność się wypowiedziała jaka wersja bardziej im odpowiada wizualnie to żebyś już nie musiał grzebać to mógłbym spróbować to ogarnąć, zeby tło za literami było przezroczyte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Nie wiem, czy to tylko u mnie, czy u pozostałych grających też się wydarzyło, ale przy rozmowie z Miechem gdy decydujemy się na pracę dla niego ( i znika konieczność szukania NPCów i fleszek ), nie pojawiły się znaczniki miejsc, gdzie to zadanie należy wykonać. Wybierając dojście samodzielne, nie wiemy gdzie. Jeśli tak było u wszystkich, w tych dialogach trzeba by to doprecyzować, bo to w pierwszym przypadku ganianie na piechotę aż do tunelu na Kordon. W zadaniu na Drozda trochę bliżej, ale i tak trzeba ryć nosem w poszukiwaniu. Braki lub nieścisłości mogą być skutkiem przeróbki moda.

A Anton przecież musiał być jeszcze wczoraj, lub dzisiaj, bo mój wczorajszy wpis zaplusował. Popukaj mu na PW jeszcze raz.

Te poprawki nie robiłem sobie a muzom, ale po to aby znalazły się w pełnym spolszczeniu. Jak jeszcze by coś było znajdę, to poprawię. Albo jak inni grający coś znajdą, niech zgłoszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Powiem Ci, że to jest związane chyba z przeniesieniem OGSE na OGSR - pamiętaj, że autorzy porzucili pracę nad nim więc to co mamy to jest działająca, ale nie do końca dopracowana wersja, ale niestety innych już mieć nie będziemy.  Wydaje mi się, że ja miałem znacznik na gościa w tunelu i potem na Drozda ( lub jeśli nie miałem tego zielonego znacznika to w przybliżonym miejscu gdzie byli miałem takie małe białe okręgi - ogólnie było trzeba zrobić duży zoom na mapę by je dostrzec to raz, a dwa zauważyłem, że OGSR ma dość osobliwą przypadłość do psucia się minimapy, która raz wykorzystuje szczegółowe tekstury, i widać na niej znaczniki itd, a kolejnym razem wykorzystuje tą wersję mapy na której możemy ujrzeć całą Zonę (bardzo słabej jakości i bez znaczników), może takie coś Ci się przytrafiło, że nie miałeś znaczników bo spójrz na to ( u mnie były), ale tylko wtedy PDA pokazywało mi szczegółową mapę terenu, jak się zbugowała to nie miałem nawet znacznika GG:

Spoiler

ss_szczepan_09-01-20_16-06-09_(l01_escape).jpg.47f18a04c7b95afbad6d39cd33f5220f.jpg

ss_szczepan_09-21-20_14-03-02_(k01_darkscape_ogse).jpg.a6f36ec99e06f9e40d87487f77b4e15f.jpg

ss_szczepan_09-21-20_14-08-05_(k01_darkscape_ogse).jpg.40f27bb96728a8e7b6b94bf4bf074d10.jpg

Tak, Anton mi odpisał chwilę po tym jak już wiadomość tu napisałem i dziś rano, żeby mu podesłać pewne pliki, ale nie wiadomo czy coś uda mu się zaradzić. 

A co do poprawek to znajdą się, nie martw się - notatki i nowe logo już dorzuciłem do finalnej kompilacji tylko czekam teraz czy Anton coś poradzi na te problematyczne skrypty - jeżeli nic z tego nie wyjdzie no to będzie trzeba to zostawić i przy autozapisie po prostu będą krzaczki, a wszystkie inne poprawki się skompiluje w jedną paczkę i wyda jako spolszczenie finalne w wersji 1.3 ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Znaczniki się pojawiają, ale dopiero po wzięciu zadania i wtedy się dopiero dowiadujemy, że musimy zapieprzać przez cały Parów na piechotę. Gdyby już w dialogu był wymieniony tunel przy Kordonie, a nie stwierdzenie "tu niedaleko", spokojnie można wziąć odpowiedź na "podwózkę". Przynajmniej w jedną stronę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Aa chyba, że to masz na myśli, no to w zasadzie mogę zrobić korekty w tekście - tłumaczyłem tak jak było w oryginalnym tekście. Tylko trzeba by było wziąć pod uwagę każde zadanie, pamiętam, że w pierwszym się trzeba udać pod tunel na Kordon, w drugim do Drozda i wybrać czy mu pomagamy czy nie, ale potem już za bardzo nie pamiętam zadań i ich kolejności więc ciężko będzie wszystko poprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ok to poprawię ;) 

Wygląda fajnie choć ja bym zamienił kolejnością słowa x64 i Engine, żeby było x64 Engine - dużo modów w takiej kolejności ma te słowa, ale to tylko moja propozycja i jak nie chce Ci się tego zamieniać to zostawimy tak jak jest - tak już wiele zrobiłeś w kierunku tego, żeby ten mod jeszcze lepszy był w spolszczonej wersji;) 

A co do granatu no to raczej zostawię tak jak jest bo tak mówiło rosyjskie tłumaczenie - że to granat świetlny/oświetlający, no a poza tym gdyby był oślepiający to teoretycznie po jego rzuceniu atakujący NPC lub mutanty powinny na czas jego działania tracić GG z oczu i nie atakować, a atakują tak czy tak, no i jak się go rzuci to w zasadzie nikogo nie oślepia tylko po prostu oświetla to co się w niedużym promieniu wokół niego znajduje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier A możliwe, już trochę czasu minęło od kiedy grałem w OGSR i go w ogóle uruchamiałem. Tego akurat zapomniałem zmienić w sensie kolejności bo w angielskim było Engine version OGSR x64 Engine. Ale w sumie ciul tam, niech tak zostanie, jest spójnie przynajmniej tak jak mówisz. Hmm a jakby przesunąć samą plamkę z napisem Engine x64 pod remastered i połączyć te plamki? Ci co wiedzą to przeczytają to jako Old Good Stalker Remastered Engine x64, ale ten kto nie wie mógłby pomyśleć, że mod się nazywa Old Good Stalker Engine x64 Remastered, ale to tylko moja taka luźna myśl. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szczepan9205  Po prostu te dwie informacje zamienię miejscami. A przy okazji też x64 z Engine.

DODANO:

Już zmieniony, sam plik dds. Nie wstawiałem go do siebie, to zrzutu nie ma. Otwórz w PaintNet, zobaczysz zmianę.

ui_menu_backgraund.dds

Z nim musisz w taki razie zmienić i ten napis na dole.

DODANO 2. Zmieniona kolejność. Może być?

ss_fred_11-16-20_20-31-27_(mainmenu).thumb.jpg.6833e82eb5478d3b9218b9d8ea457fbb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier No jasne :) Fajnie wygląda, zbiorę to później w jedną paczkę, przerobię ten skrypt w taki sposób jak wczoraj omawialiśmy i sprawdzę czy działa, jak będzie ok się to spakuje i wstawi jako finalne spolszczenie. Tylko jeszcze jedna kwestia - zajrzałem w dialogi z Miechem i ten w którym chodzi o tunel to poprawiłem, ale z handlarzem nie ma sensu zmieniać nic bo tam chodzi o to, że Miech mówi, że wie tylko, że handlarz jest gdzieś na terenie Parowu, i że jego kierowca wie dokładnie gdzie więc akurat w tym przypadku chodzi o to, że tekst tak jakby nakłania gracza do wybrania podwózki, ale zmodyfikowałem lekko dialog, żeby Miech pytał czy chcemy podwózki czy sami poszukamy, ale wtedy jesteśmy zdani na siebie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zwinny trzeba było obejrzeć przed wejściem do budynku. Jak ci się nie chce wczytywać to zapytaj się Kiwaczka może podpowie.

 

A właśnie, czy w zwykłym OGSE to nie musielismy go karmić co pewien czas serkami topionymi? czy mi się pomyliło z innym modem co mieliśmy też taką zabawkę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zwinny Nie to nie jest pułapka bez wyjścia, kod do sejfu jest bardzo dobrze widoczny, choć fakt jak już jesteś na stacji, a nie znasz kodu do sejfu to utknąłeś - wczytaj zapis z przed wejścia na stację i dokładnie się przyjrzyj - zasadniczo moja podpowiedź dotycząca dystrybutorów i tekst o kolumnach w dialogu to wystarczająca podpowiedź moim zdaniem ;) 

@tom3kb Akurat w tym przypadku Kiwaczek nie pomoże niestety, o ile mi się dobrze kojarzy to mi nic nie gadał przy tym zadaniu, ale możliwe, że ja się mylę i rzeczywiście Kiwaczek przy tym zadaniu coś podpowiada, trzeba też założyć wariant, że nie każdy misję na odnalezienie Kiwaczka wykonał i go ma w ekwipunku :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiwaczek przy stacji benzynowej gada, podając konkretnie, żeby zapamiętać cyfry. Ale tę jego podpowiedź bardzo łatwo przegapić, bo się pojawia sama, bez pytania go o to. Ja go chyba nawet miałem uśpionego, a się odezwał.

@Zwinny Czytaj jeśli zechcesz.

Spoiler

Mała zagwozka jest w tym, że nikt i nic nie mówi, aby arta wyjętego z sejfu umieścić na pasie. Jeśli gracz sam nie sprawdzi jego parametrów, to nie zobaczy wskazówki aby umieścić go na pasie. Ale i ta wskazówka nie podpowiada, że wtedy anomalia zniknie.

Jeśli nie jesteś ze względu na udźwig zabrać wszystkiego z sejfu, nie problem. Zabierzesz przy kolejnym przyjściu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier W sumie Ty jesteś mniej więcej na bieżąco z OGSR więc @Zwinny skorzystaj z tego co Kondotier napisał w swoim poście i powinieneś to rozgryźć choć też łatwo przegapić podpowiedź Kiwaczka bo chyba równocześnie z jego podpowiedzią wyświetla się SOS od Żekana jako wiadomości na PDA, a jeśli nie to Kiwaczek tylko podpowie, żeby przyjrzeć się stacjii benzynowej więc tak jak pisałem - w Twoim przypadku pomoże wczytanie zapisu z przed wejścia na stację i przyjrzenie się lub ewentualnie użycie demo_record 1 i polecenie kamerą na zewnątrz i przyjrzenie się - ale z tego co pamiętam to w OGSR demo_record nie działa ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.