Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Chwila... według pliku z bronią val_m1 to AS Wał "Taktyczny" - ten karabin można pozyskać jedynie jak się zabije Machona - ja ją zdobyłem przynajmniej zabijając go i nie miałem z nią problemu :063:

@scigacz1975 Postawiłem u siebie moda na szybko i sprawdziłem bo przez dłuższą część gry grałem z tym Wałem podczas testów bo ma fajną szybkostrzelność.

I... działa więc musiałeś coś źle zrobić przy instalacji moda chyba:

ss_szczepan_04-28-21_19-26-18_(l10_radar).jpg

ss_szczepan_04-28-21_19-28-51_(l10_radar).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajnie się gra w tą wersję z OGSR, dopiero zacząłem. Takie pytanko, na początku gry jak byliście w Martwym Mieście i dostaliście zadanie na oczyszczenie budynku z zombie, to przy próbie założenia tego niebieskiego kombinezonu, który dostajemy na misję też mieliście wylot do pulpitu?

2.jpg

A tak jeszcze czy w menu brak "ż" w nazwie moda Ścieżki to wina wyświetlania czcionki (chociaż z drugiej strony Ś jest) czy to po prostu błąd?

menu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb tak to wina czcionki, jest w niej Ś, ale nie ma Ż, zawsze można w sumie dorysować kropkę :D Też miałem ten wylot - poczekajcie sprawdzę to bo udało mi się go naprawić i dołączałem plik, który to naprawia do spolszczenia chyba.

Ok @tom3kb i @jurek48 ogarnąłem - trzymajcie ten plik:

ui_custom_msgs_16.xml

Wrzućcie go do gamedata/config/ui ze zgodą na podmianę i nie będzie wylotu przy zakładaniu kombinezonu od Wędrowców ;) 

  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Niby tak, ale są też tacy co chomikują takie rzeczy na później więc na wszelki wypadek wrzuciłem ten plik, przepakowałem spolszczenie i dodałem świeży link więc w razie by ktoś pobierał teraz to będzie miał już poprawiony, a jak ktoś nie pobierze to i tak znajdzie tu rozwiązanie tego problemu :D Zastanawia mnie tylko ten problem z Wałem Taktycznym, który miał @scigacz1975 bo zdobyłem go od nowa i u mnie wszystko z nim w porządku - jeśli ktoś z was będzie oczyszczał później Dom Kultury w Prypeci i zdobędzie ten karabin to dajcie znać czy też mieliście jakieś problemy czy nie bo u mnie wszystko śmiga i się zastanawiam o co może chodzić. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja nawet tego kombinezonu nie zakładałem, bo mi się nie podobał z wyglądu ;) 

Aktualnie zatrzymałem się na zadaniu od Charona, który wysłał nas do Felczera. W zamian za paczkę z lekami i czymś tam jeszcze chce dwa artefakty gwiazda wieczorna lub 10 ogonów ślepych psów. Jeden artefakt znalazłem w elektrowni, ale drugiego już nie. Niestety, ale mam też pecha z ogonami. Wystrzelałem wszystko, co się rusza na CEA 1/2 i Prypeci, ale potrzebne są jeszcze dwa ogony. Chyba będę musiał użyć spawnera :dry:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Aktualnie ten mod już takich problemów nie sprawia jak wtedy gdy Ty go ogrywałeś ;) Problem z wywalaniem się gry po tym jak dostajemy w Martwym Mieście od jednego z NPC kombinezon już rozwiązałem i to akurat było moje niedopatrzenie :P A problemów z tym AS Wałem, które zgłaszał @scigacz1975 nikt więcej nie zgłaszał no i ja też problemów z nim nie mam więc w obecnej formie mod jest grywalny. 
 

Ale odpowiadając na Twoje pytanie @Stalker1234554321 - nie nie ma w nim takich cheatkitów jak w OGSE, aczkolwiek przez konsolę można włączyć sobie nieśmiertelność lub nielimitowaną amunicję, ale trzeba znać odpowiednie komendy do wpisania w konsoli, a nie wiem czy gdziekolwiek jakaś lista takowych jest dostępna.

No i z tego co czytałem na amk-team to tamtejsza społeczność będzie pracować nad dodatkiem/łatką, która ma zrównoważyć obrażenia zadawane GG i zadawane przez GG wrogim NPC bo rosjanie twierdzą, że obecnie jest za trudno, ale kiedy takowy dodatek się ukaże to na razie nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista komend do wpisania w konsolę jest w pliku user.Zamiast off wpisać on i w czasie gry wpisać w konsolę.Mam inną zagwozdkę.Mam uratować Ducha,ale on sam gania i zabija najemników.Jak podchodzę do niego to strzela do mnie.Od ponad godziny próbuję i za każdym razem to samo.Może ktoś ma jakiś pomysł jak go uratować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jurek48 Ogółem to jest tak, że jest tak, że jeśli jest wrogo do Ciebie nastawiony to musiałeś go przypadkiem wcześniej czymś zranić np. granatem lub przypadkiem go postrzeliłeś bo sam z siebie by się nie zrobił wrogi w stosunku do Ciebie. Jak robisz często zapisy to wczytaj zapis z przed rozmowy z Felczerem zanim on Ci da zadanie na uratowanie go, a jak nie to wczytaj autosave z wejścia do Prypeci i idź jeszcze raz tylko uważaj, żeby go nie postrzelić lub nie zranić. Jak ja robiłem to zadanie to klęczał z rękoma za głową tam gdzie powinien i tylko najemnicy się kręcili po okolicy, bo próbowali ubić mutanty, które się kręciły po okolicy.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jurek48 To szczerze to powiem Ci, że nie wiem o co może chodzić :P Ja jestem w sumie tylko "biednym rzemieślnikiem" i spolszczenie tylko dostosowałem do tej wersji więc za bardzo nie wiem o co może chodzić. Takie cyrki mogą wynikać z silnika OGSR bo np. w moim przypadku w późniejszej części fabuły gdzie trafiamy na Kordon dostajemy zadanie na odprowadzenie w pewne miejsce jednego NPCa - niby proste, ale w tej adaptacji NPC przeszukują zwłoki i zbierają części mutantów z martwych mutantów więc ów NPC zamiast iść tak jak powinni- i ów NPC zamiast iść prosto do celu to szedł kawałek jak powinien, a jak na jego drodze pojawiło się truchło mutanta to schodził z wyznaczonej ścieżki, podchodził do truchła, robił co trzeba i dopiero szedł dalej, więc może w tej sytuacji jest "podobnie" tyle, że zamiast przeszukiwać truchła to NPC ( w tym przypadku Duch) atakuje najemników :P

Ewentualnie zrób tak (choć wiem, że to trochę oszukiwanie) - przed rozmową z Felczerem gdzie zleca Ci uratowanie Ducha otwórz konsolę i włącz sobie nieśmiertelność, weź zadanie i od razu odpal kosolę i wklep demo_record 1, doleć kamerą tam gdzie jest Duch i najemnicy, wciśnij Enter tam gdzie zatrzymasz się kamerą to tam Cię gra przeniesie, wystrzelaj szybko Najemników, wyłącz nieśmiertelność i odprowadź Ducha - może zanim zacznie atakować Najemników to uda Ci się ich odstrzelić i Duch nie będzie agresywny w stosunku do Ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jurek48 Wariantem to bym tego nie nazwał no bo jakby nie spojrzeć to jest oszukiwanie gry i samego siebie :D Ale jeśli dzieją się takie szopki to trzeba się jakoś wspomagać, żeby popchnąć progres do przodu. Co nie zmienia faktu, że trochę to dziwne, że u Ciebie Duch atakuje najemników, a u mnie grzecznie sobie klęczał tam gdzie powinien i nikogo nie atakował. 

W zasadzie to podzielę się taką ciekawostką ze swoich testów spolszczenia - w pewnym momencie fabuły (pod koniec moda) trafiłem na Bagna gdzie miałem pogadać z Doktorem, pogadałem z nim i dostałem od niego zadanie. Trafiła mi się Emisja zanim wyszedłem z jego chatki no i po Emisji okazało się, że Doktor jest wobec mnie agresywnie nastawiony - nie mam pojęcia dlaczego, bo niby dialogi mówiły, żeby żadnemu z jego "pacjentów" nie wyrządzić krzywdy i nie zrobiłem czegoś takiego, a mimo tego był do mnie agresywnie nastawiony tak jakbym zaatakował jego lub kogoś z jego pacjentów i nie mogłem oddać mu zadania.

Użyłem demo_record i po tym jak je wykonałem, zaczęła się Emisja więc użyłem demo_record i przeniosłem się na drugi koniec Bagien gdzie było miejsce bezpieczne od Emisji, przeczekałem ją i potem za pomocą demo_record wróciłem do chatki Doktora i było wszystko w porządku. Dlaczego w czasie Emisji stał się agresywny wobec mnie? Nie wiem, ale jak zrobiłem tak jak opisałem i wszystko było w porządku i mogłem grać dalej i oddać zadanie - może to jakieś niedopatrzenie autora moda, a jeśli nie to nie wiem czemu tak się stało, ale w razie czego to piszę to po to, żeby ogrywający moda wiedzieli w jaki sposób sobie poradzić z taką sytuacją :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 Heh no to dobrze, że teraz śmiga jak trzeba - w razie czego to od czasu jak ostatnio pisałeś to zaktualizowałem spolszczenie o poprawkę, która naprawia błąd gdy dostajemy od jednego z NPCów w Martwym Mieście kombinezon (wcześniej po próbie jego założenia mod się wywalał) więc jeśli masz to starsze spolszczenie to pobierz sobie zaktualizowane z postu #1. 

A co do Twojego pytania - nie, nie ma tu detektora bo to mod zasadach Cienia Czarnobyla więc artefakty zbiera się po prostu podnosząc je z ziemi no bo wiadomo - detektory weszły dopiero w Czystym Niebie i Zewie - także tutaj trzeba się po prostu rozglądać bo często leżą sobie po prostu na ziemi, można też znaleźć je przy martwych NPCach, albo w schowkach.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.