Agrael Posted September 13, 2021 Report Share Posted September 13, 2021 @Starika.. Czemu tak uważasz ? Nie jest to mod idealny i jak każdy ma swoje wady, ale pomimo upływu lat ludzie wciąż chętnie do niego wracają. Nawet ciekawa fabuła, a wersja z OGSR jest nadzwyczaj stabilna ( nie miałem ani jednego wylotu ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted September 14, 2021 Report Share Posted September 14, 2021 W dniu 12.09.2021 o 22:31, Starika.. napisał: Niepodważalnie jeden z najgorszych modów w jakie grałem kiedykolwiek. Ja też mam mieszane uczucia odnośnie TEJ wersji moda. Powodem jest poziom trudności. Grałem w TŚ2 nie raz i jakoś dawałem radę, a tutaj nie daję. Jeden strzał, nawet nie wiem skąd i leżę. Taki widok widzę często - 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted September 14, 2021 Report Share Posted September 14, 2021 Taki urok tej adaptacji. Początek gry jest mocno uciążliwy, a Fantomy stanowią nie lada wyzwanie. W późniejszym etapie gry nie powinno być żadnych problemów. Dobry kombinezon i odpowiednia ilość artefaktów zagwarantują bezstresowe przejście moda. Że tak powiem.. Od zera do bohatera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted September 15, 2021 Report Share Posted September 15, 2021 Mam dość istotny problem z Duchem. Mam go uratować, a ten skubany nie czeka z rękami za głową, tylko lata i do mnie strzela. Co jest? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted September 15, 2021 Report Share Posted September 15, 2021 @smox Podobny problem zgłaszał @jurek48 i bodajże @bober322. Z tym że u nich Duch atakował najemników i ginął. Wrzucałem do tematu dwa zapisy - przed i po uwolnieniu Ducha. Znajdziesz je na 6 stronie tematu. Jeżeli Duch wciąż będzie do Ciebie strzelał, to spróbuj skorzystać z zapisów 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadam Posted September 15, 2021 Report Share Posted September 15, 2021 Ten problem z duchem ja także miałem, akurat on u mnie, wystąpił w trakcie trwania emisji, kiedy duch zaczął uciekać do schronu, i swoją broń wyciągnął. Naprawiłem go czekając u felczera. Zdaje mi się, że to jest jakiś problem z respawnem na mapie świata, w podstawowej wersji tajnych ścieżek, też miałem ten problem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted September 15, 2021 Report Share Posted September 15, 2021 Godzinę temu, Agrael napisał: @smox Podobny problem zgłaszał @jurek48 i bodajże @bober322. Z tym że u nich Duch atakował najemników i ginął. U mnie było też tak było, zależało to czy zdążyłem zabić najemników czy nie. Ginął albo z rąk najemników, albo ja musiałem go zabić, bo strzelał do mnie. Za zapisy dziękuję. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starika.. Posted September 25, 2021 Report Share Posted September 25, 2021 Okej modzik ukończony i powiem tak. Byłem o krok od rzucenia go w diabły bo początek jest bardzo mozolny i frustrujący. Zadania są średnio interesujące, linia fabularna składa się z typowych bolączek modów do STALKERA czyli z tzw. "fetch questów" - wiadomo typowe idź z tym tam potem coś zabierz albo i nie i wróć i tak przez dużą część moda. Graficznie i gameplayowo też bez fajerwerków typowe stalkerskie sprawy czyli postrzelaj do mutantów, pozbieraj artefakty itd. Mod to taka mieszanka bo i jest i nie ma co robić. Jest całkiem sporo strzelania co mnie zawsze cieszy bo mógłbym grać tylko w takie mody do Stalkera gdzie czeka nas bezustanna walka gdzie bez ani chwili wytchnienia trzeba się pojedynkować z kimkolwiek aż stan pancerza spadnie do 50%. Są momenty w których gra się przyjemnie i nie jest to zły mod. Ma swoje wady, które bardzo bolą, więc modzik nigdy nie będzie Soljanką, którą w wielu momentach próbuje być i to czuć. Dziwi mnie też brak odczuwalnej granicy między zadaniami pobocznymi a główną fabułą. Wszystko się zlewa, w takim Zewie Prypeci mieliśmy super balans między główną fabułą - najlepiej poprowadzoną w całej trylogii a zadaniami pobocznymi - również najlepiej poprowadzonymi ze wszystkich części. Tutaj wszystko się zaciera. Najgorszym minusem to one shot one kill. Wielu przeciwników ma nas na strzała i jest to skryptowe i przez długi długi czas nie da się nic z tym zrobić. Dopiero przy pomocy sterty artefaktów dodających nam % do pancerza i po znalezieniu kombinezonu Siemienieckiego sprawy przybierają obrót na naszą korzyść. W przeciwnym razie przeciwnicy zabijają nas nawet strzałem przez betonową osłonę. 5/10 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted September 25, 2021 Report Share Posted September 25, 2021 1 godzinę temu, Starika.. napisał: bo początek jest bardzo mozolny i frustrujący. Zadania są średnio interesujące, linia fabularna składa się z typowych bolączek modów do STALKERA czyli z tzw. "fetch questów" - wiadomo typowe idź z tym tam potem coś zabierz albo i nie i wróć i tak przez dużą część moda. Jak na mojego pierwszego ukończonego moda, to możesz mi wierzyć, że w 2012/2013 był wspaniały i nie zwracało się wtedy na takie rzeczy uwagi. A zadania kurierskie (czyniące ze stalkera aportującego Reksia) są w każdym modzie, nawet w wybitnie oczojebnej Anomalii. 1 godzinę temu, Starika.. napisał: Graficznie i gameplayowo też bez fajerwerków typowe stalkerskie sprawy czyli postrzelaj do mutantów, pozbieraj artefakty itd. Nie porównuj modów na CCz do modów na ZP czy CoC. Nie ma to najmniejszego sensu. Chociaż te drugie, mogłyby się uczyć od swoich drewnianych kuzynów jak się robi dobrą fabułę. 1 godzinę temu, Starika.. napisał: Są momenty w których gra się przyjemnie i nie jest to zły mod. Ma swoje wady, które bardzo bolą, więc modzik nigdy nie będzie Soljanką, którą w wielu momentach próbuje być i to czuć. Solanka jest tylko jedna 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberm Posted September 25, 2021 Report Share Posted September 25, 2021 Pozwolę sobie wrzucić trzy grosze 🙂 do obrony TS . Do dzis pamietam świetne wstawki muzyczne towarzyszące niektórym działaniom. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starika.. Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 (edited) Cytat Jak na mojego pierwszego ukończonego moda, to możesz mi wierzyć, że w 2012/2013 był wspaniały i nie zwracało się wtedy na takie rzeczy uwagi. A zadania kurierskie (czyniące ze stalkera aportującego Reksia) są w każdym modzie, nawet w wybitnie oczojebnej Anomalii. Ani w 2012 ani w 2021 zadania z przynieś nie są i nie były wybitnymi częściami modów do STALKERA. W niektórych się to ogranicza do minimum gdzie obok tego jest do roboty coś jeszcze jak np. w takim SGM czy w Rebornach. W TŚ jest tego mnóstwo a i więcej bo czasem dana rzecz w ogóle nie chce się spawnować (taki nadprzewodnik) i takie rzeczy tylko rozgrzewają do czerwoności. Zadanie na przyniesienie ogonów i unikatowego artefaktu? Dla mnie tragedia, w żaden sposób nie dało się przewidzieć takiego zadania a tym bardziej być na niego przygotowanym. Tajne Ścieżki bardzo odciągają i rozrywają, bo bilans zajmowania się zadaniami pobocznymi a głowną fabułą, która też nie zalicza wyżyn w momencie kolejnego szukania dokumentów w X18/16 jest po prostu słaby. Więcej rundek po zonie za dyskami CD niż za dobrze nakreśloną fabułą i to mnie najzwyczajniej boli. Cytat Nie porównuj modów na CCz do modów na ZP czy CoC. Nie ma to najmniejszego sensu. Chociaż te drugie, mogłyby się uczyć od swoich drewnianych kuzynów jak się robi dobrą fabułę. Niby dlaczego miałbym tego nie robić? Jasnym jest, że CCz jest najpopularniejszą bazą pod modyfikacje, ale szczerze moim zdaniem mało który mod może się równać geniuszowi REBORNów na CzN a jak wiemy modów na CzN jest tyle co kot napłakał. Taki SGM pod ZP też plasuje się u mnie bardzo wysoko z powodu tego ile frajdy daje podczas gry. Sekwencja obrony barki Noego przed hordą? Banan na buzi aż sam się rysuje. Mówiąc ściśle mody na CCz to taki "mixed bag" są perełki a czasem jest totalny śmietnik jak np. Upadła Gwiazda. PS. Nigdzie nie porównywałem modów z różnych platform w mojej powyższej wypowiedzi. Porównałem fabułę jednego moda do fabuły podstawki. Cytat Solanka jest tylko jedna Nie przeczę. Nie zmienia to faktu, że jak dla mnie ten mod próbuje nią być. Cytat Pozwolę sobie wrzucić trzy grosze 🙂 do obrony TS . Do dzis pamietam świetne wstawki muzyczne towarzyszące niektórym działaniom. Co kto lubi. Ja osobiście w tamtych momentach klikałem błyskawicznie F5 F9 żeby przestała grać muzyka. ^^ Edited September 27, 2021 by Starika.. błąd ortograficzny 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 @Starika.. zwracam honor i szanuję twoje (bardzo) odmienne zdanie w pewnych kwestiach. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starika.. Posted September 27, 2021 Report Share Posted September 27, 2021 @Anton Gorodecki Dziękuję bardzo, chylę czoła i dziękuję za dyskusję na poziomie. C: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted December 14, 2021 Report Share Posted December 14, 2021 Za cholerę nie mogę znależć radioaktywnego kontenera dla Łukasza, tak samo część do miniguna się nie pojawia w lesie obok śmigłowca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted December 14, 2021 Report Share Posted December 14, 2021 @Buber Kontener: Spoiler A tutaj powinien się znajdować fragment instrukcji miniguna: Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buber Posted December 14, 2021 Report Share Posted December 14, 2021 Dzięki wielkie, wzrok już nie ten Co do instrukcji to mam pusty kamień, Pancerniak pisał , że jest w innym miejscu, obok śmigłowca, ale w całym lesie nie mam "dead kropki" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolin12 Posted February 12, 2022 Report Share Posted February 12, 2022 (edited) Panowie, właśnie ukończyłem podstawową trylogię i z entuzjazmem, jakiego nie powstydziłby się młody Stalker na myśl o swojej pierwszej wyprawie w głąb zony, zabrałem się za mody. Padło na TŚ 2 na OGSR. Po przejściu na drugą lokacje moim oczom ukazał się las... i jakaś gówniana szarość, która rozlewa się w pewnej odległości od bohatera. Manipulowanie zasięgiem rysowania zmienia jej położenie, jednak nie mogę oddalić jej tak by mnie nie wkurwiała. Pytam więc was doświadczonych Stalkerów jak sobie z taką Anomalią poradzić. Ok. Pograłem dalej i okazało się, że problem występuje tylko na lokacji "las" 😯. Edited February 13, 2022 by Wolin12 Dalszy ciąg posta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 Podczas robienia porządków w tym dziale, troszkę zagłębiłem się w historię powstawia tego moda. Wychodzi na to, że Tajne Ścieżki, to jeden z najstarszych modów do Cienia. Ameryki oczywiście nie odkryłem, bo wszystko się zaczęło od Nowej Fabuły 5, ale ten modzik zadebiutował w 2008 roku. Początkowo sądziłem, że jest z 2010. Później NF5 ''ewoluowała" w Tajne Ścieżki - przez niektórych mod był nazywany "Zewem Monolitu". Grę rozpoczynaliśmy od rozmowy z Merlinem w Prypeci, a nie Sarkofagu. Mod cały czas się rozrastał i w końcu dostaliśmy Tajne Ścieżki 2. Wszystko się zakończyło na FInal Update. Choć w sumie, to nie do końca, bo powstała adaptacja z Autumn Aurora i OGSR. Mam też dobrą, jak i złą wiadomość. Wspólnie z @portals udało nam się odzyskać spolszczenia do wszystkich części z wyjątkiem niestety Nowej Fabuły 5. Może jest cień szansy, że ktoś z Was ma to spolszczenie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 6, 2022 Report Share Posted November 6, 2022 NS5 TT2 - elementy (broń, artefakty, kombinezony ... ) i część fabuły tego moda zostały użyte w najnowszej odsłonie moda Fotograf - Fotograf self made OBT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
najdrok Posted November 22, 2022 Report Share Posted November 22, 2022 Witam, postanowiłem odświeżyć sobie tego moda i przy okazji mam pytanie - nie mogę wywołać spawnera - przechodząc do menu ESC i S ani F1 nie działa ; dopisanie - dbg do skrótu exe też nic nie daje. Gram w ostatnia wersję Spolszczenie zostało dostosowane do moda + patcha z dn. 24.04.2021. Co robię źle, albo co muszę pobrać aby mieć spawner. Jestem już w CEA mod jest stabilny więc chyba nie mam problemów z plikami. Już chyba nieaktualne pytanie , znalazłem sam plik spawnera w google i chyba działa z ta wersja 483_spawner_TT2.rar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted January 29, 2023 Report Share Posted January 29, 2023 Pojawiła się nowa aktualizacja moda. Zaadaptowano CGIM2 oraz inne poprawki wizualne, wymieniono cały arsenał broni, dodano nowe animacje itp. Źródło: [KLIK] 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diegtiariow Posted March 17, 2023 Report Share Posted March 17, 2023 Broń w modzie: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted September 6, 2023 Report Share Posted September 6, 2023 Z ciekawości zajrzałem na AP, czy jest nowa aktualizacja, ale jeszcze nie. Najnowsza jest z 08.04.2023 r. Natomiast 24 sierpnia I am Dead pisał, że jak wszystko ogarnie, to pojawi się aktualizacja. Na zachętę jeden screen. Już chyba więcej z tego moda wycisnąć się nie da 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sachib Posted October 10, 2023 Report Share Posted October 10, 2023 cześć! rozpakowałem moda - po rosyjsku odpala i można grać. wrzucam spolszczenie i wyrzuca mi takie błędy Pomocy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.