Jump to content

Guest Diegtiariow

Recommended Posts

W dniu 12.09.2021 o 22:31, Starika.. napisał:

Niepodważalnie jeden z najgorszych modów w jakie grałem kiedykolwiek. 

Ja też mam mieszane uczucia odnośnie TEJ wersji moda. Powodem jest poziom trudności. Grałem w TŚ2 nie raz i jakoś dawałem radę, a tutaj nie daję. Jeden strzał, nawet nie wiem skąd i leżę. 

Taki widok widzę często -

ss_jarek_09-13-21_14-38-39_(l11_pripyat).jpg 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Taki urok tej adaptacji. Początek gry jest mocno uciążliwy, a Fantomy stanowią nie lada wyzwanie. W późniejszym etapie gry nie powinno być żadnych problemów. Dobry kombinezon i odpowiednia ilość artefaktów zagwarantują bezstresowe przejście moda. 

Że tak powiem.. Od zera do bohatera. 

Link to comment
Share on other sites

Ten problem z duchem ja także miałem, akurat on u mnie, wystąpił w trakcie trwania emisji, kiedy duch zaczął uciekać do schronu, i swoją broń wyciągnął. Naprawiłem go czekając u felczera. Zdaje mi się, że to jest jakiś problem z respawnem na mapie świata, w podstawowej wersji tajnych ścieżek, też miałem ten problem. 

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Agrael napisał:

@smox Podobny problem zgłaszał @jurek48 i bodajże @bober322. Z tym że u nich Duch atakował najemników i ginął. 

U mnie było też tak było, zależało to czy zdążyłem zabić najemników czy nie. Ginął albo z rąk najemników, albo ja musiałem go zabić, bo strzelał do mnie.

Za zapisy dziękuję.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Okej modzik ukończony i powiem tak.

Byłem o krok od rzucenia go w diabły bo początek jest bardzo mozolny i frustrujący. Zadania są średnio interesujące, linia fabularna składa się z typowych bolączek modów do STALKERA czyli z tzw. "fetch questów" - wiadomo typowe idź z tym tam potem coś zabierz albo i nie i wróć i tak przez dużą część moda. Graficznie i gameplayowo też bez fajerwerków typowe stalkerskie sprawy czyli postrzelaj do mutantów, pozbieraj artefakty itd. Mod to taka mieszanka bo i jest i nie ma co robić. Jest całkiem sporo strzelania co mnie zawsze cieszy bo mógłbym grać tylko w takie mody do Stalkera gdzie czeka nas bezustanna walka gdzie bez ani chwili wytchnienia trzeba się pojedynkować z kimkolwiek aż stan pancerza spadnie do 50%. Są momenty w których gra się przyjemnie i nie jest to zły mod. Ma swoje wady, które bardzo bolą, więc modzik nigdy nie będzie Soljanką, którą w wielu momentach próbuje być i to czuć. Dziwi mnie też brak odczuwalnej granicy między zadaniami pobocznymi a główną fabułą. Wszystko się zlewa, w takim Zewie Prypeci mieliśmy super balans między główną fabułą - najlepiej poprowadzoną w całej trylogii a zadaniami pobocznymi - również najlepiej poprowadzonymi ze wszystkich części. Tutaj wszystko się zaciera. Najgorszym minusem to one shot one kill. Wielu przeciwników ma nas na strzała i jest to skryptowe i przez długi długi czas nie da się nic z tym zrobić. Dopiero przy pomocy sterty artefaktów dodających nam % do pancerza i po znalezieniu kombinezonu Siemienieckiego sprawy przybierają obrót na naszą korzyść. W przeciwnym razie przeciwnicy zabijają nas nawet strzałem przez betonową osłonę.

5/10

  • Positive 2
  • Thanks! 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Starika.. napisał:

bo początek jest bardzo mozolny i frustrujący. Zadania są średnio interesujące, linia fabularna składa się z typowych bolączek modów do STALKERA czyli z tzw. "fetch questów" - wiadomo typowe idź z tym tam potem coś zabierz albo i nie i wróć i tak przez dużą część moda.

Jak na mojego pierwszego ukończonego moda, to możesz mi wierzyć, że w 2012/2013 był wspaniały:wub: i nie zwracało się wtedy na takie rzeczy uwagi. A zadania kurierskie (czyniące ze stalkera aportującego Reksia) są w każdym modzie, nawet w wybitnie oczojebnej Anomalii.

1 godzinę temu, Starika.. napisał:

Graficznie i gameplayowo też bez fajerwerków typowe stalkerskie sprawy czyli postrzelaj do mutantów, pozbieraj artefakty itd.

Nie porównuj modów na CCz do modów na ZP czy CoC. Nie ma to najmniejszego sensu. Chociaż te drugie, mogłyby się uczyć od swoich drewnianych kuzynów jak się robi dobrą fabułę.  

1 godzinę temu, Starika.. napisał:

Są momenty w których gra się przyjemnie i nie jest to zły mod. Ma swoje wady, które bardzo bolą, więc modzik nigdy nie będzie Soljanką, którą w wielu momentach próbuje być i to czuć.

Solanka jest tylko jedna:owieczka:

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Cytat

Jak na mojego pierwszego ukończonego moda, to możesz mi wierzyć, że w 2012/2013 był wspaniały:wub: i nie zwracało się wtedy na takie rzeczy uwagi. A zadania kurierskie (czyniące ze stalkera aportującego Reksia) są w każdym modzie, nawet w wybitnie oczojebnej Anomalii.

Ani w 2012 ani w 2021 zadania z przynieś nie są i nie były wybitnymi częściami modów do STALKERA. W niektórych się to ogranicza do minimum gdzie obok tego jest do roboty coś jeszcze jak np. w takim SGM czy w Rebornach. W TŚ jest tego mnóstwo a i więcej bo czasem dana rzecz w ogóle nie chce się spawnować (taki nadprzewodnik) i takie rzeczy tylko rozgrzewają do czerwoności. Zadanie na przyniesienie ogonów i unikatowego artefaktu? Dla mnie tragedia, w żaden sposób nie dało się przewidzieć takiego zadania a tym bardziej być na niego przygotowanym. Tajne Ścieżki bardzo odciągają i rozrywają, bo bilans zajmowania się zadaniami pobocznymi a głowną fabułą, która też nie zalicza wyżyn w momencie kolejnego szukania dokumentów w X18/16 jest po prostu słaby. Więcej rundek po zonie za dyskami CD niż za dobrze nakreśloną fabułą i to mnie najzwyczajniej boli. 

Cytat

Nie porównuj modów na CCz do modów na ZP czy CoC. Nie ma to najmniejszego sensu. Chociaż te drugie, mogłyby się uczyć od swoich drewnianych kuzynów jak się robi dobrą fabułę.  

Niby dlaczego miałbym tego nie robić? Jasnym jest, że CCz jest najpopularniejszą bazą pod modyfikacje, ale szczerze moim zdaniem mało który mod może się równać geniuszowi REBORNów na CzN a jak wiemy modów na CzN jest tyle co kot napłakał. Taki SGM pod ZP też plasuje się u mnie bardzo wysoko z powodu tego ile frajdy daje podczas gry. Sekwencja obrony barki Noego przed hordą? Banan na buzi aż sam się rysuje. Mówiąc ściśle mody na CCz to taki "mixed bag" są perełki a czasem jest totalny śmietnik jak np. Upadła Gwiazda.

PS. Nigdzie nie porównywałem modów z różnych platform w mojej powyższej wypowiedzi. :) Porównałem fabułę jednego moda do fabuły podstawki.

Cytat

Solanka jest tylko jedna

Nie przeczę. Nie zmienia to faktu, że jak dla mnie ten mod próbuje nią być.

Cytat

Pozwolę sobie wrzucić trzy grosze 🙂 do obrony TS . Do dzis pamietam świetne wstawki muzyczne towarzyszące niektórym działaniom.

Co kto lubi. Ja osobiście w tamtych momentach klikałem błyskawicznie F5 F9 żeby przestała grać muzyka. ^^

 

Edited by Starika..
błąd ortograficzny
  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Panowie, właśnie ukończyłem podstawową trylogię i z entuzjazmem, jakiego nie powstydziłby się młody Stalker na myśl o swojej pierwszej wyprawie w głąb zony, zabrałem się za mody. Padło na TŚ 2 na OGSR. Po przejściu na drugą lokacje moim oczom ukazał się las... i jakaś gówniana szarość, która rozlewa się w pewnej odległości od bohatera. Manipulowanie zasięgiem rysowania zmienia jej położenie, jednak nie mogę oddalić jej tak by mnie nie wkurwiała. Pytam więc was doświadczonych Stalkerów jak sobie z taką Anomalią poradzić.

 

 

sss.thumb.jpg.37feef0d80a89c4d89cd73e33cae7e6d.jpg

 

Ok. Pograłem dalej i okazało się, że problem występuje tylko na lokacji "las" 😯

Edited by Wolin12
Dalszy ciąg posta
Link to comment
Share on other sites

  • Agrael changed the title to Tajne Ścieżki 2 Final Update [OGSR]

Podczas robienia porządków w tym dziale, troszkę zagłębiłem się w historię powstawia tego moda. Wychodzi na to, że Tajne Ścieżki, to jeden z najstarszych modów do Cienia. Ameryki oczywiście nie odkryłem, bo wszystko się zaczęło od Nowej Fabuły 5, ale ten modzik zadebiutował w 2008 roku. Początkowo sądziłem, że jest z 2010. 

Później NF5 ''ewoluowała" w Tajne Ścieżki - przez niektórych mod był nazywany "Zewem Monolitu". Grę rozpoczynaliśmy od rozmowy z Merlinem w Prypeci, a nie Sarkofagu. Mod cały czas się rozrastał i w końcu dostaliśmy Tajne Ścieżki 2. Wszystko się zakończyło na FInal Update. Choć w sumie, to nie do końca, bo powstała adaptacja z Autumn Aurora i OGSR. 

Mam też dobrą, jak i złą wiadomość. Wspólnie z @portals udało nam się odzyskać spolszczenia do wszystkich części z wyjątkiem niestety Nowej Fabuły 5. Może jest cień szansy, że ktoś z Was ma to spolszczenie? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam, postanowiłem odświeżyć sobie tego moda i przy okazji mam pytanie - nie mogę wywołać spawnera - przechodząc do menu ESC i S ani F1 nie działa ; dopisanie - dbg do skrótu exe też nic nie daje. Gram w ostatnia wersję Spolszczenie zostało dostosowane do moda + patcha z dn. 24.04.2021.  Co robię źle, albo co muszę pobrać aby mieć spawner. Jestem już w CEA mod jest stabilny więc chyba nie mam problemów z plikami.

Już chyba nieaktualne pytanie , znalazłem sam plik spawnera w google  i chyba działa z ta wersja :)

483_spawner_TT2.rar

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Z ciekawości zajrzałem na AP, czy jest nowa aktualizacja, ale jeszcze nie. Najnowsza jest z 08.04.2023 r. 

Natomiast 24 sierpnia I am Dead pisał, że jak wszystko ogarnie, to pojawi się aktualizacja. Na zachętę jeden screen. 

image.jpg

Już chyba więcej z tego moda wycisnąć się nie da :)

  • Cool 2
  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.