Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ss_daniel_04-25-21_15-02-11_(dead_city).jpg

Mod przez te wszystkie lata dorobił się statusu kultowego, a dzięki przesiadce na OGSR wygląda naprawdę dobrze. Tak właściwie to TŚ2 był jednym z pierwszych modów do stalkera, w jakie zagrałem i bardzo mi się podobał - szczególnie wątek Monolitu. Z przyjemnością go sobie przypomnę ;) 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W paczkach tego moda, w zależności gdzie jest wstawiony, są dodane rożne dodatki, wyjaśnienia itp. W czasie mojej gry, co chwilę coś zmieniano. Czasem dodane psuło moda, więc usuwano. Różnica wagowa może się z tego brać. Musiałby ktoś pobrać z obu źródeł i porównać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ogólnie pobierałem moda z GoogleDrive i z Yandexa również. Ogólnie najważniejsze, żeby sam mod był wstawką z dnia 03.02.2021, a patch z dnia 24.04.2021. 

@kondotier Ja później odkryłem przyczynę Twoich problemów chyba - za każdym razem jak autor wydawał łatkę to zamiast wstawiać tylko zmieniane pliki to wrzucał całą gamedatę, cały bin i userdatę nie wiadomo po co, ale na początku twierdziłem, że łatka to łatka - wrzucę na to co jest, pliki się podmienią i będzie śmigać, a tu takiego wała jak polska cała, dopiero po postawieniu moda od nowa z najnowszą łatką wszystko było w porządku i potem jak wychodziły kolejne łatki to w ten sposób robiłem - kopia zapisów gdzieś na pulpit, mod usuwałem, wrzucałem bazowy mod i na niego najnowszy patch i dopiero wtedy nie było problemów z działaniem moda po aplikacji łatki.

Zastanawiałem się czemu autor w taki sposób konstruuje te łatki, ale ostatnio komuś odpisał, że ten mod to miała być najpierw prywatna modyfikacja, którą zrobił dla siebie i nie planował go publikować na początku, ale potem znajomy czy ktoś tam go namówił i wydał więc może dla pewności, żeby ludzie potem nie narzekali to składa te patche tak jak składa :P W każdym razie w takiej formie w jakiej mod jest teraz można go spokojnie pobrać, wypakować, nałożyć patch i spolszczenie i przejść od początku do końca. Jedyne wyloty, które mi się zdarzyły (a na cały mod było ich może 5) to było coś odnośnie COMMON_AI (wystarczyło uruchomić od nowa i było można grać) i jeden przy tym jak przenosiłem wszystko co miałem przy sobie do plecaka, żeby zrobić sobie na szybko schowek i od zbyt szybkiego klikania wyleciała mi gra bo zauważyłem, że przy przenoszeniu przedmiotów gra jakby lekko się przycinała, ale takie coś mi się też zdarzało przy zwykłym OGSR więc chyba OGSR Engine tak ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo 10,1 GB? Powinien mieć 7,04GB, z tym co pobrałeś nie mogę Ci zagwarantować, że wszystko będzie działać jak należy bo ja pobierałem z najlepszego źródła czyli linków podanych przez autora moda do Yandexa i GoogleDrive i na podstawie tych plików moda składałem spolszczenie.

Tym bardziej, że w linkach Vidkunsena większość i tak prowadzi do tych samych linków, które są podane w poście #1, a link ze stalkerportal.ru w ogóle odpada bo to jest wcześniejsza wersja samego moda niż ta, którą autor wstawił na GoogleDrive i Yandex.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem w te 20,8 GB i ściągnąłem 7,04 GB. Co mnie skłoniło ? Problemy w ulepszaniu. Jest komplikacja np. ze zwiększeniem udźwigu. Zmiany w system i actor nic nie dają choć pozostałe zmiany w actor.ltx działają. Weapon jest strasznie porąbany. Jedynie outfit jest normalny. Więc pomyślałem, że trzeba ściągnąć mniejszy i zobaczymy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

użyłem spawnera bo standardowo lubię na początku posprawdzać czy mi nie wykrzaczy

to jest log przy val_m1 - ni groma nie potrafię ogarnąć o co mu qrna chodzi - ktoś coś? z góry dzięki

 

w ogóle oskryptowanie i poziom przedobrzenia typowy dla ruskich - spróbujcie sobie jakąś amunicję dołożyć :(

xray_picia.log

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 Dokładnie tak jak napisał @vidkunsen, można dołożyć sobie amunicję czy broń, której normalnie nie ma na liście tego spawnera, jak edytujesz plik ui_si.script (znajdziesz go w gamedata/scripts/ui), tylko musisz użyć nazw podanych w string id= np. st_wpn_abakan bo jak dasz nazwę z linijki <text>АN-94 "Abakan"</text> to się wywali, a niestety ten spawner nie czyta przedmiotów do spawnu po ich nazwach wyświetlanych w oknie ekwipunku.

Druga sprawa - ta wersja Tajnych Ścieżek ma zmieniony arsenał broni w stosunku do oryginalnych Tajnych Ścieżek i jest to w zasadzie mod, który miał nie ujrzeć światła dziennego bo autor robił go dla siebie, ale znajomy namówił go do publikacji więc spawner może zawierać rzeczy, których już w modzie nie ma - podejrzewam, że ten AS Wał, który spowodował u Ciebie wylot to usunięta przez autora broń, ale nie usunął jej z listy spawnera - ja podczas gry trafiłem na amunicję (skończyła mi się amunicja do WSSK Wychłop i kliknąłem na jedyną z listy, która mi z nazwy nie pasowała do żadnej broni, a okazało się, że tej amunicji nawet nie ma w modzie bo została usunięta, ale była na liście spawnera i też mi się wywaliło wszystko do pulpitu) więc moja rada - spawnuj sobie wszystko co jest w spawnerze po kolei i zobacz na czym wywala, a potem usuń te wywalające rzeczy ze skryptu spawnera lub zapamiętaj co wywala i na przyszłość omijaj te rzeczy ;).

@DaarMoo Jeśli chodzi o zwiększenie udźwigu to nie jestem w stanie za bardzo nic podpowiedzieć bo nie próbowałem niczego zwiększać (ja raczej lubię grać w mody tak jak są stworzone przez autorów bo sztuczne zwiększanie udźwigu, żeby nosić przy sobie tonę szmelcu lub edytowanie broni, żeby magazynek miał 1000 naboi jest dla mnie bez sensu bo odbiera realizm i przyjemność z rozgrywki), ale może być tak jak napisał @jurek48 - musiałbyś spróbować zmienić udźwig w ogse_config.ltx (a ten znajdziesz w gamedata/config/tuning). W modzie OGSR właśnie ten plik odpowiadał za zmianę udźwigu tylko OGSR jeszcze miał swój własny Launcher, w którym było można to ustawić przed uruchomieniem moda zamiast edytować plik ręcznie), spróbuj zmienić tą linijkę i zobacz czy poskutkuje:

[inventory]
take_dist        = 2.5 ; не увеличивать, иначе будет глючить окно разговора
max_weight              =100
max_ruck        = 56
max_belt        = 42
slots            = 13

  • Dzięki! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@scigacz1975 masz rację z tą bronią. Autor moda zmieniał ją na okrągło i jak jedną naprawił, to psuł inną, abo osprzęt do broni. Dlatego zrobiłem przerwę w grę w niego.

Wiem, bo przecież coś tam Ci pomagałem przy dodawaniu AA, że potrafisz takie rzeczy naprostować. Jakby Ci się chciało i byś to naprawił, gracze będą Ci wdzięczni. Jakaś nie obowiązkowa łatka, dla tych co sobie zechcą ją wstawić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.