Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na zachętę dla tych, co jeszcze się nie zdecydowali na Odrodzonego-Duplikaty Źródło.

ss_fred_12-22-21_20-07-33_(d1941_institut).jpgss_fred_12-22-21_20-12-05_(d1941_institut).jpgss_fred_12-22-21_20-16-36_(d1941_institut).jpgss_fred_12-22-21_20-26-23_(d1941_institut).jpg

A takich sytuacji jak w spojlerze, na lokacji Oczyszczalnia mamy co krok.

Spoiler

Zrzut w spojlerze, bo politycznie nie poprawy z przyczyny autora moda, który ma takie ciągoty.

ss_fred_12-22-21_20-42-52_(klaranlage1).jpg

 

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie jedno pytańko. Ostatnio znowu zacząłem grać w Źródło i mnie jeden fakt martwi. Bo ogólnie to w 1 części nie można było zwiedzać za bardzo lokacji bo można było fabułę se popsuć i czy w 2 części jest tak samo? Dużo lokacji zwiedziłem (te po lewej strony mapy tylko) i nie wiem czy to dobrze czy źle bo jak w jakieś dalszej części gry się pochrzani przez to to lipa totalna :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Kiedy znalazłeś się ze Striełokiem na usychającym terenie za barem, dostałeś info, że masz kilka dni na wyposażenie się w sprzęt z fioletowymi opisami i "odwiedzenia" wskazanych laboratoriów. I w tym okresie nie tylko możesz, ale powinieneś odwiedzić jak najwięcej lokacji dla zebrania tego sprzętu. Jest takich rzeczy fioletowych sporo. Najważniejsze z nich, bo pozwalające na wyprowadzenie ze Strefy "autorytetów" to grawigan, pomarańczowy kombinezon, oraz conajmniej po 10 granatów oświetlających i artefaktów błyskawica. Bez nich w ekwipunku Dziadek-Leśnik nie będzie miał scenariuszowego dialogu. Inny sprzęt z fioletowym opisem jest konieczny do zrealizowania innych zadań i lżejszego prowadzenia gry.

Jednak mod nie na wszystkie lokacje wpuszcza od razu. Ale też trzeba być ostrożnym z wielokrotnym odwiedzaniem lokacji za pomocą teleportów, bo nawet po jednokrotnym wykorzystaniu, na długo przestają być skuteczne. No i jest dokładnie to samo co w cz1. Nie ma możliwości powtórzenia identycznie cudzej gry. Wystarczy, że robiący wideo poradnik, lub opisowy, nie pokaże wszystkich teleportów wykorzystanych po drodze do lokacji docelowej, to trafienie na te same graniczy z cudem.

A gdzie trzeba się udać aby zachować linię scenariusza, dowiesz się z PDA duplikata Striełoka na Martwym Kordonie. I będzie trzeba odwiedzać miejsca w nim wymienione, uzyskiwać potwierdzenia, aby naładował się newralgiczny teleport na krzywej sośnie. Inaczej nie uruchomisz linii zadań z Kreślarzem-Wędrowcem. Jest jeszcze jeden taki teleport który musi się naładować, ale przynajmniej ja nie znalazłem nic, co wskazywałoby jak to zrobić.

Kilka porad na początek. Nie tylko dla @Suseł , ale dla innych rozpoczynających grę również. One już są we wpisach, ale rozproszone.

Spoiler

W barze, po przeprowadzeniu Striełoka muszą pozostać żywymi: Pilot, Arni, Azot i Barman. Z barmanem tak należy przeprowadzić rozmowę o handlu, aby dostać zadanie na dostarczenie detektora. Możesz z niego korzystać, więc jest na początek gry nieoceniony. Za jego pomocą już w barze możesz nazbierać artefaktów. U Woronina obowiązkowo bierzemy zadanie na poszukiwanie jego żołnierzy, a on wtedy nagradza nas sowicie za jedno z zadań zrobionych jeszcze w cz1.

Artefakty w tej części gry mają określony okres żywotności i brukowieją ( powłoczki ). Sporo ważą, a usunąć z inwentarza można je tylko poprzez wyłożenie do schowka lub trupa, tak zombiaka jak i mutanta. Przedłużyć ich żywotność można tylko poprzez włożenie do schowka ( ewentualnie wyrzucenie na ziemie, o ile to miejsce jest nie odwiedzane przez enpeców ) i wyjście z lokacji stałym teleportem i od razu powrót do artefaktów. Uszkadzającym czas żywotności artów jest również każde wczytanie zapisu. Jeśli często giniemy, a takich możliwości nie da się uniknąć, to szybko możemy się ich pozbyć. A brak tych na ograniczenie głodu, przy równoczesnym braku jedzenia, to pewna śmierć i koniec gry. Tego należy się wystrzegać.

Azot i inni napotkani rusznikarze opcję remontu uzyskują dopiero gdy już podczas dialogu z nimi naciśniemy klawisz do którego mamy przypisany bieg. Tak samo opcję handlu wywołujemy u enpeców, którzy w dialogu nie mają możliwości wymiany, a HUD nie ma handlu.

Ulepszane kombinezony ( te które można ) zwiększają wagę własną. Szczególnie przy opancerzaniu, co niweluje efekt zwiększania udźwigu. Ja sugeruję ulepszanie tylko w kierunku udźwigu, zmniejszenia ciężaru, dodania noktowizji a przede wszystkim zwiększania gniazd na arty. Ochronę przed pociskami zapewnią nam artefakty, które można często nabyć.

Na lokacjach podziemnych nie można korzystać z egzoszkieletów. Trzeba mieć zwykły kombinezon, który w przypadku SEWA można ulepszyć tylko do 70kg. A to co w podziemiach należy dźwigać, waży dużo więcej. Dlatego potrzebne są arty na udźwig. Są nawet takie, zwiększające o 160 kg. Bardzo rzadkie i trudno dostępne. Pomarańczowego kombinezonu potrzebnego dla scenariusza, nikt nie ulepsza. Udźwig powiększamy tylko artami. Zamiast granatów oświetlających których ze względu na ich wagę nie możemy sporo nosić, można wykorzystać ukrytą opcję moda. Przechodzimy do Menu, naciskamy Esc i na klawiaturze numerycznej cyfry od 7 do 9 i znów Esc. Uzyskujemy czasowe rozjaśnienie ekranu, zależne od zdarzeń w modzie. Czynność bez ograniczenia powtarzalności.

Jeśli natomiast na lokacji mamy przeszkadzającą mgłę, stosujemy Esc + klawisz num6. Inne numeryczne trzeba samemu wypróbować.

Kolejna ukryta opcja, to robienie trwałych zapisów z klawiatury. Służą do tego ESC i F7. W savedgames pojawia się zapis z dat, godziną jego zrobieni i nazwą lokacji. Szczególnie przydany, gdy teleport wrzuci nas w jakąś ciemnicę. Wiemy wtedy gdzie.

Po raz pierwszy w modach pojawiły się przemieńce, czyli kolejne postacie czy mutanty wyskakujące z zabitego poprzednika. Są nawet takie, które wyskakują trzykrotnie. Te co wyskakują są różnie niebezpieczne. Albo jest ich naraz kilka ( snorki ), albo zabijają swoją aurą jak jesteśmy za blisko ( pięciorękie ).

Jest w modzie transport którym możemy jeździć. Silnik uruchamiamy klawiszem przypisanym detektorowi. Informacyjny opis klawiszologii odnosi się do oryginalnych ustawień moda.

Zawartość schowków jest losowa. Od dziadostwa, po bardzo wartościowe. Metodą zapisz-wczytaj (pamiętając aby wcześniej zabezpieczyć artefakty) możemy uzyskać więcej i lepszego. Szczególnie dotyczy to lokacji Martwa Pętla. Ale bez wysoko udźwigowego pancerza i artów na udźwig, nie wiele wskóramy. Tę lokację jednak musimy odwiedzić kilkakrotnie, więc nic straconego. Zebraną nadwagę możemy zostawić w sejfie, albo przy każdym pobycie zabierać tyle ile możemy. 

Specjalistyczny kombinezon monolitu jest niezbędny tylko do działań w Limansku. Ma wysoki udźwig, lecz wydzielana przez niego przy spotkaniu innych istot aura, bardzo mocno przeszkadza w grze, a szczególnie gdy przeciwnik też wydziela silna poświatę. A na dodatek każde takie zetknięcie, powoduje niszczenie pancerza.

Moim zdaniem, najlepszy jest inny egzoszkielet monolitu ( ten z od razu powiększonym udźwigiem ), który u Wernera na Topielach możemy ulepszyć na udźwig tak, że dorównuje temu elitarnemu.

Tyle na razie.

 

 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WYGRAŁEM Z MODEM !!!

Moda ukończyłem z właściwym finalnym zakończeniem.

ss_fred_12-27-21_20-18-19_(marsh).jpg  ss_fred_12-27-21_20-18-38_(marsh).jpg 

Czyli tak, jak się zaczęły Artefakty Śmierci, tylko w odwrotnej kolejności. Najpierw baza i Lebiediew, a po nim lot nad bagnami.

Grając w wersję rosyjską, uzyskałem inną końcówkę, przywracając Kreślarza-Wędrowca do ludzkiej postaci w Martwym Barze. Ale wtedy tego co na powyższych zrzutach nie miałem. Na Bagnach zamiast Wędrowca, miałem takie info. Z niego wyniknęło, że zginął i trzeba wyłączyć komputer.

Info na koniec.jpg   ss_fred_12-27-21_20-16-17_(marsh).jpg

Teraz, był i był rozmowny.

ss_fred_12-27-21_20-03-45_(marsh).jpg   ss_fred_12-27-21_20-16-35_(marsh).jpg

Po końcówce dialogu wyraźnie widać, że nie taką mod miał mieć. Sugeruje ona kontynuację moda, ale to chyba nigdy nie nastąpi. Gracze mieli wysyłać na forum Reborna swoje ostatnie zapisy jako dowód ukończenia, ale forum przestało istnieć, zespół moda tworzący się rozpadł po kłótni z ERem. A on sam nie będzie w stanie ciągnąć go dalej.

A na koniec jako ciekawostka, Zarka jakiej nigdy nie było. Na jej biust nawet Odrodzony zwrócił uwagę, pytając gdzie ma stanik.

ss_fred_12-27-21_15-03-53_(sza_hol_1).jpg  

Kto moda ukończył po polsku przede mną? Po jaki medal mam wypiąć pierś? Bo po rosyjsku byli tacy.

Moda trudno ocenić. Grając, targały mną ambiwalentne odczucia. Określenie hardkor dla niego, to jak pogłaskanie. To mod naprawdę dla koneserów lubiących wyzwania.

A ja wszystkich takich, do zagrania w niego namawiam.

 

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Sygnalizowałeś rozpoczęcie gry w moda. W dniu dzisiejszym dla spolszczenia został dodany patch, który usuwa krytyczny błąd spolszczenia, powodujący zablokowanie fabuły. Dodaj go od razu, abyś nie zapomniał.

Mój wpis o ukończeniu moda, daje odpowiedź na Twoje wcześniejsze pytanie. Więc i Ty też go możesz ukończyć. Do dzieła !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  Powyższe info o nowym patchu spolszczenie możesz wykorzystać w swojej grze, chociaż już ją finalizujesz, choćby dla sprawdzenia na mapach, czy nazwy odkrywanych teleportów ( tych czerwonych kółek z pytajnikiem, takich samych jak dla schowków ) wyświetlają się prawidłowo.

I jak było w Rzeźni? Ubój był udany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do grających,czy ktoś brał zadanie od Wernera na zdobycie tzw. Błędnych Ognii. Polecenie brzmi,że trzeba szukać ich w nocy i trzeba znależć jakiś sposób, żeby przeprawić się 

rzekę.Wygląda na proste,ale tak nie wygląda chyba, że coś robię nie tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Akron1112 Robisz prawidłowo, ale ten dialog to nie usunięte zadanie z Odmiennych Światów. Nie bierz go, bo choćbyś nawet za rzekę przeszedł, to ich nie znajdziesz.  A za rzeką wywołasz wojnę pomiędzy żywymi o spawnie bez końca, a powstałymi z nich przemieńcami. Te Błędne Ognie chyba można znaleźć w Prypeci, lecz bez sensu jest wracać z nimi na Topiele. Można sobie unieruchomić kilka teleportów. To zadanie z szukaniem strefy przy śmigłowcu, Turyści i Beret ( a z paczem spolszczenia Czapeczka ), to też resztki z OŚ. U Wernera najlepiej przejść od razu do remontu i na tym skończyć. Julię ( Dżil ) można przeprowadzić do domu Doktora, ale tylko po to, aby jak zniknie, wleźć na te Zagrobowe Ręce i ze schowka zabrać kolejny Niwelator. To inny schowek niż ten koło szopy. Trzeba to zrobić szybko, bo inaczej rozpęta się wojenka przy mostach, namnożenie zombiaków i taki spadek fpsów, że GB ledwie lezie.

A tak w ogóle, to na Topielach nie ma nic do roboty. Wchodzisz na nie tylko po to, aby po wyjściu z nich na Przedzoniu pojawiła się Elżbieta ( Liza ), ta stalkerka która w Odmiennych Światach siedziała na dachu domu Doktora i eskortowaliśmy ją do teleportu. Teraz zadanie ma spóźnione dokończenie na Przedzoniu, ale ze skutkiem finalnym dla Źródła. Bo to ona jest tą przedstawicielką Strefy która jest potrzebna do scenariuszowej aktywacji artefaktów w późniejszej grze. Ale jak wcześniej, idąc na Topiele nie zlikwidowałeś mortir na wszystkich wieżach obserwacyjnych Przedzonia, nawet tych odległych od drogi i płotu, zombiaków we wiosce z Martynem, oraz mutantów koło pieczary i kawałek dalej na pagórkach po obu stronach drogi z posterunku do koszar, to możesz mieć z tym kłopot, bo ona wtedy się zatrzymuje, a to jest czasówka. Może zginąć, albo nie dotrzeć na czas do teleportu za koszarami. A jeszcze gnębią dwa śmigłowce. Całe szczęście oba do strącenia. Jest wtedy info od moda. Ale mod daje możliwość znalezienia innej. Nawet jak wcześniej w chlewniach na Kordonie nie było w areszcie stalkerki, to teraz się pojawi, ale nie w areszcie, a pomiędzy chlewniami a STS. O ile ten rejon jest dokładnie oczyszczony z wrogich enpeców i mutantów. A jest jeszcze Keit na Generatorach. Tyle, że jej nie sprawdzałem, bo Elżbieta mi przeszła.

Jeśli nie zrobiłeś czyszczenia Przedzonia, to radzę wrócić w zapisach do wejścia na nie, w śmigłowcu zaraz przy teleporcie zabezpieczyć ile możesz artów udźwigowo-głodowych i zabrać się za czyszczenie. Arty zabierzesz dopiero po przeprowadzeniu Lizy. Albo nie wchodząc za nią w nowy teleport, albo po wejściu i teleportacji na Martwy Kordon, wrócisz teleportem. Masz je wtedy w obu przypadkach "ulepszone" na dalszą wędrówkę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier masz rację za rzeką wojsko nonstop się spawnuje a do tego chmara zombiaków .Posterunek z Niemcami ciągły spawn mutantów i przemienieńców aż fps-y spadają

i jest problem z przeżyciem. Julia odprowadzona do domu Doktora.klimatyczna rozmowa. a w nagrodę dwa Panzerschreki. Na helikopterze znalazłem dwa ciekawe arty. jeden waży

200kg,a drugi 150kg a ich udżwigi to 160 i 180 kg. Na Kordonie też nie miałem stalkerki w areszcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Buber A skąd to masz?

Źródło w pierwszej wersji było zrobione dla WIN7 i posiadacze WIN10 mieli problemy z uruchomieniem. Musieli na piechotę mod przystosowywać do dziesiątki. Ten problem został usunięty i moż to jakaś pozostałość po nim.

Stawiałem moda kilkukrotnie i nigdy z takim czymś się nie zetknąłem.

Jeśli masz zamiar w niego grać, to czy wiesz, że jest to jakby trzecia część ciągłości fabuły moda? Aby wiedzieć już od początku o co biega, trzeba zagrać w poprzednie części. Wszystkie mamy przetłumaczone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Buber W katalogu głównym moda, masz oprócz tradycyjnego Startera, startery dla komputerów o różnej konfiguracji. To te zakreślone na czerwono.

Bez tytułu.jpg

Wypróbuj ten, który pasuje do Twojego. Ja gram na pełnym dynamicznym, ale na niektórych lokacjach czasowo musiałem schodzić nawet na statykę. Duplikaty, to zlepek map dziesiątków modów, które były robione dla różnych podstawek. Było dla nich wiele poprawek, zmian i sam ER radził, że kiedy coś zazgrzyta, aby nie patrząc na możliwości kompa, schodzić z ustawień. Tak to jest z modami które swój żywot zaczęły na jednej generacji win i kart graficznych, a teraz się je łatami dostosowuje do tych najnowszych. Masz świetną kartę graficzna i "staruszek mod" może mieć z nią problemy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reborn - Źródło skończony.

Rozmowa z Kreślarzem na Bagnach :

ss_admin_01-10-22_22-22-35_(marsh).thumb.jpg.7cb2177d7793f6de79ed989bd33ebd36.jpg

ss_admin_01-10-22_22-24-22_(marsh).thumb.jpg.2a891c62ee7139553fe382b8a59aae19.jpg

Przeskok do początku Czystego Nieba :

ss_admin_01-10-22_22-27-38_(marsh).thumb.jpg.aee963859bf25417cd8f0097a5f986c7.jpg

I lot nad Bagnami :

ss_admin_01-10-22_22-27-51_(marsh).thumb.jpg.f39e1ad545ab51aea3d490309def615c.jpg

Ufffffff..........

Grałem w niego chyba z pół roku z krótkimi przerwami. Potężny mod. Inny od poprzednich części, ale dobrze mi się w niego grało. Mimo, że Er wprowadził wiele upierdliwych nowości, mod od pewnego momentu zaczyna wsysać jak odkurzacz. Po prostu trzeba zacząć grać, grać i nie przestawać nawet jeżeli mamy go dość, bo - warto. Takie mody rodzą się bardzo rzadko. 

Oczywiście z modem jeszcze nie skończyłem. Zrobię drugie zakończenie i spróbuję jeszcze czegoś.   

 


 

Edytowane przez DaarMoo
  • Super 2
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po cichu liczyłem, że dasz radę Dareczku. Moje gratulacje:065:💪, kłaniam się nisko:006:.

31 minut temu, DaarMoo napisał:

i spróbuję jeszcze czegoś.   

Po zakończeniu moda po raz drugi też spędziłem trochę czasu na szukaniu dodatkowego zakończenia, ale niestety wszystkie inne drogi okazały się ślepymi zaułkami. Dużo nadziei pokładałem w tym zadaniu👇, ale to też nomen omen fake.

1364266187_1-zadaniezbabami.thumb.jpg.76701270f0b4acd200e4baa62e1e6078.jpg 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo :brawo::t3m: . Witam w klubie matierych stalkerów. 

To drugie zakończenie jest chyba czymś w rodzaju nagrody pocieszenia. Przyszło mi to do głowy już po tej sytuacji z mojej gry po rus, kiedy dostałem te fioletowe info, że po śmierci Kreślarza na Bagnach prawidłowego zakończenia nie będę miał. W Martwym Barze po nocnej serenadzie się mi pojawił i pogadaliśmy tym samym dialogiem. Tyle tylko, że tego przerzutu na początek Artefaktów Śmierci nie doczekałem się.

Jest też możliwe, sądząc z wpisu @Anton Gorodecki , że jest do osiągnięcia tylko w takim przypadku, jaki miałem ja.

A na te stalkerki uwięzione w szklanych celach też w grze natrafiłem i też się nie doszukałem rozwiązania.

A wszystkich tych, co dotarli do końca Duplikaty - Odmienne Światy i odczytali napisy w Barze, zachęcam do dotarcia do Źródła. Będą mieli co robić do końca wiosny, albo i lepiej.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Tak jak wcześniej pisałem zacząłem grać w reborna od nowa, pograłem i zabrałem od stalkera zadanie na ,,Biomateriał Starego Poltergeista'. Biomateriał mam znaleźć na lokacji ,,Dzicz''

I tu zaczyna się problem ponieważ kiedy wejdę na tą lokację to dostaję komunikat że za 10 sekund mnie przeniesie bo mam za słaby sprzęt. 
Tutaj screeny z mojego ekwipunku i schowka:
 

Spoiler

 

 

Po prawej jest mój ekwipunek z którym poszedłem do Dziczy. A po lewej mój schowek. Co z niego mogę wziąć żebym mógł na tą lokacje wejść?

 

 

 

xrEngine_2022_01_24_20_09_49_310.thumb.jpg.e99233b5d143430bce88555be469c837.jpg

xrEngine_2022_01_24_20_09_55_547.thumb.jpg.d5b67e20a402a737ded58966927dc78f.jpg 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Masz problemy z Dziczą, bo nie czas jeszcze na nią. Na niej urzęduje taka odmiana kontrolera którego się nie da zabić, bo po zabiciu się odradza. A miejsce z bio Starego Poldka nie jest jedynym. Jest ich więcej i natrafisz na nie nawet przypadkowo. Tak jak w sytuacjach kiedy we wskazanym miejscu bio nie ma, a dostajesz komunikat aby szukać na innych lokacjach. Aby jednak nie szukać w ciemno, dobrym wyjściem jest wrócić w zapisach i wziąć to zadanie od innego enpeca, ale najlepiej np. na Jantarze. Bo kiedy z Jantaru wejdziesz na Dzicz, to sobie poczyścisz drogę ( od razu na początek ostra walka ) do bio, bez udziału kontrolera. A po jego zabraniu - ale to już Twoja wola - możesz znów walcząc podejść aż pod tele do baru i zwabić tego kontrolera ( Czarnego Szatana ) aż na koniec stacji, tam gdzie stoją te wagony z elektrami. Aby on tam został, przed jego wabieniem zatargaj tam do samego kąta 2-3 trupy. Zajmie się jedzeniem i inne zadania na Dziczy będziesz mógł wykonywać prawie bez problemu. Ale obojętne. od Baru czy Jantaru, nie wybieraj się na Dzicz bez artów przeciw działaniu psionicznemu. Jest ich kilka rodzajów, a ja na razie wu Ciebie widzę jeden w schowku, to Kostka rubika.Byle byś mu się na oczy znowu nie nawinął, bo znowu ruszy za tobą.

A tak przy okazji. Gdzie Cię przerzuciło? Ja czegoś takiego nie miałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Po wejściu na tą lokację i po odczekaniu kilku sekund nagle dostaję komunikat o taki:
image.png.35c8f9acd8ab315dacd207e00d379724.png
I po tych 10 sekundach nagle zostaję przeniesiony do teleportu który mnie teleportuje z powrotem na Bar.

Dobra to w takim razie mam ten biomateriał gdzie indziej szukać? Od innych stalkerow jak biorę to ciągle jest to zadanie tylko. 

A jeszcze jedno pytanie - barman w barze ma taką opcję ,,/MOŻLIWA ROBOTA / WYMAGANA WERYFIKACJA SPRZĘTU/". Apteczek mam bardzo dużą ilość a on ciągle mi gada że mam ich za mało. Co mam zrobić żeby od niego zadanie dostać??

Edytowane przez Suseł
Dodałem screena i napisałem to lepiej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zadanie na biomateriał z Dziczy jest już zrobiony :)

@wariat miał rację, potrzebny jest grawigun żeby tam wejść. Znalazłem go w innym miejscu. Nie trzeba iść po niego aż do Martwego Kordonu, spacer na lokację ,,Rozpadlina'' wystarczy. Tam w takiej zielonej dużej skrzynce można go znaleźć :P (Co i tak okazał się bezużyteczny bo w ogóle z niego nie skorzystałem. Wystarczyła strzelba i artefakt błyskawica. Tak czy siak przyda się na pewno na inne zadania)
Co do tych fioletów to wiem spokojnie. 

To teraz kolejne męczące pytanie. Biomateriał Psi-psa. Na wysypisku gdzie to zadanie jest oznaczone go nie ma. W zadaniu pisze że jak się go nie znajdzie to trzeba na całej lokacji szukać tych psów. Jest jakieś miejsce gdzie jest ich najwięcej? 
 

Edytowane przez Suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.