Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Suseł Ja grawiganów znalazłem cztery. On i pomarańczowy kombinezon są determinantami moda. Bez nich i conajmniej 10 Błyskawic nie będzie dialogu z Dziadkiem-Leśnikiem na MW2 o likwidacji Duplikatów, a przez to następuje blokada scenariusza. Wszystkie inne fioletowce są tylko ściemniaczami, za to bardzo pomagają w realizacji zadań.

Ja ile razy grałem, z nim nie miałem problemu ( dlatego chyba nie miałem problemu z tym teleportowaniem na Dziczy ), bo albo zabierałem go z Martwej Pętli, albo wiedząc gdzie jeszcze jest, szedłem do podziemi tunelu przy zakładzie Jupiter ( działają latarki i egzy ), przy okazji zabierać dwa bio materiały i miałem je w zapasie. Szedłem tam celowo, tylko po niego. Załatwiałem przy okazji spotkanie z duplikatem Pilota i przydatny teleport na Kordon. W kompleksie wentylacyjnym ( tam gdzie bywa Serce Oazy ) leży Ohydna Kreatura, często z bio. Robiłem też porządek na lokacji, a szczególnie przy cementowni i z burerem i psi masą na stacyjce. Tam jest konieczny jedna grawigan, albo conajmniej ten grawi pistolet. Pod stacyjką kolejny teleport. Ale wtedy nie prowadziłem jeszcze Brody, czekając aż scenariusz ( czyli Dżil ) pośle mnie na Zaton.

Co dotyczy psi-psa. To trochę dziwne, że masz go dopiero teraz. Od kogo go brałeś, bo należało od kogoś z Pchlego. Ono jest tak wkomponowane, że jest pierwszym zadaniem najemnika, zaraz po wejściu z Baru na Wysypisko. Dobrze go zrobić zanim się idzie po swoje manele do tunelu, bo jak bio nie ma, można powtórzyć wejście na lokację. A opis nie brzmi że szukać w razie braku  "na lokacji", ale na "innej lokacji". Chociaż przez przypadek na Wysypie też się może trafić "duplikat psa". Sporo psów biega w tym lasku za bajorami. Zaraz po jego  wykonaniu było zadanie na bio snorka odmieńca, co pozwalało pójść i wziąć go koniecznie od Łowców Artefaktów na Agropromie, a wykonanie dla nich powodowało neutralność Najemników w DM i możliwość brania u nich kupy zadań, z bardzo przydatnymi nagrodami. Inaczej są cały czas wrodzy, co jest bardzo niekorzystne i mocno utrudnia inne zadania w DM. Np. dawane prze Wolność z MW. Na Agro bio często nie ma, dlatego przed wzięciem tego zadania trzeba zrobić twardy zapis i ewentualnie wczytać na nowo. Ale jeszcze wcześniej koło Łowców Artefaktów zlikwidować całe mutanckie dziadostwo, abyśmy mieli się u koga rozliczyć.

Ta część jest jeszcze bardziej wymagająca niż obie poprzednie razem wzięte. Zadania i ich kolejność brania, oraz to od kogo bierzemy, może pomóc, lub bardzo utrudnić grę. I mimo, że pozornie idzie nam jak należy, można znaleźć się w martwym punkcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zadanie na biomateriał psi-psa dostałem od Najemnika w Podziemiach Agropromu. To zadanie na Snorka już go zrobiłem. Po prostu nic nie mówiłem że go zrobiłem, ja wcześniej już inne zadania robiłem.
Biomateriał Psi-Psa jest na Wysypisku i w treści tego zadania nie było jednak na ,,całej lokacji'' a w ,,okolicy miejsca tego zadania''. Ja nic totalnie o żadnym Agropromie nie gadałem. 

@kondotier

Edytowane przez Suseł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  A czy jak wszedłeś pierwszy raz na Wysypisko, wziąłeś zadanie na bio psa, który leży cały czas na przeciwko hangaru w spalaczu? Bo tych bio różnych psów jest kilka do znalezienia i możemy mówić nie o tych co należy. A z tego co czytam, chyba tu nastąpiło nieporozumienie. Ten którego szukasz, gdzie miał być?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Ten na tego zwykłego psa już wziąłem na początku. Ale ja mówię o biomateriale psi-psa.....

Zadanie na znalezienie biomateriału PSI-PSA znajduje się niedaleko od przejścia na kordon, jest tam taki mały teren na którym znajdują się chemiczne anomalie. W zadaniu pisze że mam tam przyjść godzinę przed północą ponieważ wtedy pojawiają się tam psi-psy. Rzeczywiście są ale po zabiciu nie ma w żadnym tego biomateriału. W TYM SAMYM zadaniu pisze że jeżeli nie zdobędzie się stamtąd tego biomateriału to trzeba polować w całej okolicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł W takiej sytuacji spawn może nastąpić po wzięciu zadania na nowo. Problem zaczyna się w miejscu gdzie wziąłeś to zadanie. Bo teraz żeby wziąć je na nowo, będziesz się musiał zaczynać znów w podziemiach Agropromu, albo przyjść następnej nocy, ale po wyjściu z Wysypiska i powrocie. Nie idź na Kordon, bo tam zaskakuje samowykonanie zadania.

Możesz też robić fabułę i liczyć na bio z psa na innej lokacji. A trafiają się często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Po prostu ci to pokaże na screenie...
image.thumb.png.7f29b93932ad3d02db355481117410b2.png

Godzinę temu, kondotier napisał:

Możesz też robić fabułę i liczyć na bio z psa na innej lokacji. A trafiają się często.

Jak fabułę? Z tego co wiem to trzeba robić te zadania od stalkerów na te biomateriały. To coś oprócz tego trzeba robić??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł

Patrząc na zrzut, na prawo od miejsca gdzie stoi GB jest taka ciemna plama. To jest lasek w którym przy samym skraju mapy jest dolinka ze zwalonym drzewem. Chyba dobrze go znasz. Tam są spore ilości różnych psów. Tam też byłeś?

A co do fabuły. Jest, oczywiście że jest. Pierwsza to ta, którą wyznaczył Ci Striełok, na usychającym terenie. Zebrać "fioletowy" sprzęt i zebrać wszystkich ważnych. Kolejną porcję zadań fabularnych otrzymasz ( albo już je masz ) na Martwym Kordonie z PDA duplikatu Striełoka. I to one są priorytetowe, bo bez zrobienia ich, to sobie tylko trochę pobiegasz i postrzelasz. Jest kilka dróg na MK, ale prawidłowa jest teleportem z Wysypiska na Kordon, tam będziesz miał na drodze tele odrzucający. Rozmawiasz z z enpecem przy wejściu do kanału i idziesz nimi na MK. Przed pójściem na Kordon, trzeba zabrać z piwniczki na Pchlim "Sovietskie Piwo", dla enpeca przy kanale. Kolejne zadanie fabularne, ale ono wyjdzie później, to jakby dokończenie zadania z cz.1. Tam Elżbietę (Lizę) wyprowadzałeś z Topieli. Teraz trzeba ją będzie poprowadzić dalej, aż do teleportu, bo będzie potrzebna do uczestnictwa w b. ważnym wydarzeniu pod koniec gry.

Spoiler

Jeśli przed pobytem na Topielach będziesz na zwykłym Kordonie w chlewniach, to tam gdzie jest areszt dostaniesz tę taką planszę informacyjną o potrzebie "uwolnienia" stalkerki. Ale Anieli tam nie będzie. Tym się nie zajmuj, bo to jest stalkerka zastępcza, gdybyś na Przedzoniu nie był w stanie Lizy wyprowadzić. Wtedy Aniela pojawi się nie w areszcie, ale gdzieś koło mostu, pod warunkiem, że teren koło niego, STS i aż do czartaku będzie czyściusieńki. Przechodzi ( mod daje potwierdzenie ) najczęściej w bramie do STS, ale lubi też podejść aż do czartaka. Można też przeprowadzić Keti na Generatorach, Ale to jest ostateczność.

Jak już znajdziesz PDA Striełoka, będziesz miał roboty na resztę gry. Fabuła będzie się zazębiać. A jak już załapiesz zadania z Wędrowcem ( Kartografem ), będziesz miał kolejny wątek fabularny.

Z tym, że cały czas trzeba wykonywać zadania najemnika, bo ich wykonanie wysyła na różne lokacje konieczne do realizacji fabuły i one są takimi wytrychami do niej. Bez ich zrobienia, też moda nie ukończysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier To zadanie już zrobiłem, wystarczyło po prostu polować na innej lokacji. W moim przypadku była to lokacja ,,Inne Metro''. Zdobyłem dużo dobrego sprzętu przy okazji z Martwego Pętla. 2 unikatowe egzoszkielety świadomości-z, jakiś dziwny karabin który używa nieznanej amunicji i jakieś inne egzy od specnazu. Te od Świadomości-Z da się jakoś naprawić? 


Czyli krótko - mam się kierować na Martwy Kordon? I tam już dalej się to jakoś potoczy? Czy jak na razie mam dalej wykonywać te zadania Najemnika i jakoś mnie tam samemu po prowadzi? Jak na razie to mam zadanie na Biomateriał Niewidzialnego Pająka w Jupiterze.
Ja tych piw z 2 mam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Na Martwej Pętli pojawisz się jeszcze kilka razy. Na niej faktycznie można znaleźć mnóstwo dobrych pancerzy. Ale na to trzeba poświęcić trochę czasu, bo pojawiają się one w skrzyniach losowo. Przed skrzynią trzeba zrobić zapis, skrzynię rozbić i zobaczyć co w niej jest. Jeśli nam odpowiada, zabieramy, a jeśli jest pusta lub jest to byle co, wczytujemy zapis. Ale nie możemy mieć przy sobie żadnych artów, bo każde wczytanie powoduje ich zanikanie. Już to komuś było wcześniej dokładnie tłumaczone, poszukaj. Pokazałem też gdzie jest sejf w którym możemy je przechowywać i zostawiać nadmiar zebranego. Pokazałem też, gdzie są wszystkie teleporty z MP na inne lokacje. A grawigana z celownikiem i kupą amunicji, w piwniczce wioski na północy lokacji znalazłeś?

A którędy dostałeś się na MP, skoro nie byłeś na Martwym Kordonie? Tam trzeba było doprowadzić Zulusa z ekipą do tunelu (żywych), zlikwidować przedstawicieli z historii alternatywnej na STS, a przede wszystkim porozmawiać z Przewodnikiem przy trupie jego duplikata. Trzeba było w tunelu zlikwidować duplikata Striełoka i w domku za płotem na prawo od tunelu znaleźć PDA st.ReLocka z zadaniami.

Fabułę i zadania najemnika trzeba prowadzić równolegle, bo utkniesz.

Ten km z innej pętli oszczędzaj, choć znajdziesz jeszcze kilka. Z amunicją nie jest najgorzej, bo jest w schowkach i dają w nagrodę, ale ilość jest ograniczona. Jak będziesz na Jupiterze po bio pająka, to pamiętaj o tym co pisałem poprzednio. Koniecznie rozmowa z duplikatem Pilota ( związek z fabułą ), biomasa i burer na stacyjce koło Janowa, oraz likwidacja Monolitu przy moście na Zaton. Trupy monolitowców poprzeciągaj jak najdalej od anomalii koło cementowni i opróżnij z wszystkiego co tylko mają. Jak to Ci niepotrzebne, to wyrzuć do wody. Idź też do zakładu tam, gdzie w podstawce było pomieszczenie z Protektą. Tam jest teleport który przeniesie Cię to tunelu przy zakładzie, pod sufit. Po tych podsufitowych konstrukcjach przejdź na drugą stronę hali i w plecaku znajdziesz kilka setek amunicji do tego km z innej pętli. Na dole tej hali ( uwaga, mogą być burery ) w takim małym pomieszczeniu masz tele do podziemi z działającymi egzoszkieletami i latarkami. Jak będziesz miał zapas udźwigu i trochę amunicji do grawigana, możesz zejść, podejść kawałek do przodu i chyba na pierwszym odgałęzieni w prawo i do tyłu jest taki zalany fragment ze snorkami i innym dziadostwem. W wodzie znajdziesz po zabiciu stwory z bio materiałami ( na przyszłość ) i w sejfie kolejnego grawigana. Wracasz tą samą drogą i na Jupiterze możesz pokusić się z przeprowadzenie Brody z Popieliska na Zaton. PO zestrzeleniu lub przepędzeniu śmigłowca na wysokości wieży Zulusa, prowadź go tak, aby tylko co był na brzegu minimapy, inaczej dziad włazi w anomalie, lub obszukuje trupy. On idzie po torach, ty idź nad wodą, to go jeszcze na moście zobaczysz. Kontakt niepotrzebny, info i zadanie zaliczone. Na Zato na razie nie idź, poczekaj aż pośle Cię tam Dżil. To logiczna kolejność, choć da się to wykonać nie po kolei.

A na Jupiter najłatwiej się dostać albo z Jantaru Skoczkiem do bunkra i z niego teleportem, albo skacząc z wieży ciśnień na MW. Ale to jak już będzie po monolicie przy moście, z dobrym pancerzem na grzbiecie. Za pierwszym razem może się nie udać, bo wylądujesz w anomaliach na cementowi i trzeba szybko zeskakiwać.

Zobacz na mapie DM, czy najemników w zakładzie masz już zielonych. Jeśli nie, to szukaj Łowców Artefaktów u których możesz wziąć zadanie i się rozliczyć.

Ten elektryzujący pancerz monolitu ponoć można naprawić na Radarze, ale mnie się nie udało dostać takiego dialogu. Jest dobry tylko do dźwigania, bo te efekty wyładowań, o ole nałożą się na podobne efekty od mutanta, mocno ograniczają strzelanie. A każdy kontakt z mutantem go psuje. Ale są zwykłe egzoszkielety ze zwiększonym udźwigiem ( są i takie bez ). Jeśli się je ulepszy, to są wygodniejsze. Uważaj, bo każde ulepszenie zwiększa wagę pancerza, tak mocno, że ulepszenia potrafią wyeliminować udźwig. Dlatego SEWA do podziemi powinna mieć tylko zwiększony udźwig i nic więcej. Te pancerze specnazu ją dobre, tyle że ciężkie wić udźwig mają mały.

I pamiętaj, mimo podpowiedzi jesteś zdany na siebie. Nie ma najmniejszej możliwości pokazać Ci optymalnej drogi, bo choćby brak bio w kolejnym zadaniu pośle Cię tam gdzie nie poszedłbyś gdyby było.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Grawiguna z celownikiem i amunicją nie zabrałem. Po prostu rozbiłem kilka skrzynek, zabrałem to co z nich wypadło i od razu wróciłem oddać Biomateriał na psi-psa. 
 

6 minut temu, kondotier napisał:

A którędy dostałeś się na MP, skoro nie byłeś na Martwym Kordonie? Tam trzeba było doprowadzić Zulusa z ekipą do tunelu (żywych), zlikwidować przedstawicieli z historii alternatywnej na STS, a przede wszystkim porozmawiać z Przewodnikiem przy trupie jego duplikata. Trzeba było w tunelu zlikwidować duplikata Striełoka i w domku za płotem na prawo od tunelu znaleźć PDA st.ReLocka z zadaniami.

Będąc w Jantarze spotkałem Naukowca który mówił że trzeba znaleźć badaczy którzy mieli przy sobie hełmy. Jeden był w rurze a drugi w Labolatorium-X16. I to właśnie z tego Labu trafiłem do Martwej Pętli.

Dzięki za podpowiedzi

Najemnicy są na żółto. To zadanie na tego pająka właśnie wziąłem od Najemnika z Bagien może po nim będę miał z nimi lepsze relacje. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Najemnicy na żółto to sukces. Mają sporo owocnych zadań, a i Wolność z Magazynów do zakładu w DM wysyła.

Wyszło na to że idź na Jupka, załatw co tam jest do załatwienia, nie bierz nowego zadania dla najemnika i idź na Martwy Kordon. Masz dwa szybkie teleporty w pobliże wysypiska. Ten od Pilota i pod stacyjką. Na MK zaraz po pojawieniu się nie idź na czartak do Zulusa, a skręć w prawo i przeskakując przez płoty idź do miejsca gdzie jest zaznaczony Striełok, znajdź jego domek, zabierz PDA. Uważaj przy tunelu, bo mogą pojawić się alternatyni, a oni na odległość wzrokową zabijają w ciągu 4 sek. Musisz być szybszy. To samo w STS. Dopiero po zlikwidowaniu alternatywnych i zombiaków, wrócisz do Zulusa. W STS pojawia się też bandyta w płaszczu. Pilnuj gdzie go zabiłeś, bo ma albo minigana, albo grawigana. Zanim pójdziesz na Sine Pola ( wskaźnik na mapie, czerwone kółko ), połaź po schowkach na MK i zrób zadanie z PDA Striełoka.

Patrz jak chcesz. Podpowiedź gdzie jest "krzywa sosna".

Spoiler

Żebyś nie miał problemu z ustaleniem która to jest ta scenariuszowa "krzywa sosna", bo nawet na wideo błędnie pokazywali, to jak na sinych polach znajdziesz zadaniową cerkiew i ją zaliczysz, to wyjdź przed nią na drogę, stań do niej prawym bokiem i idź kawałek drogą. Będzie po prawej stronie.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Te zadania z PDA st.ReLocka są bardzo istotne. Po zaliczeniu zadania musisz dostać info, że teleport został doładowany o 1/4 lub na jedną czwartą. Jakoś tak.

Na ile będę mógł, zawsze pomogę. Ale u Ciebie mogą wystąpić sytuacje, których ja ze względu na odmienność gry nie miałem. Ale są jeszcze inni którzy grali, to też pomogą. A może ktoś nowy jeszcze się zdecyduje na grę. Dziwi mnie to, że tak mało odważnych mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Raz mi się taki komunikat pojawił, nie pamiętam kiedy.

Miło bardzo :) dziękuje. Wydaję mi się że pewnie przez to jaki to ten mod jest (Mam na myśli że jest że tak powiem ,,dziwny'') no i poziom trudności w nim jest duży. Trzeba mieć nerwy do tej modyfikacji. Pierwszą część jakoś rok przechodziłem ale to z mojej winy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł  Postaraj się sobie przypomnieć, bo to ważny komunikat. Mogłeś go dostać, jeśli na bagnach w cerkwi, zawaliłeś białego zombi. A przede wszystkim jak znajdziesz to PDA, to sobie zapisz zadania z niego na kartce i po każdym komunikacie odfajkuj które zrobiłeś. Tych zadań jest 10, jak przykazań. Ale chyba przy samicy pijawki ( ta naga kobieta ) tego info nie ma.

I ostrzeżenie. Staraj się unikać wejścia na Bagna z Agropromu. Tam urzęduje Wędrowiec ( Kreślarz ) i po spotkaniu z GB lezie na bagna i lubi zginąć. Nie będziesz miał wtedy właściwej końcówki, a zastępczą w Martwym Barze. Teleportem z Agro na Bagna idzie się dopiero na sam koniec moda. Brak jakichkolwiek ostrzeżeń od niego, tylko są podpowedzi graczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo Mam 2 piwa. Dzięki że mi powiedziałeś o tym bo nie wiedziałem kompletnie po co one są. 

@kondotier Jestem już na tym Martwym Kordonie, zabrałem to PDA i potem dostałem zadanie żebym do jakichś tuneli poszedł, polazłem i tam nic w ogóle nie ma. Co to jest to STS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Jak wszedłeś z Wysypiska na Kordon, to poszedłeś dalej drogą do momentu aż odrzucił Ci spowrotem teleport? Bo to jest determinant pojawienia się dialogowego enpeca, który za piwo daje granaty oświetlające, a po ich mu sprzedaży można kupić namiary na schowki w podziemiach. Ale część z nich można i tak znaleźć samemu.

Jeśli sam od razu poszedłeś do tych podziemi, to już więcej tego enpeca nie spotkasz, bo przy kolejnych wejściach z Wysypu na Kordon, dostaniesz info o jakimś zdarzeniu i telepnie Cię na prawą stronę mapy, w przestrzeń pomiędzy teleportami między Przedzoniem i Martwym Kordonem. Aby się z tego terenu wydostać, trzeba iść aż do końca płotu i wejść albo na Przedzonie, albo na MK, tam gdzie ci to potrzebne. Ja zawsze jednak przeskakiwałem przez płot na MK kawałek od bramy, aby sobie zregenerować artefakty. Szedłem w czartaku do tego baraku z telewizorem, bo w nim jak podejdziesz od tyłu jest schowek. Zostawiałem wszystkie arty i nadwagę. Jeśli miałem podwójne arty na głód i udźwig, któryś z nich zabierałem ze sobą. Następnie szedłem do teleporu, przechodziłem do Przedzonia. Będąc mądry z poprzednich gier, szedłem na te wszystkie wieże i granatami likwidowałem znajdujące się na nich mortiry, oraz stojące na drodze i za bramą BTRy. Ile, to zależało od posiadanych granatów, lub nawet już rpg7. To jest działanie na przyszłość, gdy będziesz prowadził Lizę. Wracając na MK w schowku który jest w tym rozbitym śmigłowcu zostawiałem tego ( te ) arta na głód i udźwig. Przyda się jak tu znów wrócisz i będzie zregenerowany. Wracałem na MK, zabierałem ze schowka zregenerowane arty, sprzęt i szedłem wykonywać zadania. Chyba wiesz już o tym, że przechodząc naziemnymi teleportami w te i nazad, dokonujemy ich odnowienia?

STS jest to przetłumaczony na nasze akronim ATP. ATP to jeden z wielu błędów braku tłumaczenia, jakie dokonano w podstawkach. STS oznacza Spółdzielnię Transportu Samochodowego. W wielu modach nad bramą masz szyld z pełnym napisem zmienionym na ATP

To zadanie abyś odnalazł zejście do podziemi jest chyba tylko po to, aby wymusić na graczu pójście na Sine Pola, odnaleźć cerkiew i ikonę, zaliczyć doładowanie sosny, i rozpocząć wykonywanie pozostałych zadań z PDA. Bo cerkiew jest po drodze do wejścia do podziemi. jeśli do nich od razu wejdziesz, to jak zwykle przekora ERa spowoduje, że znajdziesz się nie tam gdzie byś chciał. Patrz, jeśli chcesz.

Spoiler

Teleport na końcu poplątanych podziemi przenosi do podziemi drugiego Agrokatu, na ten zbiornik w krótkim korytarzyku prowadzącym od kręconych schodów do wyjścia na teren INB. Wyjdziesz, to masz wojnę z masą zombifikowanych naukowców i problem z wydostaniem się z lokacji. Kto nie wie, że na tym samym zbiorniku na końcu rury łączącej go z tym drugim jest teleport przenoszący na zwykły Agroprom, to gdy go teleportuje nie zorientuje się, bo miejsce pojawienia jest identyczne. Ten teleport można wykorzystywać w obie strony Agroprom <-> Agrokat. Ale do podziemi na Sinych Polach nie przenosi. Można go wykorzystywać, gdy któreś z zadań mamy do wykonania na Agrokacie, a bliżej nam do niego z Wysypiska na Agroprom. 

  

Lepiej jednak tylko zaznaczyć sobie to wejście przy pomocy GPS, albo conajmniej wyrzucić koło niego jakiś mało wartościowy artefakt, aby przy kolejnym tu pobycie łatwo go znaleźć. Przeładowanie czy wczytanie zapisu skutkuje zniknięciem znacznika, a wejście nie jest bez niego łatwe do znalezienia. Będzie w razie potrzeby można z niego skorzystać. Tu masz zrzuty dla łatwiejszego jego odszukania, bo jak włączysz moda, to go nie będziesz miał. Zielony znaczek na drugim zrzucie koło GB, to dwaj handlarze i rozwidlenie dróg do kilku zadań z PDA.

                               Znacznik od moda znikający.                                                                                                                               Znacznik od GPS

ss_fred_10-26-21_17-14-53_(escape_enhanced_mix).jpg    ss_fred_10-26-21_17-39-05_(escape_enhanced_mix).jpg

Wykonując zadania z PDA na MK, kilka razy natrafisz na teleporty wyprowadzające poza niego. Dlatego przed każdy twardy zapis, bo nie zawsze są korzystne. Który wybierzesz, to przy takiej grze jaką już zrobiłeś, zależy tylko od Ciebie. Nie da się podpowiedzieć. A zresztą też nie pamiętam, który gdzie prowadził.

Co dotyczy piw. W modzie są trzy. Skoro pierwszego nie wykorzystałeś, to masz dla kolejnych dwóch enpeców lubiących to piwo. Są to Pietrenko, ale dopiero jak pomożesz mu w Promzony wrócić do Baru. Daje kupę granatów oświetlających. Drugim jest Czapa ( Czapka ) we wsch. Prypeci koło Pralni. Daje namiar na bogaty schowek w niej. Ale jak zginie to nie problem. Schowek i tak będzie w klimatyzacji koło okna 1. piętra. Trochę gimnastyki na parapecie.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Wróciłem do źródło
Dzięki za informacje.

A kontynuując.
 

W dniu 27.01.2022 o 12:48, kondotier napisał:

To zadanie abyś odnalazł zejście do podziemi jest chyba tylko po to, aby wymusić na graczu pójście na Sine Pola, odnaleźć cerkiew i ikonę, zaliczyć doładowanie sosny, i rozpocząć wykonywanie pozostałych zadań z PDA.

Najwyraźniej tak. Bo poszedłem do tego zaznaczonego miejsca no i nic w sumie tam nie było, żadnego teleportu, przedmiotu czy coś. Co ja mam dalej robić? Zwiedzam na razie Martwy Kordon bo teraz po tej przerwie to nie orientuje się za bardzo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Tu masz zrzut z miejscem gdzie był ten zaznaczony punkt, bo teraz go mieć nie będziesz. Przy wczytaniu zapisu znika. Jest zaznaczony wykrzyknikiem, bo ja tam postawiłem GPSa.

ss_fred_10-26-21_17-39-05_(escape_enhanced_mix).jpg

Nie mając go zaznaczonego, trudno Ci będzie w tej trawie znaleźć studzienkę kanalizacyjna, małą i zardzewiałą.

ss_fred_02-18-22_21-47-26_(escape_enhanced_mix).jpg

To jest wejście do takiego krótkiego podziemia, na końcu którego dopiero jest teleport na inny Agroprom. Nie musisz tam iść, bo jak znajdziesz studzienkę, to zadanie na jej znalezienie się zaliczy. Trochę wyżej na zrzucie masz znacznik gracza, a niżej niego znacznik handlarza. To jest jakby toki orienter gdzie się trzeba udać aby zrobić kolejne po cerkwi zadania z PDA St.Re.Locka.

Zanim poszedłeś na te Sine Pola, dopadłeś duplikata Striełoka i go zabiłeś? Znalazłeś jego chatkę i w niej to PDA? Po jego znalezieniu zrobiłeś porządek na ATP, wróciłeś na czartak i przeprowadziłeś Zulusa i Powinnościowców do tunelu gdzie był Striełok?

W spojlerze zrzuty pomocnicze.

Spoiler

Tak wygląda chatka Striełoka.

ss_fred_10-26-21_16-05-56_(escape_enhanced_mix).jpg

A tak właściwa krzywa sosna, kawałek za którą jest cerkiew z ikoną...

ss_fred_10-26-21_17-14-07_(escape_enhanced_mix).jpg

... bo na niektórych wideo pokazują tę poniżej, która jest jak się idzie do Lalkarza. Ale to jest zmyłka.

ss_fred_10-26-21_17-31-15_(escape_enhanced_mix).jpg

 

A po takiej przerwie, to radził bym Ci zacząć od zapisu na dole w tych kanałach, przy tym urządzeniu które trzeba wyłączyć i wejść na MK na nowo.

Część zadań z PDA zrobisz już na MK, część na Sinych, ale niektóre przenoszą gracza na inne lokacje, np. na Kordon, gdzie trzeba je dokończyć ( zabicie samicy pijawki )

Jak będziesz u handlarzy, to na północ od nich jest kilka tuneli do których trzeba będzie wejść. Przed jednym z nich stoi ciężarówka, na pakę której musisz wejść, aby zaliczyć zadanie na legendę o kiełbasie w Strefie.

Jak chcesz szczegółowiej, to na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.