Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@Suseł A jak tylko pojawiłeś się na MK, to na mapie w rejonie tunelu za ATP nie miałeś znacznika Striełoka? On siedzi w głębi tunelu ( tunel jest przejściowy aż na koniec Sinych Pól ). Zrzut pierwszy, jestem na czartaku a Striełok ma znacznik. Na drugim, strzelający Striełok w tunelu.

ss_fred_02-18-22_22-02-44_(escape_enhanced_mix).jpg  ss_fred_02-18-22_22-06-17_(escape_enhanced_mix).jpg

 

Masz mój zapis przy tunelu, sprawdź sobie.

przy strieloku mk.sav

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Ale czy masz zapis z tych kanałów na Kordonie zwykłym? Bo ma Martwy trzeba wyjść z nich, aby zaskoczyło. To jest wada moda, że po wczytaniu zapisu takie znaczniki znikają.

I druga rzecz. Jak z Wysypiska wszedłeś na Kordon, to sam poleciałeś do tych kanałów, czy poszedłeś drogą do momentu jak teleport cofnął cię na teren PKP i pojawił się ten enpec od piwa? Możliwe, że rozmowa z nim jest konieczna.

Zapis dałem tylko dla sprawdzenia, gdzie jest Strielok. Jak z czartaka idzie się na przełaj przez płoty w kierunku tunelu, to po drodze się trafia na chatę Strieloka.

Nie radzę jechać z niego, bo ja grałem specyficznie i mam kupę rzeczy z moda już zrobione i możesz się w tym pogubić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Strielok poszedł na zwykły Kordon? Jakim cudem, jak z tunelu tam nie zajdzie.

Na pierwszym zrzucie nie masz go zaznaczonego w tunelu, a ty stoisz koło mostu.

Co dotyczy drugiego zrzutu. Jak wchodzisz z Wysypiska tradycyjnym teleportem, masz 4 enpeców. Nie czekając, mijasz szlaban i biegniesz drogą. Jak dobiegniesz do stojącej na niej ciężarówki zadziała teleport odrzucający. Znów znajdziesz się przy punkcie kontrolnym, a razem z tobą nowy enpec, który pójdzie za budynek do włazu kanałowego. Rozmawiasz z nim. Ma ten dialog o piwie, dajesz mu i dostajesz kupę granatów oświetlających. Możesz je mu sprzedać, a za nie kupić schowki w kanałach. Ale samemu też można na nie natrafić. Ja sprzedawałem, bo sporo ważą, a znałem już czita z klawiatury numerycznej, lepszego od nich.

Wchodzisz do kanałów, wyłączasz inwentor i teleportuje Cię pomiędzy teleporty. I już wtedy masz zaznaczonego Striełoka i wolną drogę do niego. 

Ale ja korzystałem z okazji, aby "odświeżyć" posiadane arty. Przeskakiwałem przez płot na MK, szedłem na czarta i nie rozmawiając z Zulusem ( UWAGA: ma tylko opcję jednej rozmowy, potem szaleje ) wchodziłem do baraku i posiadane arty oraz nadwagę sprzętu chowałem do schowka w telewizorze ( od tyłu ). Szedłem do teleportu i skakałem na Przedzonie. Tu, jak się ma sporo żarcia, amunicji, granatów, warto część zostawić w schowku w śmigłowcu. Można też zrobić to ze spoilera.

Spoiler

Na wieżach obserwacyjnych po obu stronach drogi są na wieżach mortiry, które trzeba zniszczyć, aby później móc przeprowadzić Lizę. Tę którą wyprowadzałeś w Odmiennych Światach z domku Doktora. Można to zrobić jak pójdziemy na topiele, ale można i teraz. Mortiry są nawet na tych odległych, i jeszcze BTR na drodze i przy bramie.

Wracasz na MK i dalej nie rozmawiając z Zulusem ( można zmienić porę doby ) idziesz do Striełoka. Jak go rozwalisz idziesz do jego domku, zabierasz PDA. Dobrze jest wrócić pod tunel i rozprawić się z przybyszami z historii alternatywnej, następnie z tymi na STS i dopiero iść na rozmowę do Zulusa. Przed rozmową warto BTR co stoi koło teleportu wyprowadzić na drogę przed czartakiem.

Taka jest najdogodniejsza rozgrywka. Można na inne sposoby, ale to Twoja inwencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dobra sprawa wygląda następująco: Poszedłem na ten Martwy Kordon. Tak jak wcześniej pisałem, wykonałem to zadanie żeby znaleźć tą dziurę. Po zrobieniu tego wróciłem do Zulusa i go przeprowadziłem bezpiecznie do miejsca gdzie miał iść. Robiłem to jak ten o to gościu -  Старый сталк. KRG.
No i wszystko fajnie..aż do momentu kiedy zulus se nie idzie i ciul crasha wyłapuję. Dla lepszego zrozumienia o co mi chodzi zarzucam filmik. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł A próbowałeś pozwolić Zulusowi i jego kolesiom, spokojnie rozgościć się w tym tunelu? Nie wyprzedzaj go, bo z tymi psami to sobie dadzą sami radę. Jest z nim tyko dwóch, a co z resztą? Zginęła, czy jeszcze nie doszli?

A na STSie przeprowadziłeś rozmowę z Przewodnikiem? Wojaków z "historii alternatywnej" masz polikwidowanych ?

Tyle razy grałem, potrafił mi Zulus zginąć, ale nigdy w tym miejscu wylotu nie miałem. Ani w akcji z nim, ani bez niego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kondotier napisał:

A próbowałeś pozwolić Zulusowi i jego kolesiom, spokojnie rozgościć się w tym tunelu? Nie wyprzedzaj go, bo z tymi psami to sobie dadzą sami radę. Jest z nim tyko dwóch, a co z resztą? Zginęła, czy jeszcze nie doszli?

Ja już 20 różnych sposobów robiłem. Ja zostałem i z tamtym przewodnikiem gadałem i jak już byli na miejscu to też crasha wyłapałem. Potem za nimi chodziłem...no nie wiem dużo kombinowałem. Raz wczytałem sejwa za nim poszedłem pierwszy raz na Martwy Kordon z myślą że to pomoże jak od nowa zrobię i w innej kolejności. No, ale się zdziwiłem.
Co do tych gości - to oni chyba tam zostali z przewodnikiem. Albo nie żyją. |

Tak jak wcześniej pisałem - gadałem z nim.

W logu mam o skrypcie
image.thumb.png.e60f092f3e3b8315fd4f4eb4137c938a.png

 

Jeszcze kolejna sprawa
Za późno o tym piszę, ale już trudno. Jak będę musiał to od nowa zagram, ale z dobrze wrzuconymi plikami.
Oprócz moda to jeszcze jest jakaś poprawka z 20.05, Fix na wylot w Warlabie i spolszczenia. Niech mi ktoś powie, w jakiej kolejności to się wrzuca te wszystkie poprawki, fixy spolszczenia? Bo przyznam że jestem pogubiony. 

Spoiler

image.thumb.png.a8b63e44ddde32cd87d8779a2e066c07.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Suseł Log mówi, że nie powinieneś się tam znaleźć. Coś masz nie zrobione, albo zrobione nie w tej kolejności. Bo Zulusa powinieneś doprowadzić zaraz po likwidacji Striełoka i znalezieniu jego chatki.

Daję zapis, abyś mógł zobaczyć jak ja miałem z Zulusem.

643 zulus z banda w tunelu.dds    643 zulus z banda w tunelu.sav

Chatkę Striełoka też masz zaznaczoną. Przy tym zejściu do podziemi chyba jeszcze nie byłem.

A z instalowaniem stara zasada. Spolszczenie i uzupełnienia dla niego, zawsze na samym końcu instalowania. A jeśli na już rozpoczętą grę, to te poprawki dotyczące Gigi i Luki, muszą być dodane zanim grający dotrze do Limanska i Doliny Kamieni.

Masz spory odstęp czasowy w grze w grze, a ten mod raczej wymaga ciągłości gry, więc gra od nowa jest wskazana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

@kondotier Będę grał od nowa jednak. Nie ma sensu żebym kombinował, bo lepiej i łatwiej by było od nowa zacząć. Teraz jeszcze zadam pytanie - Czy jak rozpocznę grę już i wyjdę z baru to mam się od razu kierować do Martwego Kordonu do tego Striełoka? Czy po kilku pobocznych zadaniach.
 

W dniu 11.04.2022 o 23:13, kondotier napisał:

A z instalowaniem stara zasada. Spolszczenie i uzupełnienia dla niego, zawsze na samym końcu instalowania. A jeśli na już rozpoczętą grę, to te poprawki dotyczące Gigi i Luki, muszą być dodane zanim grający dotrze do Limanska i Doliny Kamieni.

Spoiler

Poprawka z 20.05: 
Yandex - [KLIK]
Nasz Serwer - [KLIK]

Spolszczenie
Nasz Serwer - [KLIK

Poprawki do spolszczenia - wersja 1.0 - [MEGA]

Poprawki do spolszczenia 1.1 (na dzień 29.12.2021) + [Nasz Serwer]

Fix wylotu w Warlabie po wyłączeniu promieniowania: [KLIK]

Chodziło mi bardziej o te poprawki i fixy. Spolszczenie to nie problem. Tylko kurczę, tutaj jest poprawka jakaś i na tą poprawkę z 20.05 mam wrzucić fix wylotu w Warlabie? Czy jak to z tym jest? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Szturmowiec Suseł Przecież mod sam narzuca Ci gdzie masz iść. Po rozmowie ze Striełokiem na usychającej przestrzeni kiedy daje wytyczne co należy zrobić, wracasz do baru na rozmowy z tymi 5. ważnymi osobistościami. Od Azota dostajesz zadanie na Zwierzoboja, od Woronina na poszukiwanie Powinnościowców ( w modzie to Pietrenko i Zulus, za co dostajesz ekstra wyposażenie jak na początek moda ), od barmana ( przy dobrze przeprowadzonej rozmowie o handlu ) na dostarczenie Welesa, którego nota bene nie będziesz musiał oddać, a już na terenie baru nazbierasz artów. Pilot opowie Ci o teleportach, a z Arni jest potrzebna do późniejszych zadań.

Jak to zrobisz, idziesz na Wysypisko, koniecznie dajesz się obrabować na bramie, rozmawiasz ze stalkami na pchlim i robisz ich pierwsze zadania. Przed każdym braniem zadania rób twardy zapis, aby móc go w razie potrzeby wczytać gdy np. bio psa na Wysypisku się nie pojawi. Jedno z nich wysyła Cię na Agro. Nie bierz go od pchlarzy, ale idź na Agro i weź go koniecznie od Artchanterów. Zrobienie go dla nich powoduje pojawienie się przychylnie nastawionych najemników w DM. A to jest bardzo ważne dla gry. Możesz trochę, ale nie za wiele pobuszować po Agro omijając INB, wracasz na Wysypisko i logicznie wychodzi, że trzeba iść do Zwierzoboja. Po rozmowie z nim na garbie masz tonę dobrych artów, więc decydujesz, czy ryzykować ich zwyrodnienie i iść do DM, czy wracać na Wysyp i ich nadmiar zostawić w schowkach. Ja bym wybrał to drugie.

Dostałeś od moda info o postaranie się w odpowiednie wyposażenie z fioletowymi opisami, bez którego nie pogadasz z Leśnikiem na MZ2. Trochę to wprowadza w błąd, bo takiego czegoś jest sporo. A faktycznie aby Dziadek zagadał scenariuszowo, to potrzebny jest grawigan i co najmniej 10 granatów oświetlających. A grawigana najłatwiej znaleźć na Martwej Pętli, jak również granaty oświetlające, oraz super kombinezony i arty. A grawigana, to już przy spotkaniu z Przewodnikiem możesz załapać. Albo z jego duplikata-trupa, albo z bandyty w płaszczu.

Dlatego bez kombinowania trzeba iść na Kordon i załapać się na konieczność pójścia kanałami na Martwy Kordon i Sine Pola, na których uruchamiamy główną linię fabularną z PDA St.ReLocka, przy ikonie w cerkwi. Po wejściu na Kordon teleportem, trzeba iść drogą w kierunku mostu, aż telepnie Cię spowrotem na posterunek i wtedy nad kanałem pogadać ze stojącym przy nim enpecem. Droga na Martwy Kordon stoi "otworem kanałowym".

Jak chcesz podpierać się jakimś wideo poradnikiem, to początek gry w moda najlepiej pokazuje StaryStalk. Ale pamiętaj, że ze względu na losowy spawn, czasem będziesz musiał od niego odstąpić, bo Twoja gra się inaczej potoczy. Wtedy trzeba szukać podpowiedzi wybiórczo, a to bez znajomości rosyjskiego jest mordęgą.

A ten fix wylotu w Warlabie, to na sam koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

@Starika.. Sposobów jest kilka. Pierwszy i najprostszy, to skorzystać z (chyba) Galenitoweo Skoczka. To drugi w sekwensie przebijaków w inwentarzu. On nie ma takiej opcji wpisanej, ale jak to w rebornach teleportatory czynią cuda. Będąc na Wysypisku ( tylko stąd ) używasz go i jesteś na zwyczajnym Kordonie. Tej opcji nie wolno jednak nadużywać, bo tak samo jak zwykłe artefakty, skoczki się wyradzają i znikają z inwentarza. Warto jak jest okazja, też je "odświeżyć".

Normalny teleport jest na Jupiterze, ale jego musi pokazać Ci Pilot. Znajdujesz go w warsztatach koło wentylacji i musisz żywego doprowadzić do skarpy po stronie lądowiska.

Kolejny masz na Sinych Polach i szukasz tych miejsc określonych w PDA St.Re.Locka. Obok anomali Fontanna masz tunel, on prowadzi na Kordon, a przy okazji możesz zrobić zadanie na zabicie samicy pijawki.

A tu mała informacja, aby nie było zaskoczenia.

Olga w areszcie na Kordonie pojawia się tylko wtedy, jak wcześniej byłeś na Topielach i wracając, na teleporcie spotkasz Lizę ( Elżbietę ) i w czasie pokazywanym przez tajmer, nie zdołasz ją doprowadzić do teleportu za miasteczkiem, lub samemu dasz się zbić śmigłowcom. Masz o tym komunikat od moda, że Liza do teleportu nie dotarła. Liza, to ta sama, która w Odmiennych Światach ganiała po dachu domu Doktora.

Spoiler

Aby Lizę udało się jednak przeprowadzić, to przed pójściem na Topiele trzeba zlikwidować wszystkie mortiry na wszystkich wieżach, nawet tych co stoją daleko od drogi.  Z rpg7, lub granatami wchodząc na nie. Do bramy posterunku trzeba dobiec ciut przed Lizą i jej bramę otworzyć. Inaczej utknie. Nadlatujące śmigłowce trzeba "odstrzeliwać", aby jej nie przeszkadzały w nieprzerwanym biegu, a nawet da się je strącić.

Ale aby Olga przeszła bezproblemowo do teleportu, zanim z nią pogadasz, musisz co do sztuki wybić wszystkie mutanty i enpeców na czerwono z drogi do STS, a wskazane nawet do czartaka, bo Oleńka i tam potrafi się zapędzić. Nie prowadzałeś lizy, Olgi nie będzie.

Jeszcze jedna niewiasta zastępcza, to Keit na Generatorach. Jak nie przeszła Liza, to będąc na Generatorach, ją można do teleportu doprowadzić.

Więc jeśli na Kordon nie posyłają Cię zadania, sam się tam nie pchaj. Kieł będzie potrzeby dopiero, jak będziesz gotów iść na MW2 do Dziadka-Leśnika.

Jeśli nie Ty, to ktoś pytał o piwo sowietskie. To przedmiot kwestowy, jako zwykłe piwo", więc je szanuj, nie sprzedawaj i czasem nie wypij.

I przypomnienie z wcześniejszych tematów. Na Agropromie koniecznie wykonać zadanie - najlepiej na bio snorka - dla łowców artefaktów i po jego zaliczeniu sprawdzić na mapach, czy najemnicy w DM stali się neutralni.

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika..  Oczywiście, że możesz. Będziesz go miał z głowy.

A tymi teleportami z Sinych Pól i z Jupitera, to i tak przejdź. Po obu czekają nagrody. Zaliczenie kwestowego zadania i miotacz ognia do samodzielnego ładowania.

Lepiej postaraj się udanie przeprowadzić Lizę (Elżbietę ), bo dostaniesz dobry dodatkowy teleport.

Z Olgą, to ja miałem w jednej grze taką sytuację, że spotkałem ją nie w areszcie, ale już za mostem koło STS. Rozmowa, dwa kroki i weszła w teleport. A innych "cudów" jakie mnie spotkały, to nie zliczę. Pilnuj na razie dwóch rzeczy. Zrobienia wszystkich zadań z PDA St.Re.Locka, abyś mógł aktywować teleport na krzywej sośnie i trochę później umożliwienia ważnym postaciom zbiórki na MW2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Aktualnie idę spotkać się z Anielą na Promzonie i oczywiście czeka mnie spotkanie z legendarnym Luką zaraz potem (o ile w ogóle do niego dojdzie) potem może zajrzę na Jupiter do Brodacza i Pilota. Potem może na Zaton i spowrotem do Anieli. Następnie miałem plan żeby zajrzeć na Topiele. Co do zadań z PDA Strelocka, to parę już ogarnąłem, aczkolwiek kilka jest średnio zrozumiałych, ale zobaczymy co w trawie piszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. Jeśli masz ochotę spotkać się z Angelą ( nie Anielą ), to chcąc nie chcąc droga poprowadzi cię na Jupiter przez Dolinę Kamieni z Luką. Z poprawkami, na pewno "wyskoczy" Ci z białasa. Już tu ponoć byłeś, więc chyba pamiętasz, że do tego zadania bez conajmniej grawi pistoletu z zapasem kulek się nie wybieramy. Tak w DK, jak i na Jupiterze taka broń jest bezcenna.

I nic się nie stanie, jak będąc na Promzonie, oprócz Angeli zrobisz jeszcze spotkanie z Pietrenko na samym dole mapy. Tylko wcześniej posprzątaj wszystkie mutanty na ruinach Pchlego i obok, a następie aż do teleporu za tunelem z pociągiem. Pietrenko gieroj, ale wojownik słaby. Przyda Ci się w Barze. Możesz też zrobić sobie wycieczkę do Martwego Baru po celownik do grawigana. Ale na tym zakończyć i wrócić.

Porady. Czytaj jak chcesz.

Spoiler

Z Pilotem, to się spotkaj obowiązkowo. Jego teleport to najkrótsza droga na początkowe lokacje. Jest jeszcze jeden. Jak przy stacyjce rozwalisz biomasę i pająki, aby móc prowadzić Brodę, to w tej piwnicy gdzie siedziała biomasa jest teleport na Wysypisko. W różne miejsca, zawsze wysoko.

W zakładzie, tam gdzie bywała protekta i dokumenty, jest teleport do tunelu przy zakładzie. Pod sufit na belki, a na nich leży plecak z kupą amunicji do takiego super karabinu maszynowego.

Rządzą tam burery, ale z góry łatwo je rozwalić. Natomiast na dole w takiej pakamerce jest teleport do podziemi, gdzie działa światło i egzoszkielety. Jest tam trochę psiarni i snorków, ale do zwalczenia.

Mniej więcej gdzie na mapie znacznik GB będzie za rzeką, w tunelu z prawej strony jest odgałęzienie prawie do tyłu. Jest tam taka wyrwa w ziemi zalana wodą i z różnym plugastwem, które na szczęście nie wychodzi. Na końcu jest sejf z grawiganem i jeszcze czymś, a w wodzie zabijesz mutanta, na którego bio dostaniesz zadanie bardzo daleko stąd. Wracasz tą samą drogą na Jupiter.

We wszystkich poradnikach pokazują, aby do Angeli iść wchodząc na skarpę na końcu lokacji i się wracać. Ale to zła droga. Idź przez bramę na środku lokacji za płot, a po drodze do Angeli zlikwiduj pseudogigany i wojaków alternatywnych. Do Angeli zeskoczysz z góry normalnie. Ta droga o jakiej piszę jest bezcenna przy drugim do niej podejściu, kiedy będziesz wiał przed emisją. Pamiętaj też, że GB ma możliwość przenoszenia szarych beczek, z których przy Angeli może sobie ustawić piramidę ( dałem zrzuty to pokazujące ) i wyjść bez artów pchemicznych. Ale nie zapomnieć z kanałów zabrać kulek.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Starika.. Tym razem Topiele są prościutkie. Musisz tylko doprowadzić napotkaną na wejściu stalkerkę z ochroną, do domu doktora, tam z nią pogadać i ona zniknie. Jak zniknie, to wejdź na samą górę tych wystających z ziemi pazurów. Trud zostanie sowicie wynagrodzony.

Teraz możesz iść do zagrody i tam się spotkać z naukowcem ( chyba to Werner ). Jak mieć będziesz kasę na koncie, to się możesz u niego naprawić. Naprawia te najlepsze egzoszkielety. Daje też zadanie na przyniesienie mu artefaktów, których teraz nie ma na Topielach, a są gdzieś w Strefie. Jak nie wejdziesz w ten dialog i zadania nie weźmiesz, nic się nie stanie.

Turystów którzy też się pojawią, olej całkowicie, albo przeprowadź tylko tego jednego który chce iść.

Najważniejszym jest przekroczenie drogi. Najlepiej na samym środku pomiędzy mostami. Bez rpg7 jest bardzo trudne, ze względu na samojeżdżące transportery. Ale granatami też można je rozwalić. Trzeba jak ognia unikać wywołania walki z historycznymi wojakami.

Każdy zabity zamienia się w zombiaka, którego oni rozwalają . A pojawiające się mutanty rozwalają ich i tym sposobem lokacja zaczyna się zapełniać dziesiątkami obiektów nieprzeciętnie obciążającymi komputer. Szczególnie gdy walka rozpocznie się przy moście prowadzącym do tunelu. Do tematu wstawiłem zrzuty pokazujące ile tego się u mnie namnożyło. Dzieje się to bez naszego udziału, więc czas pobytu u naukowca trzeba ograniczyć do minimum, aby z jaką taką ilością fpsów wrócić do teleportu.

Tu masz od 1:45:00 działanie na Topielach.

https://www.youtube.com/watch?v=u9z7NERGOuU

Reszta jest w kolejnym odcinku. Nie jest to zachwycający pokaz działania. Tak więc się za bardzo nim nie sugeruj.

Moja podpowiedź dodatkowa, to zanim porozmawiasz z Julią ( Dżil ) to idź pod te chaty na palach i tam załatw z początku prawie niewidoczną pijawkę. To mała złośliwość ERa, bo ją tylko słychać a nie widać. A jak ją już mgliście widać, to trudna do trafienia. Bez zabicia Julia nie przejdzie, a będzie gonić jak poparzona.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@innowierca

Nikt Ci tutaj z fusów nie wywróży dlaczego. Dobrze postawiłeś moda? Pamiętaj, że wszystko rozpakowujesz 7zipem a nie winrarem. Najpierw nakładasz patch z maja na moda. Następnie nakładasz samo spolszczenie i łatki kolejno 1.0 i 1.1. Czym się objawia niedziałanie tego spolszczenia? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@innowierca  Temu Ci nie działa, bo to mod dla wierzących w Monolit.

To był żart, ale tak na poważne. Znajdź w gamedacie ze spolszczenia plik localization.ltx i zobacz, czy ma taki początek.

string_table]
 language = pol
 font_prefix = _cent ;_west

Bo jeśli nie masz spolszczenia, jest to pierwsza rzecz, która to może powodować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.