Skocz do zawartości

GUNSLINGER mod


Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Spolszczenie zostało zaktualizowane i przemianowane na "GUNSLINGER - Spolszczenie Wersja Alfa". Nie trzeba zmieniać linku.

Wszystkie drzewka ulepszeń zostały przetłumaczone, ale trafność tłumaczenia może być różna. Same opisy powinny być zgodne z tym, co miało być przekazane. 
Poprawiono brakujące czcionki.
Zaktualizowano opis i nazwę TOZ 66.
Mała korekta opisu startowego PMM-12.
Przetłumaczono mini-opisy ulepszeń, które pojawiają się w opisie broni.
Zamieniono wszystkie błędnie przetłumaczone "strefy" na "Zonę".


 

Edytowane przez DaimeneX
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, DaimeneX napisał:

Nie wiem czemu, ale Strifer zrobił z nich istną encyklopedię przeszłości danych broni

Mnóstwo ludzi tak robi, a tłumaczenie tego potem 1:1 to jest katorga, jeśli nie jesteś - jak na przykład ja - wielkim pasjonatem. Już chyba gdzieś o tym pisałem, a jeśli nie, to zrobię to teraz - wystarczy wziąć jeden przekład opisów za "wzorcowy" i po prostu umieszczać go uniwersalnie w każdym spolszczeniu. Chyba, że to niemożliwe ze względu na np. różne paczki broni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, DaimeneX napisał:

Nie wiem czemu, ale Strifer zrobił z nich istną encyklopedię przeszłości danych broni xD

Sprawdziłem sam. I o ile niektóre opisy rzeczywiście są długie, tak raczej nic nie pobije opisu AKS-74U z STCS 2.6.3 w wersji angielskiej :D Dam w spoiler :D

Spoiler
In 1979 a shortened variant of the AKS-74 was adopted into service – the AKS-74U carbine, which in terms of tactical deployment, bridges the gap between a submachine gun and assault rifle. It is intended for use mainly with special forces, airborne infantry, rear-echelon support units and armored vehicle crews. The weapon's compact dimensions, compared to the AKS-74, were achieved by using a short, 210 mm (8.3 in) barrel (this forced designers to simultaneously reduce the gas piston operating rod to an appropriate length). In order to effectively stabilize projectiles, the barrel's twist rate was reduced from 200 mm (7.9 in) to 160 mm (6.3 in). A new gas block was installed at the muzzle end of the barrel and a new conical flash hider was used, which features an internal expansion chamber that alleviates gas pressure generated during firing. The flash suppressor locks into the gas block with a latch placed on the right side. The forward sling loop was relocated to the left side. The weapon's front sight is integrated into the gas block base.
 
The AKS-74U also has a different sight system setup with a U-shaped flip sight instead of the standard sliding notch sight. The rear sight has two settings: "P" (fixed for firing at 350 m) and "4-5" (used for firing at distances up to 400-500 m). The rear sight is housed in a semi-hooded shroud that is riveted to the receiver top cover. This top cover is connected with the gas tube cover and is hinged, pivoting forward when opened. Both the gas tube and hand-guard are also of a new type and are shorter than analogous parts in the AKS-74. The AKS-74U is significantly more maneuverable in tight quarters than the AKS-74, however the steep decline in muzzle velocity from 900 m/s (2,953 ft/s) to 735 m/s (2,411 ft/s) resulted in a decrease in effective aimed range (the effective hitting distance for a "running"-type silhouette was reduced from 625 to 350 m). The carbine cannot mount a bayonet or standard under-barrel grenade launcher. However, a suppressed 30 mm BS-1 grenade launcher was developed for this weapon that fires high-explosive dual purpose (HEDP) grenades. The grenades from the BS-1 are launched by blank cartridges and the weapon is cycled manually in this mode of operation. The majority of AKS-74U's were manufactured at the Tula Arms Factory rather than Izhmash.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, DaimeneX napisał:

Zgodzę się z popularnym stwierdzeniem, że moda można by przenieść na Call of Chernobyl (lub jak inni wolą Anomaly)

Na to nie liczcie bo ponieważ, że ;) mod używa innego szkieletu dla rąk niż Zew, w modzie są też inne autorskie poprawki i zmiany w silniku.

No chyba, że udostępniono by kod źródłowy i ktoś by to potem adaptował na inne mody o ile by w ogóle się dało.

Także trochę lipa z tym modem w dzisiejszych czasach. Jakby wyszedł wiele lat temu miałby większy sens. Przechodzić Zew z fajnymi giwerami i animacjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No biorąc pod uwagę co się dzieje z rękami, gdy próbujemy je wrzucić na stare animacje.
spacer.png
spacer.png

Tak powiem, GUNSLINGER jest taką anomalią na dzisiejsze czasy. Wszyscy na niego czekali, bo da wielkie możliwości deweloperom modów, a tu lipa, bo w dzisiejszych czasach mamy już takie mody, które przewyższają GUNSLINGER'a pod wieloma względami.


Tak z innej beczki, ktoś był na tyle wariatem, że zmergował MISERY 2.2.1 z GUNSLINGER'em.

 

Edytowane przez DaimeneX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, DaimeneX napisał:

Tak z innej beczki, ktoś był na tyle wariatem, że zmergował MISERY 2.2.1 z GUNSLINGER'em.

Tym wariatem na pewno nie byłem ja:biggrin:

A czy ten mod dodaje do gry coś więcej oprócz wypasionych animacji sprzętu, broni itp?  Daje jakieś nowe zadania czy instalując go gramy w fabułę gołego Zew Prypeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest taki, że przez to jakie zmiany Gunslinger ma pod względem samego kodu, nie ma mowy, żeby to przenieść gdziekolwiek.

Przez to mam wrażenie, że ten mod to nie tyle "Anomalia" jak to Daimen napisał, tylko tech demo - o patrzcie co można tu na XRayu zrobić.

No dobra, no fajno, tylko co z tego, skoro.... no z niczym tego człowiek nie połączy?

W moich oczach, pozostaje tylko i wyłącznie jedna opcja - korzystać z Gunslingera jak BAZY i na jego podstawach budować nowe projekty.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, ArNie napisał:

W moich oczach, pozostaje tylko i wyłącznie jedna opcja - korzystać z Gunslingera jak BAZY i na jego podstawach budować nowe projekty.

Chyba jedyna sensowna opcja tylko z tymi BAZAMI to różnie bywa, jedną już mamy od lat i moim zdaniem to z nią wyszło...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość odpiął/ęła ten temat

@Sierioża Szkoda, że tylko w wersji Repack. Z chęcią zagrałbym na steamie z taką kombinacją. 

Aczkolwiek powtarzałem i będę powtarzał - ze stalkerem na steam jest ciężej, jeżeli chodzi o instalowanie modów. Zwłaszcza do CoP, bo z nim mam największe problemy. Shoc i CS to pół biedy, ale COP.. Zawsze mi się tam sypie z modami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież instalujesz repack i masz full zestaw.

Nie ściągnąłem, więc nie wiem jak to jest poklejone, ale sam Gunslinger to chyba po prostu injector do Zewu. Jak to się zachowa przy wersji Steam to nie wiem. Sposób instalacji Atmosfear i AN to pewnie cromm ma u siebie na stronie, a reszta to pierdoły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.