tom3kb Opublikowano 15 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 @kanon1022 no nie wiem? Jak Sowa dawał zadanie to może by jego zapytać czy nie chce Jeśli nie weźmie to pewnie inny handlarz chapnie albo jakiś dowódca frakcyjny. Tony one nie ważą to możesz nosić aż u kogoś rozmowa o nich nie wyskoczy. @kanon1022 a to nie są te zwykłe pda co Sowa odkupuje? https://stalker.fandom.com/pl/wiki/Sowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 15 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Mnie się kojarzy, że Sowa odkupi tylko to należące do dowódcy Najemników - tak jak w podstawce, a dwa pozostałe można opchnąć jakiemuś handlarzowi, albo ich przeznaczeniem jest tylko przerobienie ich na elektroniczne ruble Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 15 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 (edytowane) Witam , mógłby mi ktoś przerobić plik odpowiadający za szybsze poruszanie się gracza , sprint chodzenie itd. Najeżdżam kursorem na npc i nie widać jego imienia , można to zmienić i jak. Edytowane 15 Listopada 2020 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Witam dlaczego może zacinać się gra po prostu gracz staje w miejscu . Dodam , że grafikę pozmniejszałem prawie do minimum , mam tylko rozdzielczość na maxa i oświetlenie pełne dynamiczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Karta graficzna nie daje rady czasem, wiem z autopsji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 7 minut temu, vidkunsen napisał: Karta graficzna nie daje rady czasem, wiem z autopsji. To co karta graficzna do wymiany , czy w laptopie się da i czy się opłaci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Az taki bystry to ja nie jestem, po prostu wszystko w opcjach na dół/lewa strona skali i próbować grać albo dać sobie spokój z modem. Co do laptoków to nie polecam grać, za małe pole do manewru wymiany płyty, karty i innych ustrojstw, gram na PC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 19 minut temu, vidkunsen napisał: Az taki bystry to ja nie jestem, po prostu wszystko w opcjach na dół/lewa strona skali i próbować grać albo dać sobie spokój z modem. Co do laptoków to nie polecam grać, za małe pole do manewru wymiany płyty, karty i innych ustrojstw, gram na PC. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley Opublikowano 20 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 ogólnie to nie polecam tego moda. Nie zoptymalizowany, chodzi jak kupa gówna, klatkowanie. Nie wielkie zmiany w stosunku do pierwowzoru, nie dopracowany i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 23 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Panowie zerknijcie na ten log: "FATAL ERROR [error]Expression : !m_error_code [error]Function : raii_guard::~raii_guard [error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp [error]Line : 748 [error]Description : ...er sigerous addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:383: attempt to index local 'squad' (a nil value) Nadmienię tylko, iż zaliczam wylot do pulpitu przy oddaniu naukowcowi próbki z tunelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 26 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2020 (edytowane) Lokacje z Anomaly dla SGM 2.2 (ver 1.0): BRAK DZIAŁAJĄCEGO LINKU. Czy ktoś ma może ten dodatek? Czytałem, że ten dodatek poprawia szybkość działania moda. Odnośnie moda: potwierdzam, że jest niezoptymalizowany, częste wyloty ( mam 8GB pamięci - może na 16u lepiej chodzi). Fabularnie jest tak, że mod startuje od razu na Zatonie. Co z Kordonem i Wysypiskiem? Mam nadzieję, że gdzieś to autor umieścił. Na chwilę obecną niektóre zadania trochę zmienione, a to inne położenie a to coś dodatkowego trzeba zrobić. Niewiele, ale ciekawie. Znikła mini mapa na poziomie mistrz. Ogólnie jest trudniej co wyszło na dobre modowi (był zbyt łatwy). Przez ten początek na Zatonie myślałem o grze w starą 1.11 wersję, ale czytałem że tam dużo bugów fabularnych, wylotów więc na razie ciągnę tą wersję. Pozdrawiam wszystkich grających... Edytowane 26 Listopada 2020 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 @ksantyp linki z GD do tych lokacji z Anomaly padnięte ale znalazłem inny link: https://modsfire.com/cih7MJX736f3qb4 Dodałem też do 1ego postu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 27 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 @ksantyp Wysypiska w tej wersji nie ma(autor przed premierą już podawał, że w 1.12 na pewno nie będzie dodane), ale czemu Kordonu i Bagien nie ma to sam nie mam pojęcia - nie ogrywałem najnowszej wersji tylko dostosowałem spolszczenie do niej więc może jest to rozwiązane jakoś fabularnie w ten sposób, że później się wraca na Kordon - linijki dotyczące dialogów i zadań nadal są w plikach tekstowych. Jest też możliwość, że w tej wersji Kordon jest wycięty bo etap fabuły na Kordonie i Bagnach to głównie biegnie tam i z powrotem choć z filmików autora z wersji 1.12 wynikało by, że ten Kordon jednak jest w modzie - dajcie znać czy podczas przechodzenia wróciliście na Kordon czy jednak nie Mod jest niezoptymalizowany bo działa na 32 bitowym silniku stąd częste przycinki jak A-Life się doładowuje, ja też na 8GB gram, ale wyloty mi się trafiały głównie z pustym logiem, może po prostu spróbuj skręcić trochę grafikę. Minimapy nie ma ani na poziomie Mistrz, ani na Weteranie, a autor zapowiadał, że będą na wszystkich poziomach bo przez jej brak ciężko było podejść pod bazę bandytów na Bagnach i potem przejść na Zaton z Bagien nie widząc min na mapie, ale widocznie autor o tym zapomniał. A jeśli o lokacje z Anomaly chodzi to nie zauważyłem zbytniej różnicy w wydajności między oryginalnymi lokacjami, a tymi z Anomaly. Może jakieś minimalne są, ale na moje oko chodził tak samo i na oryginalnych i na tych z Anomaly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 2 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 (edytowane) Sugerowane jest grać na wersji DX10 ale ja gram na DX11 i jest o jakieś 50% mniej wylotów. Wyloty typowo gdy pada deszcz lub po dłuższym czasie gry lub dużo aktywności. Gram dalej. Jak autor wyciął Kordon i inne lokacje to pewnie sobie zagram w inną wersję tego moda ( może Lost Soul final) Edytowane 2 Grudnia 2020 przez ksantyp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 2 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 @ksantyp Nie wiadomo czy wyciął Kordon czy moment fabuły, w którym się tam udajemy jest przesunięty fabularnie z początku moda na jego jakąś późniejszą część - Kordon jako lokacja istnieje w tym modzie bo w PDA jak najedziemy na niego na mapie to pojawia się napis więc wycięty nie jest tylko może zostały wycięte misje fabularne, które nas tam zaprowadzają - nikt z grających o ile takowych mamy na naszym forum nie dał znać jak to jest z tym Kordonem - w sensie czy wycięto misje czy je przesunięto z początku na późniejszą część... A jeśli chodzi o wyloty to chyba tak - zaleca się grać na DX 10 i 11 - ja grałem na 11 i może jakieś wyloty się trafiły, ale bardzo sporadycznie no i log był zawsze pusty więc chyba nie z winy moda się wysypywał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eli74 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 (edytowane) Na pewno jest Czerwony Las, Agropom , oraz Dolina Mroku - właściwie wersja 1.12 to CoP dosyc mocno rozbudowany. Edytowane 5 Grudnia 2020 przez eli74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Wszystkie dostępne lokacje m.in.: czerwony las, kordon dolina mroku ... : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eli74 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 (edytowane) nie mogę znależć teleportu z Janowa do Doliny Mroku, ponoć jest w okolicach Jupitera - szukałem i nic - ktoś go znalazł ? Spoko juz znalazłem Edytowane 5 Grudnia 2020 przez eli74 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 @eli74 No to podziel się tym odkryciem. Zrób zrzut miejsca teleportu i wstaw, ktoś inny może skorzysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eli74 Opublikowano 6 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Anomalia przestrzenna która pozwala przedostać się do Doliny znajduję się dokładnie pod pogłebiarką, Szukałem wokół fabryki Jupiter jak podpowiada PDA, ale pomimo zejscia wszystkich zakamarków nie znalazłem - przypadkowe odkrycie przy zbieraniu artów W dolinie uwaga : nie ma technika więc uwaga na pancerze i broń , a strzelania sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Miedzy gąsienicami zazwyczaj jest ta anomalia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 9 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2020 Odłam Renegatów - inkasenci: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 20 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 Skończyłem zadania dla Świtowców i chciałem zacząć współpracę z najemnikami a tu klop: zginął pilnujący bramy i to daaawno temu i nie można wejść na bazę, bo wszyscy stają się wrodzy. Czy jest na to rozwiązanie, bo jeśli nie to duży bug tego moda .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
44piterv Opublikowano 20 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2020 @ksantyp nie wiem czy tu to zadziała, ale możesz spróbować - znajdź plik gamedata/scripts/ui_main_menu.script w tym pliku znajdź wpis: elseif db.actor~=nil and dik == DIK_keys.DIK_F7 then db.actor:disable_info_portion("actor_noted_rasvets") i zamień na: elseif db.actor~=nil and dik == DIK_keys.DIK_F7 then give_info("jup_killer_base_chief_payment") wczytaj grę, wciśnij ESC - F7 - ESC i wejście na bazę najemników masz odblokowane. Później jak chcesz możesz przywrócić poprzednią wersję kodu. Taką poradę znalazłem dawno temu , gdy zginie najemnik wpuszczający nas do bazy .Działało na zwykłym SGM to może i tu zadziała. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.