Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

@kanon1022 no nie wiem? Jak Sowa dawał zadanie to może by jego zapytać czy nie chce :)

Jeśli nie weźmie to pewnie inny handlarz chapnie albo jakiś dowódca frakcyjny.

Tony one nie ważą to możesz nosić aż u kogoś rozmowa o nich nie wyskoczy.

@kanon1022 a to nie są te zwykłe pda co Sowa odkupuje?

https://stalker.fandom.com/pl/wiki/Sowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, vidkunsen napisał:

Az taki bystry to ja nie jestem, po prostu wszystko w opcjach na dół/lewa strona skali i próbować grać albo dać sobie spokój z modem.

Co do laptoków to nie polecam grać, za małe pole do manewru wymiany płyty, karty i innych ustrojstw, gram na PC.

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie zerknijcie na ten log:

"FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...er sigerous addon\gamedata\scripts\xr_effects.script:383: attempt to index local 'squad' (a nil value)

Nadmienię tylko, iż zaliczam wylot do pulpitu przy oddaniu naukowcowi próbki z tunelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Lokacje z Anomaly dla SGM 2.2 (ver 1.0):  BRAK DZIAŁAJĄCEGO LINKU.

Czy ktoś ma może ten dodatek? Czytałem, że ten dodatek poprawia szybkość działania moda.

 

Odnośnie moda: potwierdzam, że jest niezoptymalizowany, częste wyloty ( mam 8GB pamięci - może na 16u lepiej chodzi).

Fabularnie jest tak, że mod startuje od razu na Zatonie. Co z Kordonem i Wysypiskiem? Mam nadzieję, że gdzieś to autor umieścił. Na chwilę obecną niektóre zadania trochę zmienione, a to inne położenie a to coś dodatkowego trzeba zrobić. Niewiele, ale ciekawie. Znikła mini mapa na poziomie mistrz. Ogólnie jest trudniej co wyszło na dobre modowi (był zbyt łatwy).

Przez ten początek na Zatonie myślałem o grze w starą 1.11 wersję, ale czytałem że tam dużo bugów fabularnych, wylotów więc na razie ciągnę tą wersję. 

Pozdrawiam wszystkich grających...

 

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ksantyp Wysypiska w tej wersji nie ma(autor przed premierą już podawał, że w 1.12 na pewno nie będzie dodane), ale czemu Kordonu i Bagien nie ma to sam nie mam pojęcia - nie ogrywałem najnowszej wersji tylko dostosowałem spolszczenie do niej więc może jest to rozwiązane jakoś fabularnie w ten sposób, że później się wraca na Kordon - linijki dotyczące dialogów i zadań nadal są w plikach tekstowych. Jest też możliwość, że w tej wersji Kordon jest wycięty bo etap fabuły na Kordonie i Bagnach to głównie biegnie tam i z powrotem choć z filmików autora z wersji 1.12 wynikało by, że ten Kordon jednak jest w modzie - dajcie znać czy podczas przechodzenia wróciliście na Kordon czy jednak nie ;) 

Mod jest niezoptymalizowany bo działa na 32 bitowym silniku stąd częste przycinki jak A-Life się doładowuje, ja też na 8GB gram, ale wyloty mi się trafiały głównie z pustym logiem, może po prostu spróbuj skręcić trochę grafikę. Minimapy nie ma ani na poziomie Mistrz, ani na Weteranie, a autor zapowiadał, że będą na wszystkich poziomach bo przez jej brak ciężko było podejść pod bazę bandytów na Bagnach i potem przejść na Zaton z Bagien nie widząc min na mapie, ale widocznie autor o tym zapomniał. A jeśli o lokacje z Anomaly chodzi to nie zauważyłem zbytniej różnicy w wydajności między oryginalnymi lokacjami, a tymi z Anomaly. Może jakieś minimalne są, ale na moje oko chodził tak samo i na oryginalnych i na tych z Anomaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sugerowane jest grać na wersji DX10 ale ja gram na DX11 i jest o jakieś 50% mniej wylotów. Wyloty typowo gdy pada deszcz lub po dłuższym czasie gry lub dużo aktywności. Gram dalej. Jak autor wyciął Kordon i inne lokacje to pewnie sobie zagram w inną wersję tego moda ( może Lost Soul final)

Edytowane przez ksantyp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ksantyp Nie wiadomo czy wyciął Kordon czy moment fabuły, w którym się tam udajemy jest przesunięty fabularnie z początku moda na jego jakąś późniejszą część - Kordon jako lokacja istnieje w tym modzie bo w PDA jak najedziemy na niego na mapie to pojawia się napis więc wycięty nie jest tylko może zostały wycięte misje fabularne, które nas tam zaprowadzają - nikt z grających o ile takowych mamy na naszym forum nie dał znać jak to jest z tym Kordonem - w sensie czy wycięto misje czy je przesunięto z początku na późniejszą część...

A jeśli chodzi o wyloty to chyba tak - zaleca się grać na DX 10 i 11 - ja grałem na 11 i może jakieś wyloty się trafiły, ale bardzo sporadycznie no i log był zawsze pusty więc chyba nie z winy moda się wysypywał. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anomalia przestrzenna która pozwala przedostać się do Doliny znajduję się dokładnie pod pogłebiarką, 

Szukałem wokół fabryki Jupiter jak podpowiada PDA, ale pomimo zejscia wszystkich zakamarków nie znalazłem - przypadkowe odkrycie przy zbieraniu artów :)

W dolinie uwaga : nie ma technika więc uwaga na pancerze i broń , a strzelania sporo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@ksantyp  nie wiem czy tu to zadziała, ale możesz spróbować   -  

znajdź plik gamedata/scripts/ui_main_menu.script

w tym pliku znajdź wpis:

elseif db.actor~=nil and dik == DIK_keys.DIK_F7 then
db.actor:disable_info_portion("actor_noted_rasvets")
i zamień na:

elseif db.actor~=nil and dik == DIK_keys.DIK_F7 then
give_info("jup_killer_base_chief_payment")
wczytaj grę, wciśnij ESC - F7 - ESC i wejście na bazę najemników masz odblokowane. Później jak chcesz możesz przywrócić poprzednią wersję kodu.

Taką poradę znalazłem dawno temu , gdy zginie najemnik wpuszczający nas do bazy .Działało na zwykłym SGM to może i tu zadziała.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.