Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z pierwszą misją w Czerwonym Lesie. Znalazłem ciało naukowca i najemnika doszedłem do wiedźmowego kręgu w miejsce wskazane na mapie i nic się nie dzieje sprawdzałem w poradniku niestety mój rosyjski dość mocno kuleje i nie wiem co robić dalej.

 

Po powrocie z Czerwonego Lasu przy stacji Janów wywala mnie z takim logiem:

FATAL ERROR [error]Expression    : assertion failed[error]Function	  : CMapManager::AddRelationLocation[error]File		  : D:prog_repositorysourcestrunkxrGamemap_manager.cpp[error]Line		  : 126[error]Description   : !HasMapLocation(sname, pInvOwner->object_id())

 

I jeszcze jedna sprawa chodzi o naukowca Bednarza a w zasadzie o jego kombinezon który wygląda jak połączenie exo z pancerzem ekologa, mam pytanie gdzie taki można dostać i jak on ( ten pancerz) się nazywa?

Cóż jako że brak było jakichkolwiek odzewów to wcześniejsze problemy zostawiłem na później, mam nadzieję ze ktoś jednak tu czasem zagląda bo wyskoczył mi poważniejszy problem z misją "Zakłócenia Radiowe" w Prypeci. Mam za zadanie w wyznaczonym miejscu przeszukać zwłoko żołnierza niestety takowych nie mam w miejscu w którym być powinny. Spotkał się ktoś z tym problemem?

Edytowane przez malakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

 

Mam SGM 2.2 plus Kwestowa dopa plus Gun Pack 2.2 

W tym watku juz pojawial sie problem z przeniesieniem z Zatonu do Janowa (dziwne zachowanie klienta gry i brak mozliwosci przeniesienia czy tez chociazby wylot do pulpitu przy starcie misji od Sultana)

Problem byl opisany juz 2 razy ale niie nalazlem opisu rozwiazania , czy ktos sobie z tym poradzil ? a jesli tak czy moge prosic o rozwiazanie ?

 

@ Przeinstalowalem gre , probowalem bez gun packa zagrac od nowa ... efekt ten sam co z gun pack , czyli ani nie da sie zrobic misji dla sultana ani przejsc z pilotem do Janowa

Edytowane przez Qguar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mam ten sam problem. Dialog z Pilotem przebiega normalnie a potem informacja o zapisie " przejście z Zatonu do Janowa" i fabuła "zostaje" w Zatonie bez możliwości dalszej gry.

Czy ktoś się oprócz @Qguara spotkał z tym problemem? Reinstalowałem od nowa COP i moda , niestety nic to nie dało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie - czy to normalne że w egzo nikt nic Ci nie robi? Gram oczywiście na mistrzu, wyłączyłem na początku alfe bo mocno niszczyła mi grę w pechowych momentach, teraz jak mam egzo nic nie robią. Strzelają strzelają i nic. W sevie zabijali na strzała, teraz zagraża mi jedynie tylko nibygigant i granaty. To normalne że egzo czyni nas półbogami? ED: kontroler i snorki jeszcze coś robią. Kontroler z czerwonego lasu, nie wiem jak z innymi bo respią się rzadką. Chyba pijawka mnie jeszcze szczypała ale nie pamiętam jak zjadała.

Edytowane przez Kudkudak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Normandia

Nie wiem czy problem dalej jest aktualny?, ale znalazłem takie rozwiązanie odnośnie błędu:

[error]Description   : !HasMapLocation(sname, pInvOwner->object_id())

Link do posta z problemem, gdzie na str. następnej pisze, że bug powoduje licznik Geigera i należy go wyrzucić.

Pisze o tym również w pierwszym poście Yurek: link - sekcja Porady Yurka [dolna część posta]. Szkoda, że na początku nie sprawdziłeś, miałbyś ten problem rozwiązany wcześniej.

 

EDIT: odnośnie zadania: "Zakłócenia Radiowe"

- fragment poradnika: link [Operacja Tor Wodny]

Fabuła znana z Zewu Prypeci, niemniej są lekkie zmiany i ze wzgledu na inne linie fabularne trzeba uważać w Prypeci by zbyt szybko nie doprowadzić do ewakuacji. Jeżeli chcemy wykonać zadania oferowane przez Monolit, musimy je wykonać między zadaniem "Niezidentyfikowana broń" a zadaniem "Cicha rozmowa z Kowalskim" To samo tyczy się zadania pobocznego Azota " Idealna Ochrona." Musimy je zakończyć przed zadaniem " Cicha rozmowa z Kowalskim." Ostatnim zadaniem na które trzeba uważać jest poboczny quest w Prypeci " Operacja Wulkan." By uniknąć kłopotów z niezgodnością tego zadania z linią fabularną z podstawki, należy wykonać ten quest po
zadaniu " Zakłócenia radiowe" a przed " Nieznany:Zbadaj źródło sygnału"

Być może zadania "Operacja Wulkan" i "Zakłócenia Radiowe" są niekompatybilne skryptowo, ponieważ nie mam tego moda - zakładam, że należy wykonać najpierw zadanie z zakłóceniami - o ile, nie zostało ono zmodyfikowane w stosunku do wersji z poradnika.

 

EDIT: @apophis, @Qguar

- jeśli podczas przejścia na Janów - log nie jest pusty, to podajcie właściwą treść, bo tylko tak można będzie coś powiedzieć o błędzie.

Edytowane przez The Emperor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

EDIT: @apophis, @Qguar

- jeśli podczas przejścia na Janów - log nie jest pusty, to podajcie właściwą treść, bo tylko tak można będzie coś powiedzieć o błędzie.

 

@The Emperor mój log jest pusty. Próbowałem ponownego wejścia na lokację ale bez rezultatu. Jest jeszcze parę innych dziwnych "zachowań" gry

- kompletny brak emisji (w wersji Jenota przed wejściem na Zaton były co najmniej trzy)

- na mini mapie w lewym rogu brak strzałki pokazującej kierunek aktualnego zadania.

Może to tylko przypadek a może nie.

Uruchomiłem inny mod do COP a mianowicie Sniper i tu jak na razie jest w porządku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno pytanie ad. weapons packa. Czy ta paczka dodaje broń mosin i sks? Znalazłem w_sks i coś podobnego do mosina w fodlerze weapons, jednak nadal nie ma ich w grze. W jakich misjach to dostane? Drugie pytanko - czy Noe jest jeszcze potrzebny oprócz misji głównej z Płaskowyżem? Bo przez ciągłe klikanie opcji "dawaj kompas cieciu" w końcu się wnerwił i zaatakował. Znalazłem przy nim fleszke z schowkiem więc chyba jest niepotrzebny :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się za nią dostaje, to nie pamiętam, ale wiem, że jest piekielnie trudna i to bynajmniej nie ze względu na śmierć GG (można sobie siedzieć na pokładzie barki i z góry naparzać mutanty), tylko dlatego, że musi także wyżyć Noe i Stalker David, a ciężko utrzymać ich przy życiu, gdy przez kilkanaście minut prawie non stop nacierają najróżniejsze potwory i to w dużych ilościach. Sporo się namęczyłem, zanim przeszedłem tego questa, nie wiem, czy bez granatników dałbym radę.

 

Co do broni, to nie wgrywałem oddzielnie żadnego packa, ale w wersji Jenota, w którą gram, jest SKS, natomiast tej drugiej, o któej piszesz, nie kojarzę. Możesz podać jej nazwę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apophis

Fix o którym mowa w #433, w większości wprowadza poprawki czyniące moda bardziej zrozumiałym, poprzez usunięcie błędów fabularnych.

Wprowadza emisje tam gdzie ich nie było, ciało Głuszca nie znika, jak i oddziału w Prypeci, poprawione są niektóre dialogi, a ze spraw istotnych, wyeliminowano wyloty w Czerwonym Lesie, spawn artefaktu dla Hermana Wymaga nowej gry.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

apophis

Fix o którym mowa w #433, w większości wprowadza poprawki czyniące moda bardziej zrozumiałym, poprzez usunięcie błędów fabularnych.

Wprowadza emisje tam gdzie ich nie było, ciało Głuszca nie znika, jak i oddziału w Prypeci, poprawione są niektóre dialogi, a ze spraw istotnych, wyeliminowano wyloty w Czerwonym Lesie, spawn artefaktu dla Hermana Wymaga nowej gry.

Witam.

@kondotier

Dzięki za przetłumaczenie i poświęcony czas. Próbuję już trzecią modyfikację tego moda i z każdą mam jakieś problemy. Poprawki zawarte w opisywanym fiksie nigdy mi się nie pojawiły (chociaż "fabularnie" do ew. błędów doszedłem tylko w Jenot Edition) ale inne problemy skutecznie uniemożliwiały granie. Jeszcze raz dziękuję. Jakby człowiek w szkole wiedział że taka gra wyjdzie to pewnie by na lekcje chodził. :biggrin:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jako nowy na forum :)

 

Dla mnie Panowie WIELKI SZACUNEK za polonizację moda !!!

 

Gra jako podstawka jest dobra, a po zmodowaniu ekstra ( w sumie tak powinna wyglądać od początku ). Zraziłem się po poprzednich STALKER-ach ze względu na bugi ... odpuściłem niepotrzebnie.

 

Mnie teraz CoP wciąga bardziej niż Metro ( choć to różne gatunki ).

 

Teraz mniej miło :)

Gram trzeci dzień ... Pierwszy bez problemów. Drugi ... kilka wysiadek z X-Ray ( srzęt to Phenom II X4 970, GTX560Ti, DDR3 Dual Chanel 2×2GB plus W7 64 ). Dziś bez problemów. Zobaczę jutro :)

Kompy chyba mają złe dni ;)

 

PS

 

Zmieńcie nazwę "AKM-74" ( nie ma czegoś takiego ) na "AK-74" :)

Tekst u sprzedawców "Pohandlować mam życzenie" mnie rozp... kładzie na łopatki :)

 

Jestemm zadowolony z moda i bardzo cenię WASZĄ pracę.

 

Dzięki linkom przypomniałem sobie cyrylicę ;)

 

Ogólnie macie u mnie 6/5 plus Stoliczna ;)

Edytowane przez jack1111
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Normandia

Nie wiem czy problem dalej jest aktualny?, ale znalazłem takie rozwiązanie odnośnie błędu:

[error]Description   : !HasMapLocation(sname, pInvOwner->object_id())

Link do posta z problemem, gdzie na str. następnej pisze, że bug powoduje licznik Geigera i należy go wyrzucić.

Pisze o tym również w pierwszym poście Yurek: link - sekcja Porady Yurka [dolna część posta]. Szkoda, że na początku nie sprawdziłeś, miałbyś ten problem rozwiązany wcześniej.

 

Przyznam ze domyślałęm sie że chodzi tu o licznik, wle jest to tylko szczegół. Bardziej martwi mnie to że po dojściu do wiedźmiego kręgu nic się nie dzieje. Ktoś wie co tam trzeba zrobić? Jak już mówiłem wcześniej mój rosyjski ogranicza się do umiejętnosci przeczytania tego co jest napisane (choć i to nie zawsze) a z doświadczenia wiem że po przetłumaczeniu w translatorze i tak nic nie zrozumiem.

 

Dzieki za poradę do misji w prypeci teraz może uda mi się to przejść wcześniej robiłem misje dość chaotycznie biorąc pierwszą lepszą lub po prostu szedłem tam gdzie bliżej było. Czeka mnie granie od nowa ale mam już wszystko poprzerabiane po swojemu wię nie będzie tak źle i poraz kolejny prosił bym o jakoś radę odnoścnie tego wiedźmiego kręgu, nie pamietam już jak się ten q nazywa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

 

Mam problem z misją dla Świtu - Priorytety klanu.

 

Do wszystkich schowków włożyłem, zgodnie z zadaniem:

- pancerz CZN-3a ( naprawiony ),

- detektor Wieles,

- karabin SIG SG-550 ( naprawiony ),

- apteczka,

- bandaż.

 

I ... brak efektu, zadanie nie jest wykonane.

 

Przeglądam forum, również sąsiednie i nawet rosyjską stronę moda.

Może nie potrafię szukać :smile:

 

Powoli mnie ponosi ...

 

Dajcie znać co robię źle.

Jednak nie potrafię szukać ...

 

Doczytałem, że "Абакан или Чейзер - 13 (SG550 - "не проходит")", czyli nie przechodzi.

 

Zobaczymy ...

Edytowane przez jack1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnej dodatkowej nie potrzeba. W opisie zadania jest błąd, do schowka musisz włożyć Abakana. Pisałem o tym w wątku z wersją Jenota, więc daleko nie trzeba było szukać ;)

Dzięki za podpowiedź.

 

Sprawdziłem i u mnie poszło zarówno na Abakanie, jak i Chaserze ( nawet uszkodzonym ) ... cały mój problem polegał na tym, że giwery musiałem rozładować po włożeniu do schowka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam o temat który już był omawiany poszukam sobie, a tekst skasowany żeby nikt nie widział o jaką pierdołę pytam.

 

EDIT:

 

Ano znalazłem. Szukałem przez gugle i to był błąd. W forumowej szukajce sprawnie mi znalazł. Jestem przyzwyczajony do schrzanionych forumowych szukajek stąd wyszło jak wyszło. Pozdrawiam.

 

EDIT2: 

 

BTW: tekst przed EDIT1 wstawił Mod albo Admin. Musiałem dodać bo dziwacznie to wygląda. :P

Edytowane przez vranorvs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.