Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja natomiast pograłem chwilę i potem zrobiłem tak samo jak @gawron - dopisałem wszystkim NPC-om na Zatonie SKSy i nie było żadnych problemów, ani wylotów. Może po prostu u Ciebie @metek58 X-Ray złapał jakąś czkawkę czy coś... Spytam choć pewnie niepotrzebnie, ale próbowałeś zagrać zupełnie od nowa po tym jak miałeś ten wylot i nadal było to samo?

Co prawda przeglądałem wczoraj temat moda na AP-Pro i tam jedna osoba też zgłosiła podobny błąd i odpowiedzią na ten wylot było pytanie czy grający podmienił bin na jakiś inny, ale w temacie chyba nie był nigdzie dołączony, ani też w spoilerach go nie było tyle, że temat ma 34 strony, nie chciało mi się wszystkich wertować w poszukiwaniu jednej rzeczy, ale... Jak szukałem rozwiązania to trafiłem na forum stalker-mods.clan.su i tam plik rozwiązujący problem tego typu wylotów był wstawiony dla ludzi do pobrania z tym, że... trzeba mieć tam konto, ja takowego nie mam, więc jeżeli ktoś ma tam konto, pobierze ten plik i wrzuci tu to może uda się rozwiązać ten problem... Z tym, że to dziwne, że u mnie, @gawron i @vidkunsen żadnych problemów nie było, a Ty takowe masz.

W razie czego to oto link do forum clan.su z plikiem rzekomo pomagającym na tego typu wyloty - https://stalker-mods.su/forum/79-110-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, metek58 napisał(a):

Czy bez dopisywania jakiejkolwiek broni, grałeś na tym wstawionym przeze mnie spolszczeniu? Jeśli tak, to nie było wylotu u Ciebie?

Grałem z polonizacją bez dopisywania i nie było problemów. Przynajmniej do wizyty na pogłębiarce, obskoczyłem też strefy anomalne.

4 godziny temu, metek58 napisał(a):

Wstaw to z dopisanymi bronią, to zobaczę, jak u mnie to będzie.

Broń dopisałem bandytom tylko po to, aby nie czekać, aż pojawi się w rękach jakiegoś stalkera, więc nie sądzę, aby zmieniony plik był pomocny, ale proszę...

character_desc_general.xml

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, metek58 napisał(a):

jeszcze spróbowałbym Zagrać na Twoim bin. Możesz mi go podesłać?

Właśnie miałem Ci to zasugerować, na początek: usuń lub przemianuj aktualny bin, w jego miejsce bez żadnych podmian skopiuj cały folder bin modyfikacji i rozpocznij nową grę. Jeśli to nie pomoże, wtedy podeślę Ci swój.
 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak teraz też pomyślałem, że może w wersji samodzielnej bin ma już ten plik co ma niby pomagać na wyloty z tym "cannot find rank for" i dlatego mi nie wywala - ogólnie na tym clan.su plikiem, który na to pomaga jest xrGame.dll. Z drugiej strony jeżeli w wersji niesamodzielnej w paczce z gamedatą też jest folder bin no to też powinien mieć już ten plik i nie powinno być problemu - no chyba, że wersja niesamodzielna to sama gamedata, wtedy podmiana binu może Ci pomóc @metek58.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby nie przedłużać, po przywróceniu oryginalnego bin Zewu Prypeci zaczęły mi się problemy typu - Description  : cannot find rank forArguments  : wpn_ak101. Do wersji w formie gamedaty jest dołączony folder bin, który w całości bez żadnych kombinacji należy podmienić w głównym katalogu gry. Dodam, że modyfikację pobrałem w dniu premiery.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem bin z wypakowanego moda i gra (rozpoczęta od nowa) idzie płynnie. U Kapitana, po rozmowie, pojawiło się ośmiu monolitowców. Zostali załatwieni i nie było żadnego wylotu. Jak ja to przeoczyłem? Grałem na tym binie, co miałem w Na rozdrożu 1 i wszystko szło dobrze. Dodałem gamedata z 2, obok gamedata z 1 i gra odpaliła. Wszystko było dobrze, dopóki nie został ktoś ubity z jakiejś broni (bo wyloty były z różnoraką bronią, zależy kto kogo stuknął). Teraz problem zniknął chyba na dobre.

Jak @Meta upora się z napisami w intro, wstawię moda na forum, ale trzeba nieco poczekać.

Muszę dodać, że przy przejściu do drugiego rozdziału, należy mieć ustawione oświetlenie dynamiczne, bo będzie wylot (przynajmniej u mnie tak było).

Intro w pl wkrótce się pojawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@metek58Jeżeli chodzi o mnie to właśnie skończyłem moda i przy przejściu do rozdziału drugiego nie miałem żadnego wylotu - w zasadzie od rozpoczęcia moda do samego finału żadnego wylotu nie miałem i udało się go ukończyć bez żadnych problemów. 
Przy okazji wychwyciłem i poprawiłem trochę błędów, więc wrzucam Ci poniżej paczkę z poprawionymi plikami🙂 Jeżeli chcesz to przejrzyj sobie zmiany i jeśli Ci się spodobają to dołącz je do spolszczenia.

Poprawki do Na Rozdrożu 2.rar

Mod na pewno w porównaniu do części pierwszej fajniejszy no bo dłuższy, jest więcej rzeczy do roboty, niektóre zadania na prawdę są fajne i ogólnie fabularnie Na Rozdrożu 2 dużo bardziej przypadło mi do gustu niż część pierwsza, także jak ktoś szuka moda na parę godzinek to jak najbardziej polecam ograć jak już pojawi się spolszczenie. I nie radzę sugerować się czasem gry podanym przez autora bo mnie przejście zajęło więcej niż 3 godziny 😛 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Na rozdrożu 2
  • Agrael przypiął/ęła ten temat

Tak, dodajemy fix i poprawkę na wylot. Wrzucam dwa pliki z gamedata/scripts. Dodajemy je z zamianą.

Spoiler

@Agrael, najlepiej dodaj te pliki do polonizacji i nie będzie trzeba nic "fixować" i "poprawkować." Czasem zdarza się, że ktoś zapomni to dodać i wtedy powstają problemy, że pojawiły się wyloty.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb @Mikus47221 

1 godzinę temu, tom3kb napisał(a):

a w nazwie nie ma czegoś w grażdance?

 

1 godzinę temu, Mikus47221 napisał(a):

Usunąłem z nazwy folderu cyrylicę. Pomogło i instalator działa.

O to chodziło, moda uruchomiłem ale mam takie menu, oczywiście po wgraniu spolszczenia ze zgodą na zamianę plików, co robię nie tak?

ss_cez137_08-15-23_19-08-41_(mainmenu).jpg

ss_cez137_08-15-23_19-08-49_(mainmenu).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 W zasadzie nie robisz nic źle... Tyle, że spolszczenie Metka podmienia tylko pliki, które zostały zmodyfikowane na potrzeby moda przez autora, resztę mod powinien czytać automatycznie z archiwów .db jako, że nie były zmodyfikowane, więc w 100% oryginalnym Zewie wszystko powinno śmigać, a jeżeli używasz pirata lub jakiś innych wersji np. GoGowej czy Steamowej czy jak w tym przypadku przygotowanego przez autora repacka to dzieje się to co się dzieje.
Gdzieś na ST jest temat ze wstawionymi linkami do repacków Stalkera wrzuconymi na MEGA - musiałbyś znaleźć sobie ten temat bo nie mam pojęcia w którym on jest dziale, wejść w podany tam odnośnik na MEGA i na samym MEGA były chyba 2 foldery - Repacks i Localizations i w tym drugim jeśli pamiętam była paczka z plikami oryginalnego spolszczenia do Zewu Prypeci. Musiałabyś sobie pobrać tą paczkę i te pliki, których nie masz w tex/pol moda, a są w folderze od spolszczenia Zewu musiałbyś dorzucić do text/pol moda. Wtedy i tylko wtedy będziesz miał wszelkie brakujące napisy bo aktualnie ich tam nie masz, więc Twoja gra nie ma ich skąd czytać. 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.