Skocz do zawartości

Dead Air - Dyskusja ogólna


Rekomendowane odpowiedzi

Filmik pokazujący najnowsze zmiany/dodatki gameplayowe jakie zostały wymyślone do Dead Air 0.98b: KLIK

Wśród nich:

- korzystanie z instalacji do napełniania butli tlenem

- Używanie stołu warsztatowego do tworzenia przedmiotów

- Używanie kuchenki do gotowania

- Korzystanie ze stacji radiowej do odbioru sygnału na różnych częstotliwościach

- Używanie komputera do przeglądania informacji zapisanych na płytach

- Używanie drzwi do szybkiego poruszania się po podziemnej lokalizacji

- Używanie i hakowanie PDA w celu uzyskania informacji

 

Dodano/zmieniono również następujące rozwiązania w grze:

- Używanie ognisk w podziemnych lokacjach

- Zbiorniki z tlenem się zużywają gdy są używane

- Dodano możliwość tankowania kanistrów na stacji benzynowej

- Dodano możliwość napełniania butli gazowych

- Dodano możliwość czerpania wody ze studni - I wiele innych różnych zmian...

 

Na stronie VK moda autor pyta graczy o nowe pomysły na różne interakcje z przedmiotami, które można by jeszcze umieścić w modzie bo jemu już brakło pomysłów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Butle z tlenem tylko u Sacharowa - jantar

Butle z gazem do kuchenek tylko stacja wodna na bagnach

Kanistry  tylko na Łoszynie oraz na ciemnej dolinie - analog do CPN

Wszystko w/w co 5 minut.

Radiola(krótkofalówka - 3 funkcje: nadawanie, odbiór, nasłuch bierny bez radio pelengacji) tylko w punktach na odpowiedniej wysokości - np. wieża na bagnach, most/wiadukt na kordonie itd/itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zmienił(a) tytuł na Dead Air - Dyskusja ogólna
  • 2 miesiące temu...

image.png

Na razie raczej jako ciekawostka bo pewnie niewielu skusi się żeby zagrać. Ostatnio miał premierę Dead Air Revolution II, są to otwarte beta testy modyfikacji. Ta wersja to bardzo dużo zmian gameplayowych, nowe bronie, pancerze, npce, przedmioty. Bardzo dużo nowych interaktywnych przedmiotów, które możemy wykorzystywać. Część z tych nowości możecie obejrzeć na filmiku w tych postach: Klik i Klik

Jak ktoś chce zobaczyć całkowitą listę zmian w DAII (po rosyjsku) to tutaj: Klik

Ta wersja jest pozbawiona nowych zadań i linii fabularnych, nad którymi teraz zaczną się prace ale jak ktoś nie grał w Dead Air to i w pierwszej wersji będzie miał co robić ;)

Instalacja:

Najpierw instalujemy czysty Dead Air v0.98b, jeśli w folderze moda są foldery appdata i gamedata to je kasujemy. Następnie do głównego folderu moda wypakowujemy gamedata Dead Air Revolution II.

Linki do modyfikacji:

Dead Air 0.98b: Google Drive

Dead Air Revolution II: Google Drive

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. Powróciłem pod nowym nickiem. Miałbym ogromną prośbę co do pewnej kwestii w tym modzie. Dużym problemem dla mnie jest strasznie wolne tempo poruszania się postaci, szybkie męczenie się i mały udźwig. Czytałem już o tym problemie (nie tylko jago mam :) ) Pobrałem sobie plik actor.ltx, który to zmienia, dostępny na stonie 6 tego tematu, stworzyłem folder creatures tak jak trzeba,  ale gra mi się wysypuje przy wczytywaniu zapisu.  Niestety nie jestem zbyt biegły w kwestiach programistycznych i prosiłbym o podpowiedź co można zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałbym jeszcze jedną prośbę. Zauważyłem drugą uciążliwą cechę tego moda - odnoszę wrażenie że przeciwnicy (bandyci) strzelają z perfekcyjną celnością i nie są obdarzeni czasem reakcji. W momencie wychylenia się przeciwnika np. zza muru dostaję natychmiast 100 - procentowo celny strzał, tak że nawet nie zdążę fizycznie nacisnąć spustu. W ten sposób potyczka z bandytami i przypomina jakąś specoperację z najwyżej wyszkoloną frakcją na najwyższym poziomie gry. W związku z tym mam pytanie: czy istnieje może jakaś modyfikacja "łagodząca" umiejętności bandytów i w ogóle przeciwników? 

P.S. W miarę grania w moda zauważam kolejne moim zdaniem totalnie przesadzone i absurdalne utrudnienia. Tracę zdrowie nie wiadomo z jakiego powodu, a apteczka podnosi zdrowie o jakieś raptem 10% a jej zdobycie graniczy z cudem.   Znowu mam wrażenie że autorzy stosując tego typu zabiegi ch**olera wie po co przekreślili cały swój trud utworzenia moda, który zapowiadał się rewelacyjnie a przez to okazał się poprostu niegrywalny... 

P.S. 2. Mod wylądował w koszu. Szkoda nerwów i straconego czasu na próbę gry w jakieś g*wno, które nie służy do gry, tylko chyba do demonstracji jak wielkiego ch*ja ma autor i jakiego kozackiego moda stworzył. A graczowi ch* w d* przy okazji...

P.S. Dodatkowo uważam, że tego tworzenie i rozpowszechnianie tego typu zagrywek powinno być objęte jakimś paragrafem prawnym...

Edytowane przez aaa1112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.