Raven Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Aby trup stalkera w x-16 się pojawił należy wziąć zadanie od bandyty Flamy na odnalezienie jego kumpla - Prochora, idziesz wtedy do x-16, zabierasz inwerter, idziesz w stronę wielkiej sali z mózgiem patrząc cały czas pod nogi! Inwerter wsadzasz do slotu pistoletu i udajesz się do ścieżki na Jantar-Bufor. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @ de Vries & sedoro Czytajcie uważnie co jest napisane na ekranie...W opisie Inwertera jest, że trzeba go wsadzić do slotu pistoletowego, żeby przejście za Barierę zadziałało. Inaczej wrócicie na klasyczny Jantar ;)Resztę opisała Raven w poście powyżej ;) @ cichy Zadanie Efekt Domina jest zmyłką, które daje nam niby Hugo, ale tak naprawdę to Zmieniający Oblicza, który się pod niego podszywa.Taka mała pułapka wewnątrz moda mająca opóźnić Johhnego. Dlatego ten SMS od Hugo wygląda tak dziwnie (brak przecinków i wszystko pisane jednym ciągiem z małych liter...). Podobno w tej wersji moda można ten kwest ukończyć - tak mówi Zaurus. Ja tym razem grając w moda, dałem sobie z tym kwwestem spokój, bo nic nie wnosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Chyba mam problem, bo ni jak nie mogę użyć noży do rzucania, a mam zadanko na Bagnach - załatwić nożami do rzucania bandę jakiegoś chyba Kowcura, coś koło tego. Próbowałem prawym i użyj - nic. Próbowałem wstawić w któryś slot - nic. Nadmieniam, że zastosowałem ładniejszy nóż od @smoxa, może jest to przyczyna? Proszę o sugestie. @ cichy Zadanie Efekt Domina jest zmyłką, które daje nam niby Hugo, ale tak naprawdę to Zmieniający Oblicza, który się pod niego podszywa. Niby nie przynosi jakichś wielkich korzyści, ale jak ktoś chce się dozbroić i uzyskać trochę innych rzeczy, to ma okazję, choć sprzętu i rzeczy innych nie brakuje. Wróciłem do poprzedniego starego noża i problem znikł. Mogę teraz używać noża do rzucania. Problem tkwi chyba w tym ładnym nożu od @smoxa, ale mogę się mylić. Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 @ metek58 Nie rzucałem dziś nożami, ale sprawdzę to i postaram się to poprawić, bo może smox wziął config noża z innego moda, a powinien zmienić tylko model w configu noża w modzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Yurek, u mnie jest tak, że mam w ekwipunku noże w dwóch okienkach. W jednym okienku został mi ten nóż co dostajemy na początku gry, a w drugim noże znalezione. Faktycznie tych znalezionych nie da się wstawić do slotu, ale ten co mamy od początku - da się wstawić i wyświetlają się wszystkie, czyli w moim przypadku już ponad 50.Jeżeli coś jest źle w configu tego noża, to popraw proszę i usuń mój post z linkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Czy jakaś dobra dusza o mądrej głowie mogłaby mi podpowiedzieć, co robić? Przyszedłem na magazyny, do starej bazy Wolności. Baza pusta, same trupy. W tunelu pogadałem z Andriejem, ale zapomniałem co mi mówił, a nie mogę przewinąć całej rozmowy w PDA. Poszedłem w stronę ATP, wytłukłem najemników przy przejściu, wziąłem plastik i przeszedłem przez przejście. Tam zacząłem rozmowy o jakiejś ciężarówce z plastikiem, ale żadne zadanie się nie pojawiło i nie chciałbym czegoś przez przypadek skaszanić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Na ATP gadasz ze wszystkimi co się wyróżniają 4 lub 5 osób, i przechodzisz do czerwonego lasu. Tam kradniesz ciężarówkę i wracasz na ATP. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tu @smox chyba masz rację, bo chyba próbowałem wstawić te skrzyżowane noże. Trzeba to sprawdzić, jeśli u @smoxa chodzi, to i u innych będzie działać. Sorki za zamieszanko. Bylem podekscytowany tym zadaniem na likwidację bandy samymi nożykami, co i udało się. Zużyłem 44 noże, a odnalazłem 10. Po zaliczeniu zadania, nie wiem co otrzymałem za to, bo nie było dalszego dialogu ze zlecającym. Fajna sprawa z tym rzucaniem nożami, jedno trafienie i gościu do piachu, ale co się nawczytywałem, to tylko ja wiem. Miałem już tylko jednego gostka i nie zapisałem, bo myślę pikuś z pojedynczym będzie, cho nie bardzo kumałem, gdzie on jest - a ten skurczybyk mnie wyczuł i walnął z góry. Nie wiem gdzie jest ta poszukiwana ciężarówka, miała być na magazynach, gdzieś ją przestawili. Obleciałem chyba całe terytorium i nici. Wie ktoś coś? A, w poście wyżej jest wzmianka, pojawiła się w czasie mego pisania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
de Vries Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Inwertera użyłem zgodnie z instrukcją, więc trafiłem od razu na Jantar-bufor.Przed zabraniem ciężarówki z konserwami warto pogadać z szefem bandytów - Zgarbionym. Pozwoli zabrać samochód i udzieli info o szukanym samochodzie z ładunkiem z Martwego Miasta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Szukał już ktoś ulepszonego kombinezonu? Ma niby być w X-10 na Radarze. Bylem wewnątrz, ale żadnych drzwi nie można kodem otworzyć. mam trzy kody do drzwi:128797534208919840519Nie otwierają się. Mówił coś ten amerykański żołnierzyna, że kody stare i coś jakby dodać cyfrę 1, dodawałem z przodu i z tyłu - dupsko, nie otwierają się. Czy te kody są inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 A może spróbój starą meteoda > wrzuc bron w zawiasy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Tu chodzi, by podać tylko cyfrę 1. To proste, ale zarazem zmyłkowe. W rozmowie gostek mówi, że stare są kody, trzeba podać cyfrę jeden. Sądziłem, że to małe przejęzyczenie, że mam dodać, a nie podać. Ale zakręciło mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Też tu własnie jestem, ale czytając rozmowe mi odrazu namyśl przyszła jedynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Noże do rzucania działają z tym patchem od smoxa. Jest wszystko OK. Wkładasz do slotu pistoletowego ten pojedunczy nóż do rzucania, a nie te pozostałe. Jest to jakby "amunicja" dla tego noża - czyli taka sama zasada jak broń palna. ;) Kierunek dlaszej wędrówki od Magazynów: ATP - Czerwony Las - ATP(powrót z ciężarówką KAMAZ) - Radar - Biolaboratorium - Czerwony Las - Limańsk - Szpital - Czerwony Las... a potem dalej zgodnie z fabułą. Pamiętajcie, że Waszym głównym zadaniem wiodącym jest ciężarówka z kontenerem na pace ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Witam jak otworzyć drzwi do x 16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 @ bonio A gdzie są jakieś drzwi do X-16 ?!Do X-16 wchodzi się po prostu schodząc w dół klatki schodowej w jednym z budynków Fabryki na Jantarze... Do X-18 w Dolinie Mroku są drzwi, ale są one otwarte jak robisz zadanie pościgu za snajperem dla Aloszy Bormana. Zamykają się bez możliwości otwarcia, jeśli próbujesz z tego labu wyjść tą sama drogą, którą przyszedłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To chyba cosik popieprzyłem z fabułą :/ Dotarłem do Martwego Miasta, znalazłem ciężarówkę, wysłałem wiadomość do Hugo...i echo. Z nikim więcej w MM nie można porozmawiać, wszystko stoi jak zaklęte. Z poprzednich zadań mam nie zrobione dwa: znalezienie mechanika Powinności i znalezienie Kutwy. Ciekawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedoro Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 @apg2312 W MM trafisz na oddział wrogów którzy będą do Ciebie strzelać, jeden z nich ma PDA i wnim jest przejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) A gdzie jest drugie wyjście z x 18 w zadaniu pisze znaleźć drugie wyjście. Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez bonio78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zobacz poradnik zrobiony przez Cichego - jest świetny - http://www.stalkeruniverse.home.pl/index.php?topic=220.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio78 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) Dzięki trochę się zakrećiłem Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez bonio78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hobby Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Inwerter nemusíte zakládat do slotu na pistoli.Z X16 po nalezení Inwerteru jsem vyšel na Jantar,vrátil se k východu z podzemí X16 a seskočil dolů.Pak se objevíte za bariérou. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wielebny Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Ech, znów kurka ugrzązłem...1. Orientuje się ktoś może, czy na terenie za barierą można znaleźć gdzieś noże do rzucania? Bo trochę późno wziąłem się za zadanie dla Jakowlewa i żadnych nie mam. Dodatkowo, jestem już po queście- teście dla Pancera (wybrałem w nim opcję ,,pepesza"). 2. Jak wleźć na wysypisko? Każden jeden raz jak podchodzę do przejścia, zdejmuje mnie niewidzialny i niewykrywalny snajper. Chodzi o zadanie spotkania się z Hugo(nem?). 3. I gdzie polazła doktórka? Jedyną osobą, która udziela mi jakichkolwiek informacji o Ripley jest ekolog, którego razem z nią odprowadzałem na ATP. Niestety nie są to informacje o jej aktualnym miejscu pobytu (za to inne, bardzo ciekawe). Mam na myśli zadanie od Pancera na jej likwidację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 1 raczej nie ma, ale może nie znalazłem ?2 ???? a dokładnie o co chodzi ?3 po ATP idź do Baru - tam się rozwija fabuła z doktor Ripley Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Mam małą zagwozdkę z trasą pokonywania moda po ucieczce. Uciekłem na Kordon poszedłem do wioski, bo miałem tam zaznaczony schowek Sidorowicza i od Hugo. Zaskoczyło mnie to, że po wejściu do wsi znacznik Sidorowicza zniknął. Ale policzyłem wszystkie na mapie i znowu było 18. Zebrałem schowki do torów i wróciłem na posterunek i poszedłem na bagna.W bazie porozmawiałem z Grekiem, Rokoszem, Flamą i Niemym. Poszedłem robić "zimną stal". Ale za długo nie mogłem sobie poradzić ( już nie ta sprawność rąk ), skorzystałem z karabinu. Zadania po pierwszy strzale mi nie zaliczyło. Poszedłem więc na Wiedźmine Bagno, pozbierałem schowki dla Sidora i do Starej Wsi. Tu nie znalazłem schowka od Hugo, ale coś nie tak z podpowiedzią, bo dom w którym miała być skrzynia nie ma strychu i nie miałem znacznika na mapie. Poszedłem dalej i wylądowałem na Jantarze. Poprzednim razem, gdy tu byłem, wszedłem do labu i wyniosło mnie znowu na Jantar. Teraz też wszedłem, znalazłem co trzeba i Zmieniającego Oblicze. Ale autoteleportacja tym razem, przeniosła mnie od razu za barierę i nie zaliczyło mi przesyłek z piekła rodem.Powtórzyłem więc grę od razu wracając na Agroprom. Jeden schowek dla Sidorowicza znalazłem bez problemu, ale z drugim jest problem. Nie ma go.Stoję dokładnie na miejscu zaznaczonym przez mod dla skrytki nr 8, ale jej brak.Czy droga którą wybrałem była właściwa i czy oprócz nie zaliczenia tego zadania, są jakieś inne konsekwencje w dalszej grze? 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.