Skocz do zawartości

Problemy fabularne


Rekomendowane odpowiedzi

Zrobiłem małe śledztwo w temacie "niewidzialnego" i materiałów wybuchowych.

Kim jest ten od kropki, pokazuje screen z opcją kontakty. Ale zamiast niego jest tylko plama krwi.

  http://www.sendspace.pl/file/pic/70a3a49be67e309adc7e20b/1

Natomiast z C-4 sprawa wyglądała tak:

Przejście pokonywałem o świcie, z noktowizorem i latarką, więc pomyślałem, że mogłem przeoczyć. Przespałem więc aż do południa, zacząłem w warunkach dobrego oświetlenia ( patrz screen) i materiału dalej nie było.

  http://www.sendspace.pl/file/pic/c37bba64ec0db03bf4e2e4d/1

 Szukałem pod płotem i przez przypadek wszedłem w teleport. Nie wyraziłem zgody, odwróciłem się i o dziwo, kostka materiału się pojawiła.

  http://www.sendspace.pl/file/pic/f9d26454323fccd4cde5c42/1

Czyli że, pojawienie się jej, to sprawa szczęścia i spawnu. Ile tych kostek ma być? Wszyscy pisali o dwu, u mnie jest jedna. Wchodziłem jeszcze kilka razy w teleport, licząc na druga, ale się nie pojawiła.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dwie kostki, ale potrzebna jest tylko jedna przy dialogu na placówce Wolności na ATP. Wtedy jedną kostkę tracimy, a druga (jeśli jest) pęta się w inwentarzu i potrafi zmylić przy zadaniu zniszczenia ciężarówek najemników we Wschodniej Prypeci. W sumie nawet nie próbowałem co się stanie, gdyby ten plastik wyrzucić i w niego strzelić czy potraktować granatem.

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te kostki (nie te z Prypeci po rozmowie z Grekiem) można zdetonować strzałem z pukawki, ale podłożone pod ciężarówki w zadaniu z Grekiem, nie dają rezultatu, są chyba zrobione typem Made in China i sprawiły mi nie lada kłopot, gdyż nie dojrzałem tego, że mam dwa razy po dwie kostki. Są identyczne w wyglądzie i opisie. Warto by może dodać w opisie tych dla ciężarówek, mających być zniszczone przeze mnie, w akcji z Grekiem, np. "niszczy nanoochronę", coś w tym stylu. Nic też się nie stanie, jak grający, nie mogąc wykonać wysadzenia ciężarówek, porwie trochę ciuchów na sobie... he, he  :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@matek58 - różnią się ceną, którą widać w inwentarzu :) Ale fakt, opis jest taki sam. Tyle, że plastiku z Wsch. Prypeci masz 2 kostki, a tego znalezionego na MW o ile idziesz zgodnie z fabułą powinna być w inwentarzu jedna kostka (drugą tracimy na ATP). Zaurus specjalnie chyba tak skonstruował zadania, żeby gracz trochę musiał pogłówkować :D

 

@kondotier - jako że drugi raz bawię się tym modem i prawie jestem przy przejściu z MW na ATP, to miałem okazję zrobić screena:

Dołączona grafika

Tak przy okazji - podziwiajcie zestaw artefaktów, które mam na pasie :) Oprócz Wampira pozostałe to zdobycz jeszcze z bazy wojskowej na Sortowni :) Po zastrzeleniu pułkownika Coppera wybiłem wszystkich żołnierzy amerykańskich w bazie i na lotnisku (mogli się nie robić na czerwono), a te arty znalazłem przy ciałach :)

Edytowane przez apg2312
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tą z prawej i wyżej, a że jeszcze nie przeszedłem na ATP, poszukam tej przy trawie.

A jak nie będzie, to nie problem, lecz już widać że to bug. Szukał będę ze zwykłej dociekliwości. Może się zaurusowi przydać do zrobienia kolejnego patcha.

 

 

Dodano.

apg2312 - jak wklejasz zdjęcia, aby nie były linkiem. Odpowiedź może być na PW, aby nie spamować tematu.


Kolejne dodanie.

 

Teraz już jestem po sprzedaniu ciężarówki Krzemieniowi, ale zanim do tego doszedłem, długo borykałem się ze znalezieniem C 4 na Magazynach. Niefortunnie zapisałem grę stojąc nad nim bez wrzucenia do inwentarza i wyszedłem z gry. Kiedy wgrałem sava, aby szukać drugiej kostki, okazało się że go nie ma.

Powtórzyłem proces spania i szukania. I już miałem zrezygnować, bo go nie było, kiedy byłem daleko od miejsca spawnu, bo przy trupach, pojawił się dobrze widoczny. Ale znowu tylko jeden. Szybko go do inwentarza, zapis i na kolanach szukać drugiego. Nic nie znalazłem, poszedłem na ATP i tam dialogi niczym nie różniły się od tych jakie miałem bez C4.

Do czego na tym etapie, te ładunki były potrzebne? Jak je wykorzystywaliście? Ja mogę ten mój tylko wyrzucić. Innych opcji nie mam.

No i czy też musieliście wytłuc bandytów, aby otworzyły się drzwi do KAMAZa.

Edytowane przez kondotier
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ metek58

Kostki C4 nie są identyczne ;)
Różnią się masą - te od Greka są kilogramowe ;)

@ kondotier

Ja też nie znalazłem zastosowania dla tych ładunków z Magazynów. Może apg2312 coś ciekawego wie na ten temat ?
Żeby drzwi do Kamaza się otworzyły, wystarczy pogadać ze Zgarbionym. Bandę w sumie i tak trzeba będzie później wybić przy innej okazji, ale Zgarbiony ma informacje, które pomagają w poszukiwaniach zaginionej ciężarówki i tajemniczych poniemieckich skrzyń. Więc najpierw radzę z nim pogadać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogadałem ze Zgarbionym, ale żądał za KAMAZA pieniędzy od Krzemienia i po tej rozmowie drzwi były dalej zablokowane. Dopiero gdy wytłukłem bandytów i zabrałem jego PDA, KAMAZ stał się dostępny. Widocznie to jeden z wariantów tego zadania, konieczność eliminacji bandy już na tym etapie.  Że też mnie zawsze muszą się trafiać takie odmienne rozwiazania :sad: .

Nie chce mi się już kolejny raz powtarzać tych lokacji, ale może później sprawdzę jak toczyła by się gra, gdy wszedłem bez tych ładunków.

Za pierwszym razem przerwałem ją, gdy po rozmowie ze Zgarbionym ( KAMAZ zablokowany ), nie zabiłem bandytów, a przy przejściu na ATP, nie zaliczyło mi zadania.

Wtedy sądziłem, że tego przyczyną jest ich brak. Ale teraz wygląda na to, że mi były niepotrzebne i tylko niepotrzebnie powtarzałem wejście na ATP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli że, są to zbędne gadżety. A że znalazłem tylko jeden, to sobie go ponoszę.

Ale znów mam zacinkę. W Czerwonym Lesie ( sprawę ciężarówki mam załatwioną ), auto teleport przeniósł mnie po filmiku pod bramę Leśniczówki. Brama zamknięta tak w nocy jak i w dzień ( spałem ). Najemnicy za bramą nie maja opcji rozmowy, a próba siłowego otwarcia bramy skutkuje grożeniem bronią. Coś trzeba było jeszcze wcześniej zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, znając ten numer z innego moda, wykorzystywałem klawisz użycia i nie było reakcji bramy. Nawet wszedłem z sawa od mostu do Limańska drugi raz i nic. Teraz po wyjściu z gry i ponownym jej uruchomieniu ( oczywiście po przeczytaniu porady Yurka ), brama otwarła się bez problemu.

Ale i tak dziękuję za duchowe wsparcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.