Skocz do zawartości

Oblivion Lost Remake 2.5


korn06

Rekomendowane odpowiedzi

Ponowna reinstalacja nic nie dała- a jestem pewien, że zainstalowałem poprawnie. Możliwe, nawet że skoro nie ma tego jednego pliku to się później okaże, że brakuje mi jedną czwartą moda. Ech, nie chcę mi się tego robić, ale wygląda na to iż będę musiał jeszcze raz wszystko pobierać... Jak skończę to dam znać- może ktoś kiedyś będzie miał podobny problem to będzie wiedział co wtedy zrobić.

 

 

EDIT:

Poszło! Pobrałem moda drugi raz i teraz jest wszystko ok.

Edytowane przez Krwawy Baron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@The Emperor

Wylot bez loga, wersja rosyjska 1.0006. Na polską też próbowałem i to samo. Może to wina grafiki, chociaż wątpię, bo Paradise Lost Mod działa normalnie. Stary plik user.ltx usuwałem.

 

Już działa, zainstalowałem jeszcze raz. Tylko czekać na spolszczenie, chociaż słyszałem, że w internecie krąży wersja ENG.

Edytowane przez Fryko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Fryko -pobierając repacka , zawsze można sobie  zostawić "gamedatę" , a resztę puściś w powietrze. Posiadam oryginalne wszystkie odsłony Stalkera tak ,że robię to z czystym sumieniem. Myślę , że każdy woli jak mu zasysa z prędkością 1,5Mb/s niż kilka razy wolniej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z chęcią bym się za to zabrał, z tym że z rosyjskim u mnie bardzo słabo... A tłumaczenie translatorem to chyba kiepski pomysł...

 

Mod jest warty tłumaczenia, bo zanim wyjdzie Lost Alpha, warto się zainteresować koncepcją OLR. O ile Lost Alpha będzie po części przypominać SoCa, to OLR jest czymś zupełnie innym. Pamiętam jak miałem na swojej Nokii grę Oblivion Lost: stare lokacje, moim zdaniem w sposób bardziej zrozumiały rozmieszczone. Przykład? Radar znajdował się za Prypecią (!), przed którą było złomowisko maszyn. Rozwijało się umiejętności bohatera związane ze skradaniem się, posługiwaniem bronią itp. Gdybyśmy taką grę dostali na PC... Jak ktoś jest zainteresowany wersją na fona, to podeślę link ;)

 

Panowie. Powiem tak - testowałem ruską wersję moda, ciekawe zadania poboczne i wysoki poziom trudności. Jestem obecnie na starym Agropromie (MedPribor?) i nie mogę dostać się do zwłok przez jakieś trujące rośliny na suficie... Mam nadzieję, że niedługo ukaże się chociaż angielska wersja moda. Zadanie od Żaby na zbadanie dziwnej anomalii - dość trudne, bo nagle wyskakuje nibypies z mocnym atakiem psionicznym. Za czwartym razem udało się xD. Klimat jest. Obawiam się, że grając (jeśli wyjdzie) Lost Alphę, odniosę wrażenie, że gram w Call of Duty.

 

Podsumowując moda:

+Nieziemska atmosfera z buildów i pokazów E3

+Dźwięki otoczenia

+Stary AK (!)

+Fajne zadania

+Poziom trudności (stare A-Life)

+Mniej bugów niż w poprzedniej wersji

 

-Stare A-Life (spawn mutantów)

-Dziwny bug po zabiciu kontrolera (dalej słychać "szum")

-Ni panimaju ruski (przynajmniej ja) 

-Żaba (Stary Sidor) bez ręki (no dobra, stracił podczas wojny w Czeczenii xD)

Edytowane przez Fryko
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.